فال روزانه جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و چهار دی و فال روز تولد ۲۴ دی و فال روزانه فردا بیست و چهارم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و چهار دی و فال روز تولد ۲۴ دی و فال روزانه فردا بیست و چهارم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ممکن است شما امروز ترجیح دهید که کیفیت روش کار خود را در طول روز تقویت بخشید ، به یان صورت که با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم برسید. متاسفانه ، به اتمام رساندن کارها به این معنی نیست که شما آن کار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید که برگردید و کارهایی که تابحال انجام داده اید را بررسی کنید ، ممکن است زمانیکه بعدا ایراد آن را متوجه شوید ناامید شوید که مجبور هستید به عقب برگردید و کاری را که قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.فال روزانه جمعه 24 دی 1400

فال روزانه جمعه 24 دی 1400
فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید.  در محل‌‌کار با شرایطی برای پیشرفت روبرو خواهید شد. این شرایط را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید.
با فردی بگو مگویی داشته اید، اگر می خواهید این موضوع همین جا تمام شود، انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. دیگران به توجه و مراقبت شما احتیاج دارند، آنها را فراموش نکنید. در مورد موضوعی بسیار لجباز و یکدنده اید و هیچکس نمی تواند نظر شما را تغییر دهد. اما بد نیست موضوع را از زاویه دیگری هم بررسی کنید. این نه تنها به نفع تان است، بلکه فکرتان را در مورد تصمیم گیری های بعدی نیز باز می کند. در انتظار فردی هستید که به زودی خودش را به شما می رساند و انتظارهای شما به پایان می رسد. شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید، به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت احساس نارضایتی و ناخشنودی دارید. تحمل و سکوت بیهوده نکنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت رفع می کند. این روزها از به چالش کشیدن فردی لذت فراوان می برید، دلتان می خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

هنگامی که قصد انجام کاری را داری، از خود نپرس :دیگران آن را چگونه و با چه روشی انجام داده اند ؟بلکه بپرس :چگونه می توانم آن را درست و به بهتـــــــــرین وجه ممکن انجام دهم.
این را بدان که همواره حقیقتی تازه در انتظار کشف شدن است.بدون احساس وجود این حقایق، کریستف کلمب هرگز به آمریکا نمی رسید و گراهام بل تلفن را اختراع نمی کرد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

یافتن قدمی مطمئن باعث می شود شما در مسابقه امروز برنده شوید ، اما باید از افتادن در دامی که شما را به این فکر می اندازد که دیگران در مورد شما قضاوت می کنند اجتناب کنید. آن کیفیت کار شما نیست که شما نگرانش باشید؛ ممکن است احساس کنید که دیگران از شما می خواهند که سریع تر کار کنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا کنید که برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند که شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین کار ممکن را انتخاب کرده اید. خوشبختانه ، آنها در نهایت زمانیکه به اهداف تان برسید متوجه می شوند که شما چقدر مفید و فعال هستید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید.   تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند. مشکلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

چند وقتی است به فکر شروع کاری هستید اما موانعی بر سر راهتان وجود دارد که با کمی احتیاط و برنامه ریزی می توانید تمام آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید. در این راه افراد با تجربه می توانند پیشنهادهای خوبی را به شما دهند، نظرات آنها را نادیده نگیرید. امروز جسارت لازم را به دست آورده اید تا دست به تغییری که مدتهاست می خواهید در رابطه عاطفی خود ایجاد کنید، بزنید. حال که رابطه عاطفی شما پر از عشق و احساسات رمانتیک است، قدم های اول را بردارید. اگر چه شجاعت شما سر به فلک کشیده اما مراقب باشید که از مسیر خود منحرف نشوید. به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی تان هستید و درصدد به نحوی به آن سر و سامان بدهید. به رازی پی می برید که بسیار شگفت زده تان می کند. وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلند پروانه خود را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواس تان باشد معامله ای که امروز می کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

هر کاری را با جان و دل انجام بده.
اگر شعاع انرژی ات را مانند ذره بینی که نور خورشید را متمرکز می کند،
روی موانع تمرکز دهی،
هر مانعی که سر راهت باشد خواهد سوخت.موفقیت در زندگی

 

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

در یک تسلسل ماندن می تواند امروز برای شما ایجاد دردسر و مشکل کند ، به خاطر اینکه ذهن تان سرگردان شده و برای تان تمرکز روی یک کار بسیار سخت خواهد بود. اما شما فشاری که دیگران روی شما وارد می کنند را حس می کنید و تمام تلاش تان را می کنید تا این مشکل را حل کرده و این فشار را از روی دوش خود بردارید. با وجوداین ، کوتاه ترین راه می تواند شما را کاملا از مسیرتان منحرف کند. اگر تمرکزتان کم شده زیاد به خودتان سخت نگیرید و زمان را تلف نکنید ، فقط سعی کنید تا تمرکز خود را روی کارتان برگردانید و به جلو حرکت کنید تا ببیند چه پیش می آید.

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد.  سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. اعتماد کافی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید. قبل از اینکه این وضعیت کار را به جای باریک بکشاند، فکری به حال آن بردارید.

این روزها به شدت خیال‌پرداز شده‌اید. اگر چه در تلاش هستید تا در دنیای واقعی خود باقی بمانید و رفتار طبیعی از خود نشان دهید اما نیرویی شما را از این کار باز می دارد طوری که دوست دارید بال‌هایتان را باز و در آسمان ها پرواز کنید. اگر به طور موقت در دنیای خیال خود سیر کنید، آسیبی به شما وارد نخواهد شد اما حواستان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. اگر تعادل را در تمام جنبه های زندگی تان به کار گیرید، پیشرفت و موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی در رابطه عاطفی تان تغییری بزرگ رخ می دهد که باری را از روی دوش تان بر خواهد داشت. او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید. در راه عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برای تان سودمند است اما الان فروش به صلاحتان نیست. سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید. تشخیص او از دیگران کار سختی نیست. اگر دچار ناراحتی جسمی هستید، هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

امروز را آغازی تازه بدان.چرا به چیزی که دیروز اتفاق افتاده، یا انجام شده فکر می کنی؟زندگی رودخانه ای است که مدام به سمت آینده در جریان است.هیچ قطره ای از آن دوبار از زیر یک پل رد نمی شود.کار را با روشی تازه انجام بده، بهتر از همیشه.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

زمانیکه دیگران سعی می کنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر کار کنید شما احساس کاملا ناخوشایندی دارید. اما نمی توانید کاری بکنید؛ شما بیشتر ترجیح می دهید تا زیر کنترل دیگران باشید تااینکه خودتان با اختیار خودتان کار کنید. متاسفانه ، احتمالا نیاز دارید که فعلا سرکشی های درون تان را سرکوب کنید و بهترین کاری که می توانید برای به پایان رساندن وظایف تان انجام دهید. خوشبختانه ، تلاش بی پایان شما امروز از نظرها دور نمی ماند و به هدف تان نیز خواهید رسید.

نگرانی‌های فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. بی‌احترامی به اطرافیان چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه به نفع شماست که از امروز احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز تقاضایی از شما دارد که از عهده انجام این تقاضا ناتوان هستید. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید.   ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد.

روی خوش شما باعث شده که دیگران به سمت شما جذب شوند. در این زمان داشتن دیدگاهی مثبت و روشن می تواند رمز موفقیت شما باشد. به جای گوش دادن به نظرات دیگران، به ندای قلب خود گوش دهید که شما را به راه درست هدایت می کند. اگر مجرد هستید، توصیه می کنیم که کمی مسایل را ساده تر بگیرید. شما فرد ایده‌آلی هستید اما اگر بخواهید منتظر فردی بی عیب و نقص باشید، هیچگاه به آرزویتان نخواهید رسید. این شمایید که باید شرایط مطلوب را فراهم کنید. فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی های فکری برای شما مسئله ساز خواهد شد. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه ای به شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید. از تجربه گذشته استفاده کنید و سدها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگی تان دوباره تکرار نخواهد شد. ناامیدی زهر کشنده زندگی است.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

نگذار افکار و ذهنیاتت به صورت عادت درآیند.
سعی کن هرگز در جا نزنی.هر روز از زاویه ای تازه به کارها نگاه کن.
زندگی یک صحنه پر از ماجراست.
به اطرافت نگاه کن:نشانه های زیبایی وجود دارند که به کشفیات تازه اشاره می کنند.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید. حتی با وجود اینکه شما در ارائه بهترین کاری که می توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می کنید ، امروز احتمالا زیاد در وانمود کردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با کارایی و بازده در کار نپوشانید. شما می توانید همانطور که با احساسات خود روراست هستید کارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.

برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. مدت زیادی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد.  نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطاران‌تان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید.  کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید.

کنترل احساسات در چنین روزی برایتان دشوار است اما نگران نباشید بگذارید دلتان به هر جا که دوست دارد، شما را با خود ببرند. جهان خیال یکی از امن ترین جاهایی است که می توانید به آن پناه ببرید بنابراین از دور شدن از واقعیت نگرانی به دل راه ندهید. اگر دلتان می خواهد خاطرات گذشته خود را مرور کنید، این کار را انجام دهید. به زودی سفری در پیش دارید که تغییری در زندگی شما ایجاد می کند. سعی کنید در این شرایط تنها نمانید و از تک تک لحظات زندگی تان در کنار دیگران لذت ببرید. به جای آنکه دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که باید بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی ای خواهید داشت. موقعیتی برایتان پیش می آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، سعی کنید از آن ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. کارهای شما را وسواس و نگرانی به عقب می اندازد. بهتر است تا حدودی انعطاف از خودتان به خرج دهید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

با انرژی کامل روی کارهایت تمرکز کن.
شیشه های رنگی کلیسا، هنگام عبور نور از آنها
بسیار زیبا و درخشان می شوند.
کارهایت را هم اگر با انرژی انجام دهی،
شفاف و زیبا خواهند شد.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ادراک و احساس شما ممکن است اکنون بسیار دقیق باشد ، اما این به معنی این نیست که شما می توانید بر پایه استنتاج و نتیجه گیری های خود عمل کنید ، مشکل اینجاست که شما می توانید عیب و ایرادها را ببینید ، هم در خودتان و هم در دیگران ، بهتر از این که بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممکن است آن طور که فکر می کنید متعادل نباشند. یک سیاست زیرکانه می تواند ادامه گر یک مشاهده باشد ، اما قبل از اینکه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر کنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. روحیه ولخرجی دارید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید.  انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.

امروز با فردی که رفتار بدی از خود نشان می دهد، درگیر می شوید و با او بحث می کنید. یادتان باشد که این رفتار شاید از دید او آنقدرها هم بد نبوده باشد پس بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای او بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر می خواهید حرف دلتان را بزنید، انتظار هر عکس العملی از او را هم داشته باشید. برای این که کمی حال و هوایتان عوض شود، با دوستان تان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید. زمان خوبی برای دریافت انرژی های مثبت از طبیعت است پس یک پیاده روی می تواند بهترین کار در حال حاضر برای شما باشد. این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید، حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از اینها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هر چه سریعتر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

افکار و رویاهایت را بسط بده.
هنگامی که در بیرون چمنزاری پهناور است
که از هر سو تا افق امتداد دارد.
چرا خود را در آغل حبس کنی.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

بیان افکارتان به دیگران در وهله اول ایده خوبی به نظر می رسد ، اما وقتی که ظاهر می شود می بینید بسیار مشکل تر از آن است که فکرش را می کردید. شاید اگر به همکاران تان بگویید که چقدر عالی کار می کنند و اینکه چقدر از کار کردن با آنها لذت می برید راحت تر باشد. هیچ راه حل دیگری رضایت بخش نیست ، اما هنوز شما مدام در پی پیدا کردن راه های جایگزین هستید. اگر کارکردن را تا فردا به تاخیر بیندازید ، می توانید کمی از این فشار را از خود دور کنید.

کمی از کار فاصله بگیرید و با استراحت، نیروی تحلیل‌رفته‌تان را جبران کنید.  به مراسم مهمی دعوت هستید و این مراسم برای شما و اعضای منزل اهمیت زیادی دارد، در نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهید تا امروز را به خوبی و خوشی به پایان برسانید و در این مراسم مهم حضوری فعال پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. با پیشنهادی منفعت‌آمیز از جانب اعضای خانواده یا دوستان روبرو خواهید شد. به صلاح شماست قبل از اینکه این پیشنهاد را قبول کنید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.

این روزها روابط اجتماعی تان را با دیگران بیشتر کنید. دوستی نزد شما می آید و از مشکلاتش برایتان می گوید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می کند، کافی نیست. کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن چشم های او به روی واقعیت است پس این کار را انجام دهید تا راه اشتباه را انتخاب نکند. در انتهای روز تلفنی به شما می شود که خبر غیر منتظره ای را به گوش تان می رساند. سعی کنید قبل از هر تصمیم و قضاوتی خوب در مورد آن اطلاعات به دست آورید. استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفتتان می گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می دهد نخورید، خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی‌ست. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %

ستاره اقبال ۵۰ شمالی

قبل از انجام هر کار مهمی، اول ببین
چه احساسی نسبت به انجام آن داری.
آیا آن کار را مهم می دانی؟ آیا واقعی به نظرت می رسد؟آیا به دیگران کمک می کند؟

 

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما احتمالا باید برنامه هایتان را لغو کنید چنانکه در طول روز هم مشخص می شود به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر می یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر می بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمی کنند آنها را کنسل کنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می رسند نگران نشوید. فقط آن کاری را بکنید که دل تان می گوید درست است ، حتی اگر کسی را مایوس می کند. به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می شود.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. خبری خوشحال‌کننده‌ امروز به دست شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

در تصمیم گیری بین دو راه گیر کرده اید.  لازم نیست که یکی از آن راهها را انتخاب کنید. اگر فردی می تواند بین این دو دنیا پلی بزند، آن فرد خود شما هستید. پس خودتان را دست کم نگیرید و اولین قدم را برای اتصال این دو دنیای مختلف بردارید. به زودی زندگی تان به تعادل باز می گردد و شما نیز خشنود و راضی خواهید بود. کارهای هنری مانند نقاشی، بافتنی، آشپزی یا حتی موسیقی می تواند به شما در این راه کمک کند. انتظارتان پایان می یابد. موقعیتی برایتان پیش می آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهنتان را آلوده کنند. روی توانایی های خود تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید. او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۱۱۱ شمالی

حرف حق را بپذیر و کاری به گوینده آن نداشته باش.مثلاً اگر بوی دود را احساس می کنی و طوطی ات فریاد بزند که :
خانه آتش گرفت!آیا به مهمانهایت خواهی گفت :
این طوطی نمی فهمد چه می گوید؟

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر شما به این نیاز دارید که امروز به فرضیه ای بچسبید ، آن را زیاد طولانی نکنید. سعی کنید فقط تا حدی باشد که بدانید آگاهی و اطلاعات مورد نیاز برای کار را فراهم آورده اید. اگر قبل از اینکه به همه حقایق دست یابید افکار خود را با دیگران درمیان بگذارید ، غیر حرفه ای به نظر می رسید یا حتی بدتر؛ ممکن است احمق جلوه کنید. اگر فرصت لازم برای پیدا کردن حقیقت را نداشتید ، آن وقت می توانید موضوع را با رییس تان یا همکاران تان در میان بگذارید.

اجازه ندهید کارهای زیاد امروز شما را خسته کند. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.  میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

امروز برای رویاهایتان برنامه ریزی کنید و تا تبدیل آنها به واقعیت از پا ننشینید. به جای عقل این بار به تخیل تان اجازه دهید تا امور را به دست گیرند و راه درست را به شما نشان دهند. تا قدم اول را برندارید نمی توانید مسائل را پیش بینی کنید. به خودتان اعتماد کنید تا به آنچه می خواهید، برسید. در کاری با دیگران در حال رقابت هستید. سعی کنید ناامید نشوید و تمام انرژی خود را برای رسیدن به نقطه پایان به کار گیرید. شما توانایی های بالایی دارید، تنها کافی است به خودتان اعتماد کنید. روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید، به جای آن که شاخه های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۲۰ جنوب شرقی

مهم ترین چیز احساسی است که نسبت به کارت داری.وجود رنگ های تیره در یک تابلوی نقاشی.نشانه افسردگی نقاش آن تابلوست.
رنگ های روشن، حاکی از وجود روشنایی و انرژی در زندگی نقاش آن تابلوست.
هر کاری را با شادی انجام بده، تادیگران را هم شاد کنی.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اعتماد کردن به درک مستقیم خود یا بینش تان امروز بسیار مهم به نظر می رسد ، به خاطر اینکه ممکن است حقایق بسیار پیچیده به نظر برسند و فهمیدن اینکه کدام یک درست و کدام غلط کمی سخت باشد. اگر طبق روال هر روز پیش بروید و بخواهید آن گونه مسایل را تجزیه و تحلیل کنید احتمالا در دریایی از جزییات گیج کننده غرق خواهید شد. و ممکن است حتی به بهترین راه حل موجود نیز نرسید. اطلاعات را بررسی کنید و بعد آن را درکناری قرار دهید. آخرین تلاش شما احتمالا درنهایت بهترین جواب مشکل شما خواهد بود.

انسان کینه‌جویی هستید و اجازه داده‌اید نفرت و تنفر جای عشق و محبت را در دل شما بگیرد، ادامه این رویکرد شما را به فرد انتقام‌جویی تبدیل خواهد کرد و کسی به نشست‌‌و‌برخاست با شما علاقه نشان نخواهد داد، در نتیجه از امروز کینه‌جویی را کنار بگذارید و اجازه دهید عشق و محبت، جای کینه و نفرت را در دل شما پر کند.  قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دست‌تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به آنها ثابت نمایید که در هر شرایطی پشت اعضای خانواده را خالی نخواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جان‌تان شعله‌ور بماند. سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید.  در مرکز کانون محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت.

احساس می کند که بار سنگینی روی دوش تان است و دوست دارید که هر چه سریعتر از آن رها شوید. این رفتار نتیجه تنبلی و در رفتن از زیر بار مسئولیت‌هایتان است. شاید این راهی که انتخاب کرده‌اید همین حالا جواب دهد اما در آینده ممکن است برایتان دردسر ساز شود. سخت کوشی کلید موفقیت شماست پس بلند شوید و قدم هایتان را محکم تر از قبل بردارید. مطمئن باشید که به آنچه لایقش هستید، خواهید رسید. دوستی انتظار تماس شما را می کشد. اگر می خواهید خوشحال ترش کنید، به جای تماس به دیدارش بروید. رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته‌اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سرو وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید، گرچه از شما انتقاد خواهد شد اما نهایتا شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی تان را به مخاطره نیندازید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۵۹ شرقی

هنگام غلیان احساسات، هیچ تصمیم مهمی نگیر.در این صورت اشتباه خواهی کرد.
اول درونت را آرام کن.ذهن مانند یک دریاچه است.هنگام غلیان احساس، دریاچه مواج است.
دریاچه هنگامی نور ماه را منعکس می کند که آرام باشد

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

سخت است که بفهمید به اندازه کافی برای یادگرفتن آنچه که مورد نیاز است جستجو کرده اید یا نه؛ تا به عمق حقیقت دست یابید. به هر حال ، بعضی اوقات ، بهتر است تا دست از بررسی های خود بکشید و آنچه را که تا حالا یاد گرفته اید را به عمل درآورید و از آن استفاده کنید. یک باره شما می پذیرید که رسیدگی ها و تحقیقات شما یک چاله نامحدود است ، و می خواهید چرخ های فکری خود را از چرخیدن بازدارید و به کار برگردید ، و ارزش اطلاعات و آگاهی را در حل مشکل درک می کنید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید.  اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.   مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.

در رابطه عاطفی تان به مشکلی برخورده اید و این موضوع تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است. کلید موفقیت شما این است که استرس را از خود دور کنید و بدانید که همیشه اتفاقات آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند و نمی توان بر تمام جنبه های یک رابطه عاطفی، به عنوان مثال طرف مقابل، تسلط داشت. اگر می خواهید به نتیجه برسید باید کمی صبر پیشه کنید. گفتگوی سالم کلید موفقیت شما در چنین روزی است. به زودی یکی از قفل های زندگی تان باز می شود. خودتان را برای یک خوشی بزرگ آماده کنید. حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید. این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد، وجود انگیزه تمام سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید، قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۸۹ شمالی

زندگی مثل یک تاب است که هم می تــــــــــواند سرگرم کننده باشد و هم حال به هم زن.اگر هر بار که تاب می خوری احساس شگفتی کنی،لذت تاب خوردن را احساس خواهی کرد.در زندگی هم هر بار که کاری را انجام می دهی،از انجام آن شگفتی احساس کن.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ )

 

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اسفند : حتی اگر شما اخیرا با مسئولیت تازه ای دست و پنجه نرم می کنید ، می خواهید قل از اینکه کنترل اوضاع از دست شما خارج شود آن را کاملا به پایان برسانید. مشکل این است که ممکن است فردی در مقابل کاری که الان دارید انجام می دهید قضاوت نادرست و غیر منصفانه ای داشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا دیگران را تغییر دهید ، کاری بکنید تا خودتان را سرگرم و خشنودکند. اگر درباره کوشش های اخیرتان احساس خوبی دارید ، به خاطر این است که اخیرا برای کاری که خوب انجام داده اید مورد تایید قرار گرفته اید.

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید.  کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید.  عجله را کنار بگذارید و کارها را با وسواس‌ بیشتری انجام دهید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. در رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.

احساس تنهایی می کنید اما تقصیر خودتان است وگرنه افراد زیادی به برقراری رابطه با شما علاقه دارند. پس در خانه ماندن را رها کنید و بیشتر در اجتماع و ارتبا با دیگران باشید.  در راه رسیدن به هدف هایتان دست از تلاش بر ندارید و سخت کوش باشید. یکی از دوستان قدیمی بدون آنکه شما بدانید به دیدارتان می آید، منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید. مشکلی دارید که فکر می کنید در آن تنهایید اما این خانواده شماست که در نهایت به کمک تان می آید و شما را از چاهی که در آن افتاده اید، نجات می دهند. اضطراب تان نابجا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می برید که بزودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می کنید. فقط کافیست کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روزها شما قادر خواهید بود تا ارتباطات تان را با شخصی که بسیار برایتان مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۱۱۷ غربی

عقاید را با حقایق اشتباه نکن.
حقیقت مانند دانه بادام است،
و عقاید پوسته آن دانه بادام هستند.
اگر به دنبال حقیقت هر چیز هستی،
باید پوسته را بکنی، تا خود دانه را ببینی.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار