فال روزانه دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز یک آذر و فال روز تولد ۳۰ آبان و فال روزانه فردا یکم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز یک آذر و فال روز تولد ۳۰ آبان و فال روزانه فردا یکم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.

سعی کن هرگز در جا نزنی.هر روز از زاویه ای تازه به کارها نگاه کن.زندگی یک صحنه پر از ماجراست.به اطرافت نگاه کن: نشانه های زیبایی وجود دارند که به کشفیات تازه اشاره می کنند.

امروز احساس خوب و مثبتی دارید. پس از مدت ها تلاش به هدف هایتان نزدیک تر شده اید. حال زمان خوبی ست تا برای یک مسافرت چند روزه برنامه ریزی کنید و پاداش سخت کوشی هایتان را بگیرید. در مورد رابطه عاطفی تان دودل هستید. نه راه پیش دارید، نه راه پس. اما در گرفتن تصمیم عجله نکنید. به خود و شریک زندگی تان فرصت های بیشتری دهید. فعالیت بدنی در این شرایط می تواند آرامش را به جسم و ذهن شما بازگرداند. یک اتفاق غیر منتظره بسیار خوشحالتان می کند. یاس را از خودتان دور کنید. به زودی به مراد دلتان می رسید. در مورد مسئله ای مالی تصمیم خود را عملی کنید و در این راه هر کاری از دست تان بر می آید، انجام بدهید. اشتباه شخص دیگری را به گردن نگیرید. تصمیمی که دیگران گرفته اند به نفع شما تمام می شود.

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. زمان خوبی است تا فرصتی از روز را به بودن در کنار دوستان و آشنایان اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با رفقای قدیمی لذت ببرید. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را حسابی غافلگیر می‌کند.

موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

امروز شما با کارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته کننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می شود که هیچ کاری انجام نشود ، و شما تا زمانیکه وظایف تان را کاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه ، برداشتن گامی استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یک جایزه جالب توجه است.

هنگامی که قصد انجام کاری را داری، از خود نپرس :دیگران آن را چگونه و با چه روشی انجام داده اند ؟ بلکه بپرس : چگونه می توانم آن را درست و به بهتـــــــــرین وجه ممکن انجام دهم.
این را بدان که همواره حقیقتی تازه در انتظار کشف شدن است

اگر به دنبال شریک زندگی رمانتیک خود می گردید، دست از تلاش بر ندارید. امروز شانس با شماست پس به دنبال رویاهای خود باشید. شاید اعتقادتان عشق در نگاه اول باشد اما به خود و طرف مقابل تان فرصت دهید. شاید آنچه در نگاه اول دیده اید، با آنچه پس از دیدارهای متمادی خواهید دید، تفاوت اساسی داشته باشد پس صبوری کلید موفقیت شما در این راه است. در محیط کار برای خود انگیزه ایجاد کنید. وقت تان را برای گرفتن تصمیمی که هیچ سودی به نفع تان ندارد، هدر ندهید. به کارهایی که در حال حاضر در دست دارید بچسبید و آنها را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید. در رابطه با یک مسئله مالی یا کاری عمرتان را تلف نکنید. تصمیم تان را بگیرید و راه تان را عوض کنید. کسی که ادعا می کند شما را دوست دارد امتحان کنید. نتیجه هر چه باشد به نفع شماست. سختی ها و تاریکی ها دور می شوند و روشنی آفتاب از راه می رسد. از دوستی قدیمی خبر بگیرید.

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید.  علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است. مدت زیادی است که فکر انجام کاری ذهن شما را حسابی مشغول کرده، امروز زمان مناسبی است که بدون هرگونه نگرانی و ناراحتی،‌ این کار را انجام دهید. کارهای مهم را با دقت و تمرکز انجام دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

ممکن است امروز وظایف خانوادگی به شکل غیر قابل انتظاری پیش بیایند ، شاید شما اشتباها فکر می کردید که مسایل قدیمی همه تمام شده اند ، اما می بینید که خرده کارهای زیاد دیگری هستند که انتظار شما را میکشند. یک مقدار تمرکز عمیق می تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه که انتظار دارید به شما ببخشد ، پس هر کاری را که فکر می کنید سرانجامی برای شما نخواهد داشت قبل از اینکه شروع به انجامش کنید خاتمه دهید.

افکار و رویاهایت را بساز و از پیشرفت نترس

حواستان باشد، تا فردی را به طور کامل نشناختید، به او اعتماد نکنید. امروز ممکن است که دیگران از صمیمیت شما سواستفاده کنند بنابراین قبل از آنکه به آنها اعتماد کنید، برای شناخت شان وقت بیشتری بگذارید. به زودی تغییری در رابطه عاطفی شما رخ می دهد. این تغییر می تواند خوب یا بد باشد، همه چیز وابسته به خود شماست. اگر معقولانه فکر کنید و تصمیم بگیرید، هیجانات زیادی را به زندگی تان راه خواهید داد اما اگر بی فکر عمل کنید، به راهی اشتباه خواهید رفت. با شخصی در نزدیکی تان که در هر موردی همیشه اول منافع خودش را در نظر می گیرد مثل خودش رفتار کنید. فهمیدن موضوعی ناراحت تان می کند، اما همان بهتر که تا دیر نشده با واقعیت روبرو شوید. در مورد یک مسئله کاری دیگر بحث نکنید. این در بسته است، شخصی با خبری خوش از در وارد می شود.

انسان باتجربه‌ای هستید و نظرهای مفید و سودمندی دارید، اما نظرهای خود را درمیان جمع ابراز نمی‌کنید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌‌ باز نکنند. ادامه این شرایط اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که با صدایی بلند و رسا نظرهای خود را اعلام کنید و اطرافیان را از این نظرهای مفید بهره‌مند سازید. نبود اعتماد‌به‌نفس سد راه شما در پیشرفت و موفقیت است و اگر به فکر دستاوردهای بیشتری در زندگی هستید، باید فکری به حال این وضعیت بردارید و با اعتماد‌به‌نفس و اراده‌ای پولادین مسیر موفقیت را در پیش بگیرید.  به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهن‌تان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سفره دل‌تان را پیش فردی که سنگ‌صبور شما است، باز کنید.

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت

 

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید ، با کمی انعطاف پذیری می توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض ، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

با انرژی کامل روی کارهایت تمرکز کن.
شیشه های رنگی کلیسا، هنگام عبور نور از آنها
بسیار زیبا و درخشان می شوند.
کارهایت را هم اگر با انرژی انجام دهی،
شفاف و زیبا خواهند شد.

امروز آنچه بیش از همه ذهن تان را درگیر کرده، عشق و روابط عاطفی تان است. شما در رابطه ای به سر می برید اما ناگهان با تغییر مسیری رو به روی می شود که نمی توانید خودتان را با آن وفق دهید. شاید اگر با شریک زندگی تان همقدم شوید و از او نیز کمک بخواهید، همه چیز برایتان راحت تر پیش رود. از طرف دیگر به شما نیز ثابت می شود که طرف مقابل تان فردی با اعتمادتر از آنچه فکرش را می کردید است. برای به دست آوردن هدف هایتان، گاهی باید همه چیز را رها کنید. شاید آنجا که ایستاده اید، مکان درستی برایتان نباشد، پس برای رسیدن به آنچه تا به حال به دست نیاورده اید، راههای دیگر را امتحان کنید. در مورد مسئله ای کاری همش فکر می کنید دیگر برای جبران زمان ندارید و مدام دور خودتان می چرخید، بدون اینکه پیشرفتی داشته باشید. کاملا در اشتباهید. در یک رابطه کاری یا عاطفی یک مکالمه ساده به شما می فهماند که در مورد موقعیت تان در این رابطه دچار سوء تفاهمید.

از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید.  فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق‌زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

وضعیت مالی شما چنین است که اگرفرصتی پیش بیاید که بخواهید ساعات کاری تان را دتغییر دهید احتمالا انتخاب زیادی نخواهید داشت. شما نمی توانید فرصتی را که امروز به سراغتان می آید از دست بدهید ، چه یک پروژه جدی باشد یا یک کار نیمه وقت در تعطیلات. خوشبختانه ، حالت جدی به شما یک منظره شاداب می دهد و به شما این امکان را می دهد که بتوانید تمام راه های مختلف را برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرید.

هر کاری را با جان و دل انجام بده.
اگر شعاع انرژی ات را مانند ذره بینی که نور خورشید را متمرکز می کند،روی موانع تمرکز دهی،هر مانعی که سر راهت باشد خواهد سوخت.

فردی، به دلیل طرز فکر مشابه با شما، نظرتان را به خود جلب کرده است. هر دوی شما به هنر، رابطه ای رمانتیک و سخت کوشی اعتقاد دارید اما همه اینها بدین معنی نیست که این فرد شریک ایده آلی برای زندگی آینده تان است. بنابراین اگر تمایلی از سمت او ندیدید، به دل نگیرید. او می تواند به عنوان یک دوستی معمولی در کنارتان باشد. در محیط کار صادق تر باشید. در مواجه شدن با واقعیات نهراسید. تنشی که اکنون دارید، به زودی تبدیل به آرامش می شود. در اشتیاق رسیدن به نیت تان درمانده شده اید و نمی توانید تصمیم منطقی بگیرید. دیدارتان با دوستی برایتان بسیار لذت بخش است. حتما با او تماس بگیرید. تصمیم به امر مهمی گرفته اید که خیر است و اجرای آن نقطه عطف زندگی تان محسوب می شود. به خودتان تکان بدهید و از گذشته درس بگیرید.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلب‌تان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید.  به این فکر افتاده‌اید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را مانند سابق دوست ندارد و اهمیت چندانی برای‌تان قائل نیست، اما امروز متوجه خواهید شد که اشتباه فکر می‌کردید و عشق‌زندگی‌تان از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد.  میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،‌ اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستی‌تان را حفظ کنید.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

امروز ممکن است احساس کنید کسی مانع راه شما است ، اما عجیب اینکه این مانع می تواند بسیار کمک کننده باشد ، برخلاف بعضی از همسالانتان\ کار کردن با وجود محدودیت هایتان به شما احساس آرامش می دهد. زندگی شما اکنون دارای هدف است ، حتی اگر بر وضعیت کنونی شما متمرکز باشد ، با وجود این ، متاسف نباشید از اینکه دارید به قدر کافی به خودتان خوش می گذرانید. کار زیاد و زندگی بدن تفریح راه حل مناسبی نیست.

امروز را آغازی تازه بدان.
چرا به چیزی که دیروز اتفاق افتاده، یا انجام شده فکر می کنی؟زندگی رودخانه ای است که مدام به سمت آینده در جریان است.

در روابط عاطفی خود، با وجود تمام موانع، به خوبی پیش خواهید رفت. شما نسبت به فردی که به او علاقه دارید، بیش از حد حساس هستید اما بهتر است که این حساسیت را کنار بگذارید زیرا به ضرر خودتان تمام می شود. به جای این که برای هر قدم تان برنامه ریزی کنید، بگذارید تا اتفاقات روال طبیعی خود را طی کنند. آنوقت خواهید دید که چقدر همه چیز در سر جای خودش قرار خواهد گرفت. اگر در محیط کار احساس ناامنی می کنید، خودتان را تحت فشار نگذارید. شاید وقت آن است کمی به خودتان استراحت دهید. گاهی لازم است خودتان را در اولویت قرار دهید تا به درد دیگران بخورید. شخصی که رفته دوباره بر می گردد. این قدر نا امید نباشید و دائم از همه چیز و همه کس ایراد نگیرید. اراده تان را قوی کنید و به رویاهایتان پر و بال بدهید. نگرانی تان در مورد سلامتی شخصی به پایان می رسد.

پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت.   اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست. تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت از شما دارند مشورت کنید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

دیک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

امروز ممکن است نزدیک ترین دوست شما ، شما را به خوبی درک نکند. شما نمی توانید امروز این کار را آسان تر کنید چرا که مایل نیستید هر چیزی را که لازم است بدانند به آنها بگویید. شما سعی نمی کنید که زندگی تان را از همین هم که هست پیچیده تر کنید ، شاید این به خاطر این باشد که شما می ترسید که برای دیگران دشوار باشد که حرف های شما را گوش کنند. هنوز هم ، اگر یک اقدام حساب شده بکنید ممکن است به بهترین نحو ممکن خوب به هدف تان برسید.

بعد از هر سقوطی ، صعودی و بعد از هر شبی، روزی وجود دارد.ذهنت را روی راه حل ها متمرکز کن.برای بیرون آمدن از یک اتاق باید در را پیدا کنی،نه این که به دیوارها فکر کنی.

اگر شرایط زندگی تان ناگهان تغییر کرد، به جای این که به سرعت در مورد آن تصمیم بگیرید، بهتر است که منتظر بمانید تا همه چیز آرام تر شود. اصرار شما برای عکس العمل به این شرایط تنها کار را خراب تر می کند. از آنجا که احساسات تان اکنون بر عقل تان غالب است، نمی توانید تصمیم درست را بگیرید، پس صبر کلید رهایی شما از این شرایط است. سعی کنید امروز به همراه شریک زندگی تان به تجربه چیزهای جدید بروید. این تجربه می تواند غذاهای جدید یا حتی پوشیدن لباس هایی که تا به حال به تن نکرده اید، باشد. هیجانی که این کار به رابطه شما می بخشد، فراموش نشدنی ست. برای بی خوابی هایتان هر چه زودتر کاری بکنید، شما تا خودتان نخواهید تغییری در وضعیت تان بدهید، اوضاعتان بر همین منوال خواهد بود. کاری را در رو در بایستی با شخصی انجام می دهید، این بار به خیر می گذرد، اما دیگر این کار را تکرار نکنید. برای حضور در جلسه ای دیر نکنید و وقت شناس باشید.

اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید.  کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید در غیراین‌صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.

پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

 

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

ممکن است اخیرا فرصت هایی را با بی تصمیمی غیرقابل انتظار و تاخیرات ، عقب انداخته باشید. حالا آخرین فرصت برای شما پیش آمده که بتوانید شغلی که بتواند آینده شما را تضمین کند را با اقتدار کامل دنبال کنید. ترسیدن می تواند به طور موقت شما را از کار بیندازد و شما نگران هستید که آنها شما را غرق کنند. فقط بهترین کاری که می دانید درست است انجام دهید و بعد اجازه دهید که بهترین نتایج ممکن را به دست آید.

قبل از انجام هر کار مهمی، اول ببین
چه احساسی نسبت به انجام آن داری.
آیا آن کار را مهم می دانی؟ آیا واقعی به نظرت می رسد؟آیا به دیگران کمک می کند؟

شما بی نهایت تحت تاثیر نظرات دیگران هستید. برای تصمیم گیری به خودتان اعتماد ندارید اما این روشی که در پیش گرفته اید عاقبت خوبی ندارد. از پنهان کردن آنچه در ذهن تان می گذرد، نهراسید و سعی کنید آنچه خود فکر می کنید درست است را انتخاب کنید. کارهای نیمه کاره زیادی در دست تان است که باید امروز تمام شان را به اتمام برسانید وگرنه فردی بدقول و غیر قابل اعتماد در نظر دیگران جلوه خواهید کرد. اگر به فکر رها کردن کاری هستید، اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست. گذشته جبران خواهد شد، خودتان را سرزنش نکنید. برای پیش بردم کارتان در جایی مجبور به پرداخت هزینه ای می شوید. یک حرف که از دهن کسی خواهد پرید شما را متوجه موضوعی مهم می کند. در مورد نیتتان خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شرایط را بسنجید. برای یک ملاقات مهم آماده باشید.

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمک‌تان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد.  فرصت فراغت امروز را در کنار اهل منزل سپری نمایید.  از بودن در کنار اعضای خانواده سیر نمی‌شوید و حضور درمیان اهل منزل به شما کمک می‌کند گذر زمان را احساس نکنید. این روحیه را برای برقراری رابطه‌ای عمیق میان اعضای خانواده به فال نیک بگیرید.

امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

اگر چه نقش شما در دنیای بیرونی است ، ممکن است امروز بترسید که حد و مرز خود را هنوزمشخص نکرده باشید. شما مایل هستید که بر تشویش های شغلی خود بوسیله تفسیر کردن کمبودها و شکست هایتان غلبه کنید. از زمانیکه خورشید به نشان شما برای ماه بعدی بازگشت ، متاسف نباشید که با بزرگ فکر کردن وحتی بزرگ تر عمل کردن می توانید بر مشکلاتتان غلبه کنید. طرح های بزرگ می تواند واقعا کلید رسیدن شما به موفقیت باشد.

مهم ترین چیز احساسی است که نسبت به کارت داری.وجود رنگ های تیره در یک تابلوی نقاشی.نشانه افسردگی نقاش آن تابلوست.رنگ های روشن، حاکی از وجود روشنایی و انرژی در زندگی نقاش آن تابلوست.
هر کاری را با شادی انجام بده، تادیگران را هم شاد کنی.

کارهای شما زیاد شده، به همین دلیل نمی توانید برای رابطه عاطفی تان وقت زیادی بگذارید. هر چه بیشتر در یک راه غرق می شوید، از راه دیگر به دور می مانید اما حواس تان باشد زیرا این شیوه در کوتاه مدت ایرادی ندارد اما در بلند مدت به زندگی شما لطمه وارد می سازد، پس سعی کنید به زندگی تان تعادل دهید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، انتظار فردی ناشناس را نداشته باشید. او که دل شما را به دست خواهد آورد، دوست یا آشنایی در گذشته زندگی تان می باشد که به زودی علاقه اش را به شما نشان می دهد. مسئله ای که ذهن شما را به خودش مشغول کرده، نیاز به زمان و موقعیت مناسب تری برای اجرا دارد، عجله نداشته باشید و از روی حوصله اقدام کنید. از اینکه از فرصت ها و موقعیت های گذشته استفاده لازم را نبرده اید تاسف نخورید، شما حالا ظرفیت آن را دارید که بتوانید آینده خوب برای خودتان رقم بزنید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.   به فکر افزایش درآمد هستید، اما راه درست رسید به سود بیشتر را نمی‌دانید. با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پندواندرزهای این افراد را برای دستیابی به درآمد بیشتر به کار گیرید. مسافرتی کوتاه در پیش رو دارید، این مسافرت را به بهانه‌ای برای کسب روحیه و انرژی تبدیل کنید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. احساس می‌کنید روابط میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق گرم نیست و دلتنگ روزهای آغازین آشنایی‌تان هستید. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که انتظار دارید به شما محبت خواهد کرد. بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید و این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

 

فال روزانه فردا دی ( فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

با وجود اینکه شما به طور طبیعی محتاط هستید ، باز هم مایل هستید که امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. ستاره مشتری مطمئن اخیرا از نشانه شما حرکت کرده است ، که شما را کمک کند تا نیمه واضح تر و روشن تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تکرار کردن همه توجیهاتی که شما دارید که بگویید نه ، دلیل تازه ای بیاورید که بگویید بله.

زندگی مثل یک تاب است که هم می تــــــــــواند سرگرم کننده باشد و هم حال به هم زن.
اگر هر بار که تاب می خوری احساس شگفتی کنی،لذت تاب خوردن را احساس خواهی کرد.
در زندگی هم هر بار که کاری را انجام می دهی،از انجام آن شگفتی احساس کن.

زمان خوبی است تا در مورد مسائل عاطفی خود جدی تر فکر کنید. در این مسیر به دیگران اجازه دخالت ندهید بلکه خودتان راهی را که فکر می کنید درست است، در پیش بگیرید. در محیط کار شرایط بر وفق مرادتان پیش نمی رود. در این شرایط باید صبور باشید و از کلماتی که دیگران به زبان می آورند، دلگیر نشوید. به اطرافیان تان فرصت دهید تا خودشان به درستی نشان دهند. از پیش داروی نیز در چنین روزی بپرهیزید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. دوستانتان به شما وفا نکردند و برای کارهایی که برایشان انجام داده اید ارزش قائل نیستند، توجه نکنید و کار خودتان را بکنید. این روزها شما با هر ناملایمتی به شدت ناراحت و از هر خوشی یش از اندازه شاد می شوید، سعی کنید میانه رو باشید تا کمتر اذیت بشوید.

لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. مهارت‌های خود را دست‌کم می‌گیرید و همیشه خودتان را سرزنش می‌کنید. امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است و به خودتان قول بدهید که زندگی را با اعتماد‌به‌نفس بیشتری دنبال کنید.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

 

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

شما ممکن است اخیرا دچار حساسیت عاطفی شده باشید ، امروز ، به هر حال ، شما آماده هستید که کار دشوار و ضروری را برای مواجه شدن با ترس هایتان انجام دهید و بر آنها غلبه کنید. کیوان ، اکنون حامی شماست و برایتان حد و مرزها را مشخص می کند. به جای فرار کردن از کارهای در هم برهم ، در لحظه حال قرار بگیرید و ببینید که در قلب تان چه می گذرد.

عقاید را با حقایق اشتباه نکن.
حقیقت مانند دانه بادام است،
و عقاید پوسته آن دانه بادام هستند.
اگر به دنبال حقیقت هر چیز هستی،
باید پوسته را بکنی، تا خود دانه را ببینی.

امروز باید جسارت تان را کنار بگذارید و کمی محتاطانه تر عمل کنید. این که گاهی در مورد مسائل مختلف عقب بکشید، بد نیست بو حتی ممکن است موجب پیشرفت تان نیز بشود. سعی کنید خودتان را به دست امواج بسپارید و برای مدتی از برنامه ریزی دقیق زندگی دل بکنید. انرژی تان را به جای این که صرف دیگران کنید، برای خودتان بگذارید، آنوقت خواهید دید که زندگی تان چقدر نرم تر و ملایم تر از قبل پیش خواهد رفت. برای به دست آوردن دل دیگران، راههای دیگر را در پیش بگیرید. بیان صادقانه احساسات نیز یکی از راههای موفقیت شما در هر رابطه ای ست. از کنار حرفی یا اتفاقی به سادگی می گذرید که نتیجه اش برایتان خوب نیست. در مورد مسئله کاری اجازه ندهید نظم کارها از دستتان خارج شود. منتظر شنیدن خبری هستید به جای انتظار خودتان دست به کار شوید. غیر منتظره به جایی دعوت می شوید که برایتان پر از خبر و برکت است.

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرید و جام وجودتان را از عشق لبریز می‌کند. برنامه‌ای برای افزایش درآمد و ثروت دارید، امروز بهترین زمان برای اجرای این برنامه‌ها است و مطمئن باشید انجام این کار، سود چشمگیری را به درآمد‌های شما اضافه خواهد کرد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

شما ممکن است این روزها از بازی های جبر زمانه که در روابط تان پیش می آید خسته شده باشید. خوشبختانه ، می توانید برای آن راهی پیدا کنید. پس مجبور نیستید که دور خودتان بچرخید. راه حل حتما نباید از بهترین حالت ممکن انتخاب شود. در عوض ، اختلافات نظرات شما با دیگران می تواند بی اهمیت باشد. به جای آن شما بر اهداف طولانی مدت خود تمرکز کنید به جای اینکه از اهداف کوتاه مدتی که زود به نتیجه می رسند شادمان شوید.

حرف حق را بپذیر و کاری به گوینده آن نداشته باش.همیشه این خصلت را در خودت داشته باش

امروز ایده های زیادی در سر دارید. از آنجا که توانایی و انعطاف پذیری شما نیز بالاست، می توانید به تمام آنها رنگ واقعیت دهید. متاسفانه در این راه تنهایید و کمکی از دست دیگران بر نمیاید. پس با اعتماد به نفس بالا به سمت موفقیت پیش روید. رابطه عاطفی شما با شریک زندگی تان آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود اما ناامید نشوید. این شمایید که باید شرایط ایده آل را برای خود فراهم کنید. از گذشته درس بگیرید و به جای حسرت خوردن سعی کنید که اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. به چیزی که می خواهید می رسید اما این رسیدن خوشحال و راضی تان نمی کند. از شخصی که ادعا می کند از پس انجام کاری بر می آید، بخواهید تا اول ادعایش را ثابت کند. در مورد نیتتان بهتر است بر خواسته تان تا جایی پافشاری کنید که موجب ناراحتی و حساسیت در دیگران نشود.

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برای‌تان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید.

 از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار