فال روزانه جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و فال روز تولد بیست و دو بهمن و فال روزانه فردا بیست و دوم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر ا...

به گزارش رصد روز، فال روزانه جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و فال روز تولد بیست و دو بهمن و فال روزانه فردا بیست و دوم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

روابط خوب و مستحکم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل کرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت کن.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

خود را با کارهای حاشیه‌ای فرسوده نکن. یک راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت کن و از آنها کمک بگیر.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

مهم نیست که از آنچه که امروز می خواهید چقدر آگاه هستید؛ مهم این است که به قضاوت خود تردید دارید. تجدید نظر کردن درباره اینکه تصمیم اخیرتان درست است یا نه مشکل واقعی شما نیست. مشکل ناتوانی شما در دیدن عواقب مسائل و تصمیماتی است که می گیرید. همچنانکه در زمان حال زندگی می کنید سعی کنید افکارتان را نیز در جهت وسیع کردن افق فکری تان به کار بگیرید. کوشش های شما نتیجه خوبی دربر نخواهد داشت مگر آنکه یک هدف مشخص در ذهن تان داشته باشید.فال روزانه جمعه 22 بهمن 1400

فال روزانه جمعه 22 بهمن 1400

امروز تکنولوژی مدرن فرصت فوق العاده ای را برای تغییر وضعیت حرفه ایتان در جهت مثبت در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید لازم باشد تماس های تلفنی بسیاری در این مورد بگیرید و وقت زیادی را پای تلفن صرف کنید. سطح هیجان شما برای رسیدن به این هدف بسیار بالاست و به همین دلیل هم باید هر از گاهی دست نگه داشته و چند نفس عمیق کشیده و کمی استراحت کنید. خاطرات گذشته ترکیبی از احساسات تلخ و شیرین را در وجودتان زنده کرده اند. شاید بالاخره زمان آن رسیده است که تکلیف خودتان را با اتفاق تلخی در گذشته، شاید حتی از کودکیتان، که هنوز دارد زندگیتان را تحت تأثیر می گذارد روشن کنید. شما شیفته ى خانواده و دوستانتان هستید و شخصی که می خواهد شما را برنجاند از همین نقطه ضعفتان استفاده خواهد کرد، هوشیار باشید و عکس العملی که او به دنبالش است را نشان ندهید. چنانکه برنامه سفر دارید بهتر است برنامه تان را فعلا به تاخیر بیندازید. کاری برای یکی از نزدیکان تان کرده اید که بسیار خوشحالش کرده. دوره بحرانی را پشت سر گذاشته اید که اثراتش هنوز در رفتارتان مشهود است.

با فرد سرشناس و بانفوذی آشنا می‌شوید و از حمایت‌های این فرد برخوردار خواهید شد. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه آماده شنیدن مشکلات آنها هستید. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. شرایط برای کار و تلاش مهیا است و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

دست به ماجرایی زده‌ای که آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این کار یاری دهد. به هر حال کسی که خود را درگیر مسائل عاطفی می‌کند باید عواقب آن را هم بپذیرد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد. کسی که این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو کردن به یک زندگی یکنواخت و بی‌تحرک جذابیتی ندارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

 

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

تغییر شرایط در محیط کارتان ممکن است باعث شود که درامد شما به طور غیر منتظره ای افزایش پیدا کند. شما برای پیشرفت در این زمینه بسیار تلاش کرده اید و هر کاری که از دستتان برمی آمده است را انجام داده اید و حالا با دیدن نتیجه ی زحمات خود انگیزه خواهید گرفت تا این تلاش و زحمات را به صورت خستگی ناپذیری ادامه دهید. مهارت های ذاتی شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز به کمکتان خواهند آمد و انرژی جسمانیتان نیز خوشبختانه پس از مدت ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد. حالا که همه چیز دست به دست هم داده است تا شما به موفقیت دست پیدا کنید حداکثر استفاده را از این موقعیت ببرید. فقط استراحت را فراموش نکنید! سعی کنید کارهای شخصی تان را خودتان انجام دهید تا اینقدر عصبی نشوید. ناخواسته رفتاری از شما سر زده که در شان شما نیست، خیلی مراقب رفتار و کردارتان باشید. در انتخاب دوست محتاط باشید بیش از حد خوش بین هستید. اگر اشتباهی کردی بلافاصله پس از متوجه شدن اعتراف کنید تا شخصیت شما زیر سوال نرود خونسردی خود را حفظ کنید.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه دوستان قدیمی حسابی خوش بگذرانید. امروز مشکل مالی‌ سر‌ راه‌تان قرار می‌گیرد. از این مشکل هراسی نداشته باشید و با هر قیمتی که شده آن را از سر راه بردارید.   عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. اوقات فراغت امروز را به رسیدگی به کارهای اعضای خانواده اختصاص دهید.

فال روزانه فردا خرداد (جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

پیشنهادی مطرح می‌شود که فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسک کردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت کنی و به شناخت کامل از او برسی.

در خودت انرژی زیادی احساس می‌کنی که تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع کاری بکن که از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.

بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی کن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

سماجت کردن برای انجام دادن چند کار مختلف با همدیگر و به یکباره می تواند واقعا امروز توانایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. امروز واقعا میل دارید که پریشانی و گیجی حواس خود را در خانه یا محل کار تحت کنترل داشته باشید. انا سعی کنید در بازگیری آن زیاد اغراق نکنید. ممکن است برای تان راحت نباشد اما بهتر است که تماس خود را با دیگران در طول روز حفظ کنید.

امروز شما بالاخره موفق خواهید شد پروژه ای را که برای مدتی طولانی با آن درگیر بوده اید به طور موفقیت آمیزی به پایان برسانید. شاید به این فکر بیفتید که بهتر است در این مرحله ی حساس پایانی از دوستان و همکاران خود در رابطه با برنامه هایتان و آنچه قصد انجامش را دارید مشورت بگیرید و به توصیه هایشان گوش کنید. این کار باعث خواهد شد که به نقاط ضعف و قوت عملکرد خود که تا پیش از این از چشم خودتان هم مخفی مانده بودند پی ببرید. نتیجه ای که به دست می آورید واقعا برایتان با ارزش خواهد بود . نتایجی که با در نظر گرفتن آنها به دست خواهید آورد حتی خودتان را هم شگفت زده خواهند کرد! در یک مشاجره کاری شرایط به نفع شما تغییر خواهد کرد به شرط اینکه کمی هوشیار تر عمل کنید و از اخبار اطرافتان غافل نباشید. شما اهل خانه و خانواده هستید اجازه دخالت و اظهار نظر به شخصی که این روزها زیر گوش تان حرف های بیهوده می خواند ندهید، دست از خساست بردارید و کمی برای خودتان خرج کنید. مبلغ زیادی به زودی بدستتان خواهد رسید.

برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند.

فال روزانه فردا تیر (جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

ناگهان در دام عشقی می‌افتی که تصورش را هم نمی‌کردی. خوبی عشق به همین است که چون یک حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی که می‌رفت به راهی که باید برود پرتاب می‌کند.

تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشکلی را از تو حل نخواهد کرد. باید با تجدید نظر در این کار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ کرد.

مراقب سلامتی خود باش. برای آنکه وزن خود را کم کنی، تن به رژیم‌هایی می‌سپاری که ضرر آنها کمتر از سودشان نیست. باید در برنامه غذایی خود دقت کنی تا با تغییراتی جزئی به هدف خود برسی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

برای شما سخت نیست که با احساسات خود ارتباط مداوم داشته باشید حتی اگر آنها کاملا طبق برنامه ریزی و انتظار شما پیش نمی روند. اما پیچیدگی روابط اخیر تان این توانایی را از شما سلب می کند و دیگر شما نمی توانید براحتی احساسات خود را مدیریت کنید. خوشبختانه نیازی نیست که برنامه تان را تغییر دهید. اگر بتوانید سیمای ظاهری تان را تغییر دهید دیگران شما را در یک وضعیت مثبت می بینند و این وضع شما را بهتر می کند.

برخی مکالماتی که با دوستان و یا اعضای خانواده تان دارید خاطرات تلخی را در وجود شما زنده خواهند کرد که مدت ها سعی در سرکوب کردن و بی توجه بودن نسبت به آنها را داشته اید. در کمال تعجب خواهید دید که این اتفاق باعث می شود به این واقعیت پی ببرید که بسیاری از موانع و مشکلاتی که این اواخر سر راهتان قرار گرفته اند با این احساسات سرکوب شده در ارتباط مستقیم هستند. در نتیجه شما قادر خواهید بود با ریشه یابی مشکلات خود و رویارویی با این احساسات راه حل های نبوغ آمیزی برای آنها پیدا کنید. وقتی این اتفاق بیفتد قدرت درونی و اعتماد به نفستان بیش از هر زمان دیگری خواهد شد! درگیری دادگاهی یا مسئله حقوقی را که داشته اید ختم به خیر می شود. اگر بچه دار هستید حواستان به زندگی زناشویی تان باشد، بچه ها نباید مانع آن شوند که با همسرتان بیشتر وقت بگذرانید. به تازگی کاری را که مدتها به آن فکر می کرده اید شروع کرده اید، حواستان باشد که از حالا باید بیشتر تلاش کنید. حواستان به حرفهایی که به شما زده می شود باشد.

با اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار اختلاف نظری پیدا می‌کنید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید.    قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان گذاشته، به همین دلیل امروز عشق‌زندگی‌تان رفتار خوبی با شما نخواهد داشت. دراولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید.

فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

الان وقت این است که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید را به مرحله بعدی برسانید و پیشرفت کنید. ممکن است آرزو کنید که کاش امروز کار دیگری انجام می دادید اما هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید و شما بهترین کسی هستید که می توانید از پس آنها برآیید. ممکن است نگران این باشید که حمایتی از دیگری دریافت نکنیدبا این وجود دیگران ادعا می کنند که پشت تلاش های شما ایستاده اند. بالاخره این پروژه شماست؛ پس روی اهداف تان تمرکز کنید و کار را شروع کنید.

متاسفانه امروز می تواند برای شما با درگیری ها و تنش هایی در محیط خانواده و به ویژه با خواهر و برادرهایتان، همراه باشد. فکر نمی کنید که وقت آن رسیده است که یک بار برای همیشه با این مشکلات روبرو شده و راه حلی برای آنها پیدا کنید؟ این کار در نهایت به شما کمک خواهد کرد روابط بهتری با آنها داشته باشید. شاید برداشتن اولین قدم برایتان سخت باشد، بهر حال انتخاب با خودتان است. شما نسبت به اهداف خود اطمینان بیشتری پیدا کرده اید و آماده اید تا با قدم هایی محکم به سمت خواسته های خود گام بردارید. اولین چیزی که در این راه می توانید روی آن حساب باز کنید اراده و پشتکار خودتان است. سخت نگیرید و به همه چیز بخندید، وامی می گیرید که باعث پیشرفتتان می شود. در راهی پا گذاشته اید باید صبر و حوصله بیشتری به خرج دهید، حالا که ریسک کرده اید باید هوشیارانه عمل کنید. بدترین چیز اضطراب و وسواس است سعی کنید خود را آرام نگه دارید. موسیقی و گردش برایتان مفید است. خبرهایی که فکرش را هم نمی کنید می شنوید، سفر خوبی در انتظار شماست.

احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه شاد و با انرژی هستید و هیچ مشکلی در سر راه خود نمی‌بینید، این احساس را غنیمت بدانید و به لطف انرژی و انگیزه‌ای که دارید، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. برای مشکلی که با آن روبرو شده‌اید روی کمک‌های بی‌چشم ‌‌داشت دوستان خود حساب باز کنید.  نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند.  احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده که می‌توانی خطاهای گذشته را جبران کنی. باید با خود عهد کنی که دیگر خطاهای گذشته را تکرار نکنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه کافی برای کارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده کنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ممکن است شما در این روز ناسازگار نشان دهید؛ به خاطر اینکه رفتار شما به طرز عجیبی عدم اطمینان تان را منعکس می کنند. بهر حال اگر شخصی درخواست کرد که شما تصمیم نهایی را در مورد گرفتاری که با کارتان دارید بگیرید شما وسوسه می شوید و این کار را می کنید. شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید و اگر دیگران مایل نیستند چند روزی صبر کنند تا شما ذهن تان را مرتب کنید بگذارید این فرصت بگذرد. چرا که ممکن است برای شما سخت باشد که در چنین محیط غیر قابل انعطافی کار کنید.

تلاش هایی که پیش از این برای پیشرفت حرفه ای خود انجام داده اید و به موفقیت کاری شما منجر شده اند، امروز شما را در مرکز توجه قرار خواهند داد. شاید ناگهان به خودتان آمده و ببینید دارید روش های کسب موفقیت خود را در محل کارتان و یا هر جمع دیگری با بقیه به اشتراک می گذارید. همچنین این احتمال وجود دارد که فرصتی برای نوشتن در مورد تجربه هایتان و یا سخنرانی در ارتباط با آنها برایتان فراهم شود که اعتبار شما را افزایش قابل توجهی خواهد بخشید. خودتان را برای تعریف و تمجیدهای دیگران آماده کنید. در پایان روز نه تنها اعتماد به نفستان، بلکه انگیزه و انرژیتان برای انتخاب اهداف بزرگتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد. مسئولیت های زیادی را بر عهده گرفته اید که بیشتر از توان شماست. روزهای شاد منتظر شما هستند. به وضعیت تغذیه خود توجه کنید. خبر تلفنی از شخصی باعث شادی تان می شود. دست از دودلی و شک بردارید. حواستان باشد که با دیگران طوری رفتار نکنید که فکر کنند از آنها سوء استفاده شده، انصاف را رعایت کنید وگرنه دوستان را از اطراف خود می پراکنید.

انرژی و سلامت لازم را برای انجام کارها در طول روز حفظ خواهید کرد. به لطف این انرژی کارهای روزانه را تمام‌و‌کمال به پایان برسانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد.  مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.

فال روزانه فردا مهر ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

سوء تفاهمی پیش می‌آید که به زودی رفع خواهد شد. گاه در آسمان دوستی نیز تکه ابری می‌آید و برای مدتی کوتاه چهره خورشید را می‌پوشاند. اما این امر وقتی و گذرا است.

به زودی رکود اقتصادی در پیش داری. بعضی وقتها شرایط برعکس آن چیزی است که تو انتظارش را داری. در چنین مواقعی نباید عاصی شد چون با کمی فکر و حوصله می‌توان راه حلی مناسب پیدا کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما اکنون آماده نیستید تا کارت های خود را نشان دهید پس ممکن است اگر کسی امروز شما را مجبور کرد تا عقاید خود را آشکار بسازید ناراحت و آزرده شوید. شما بسیاری حقایق و اطلاعات بسیاری در دست دارید با این حال ممکن است احساس کنید آیا هنوز اشتباهی در کار است یا نه؟ شاید برای تان مشخص شود که دوست نزدیک تان یا شریک تان عمدا باعث شده تا کاری عقب بیفتد. اگر بتوانید صبور باشید اطلاعات مورد نیازتان در زمان مناسب آشکار خواهد شد.

امروز ممکن است فرصتی برای رفتن به یک سفر یکی دو روزه همراه با دوستان و یا همکارانتان برایتان فراهم شود. این سفر به ظاهر کوتاه می تواند اثراتی جدی و طولانی مدت روی زندگی شما بگذارد و درس هایی برایتان به همراه خواهد داشت که در تمام عمر می توانید از آنها بهره ببرید و درهای جدیدی را به رویتان باز خواهد کرد. دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد که با نفوذ و قدرتی که دارند می توانند راههای جدیدی را پیش رویتان قرار داده و زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم کنند. پس اگر به این سفر دعوت شدید بی هیچ شک و تردیدی این دعوت را پذیرفته و سعی کنید نهایت لذت و استفاده را از موقعیتی که در اختیازتان قرار گرفته است ببرید. شما به خوبی می دانید در زندگی چه می خواهید، به سمت آن قدم بردارید. دلیل اوقات تلخی ها و کلافه گی های اخیرتان دوری و بی توجهی به خودتان است. دلتنگ مسافری راه دور هستید که به زودی به دیدارتان خواهد آمد و دلتان به دیدارش شاد می شود. به یک میهمانی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید اما مراقب حرف های دیگران باشید، طوری رفتار نکنید که نتوانید خلافش را ثابت کنید.

اتفاق ناخوشایندی را امروز تجربه خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و رویکردی که به زندگی دارید را تغییر دهید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند.  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. برای افزایش درآمد با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند همکاری کنید.  فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.

فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی کنی و راهی را انتخاب کنی که این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در کام تاریکی خواهد رفت.

بعضی کارها سیستم تو را بهم می‌زند. باید از آنها پرهیز کنی. تعادل خود را در زندگی و کار باید حفظ کرد و از ماجراجویی دوری نمود.

به وضعیتی خواهی رسید که اگر ادامه پیدا کند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی که دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از کسی کمک بگیری که تجربه و تخصص داشته باشد.

اوضاع مادی و مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست فقط باید سهل‌انگاری را کنار بگذاری.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

امروز به واسطه ی کار خود و یا پروژه ای که به تازگی آغاز کرده اید با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که بعضی از آنها کاملا قابل اطمینان و برخی دیگر نیز غیر قابل اعتماد به نظر می رسند. در رابطه با این موضوع به قضاوت حس ششم خود اعتماد کنید چون امروز حداقل در قضاوت در مورد غریبه ها خیلی خوب عمل می کند. از این توانای خود بیشترین بهره را ببرید و اجازه ندهید وابستگی بیش از اندازه به عقل و منطق جلوی اعتماد شما به این احساستان را بگیرد. امروز ذهنتان درگیر عشق است و دلیل آن هم دیدار فوق العاده ای است که به تازگی با عشقتان داشته اید، شاید هم اگر مجرد هستید دیدن شخصی که زنگ های قلبتان را به صدا در می آورد این احساس را در شما زنده کرده باشد. برای خریدن یک هدیه خساست به خرج ندهید، گاهی بهتر است سر کیسه را شل کنید. در فکر تدارک و برگزاری یک میهمانی بزرگ هستید. برای رسیدن به یک توافق کاری شرایط طرف مقابل را به دقت گوش کرده و در نظر بگیرید وگرنه در یک دور باطل مذاکرات بی نتیجه گیر خواهید کرد که فقط از شما انرژی گرفته و نهایتا به آنچه که می خواهید نمی رسید.

بد اطرافیان را نخواهید و همیشه بهترین آرزوها را برای آشنایان داشته باشید.  فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید. عشق و عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید چرا که امروز شرایط خوبی برای عاشقی نیست. کاری که مدت‌ها پیش انجام داده بودید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و مطمئن باشید کار خوب هرگز بدون پاداش باقی نمی‌ماند.  بار غصه‌های خود را با گفتگو با همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمین بگذارید.

فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. کسی تو را کمک می‌کند که اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یک دوران تازه در زندگی توست که باید قدر آن را بدانی.

ممکن است تنهایی برایت وحشتناک و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنکردنی‌ای ارزانی کند. پس امتحان کن.

همه چیز در مورد سلامتی جسمی‌ات روبراه است اما باید برای روحیه‌ات کاری کنی. کسل و بی‌حوصله بودن می‌تواند درنهایت تو را دچار عارضه‌ای جسمی کند پس مراقب سلامتی‌ات باش و روحیه‌ات را تقویت کن.

قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود که کمی اوضاع را دگرگون خواهد کرد. سعی کن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را کرده باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز تمرکز شما روی کارتانخواهد بود یا احتمالا روی نقشی که در اجتماع دارید. اما این حالت به معنی این نیست که شما به فکر خانه و خانواده خود نیستید؛ فقط مسئله این است که مایلید یکی دو روزی مسئولیت های خانوادگی خود را کنار بگذارید . در این زمان ماه وارد دهمین خانه از “وضعیت” شما می شود. با این وجود شما ممکن است متعهد باشید که کاملا حرفه ای رفتار کنید بنابراین مراقب باشید که آن چیزهایی که برای تان مهم است را از دست ندهید.

امروز فرصت حضور در یک یا چند جشن و مهمانی مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت که گروه کوچکی از دوستان و یا همکارانتان نیز در آن حضور خواهند داشت. حضور در این جمع موقعیت های جدیدی را به ویزه در زمینه ی کاری و تجاری در اختیار شما قرار خواهد داد، پس بی هیچ شک و تردیدی این دعوت را بپذیرید و برای حضور در این جمع برنامه ریزی کنید. حواستان باشد که به اندازه ی کافی به ظاهر خود رسیدگی کنید؛ چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید ظاهرتان مورد قضاوت قرار خواهد گرفت. این که افکار و رازهایتان را با دیگران در میان بگذارید یا خیر کاملا به خودتان بستگی دارد، اما نباید برای مخفی نگه داشتن چیزی به دیگران دروغ بگویید، یادتان باشد که ماه همیشه پشت ابر نمی ماند. شما به خانواده خود بسیار اهمیت می دهید که این خوب است، اما حواستان باشد تا جایی پیش نروید که خودتان را فراموش کنید. برای رسیدن به خواسته تان از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنید و همین خصوصیت باعث می شود در هر کاری که انجام می دهید بهترین باشید به تازگی مجبور شده اید در زندگی اهم و مهم کرده و انتخابی بکنید که برایتان بسیار مشکل بوده.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که دزدی در کمین اموال شما نشسته است. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود.

فال روزانه فردا دی ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

رقیبان چند پله از تو جلوترند. بنابراین امکان موفقیت تو در این رابطه بسیار کم است. از خیرش بگذر تا دچار شکست و ضعف نشوی. به فکر برنامه دیگری باش.

آماده باش چون یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده خواهد شد. به زودی دوستی را که مدتها از او دور بودی خواهی دید و لحظات خوش گذشته را با هم مرور می‌کنید.

به ساعتی ساکت و آرام برای رسیدن به آرامش نیاز داری. این به تو کمک می‌کند تا خاطرات ارزشمند را در ذهنت تثبیت کنی و همچنین راهکارهایی برای مشکلات و تکاپوهایت بیابی.

یک مشکل مالی که مدتی است فکرت را به خود مشغول کرده مجددأ مطرح میشود و نگرانی‌هایی را برایت به وجود می‌آورد. اما نباید نگران بود چون فرصتهایی فراهم می‌شود و در نتیجه آن موقعیت مالی‌ات تقویت خواهد شد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

امروز خودتان را برای یک افزایش ناگهانی در قدرت درونی و اعتماد به نفس خود آماده کنید. انرژی جسمی و ذهنی شما هر دو امروز در سطح بسیار بالایی قرار دارند و احساس می کنید که می توانید حتی کوه ها را هم جابجا کنید. حالا که چنین فرصتی برایتان پیش آمده است و تا این حد انگیزه تان برای رسیدن به موفقیت افزایش پیدا کرده است حداکثر استفاده را از این موقعیت ببرید تا امروز در جهت رسیدن به هر هدفی که در سر دارید قدم هایی بزرگ بردارید. خوشبختانه دوستان و همکارانتان نیز به طور قابل توجهی شما را مورد حمایت خود قرار داده و باعث می شوند قدرتی که در درون خود احساس می کنید حتی بیشتر هم بشود. اینکه بر ترس هایتان غلبه کرده و راه خود را انتخاب کره اید بسیار خوب است مطمئن باشید انتخاب درستی کره اید که بعدها به خاطرش به خودتان آفرین خواهید گفت. این روزها اگر مراقب زبانتان نباشید به شدت پشیمان خواهید شد، با هر کسی هر شوخی را نکنید شخصیت خود تان را ناخواسته زیر سوال خواهید برد و مجبور به توضیح دادن خواهید شد که فایده ای هم ندارد.

فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید.   عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان تحت‌تاثیر افکار اطرافیان قرار گرفته و رابطه خوبی با شما ندارد، به عشق‌زندگی‌تان کمک کنید تا حرف‌‌های منفی اطرافیان را درباره شما باور نکند.

فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

اول تکلیفت را با خودت روشن کن و ببین دقیقا چه می‌خواهی. اگر با خودت روراست و صادق باشی بقیه مسائل حل می‌شود.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

اگر مطمئنی که در این راه به سود خوبی می‌رسی به حرف‌های دیگران اهمیت نده و برای رسیدن به هدفت تمرکز و تلاش کن. در آینده نزدیک پولی به دست می‌آوری که نتیجه تلاش‌های خودت است.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

امروز شما انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید و چنان لبریز از شور و نشاط و انگیزه شده اید که مدت ها پیش از این چنین احساسی را تجربه نکرده بوده اید. شما، به لطف موفقیت های اخیری که داشته اید و حمایتی که از نزدیکان خود دریافت می کنید، نسبت به آینده ی خود بسیار خوش بین هستید. در نتیجه، انگیزه ی کافی برای به کار گرفتن استعدادهای درونی خود و خلاقیت فوق العاده ای که در اختیار دارید را در خود احساس می کنید. تنها جنبه ی منفی وضعیت فعلی این است که آنقدر ایده های مختلف به فکرتان می رسند که نمی توانید به راحتی از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر با دقت و احتیاط کافی پیش بروید هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. برای گفتن حقیقتی دو دل هستید ،اگر گفتن اش سودی برای کسی ندارد خودتان را خسته نکنید، صلاح مملکت خویش خسروان دانند. برای اقدام به یک سرمایه گذاری کوچک بهتر است کمی دست نگه دارید و بیشتر مطالعه کنید. وقت آن رسیده که به مسیر زندگی تان بیشتر و جدی تر فکر کنید، وضعیت کنونی را برای مدت طولانی نمی توانید ادامه بدهید .

عادت‌های ناپسندی دارید. قبل از اینکه این رفتارهای ناخوشایند کار دستتان بدهد، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید.

فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )

بهتر است کینه و کدورت‌ها را از بین ببری چون روحت را تیره می‌کند. سعی کن با یک راه‌حل مشکل را حل کنی و دل او را بدست آوری.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از کوهی از ثروت است!! اوضاع اقتصادی تو خوب است اما به یاد داشته باش که چیزهای مهمتر است پول و ثروت هم وجود دارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

امروز سطح انرژی فیزیکی و ذهنی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و باعث شده است که با عزم و اراده ای بی سابقه و انگیزه ای بسیار بالا به سمت دست یابی به اهداف خود گام بردارید. از این فرصت استفاده کرده و اجازه ندهید مسائل کوچک و بی اهمیت چنان مشغولتان کنند که فراموش کنید چنین موقعیتی در اختیارتان قرار گرفته است. مسائل مربوط به خانه و خانواده به رسیدگی شما نیاز خواهند داشت، اما نتایجی که به دست می آورید بسیار مطلوب و امیدوار کننده خواهند بود. قدرت درونی شما در حال حاضر به اندازه ای است که می توانید حتی کوه ها را جابجا کنید، مشکلات پیش پا افتاده که دیگر چیزی نیستند. برای یک روز هم که شده همه درهای ارتباطی با دنیا را به روی خودتان ببندید و به دنبال روشی برای گوش دادن به ندای درونتان باشید. تکلیفتان را با شخصی که درگیری ذهنی فراوانی برای شما درست کرده روشن کنید. سعی کنید با تصمیمی که می گیرید کنار بیایید حتی اگر برایتان مشکل باشد. این روزها دوروبرتان بسیار شلوغ است بهتر است از این فرصت استفاده کنید.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. امروز حساب وقت و زمان از دست‌تان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید.  به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط