فال روزانه جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۵ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست وپنجم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۵ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست وپنجم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اگر فروشنده هستید امروز خودتان را برای فروشی بالا و دریافت سفارشات مختلف آماده کنید. قدرت شما در قانع کردن دیگران به صورت فوق العاده ای افزایش پیدا کرده است و هیچ کس نمی تواند در برابر حرف هایتان مقاومت کرده و به شما جواب نه بگوید. تمام نشانه ها حاکی از این هستند که شما در انجام هر کاری که به عهده بگیرید موفق خواهید بود. از این موقعیت که خیلی هم زود به زود برایتان پیش نمی آید حداکثر استفاده را ببرید. هرچه زود تر نیت تان را عملی کنید زمان کاملا مساعد است یادیتان باشد موفقیت در انجام کار های بزرگ با خطر همراهست به خود مغرور نشوید و به نصحیت شخصی نزدیک گوش دهید در غیر این صورت ضرر می کنید و احترام تان را نزد دیگران از دست می دهید از اشخاص عصبی درد سر ساز دوری کنید و محیط خانواده ای تان آرام نگهدارید .

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند.  بین شما و عشق ‌زندگیتان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگیتان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. کاری که مدت‌ها انجام آن به تعویق افتاده است، امروز با کمک همکاران به پایان می‌رسد. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز روزی فوق العاده برای وقت گذراندن با خانواده و عزیزانتان است و خودتان هم علاقه زیادی به این کار احساس می کنید. خوشبختانه امروز کار خیلی زیادی برای انجام دادن ندارید؛ سعی کنید کارهای روزمره تان را هر چه سریعتر به انجام برسانید و برای بعدازظهر یک برنامه تفریحی بچینید که بتوانید در کنار خانواده خوش باشید. شاید بتوانید شامتان را به یکی از پارک های نزدیک خانه تان برده و از هوای فوق العاده شب های بهار لذت ببرید و یا با هم به سینما رفته و یک فیلم کمدی تماشا کنید. دلشوره ها و نگرانی هایتان تمام میشود. از گرفتاری و ناراحتی نجات خواهید یافت و اوضاع خانواده تان خوب خواهد شد. تغییر مکانی باید صورت بگیرد. همسرتان شما را دوست دارد و گاهی شما کم لطفی میکنید. آنچه که باید اتفاق بیفتد اتفاق خواهد افتاد. کمی هم به دیگران حق بدهید. اگر در مسیر علم و دانش قدم گذاشته اید زمان آن فرا رسیده که هدف های عالی تری برای خودتان دنبال کنید.

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. کمی به خودتان استراحت بدهید و برای روزهای شلوغ انرژی کسب کنید.  روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید.  روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز مسائل معنوی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند و ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. موضوع مذهب و مسائل دینی مطرح نیست و بیشتر به فکر موضوعاتی مثل انسانیت و کمک به افراد نیازمندی هستید که در زندگی به اندازه شما خوش شانس نیستند. اگر خیلی دوست دارید کمکی به این افراد بکنید می توانید در اینترنت کمی جستجو کنید و مراکز و موسساتی که به گونه ای به این افراد کمک رسانی می کنند را پیدا کنید و با آنها تماس گرفته و ببینید چه کاری از دستتان برمی آید. نیتی در دل دارید که بسیار دوست دارید به آن برسید، بدانید رسیدن به آن با رنج و زحمت فراوان همراه است، برای اجرای آن باید دست از تردید بردارید. اگر نمی توانید از این نیت منصرف شوید به زودی ملاقاتی خواهید داشت که برایتان سودمند است و تغییراتی زیادی در زندگی تان ایجاد می کند. اگر دلسرد نشوید و دوباره شروع کنید مطمئن باشید موفقیت را در آغوش خواهید گرفت.

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز فکرتان درگیر مسائل سیاسی و اجتماعی است و نگران آینده بشریت و نزاع بر سر ثروت و قدرت هستید که تمام دنیا را به جان هم انداخته است. این موضوع شما را در رابطه با آینده خودتان و فرزندانتان دچار ترس ها و نگرانی هایی کرده است. بد نیست در مورد این موضوع در جمع دوستانتان و یا سایر افرادی که اطلاعات اجتماعی و سیاسی قابل قبولی دارند مطرح کنید، این کار می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را به دست بیاورید و یا توجهتان را به نکاتی جلب کند که خیالتان را یک کم هم که شده راحت تر خواهند کرد. به مسافرتی خواهید رفت که در روحیۀ شما بسیار تأثیر می گذارد. در انتظار کسی یا چیزی به سر می برید یا فکر می کنید تنها راه سعادت و خوشبختی شما در رسیدن به این نیت است. اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد و پرندۀ خوشبختی بر بام منزلتان خواهد نشست. قولی را که به خودتان داده اید فراموش نکنید و اجازه ندهید اشتباهات دوباره تکرار شوند؛ هیچ چیز قابل پیشبینی نیست.

یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پولتان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتماً  تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید. اعضای خانواده امروز چشم از شما بر نمی‌دارند و هر کاری که از دست‌شان برمی‌آید را برای شما انجام می‌دهند. لطف اهل منزل را پاسخگو باشید و به اطرافیان ثابت کنید که قدردان توجه آنها هستید. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگیتان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگیتان را بدست آورید.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

یک چیزی در روابط اجتماعی و وضعیت حرفه ای شما در حال تغییر است؛ تغییری غیر منتظره در وضعیتتان که می تواند مثبت یا منفی باشد و شما را متعجب خواهد کرد. اگر این تغییر منفی باشد هم در نهایت به نفعتان خواهد بود، زیرا کائنات دارد سعی می کند از این راه به شما نشان دهد که به چه جنبه هایی از زندگی خود باید توجه بیشتری داشته باشید و برای پیشرفت و بهبود آنها تلاش کنید. شاید هم به صورت کاملا ناگهانی در موقعیت مدیریت و یا رهبری یک گروه قرار بگیرید و در کمال تعجب به توانایی های مدیریتی خود پی ببرید. استعداد های خودتان کم نیستند بهتر است روی آنها سرمایه گذاری کنید. برای گرفتن وامی باید اقدامات اولیه را انجام دهید، با آمدن این پول شکل زندگی تان عوض می شود. در مورد نیتی که در ذهن دارید نمی توانید یک شبه ره صد ساله را طی کنید، مراقب باشد عجله کارهایتان را خراب می کند. در عشق ورزیدن همگام و همراه باشید نه کند تر پیش بروید نه تند تر.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید.  خبری خوشحال‌کننده به دست شما میرسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم نمایید.  دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما سوال های خیلی مهمی را از خودتان خواهید پرسید. انرژی کیهانی شما را به سوی یک سفر خودشناسی به دنیای درونتان راهنمایی می کند و مقاومت در برابر این موضوع حال و هوای چندان خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت. شاید بتوانید با کمی تمرکز و مدیتیشن به استفاده بیشتر از این حالت ذهنی خود کمک کنید. سعی کنید با دقت تمام به صداهای درونتان گوش کنید تا جواب این سوالهایی که فکرتان را به خود مشغول کرده اند پیدا کنید. به نصیحت بزرگتری گوش کنید و از شنیدن حرف حق شانه خالی نکنید. افکار اضافی را از سرتان دور کنید و کاری به کار دیگران نداشته باشید. با کسی که دوستش دارید بی پرده صحبت کنید او شما را دوست دارد ولی برایش مشکل است که آن را ابراز کند. در انتخابی دچار مشکل هستید باید از موضوع کمی فاصله بگیرید تا بتوانید مسأله را از دید دیگری هم نگاه کنید.

مدتی است که ناخوش احوال هستید و اوضاع خوبی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید.   علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  مدتی است توجه کافی به همسر یا عشق زندگیتان ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگیتان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگیتان داشته باشید.




فال روزانه مهر

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر احساس می کنید اطرافیانتان قدر زحمات و کارهایتان را نمی دانند سعی کنید برای آنها کاری انجام ندهید و یا کمی از آنها فاصله بگیرید. گدایی کردن توجه دیگران کار جالب نیست، یادآوری کردن کارهایی که انجام داده اید هم همینطور! پس کمی دست نگه دارید تا نبود زحمات و کارهایتان احساس شود و قدرتان را بدانند. اگر هم دیدید چنین اتفاقی نیفتاد به طور کلی دست از این خوش خدمتی ها بردارید و وقت و انرژیتان را صرف کسانی کنید که قدر آن را بدانند. از قضاوت کردن شخصی بگذرید، اگر امروز او را قضاوت کنید فردا شما را قضاوت خواهند کرد، موفقیت در چند قدمی شماست به زودی به نیتی که در ذهن دارید می رسید و همین مساله موجب حسادت شخصی در اطراف تان میشود تردید و دو دلی برای گرفتن تصمیم کاری را کنار گذاشته و برای آنکه به مقصود برسید همه چیز را به اطرافیان تان نگویید.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  احترام اطرافیان را نگه نمی‌دارید و گفتار پسندیده‌ای با ایشان ندارید، این رویکرد زمینه دلخوری ایشان را فراهم کرده است. در نتیجه اگر نمی‌خواهید رابطه‌ شما با دوستان و آشنایان رو به سردی بگذارد، از امروز تصمیم بگیرید که گفتار محترمانه‌ای با اطرافیان داشته باشید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. روحیه دمدمی مزاجی دارید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرفتان نخواهد رفت. رویکردی حرفه‌ای و جدی به انجام کارها در پیش بگیرید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما در آینده جبران می‌شود.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز شما در کنار دوستانتان در موقعیت دشواری قرار گرفته اید. آنها دارند در مورد یکی از دوستان مشترکتان غیبت می کنند و شما هرچند در این مورد کمی عذاب وجدان دارید، اما دلتان می خواهد با آنها همراه شوید و با حرف هایتان بحث را داغتر کنید. یادتان باشد که داستان هایی که بارها تکرار می شوند بخش واقعی خود را در این تکرار مداوم از دست می دهند و چیزی جز شایعه از آنها باقی نمی ماند. مطمئنا شما از این که این دوستتان را از دست بدهید خوشحال نخواهید شد، پس خودتان را از این جمع کنار بکشید. شخصی خبرچین را از دور و بر خود دور کنید او همان قدر که به شما خبر می رساند اخبار شما را نیز به دیگران می گوید؛ مصلحت ایجاب می کند که بدون این که متوجه بشود این کار را بکنیدد اما گذراست. بی جهت غم روزگار را می خورید دل به کار بدهید، شما موفق خواهید شد. در یک مورد مالی باید تصمیم گیری کنید محتاط باشید.

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که فقط لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهنتان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان را امروز تنها بگذارید و اجازه دهید با خودش خلوت کند.  شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در کارهای شما تاثیر بگذارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان بخاطر عملکرد خیلی خوبی که داشته و کارهایی که انجام داده است مورد تحسین و تشویق قرار خواهد گفت و شما هم از موفقیت دوست خود خوشحال خواهید بود. شاید خود شما هم توانسته باشید همراه با دوستتان هدف بلند مدتی که دنبال می کرده اید را بالاخره به دست آورده باشید، اما کارهایتان به اندازه او دیده نشده اند. با این حال این موضوع باعث ناراحتی شما نخواهد شد و در دلتان از این که کارتان را درست انجام داده اید مطمئن هستید و خنده روی لبتان نیز همین را می گوید. یک خبر غیر منتظره اما بسیار حساس دریافت می کنید؛ خیر است نگران نباشید. از بدخواهان دوری کنید و راز دلتان را با فردی نا آشنا در میان نگذارید. با شخص مهمی ملاقات خواهید کرد و شغل جدیدی به شما پیشنهاد می شود. بهتر است این روزها از فرصت پیش آمده استفاده کنید و برای قدم های بعدی خود را آماده کنید. تا جایی که ممکن است بر روی وظایف و مسؤولیت هایتان متمرکز شوید.

 قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. امروز صدای ساز عشق را در گوش خود می‌شنوید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این روز عاشقانه را به تنهایی به پایان نرسانید و دست همسر یا عشق ‌زندگیتان را بگیرید و خودتان را مهمان عشقی آتشین و بی‌پایان کنید.  مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شاید به تازگی خبر خیلی هیجان انگیزی در مورد یکی از آشنایانتان شنیده باشید و حالا بی صبرانه منتظر فرصتی هستید تا این داستان را به صورتی هر چه پر آب و تاب تر برای بقیه دوستان تعریف کنید. بهتر است مواظب این نقشه ای که در سر دارید باشید! شخصی که قرار است غیبتش را بکنید به احتمال زیاد از شنیدن حرف هایی که می خواهید در مورد او بزنید خوشحال نخواهد شد. شما بی آن که هیچ دلیلی برای این کار داشته باشید به اعتبار و آبروی او لطمه می زنید و به احتمال زیاد او هم در برابر این کار شما ساکت نخواهد نشست. از فردی سر به هوا که به قول و قرار هایش عمل نمیکند. دوری کنید. ارزش خود را بدانید . پای شما به مسئله ای کشیده شده است , نذر خود را ادا کنید و قرضی که دارید را هر چه زودتر بپردازید که گشایشی در راه است . برای ارزشهای اخلاقی خود احترام قائل باشید. بیش از ظرفیت تان برای کسب منافع مالی تلاش میکنید. کاری نکنید و یا حرفی نزدید که بعدا از انجام و یا گفتنش پشیمان بشوید.

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود و کار ضروری پیش می‌آید. این کار را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در چند روز آینده فرصتی برای استراحت مهیا خواهد شد. همسر یا عشق ‌‌زندگیتان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد.




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز بنشینید و سر حوصله منتظر خبرهای خوبی که قرار است به شما داده شوند بنشینید. نامه ای که به دستتان خواهد رسید و یا تماسی که گرفته خواهد شد خبرهای خوشحال کننده ای در رابطه با وضعیت اقتصادیتان برای شما به همراه خواهند داشت. پولی که حداقل فعلا انتظار آن را نداشته اید به دستتان خواهد رسید و شما خیلی سریع شروع به نقشه کشیدن در مورد این که پولتان را چطور خرج کنید خواهید شد. فقط باید مواظب باشید که دور خریدهای بیهوده را خط بکشید و پولتان را صرف چیزهایی که لازم ندارید نکنید. خویشتن دار باشید و با غرور بیشتر وارد عرصه عشق شوید، شما با وفا هستید اما اینقدر صبوری نکنید که نادان به نظر برسید. به زودی مکالمه ای با شخصی خواهید داشت، آن را برای هیچکس تعریف نکنید. شخصی نیاز مالی دارد، اگر موقعیت کمک کردن دارید دریغ نکنید، دستتان پر خواهد شد. خانوادیتان در حال بزرگ شد نست به افراد جدیدی وارد ان خواهند شد.

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکیتان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند و برای حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند.   برای رسیدن به موفقیت بیشتر از اعتمادبه‌نفس و اراده پولادین خود کمک بگیرید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کار جدید و خلاقانه‌ای را انجام دهید. با انجام این کار خلاقانه، به اطرافیان ثابت نمایید که از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد.  احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق ‌زندگیتان از حرف‌های شما ناراحت شود. در اولین فرصت این دلخوری را برطرف کنید و در آینده بیشتر مواظب گفتار خود باشید.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ )

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکیتان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند و برای حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند.   برای رسیدن به موفقیت بیشتر از اعتمادبه‌نفس و اراده پولادین خود کمک بگیرید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کار جدید و خلاقانه‌ای را انجام دهید. با انجام این کار خلاقانه، به اطرافیان ثابت نمایید که از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد.  احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق ‌زندگیتان از حرف‌های شما ناراحت شود. در اولین فرصت این دلخوری را برطرف کنید و در آینده بیشتر مواظب گفتار خود باشید.

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصابتان را خراب کند.  مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید. ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را آزرده‌خاطر کنید.  تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواهتان بپردازید. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان وفاداری خودش را به شما ثابت کرده و از هر فرصتی برای کمک به شما بهره می‌گیرد، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که در روزهای سخت و دشوار، همیشه کنار وی خواهید بود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار