فال روزانه دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ و فال امروز هفده آبان و فال روز تولد ۱۷ آبان و فال روزانه فردا هفدهم آبان و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کندفال روزانه بر ا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ و فال امروز هفده آبان و فال روز تولد ۱۷ آبان و فال روزانه فردا هفدهم آبان و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کندفال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

در هنگام اتخاذ تصمیمات بزرگ حس درونیتان چیست؟ به آن گوش فرا دهید. اغلب اوقات بدن ما حقیقت امر را برای ما روشن می‌کند. در هنگام خستگی چرتی بزنید. هنگامی که احساس درماندگی می‌کنید به سفر بروید. از خودتان بپرسید چرا اوضاع روبه راه نیست. اگر فردی فوق‌العاده شهودی هستید، گوش دادن به صدای درونتان مستلزم تمرین است. از آنچه شما را به چالش می‌کشد، پرهیز کنید، نفس بکشید و با خودتان صادق باشید. در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید، و شنیدن ندای درون را کم کنید.

اگرچه شما می توانید فکرتان را روی جزئیات متمرکز کنید ، ولی فعلاً بگذارید که از شما دور باشند. عشق خالصانه شما تاحدودی می تواند برای اینکه هرچیزی در مسیر درست خود قرار بگیرد کافی باشد. به مشکلات فکر نکنید حتی اگر موقتاً به انکار کردن آنها مبادرت می ورزید. هر مسأله بحرانی که به وجود بیاید شما می توانید با آن روبرو شوید ، و اگر بحرانی نباشد دست کم روز خوب شما را خراب نخواهد کرد.فال روزانه دوشنبه 17 آبان 1400

فال روزانه دوشنبه 17 آبان 1400
افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید.  کارهای زیادی دارید اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در رابطه شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تاثیر بگذارد. احساس می‌کنید زمان متوقف شده و روز طولانی و خسته‌کننده‌ای را در پیش رو دارید، در چنین شرایطی سرتان را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بند و کنید و مجالی برای کسالت و بی‌حوصلگی باقی نگذارید.
امروز اگر بخواهید از دلیل تمام اتفاقات عجیب و غریب و اوضاع گیج کننده ای که در طول روز پیش خواهد آمد سر در بیاورید به احتمال زیاد سرسام خواهید گرفت. همه چیز خیلی پیچیده تر از آن است که بتوانید به تنهایی از پس آن بربیایید. تلاش شما برای باز کردن گره ها تنها باعث خواهد شد گره هایی بیشتر به وجود بیایند، پس به نفعتان است که زیاد تقلا نکنید و فقط خودتان را با جریان امور همگام کنید. به این که عزیزانتان را در کنار خودتان دارید و به نعمت هایی که هر چند به چشمتان کوچک هستند فکر کنید تا خوشبختی را با تمام وجودتان احساس کنید. حواستان باشد، اگر احساس کردید که جر و بحثی می خواهد شروع شود، حرفی بزنید که مثل آبی بر روی آتش باشد، وگرنه بی برو برگرد این آتش شما را می سوزاند. شما وفادار و متعهد هستید. به کم قانع نشوید. به محلی جدید خواهید رفت و در آنجا محیطی امن را تجربه خواهید کرد.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

در هر مقاله‌ایی که درباره زندگی باشد از مزایای مدیتیشن صحبت می‌شود، اما فقط به این دلیل است که واقعاً موثر است. ۸۰٪ از ویزیت‌های پزشکان ناشی از مشکلات مرتبط با استرس است. صرف هزینه و زمان برای چنین مشکلاتی قطعاً اگر با کمی مدیتیشن از خودمان مراقبت کنیم، کاهش خواهد یافت. مدیتیشن استرس را کاهش می‌دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند، منجر به خواب بهتر و احتمالاً افزایش شادی در فرد می‌گردد. حتی فقط ۵ دقیقه مدیتیشن می‌تواند روز شما را روشن سازد. علاوه بر این، افرادی که مدیتیشن می‌کنند در مواقعی که با چالشی مواجه می‌شوند، بیشتر از دیگران منطقی رفتار می‌کنند و کمتر عصبی می‌شوند.

شما با روشهای انجام دادن کارها که خارج از عادات معمول می باشند به راحتی گیج می شوید ، هنوز اعتماد بیش از حد نامعمولتان می تواند دردسر ایجاد کند. حتی اگر که می خواهید به راحتی برای خودتان فرصتی را ایجاد کنید ، ممکن است که امری مهم را از دست بدهید و ممکن است مشکلی را که می تواند بدتر شود نادیده بگیرید. تلاش کردن برای داشتن یک دید متعادل مفیدتر از این است که از مشکلات دوری کنیم.

نگران سلامتی خود هستید و احساس می‌کنید روحیه همیشگی را ندارید، جایی برای این نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و روز را با نشاط و شادکامی به پایان خواهید رساند. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد.  روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. به این فکر افتاده‌اید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را مانند سابق دوست ندارد و اهمیت چندانی برای‌تان قائل نیست، اما امروز متوجه خواهید شد که اشتباه فکر می‌کردید و عشق‌زندگی‌تان از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد.

امروز ذهن شما درگیر نقشه های بزرگی است که این چند وقت اخیر شما را به خود مشغول کرده بود اند. مشکل کار اینجاست که یک آدم از خودراضی به یکباره از راه رسیده و می خواهد بی آنکه هیچ زحمتی کشیده باشد در نتیجه ی کارها و زحمات شما شریک شود. شاید هم جریان چیز دیگری باشد و یک آدم منفی بخواهد شما را نسبت به رویاها و اهدافتان دلسرد کند و نگذارد که اهداف خود را دنبال کنید. به جای اینکه تسلیم شوید راهی برای مقابله با آنها پیدا کنید. اگر خوب از مغزتان استفاده کنید این مانع مزاحم تا پایان روز از میان برداشته خواهد شد. کار اداری تان درست می شود. پیامی خوشحال کننده شوقی را در وجودتان شعله ور می سازد. به جشنی دعوت می شوید. با احتیاط و محترمانه این دعوت را رد کنید و به حفظ سلامت خود و خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. بی خودی انرژی تان را صرف توجیه دیگران نکنید. مردم گوششان بدهکار نیست.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

کارهایی را انجام دهید که موجب شادی شما می‌شوند. فقط به این دلیل که موضوعی حس موفقیت به شما می‌دهد، نمی‌تواند عامل شادی و لذت شما نیز باشد. قطعاً، کارکردن تا دیر وقت شاید سودبخش باشد، اما نیرویی که صرف آن می‌شود گاهی با هیچ استراحت یا آرامشی جبران‌ نمی‌شود. کفش‌هایی که چشمتان دنبالش است را برای خودتان بخرید، برای خودتان بستنی بخرید یا تمام آخر هفته را فیلم‌های کلاسیک تماشا کنید. هر آنچه که دوست دارید، انتخاب ‌کنید، زیرا موجب شادی روح شما می‌شود، و بدین ترتیب مجبور نیستید فقط به کارهای واجب لیست خود پردازید.

زمانی که شما بخش نهفته احساستان را بررسی می کنید ، به طور خوشایندی شگفت زده می شوید ، برای اینکه آنچه که شما الان یاد می گیرید می تواند تأثیر مثبت فوری روی روابط مهم شما داشته باشد. احتمال دارد که امروز بیشتر به تصورات ذهنی خود بپردازید ، اما اکنون زمان مناسبی برای خیالات بی نتیجه نیست. توجهتان را همراه با واقع بینی صرف کار کردن بر روی مهم ترین اولویت ها بکنید.

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌های‌تان را کاهش دهید. انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه باعث شده تا به رفتارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک کنید و دائم ایشان را تحت‌نظر داشته باشید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست. در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و بی‌دلیل به کسی مشکوک نشوید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیاندازد، اهمیت بیشتری برای گذرزمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید.  اعضای خانواده نگران حال شما هستند و برای رعایت حال اهل منزل هم که شده بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید.

شما این اواخر نسبت به قبل خیلی احساساتی تر شده اید و امروز این شرایط به اوج خود خواهد رسید و شما را به دنیای خیالاتتان خواهد برد. شاید بد نباشد اگر کمی از زمین فاصله بگیرید تا اوضاع را از آن بالاها مورد بررسی قرار دهید. احساسی از درون دارد به شما می گوید که کنترل کارها را در ارتباط با یک موضوع خاص به دست دیگران بسپارید. اگر طرف حسابتان شخصی است که مورد اعتمادتان است هیچ اشکالی ندارد اگر به خودتان کمی استراحت بدهید و کارها را به او بسپارید، اما فراموش نکنید که از دور اوضاع را تحت نظارت داشته باشید. شخصی در اطرافتان از فشار روحی رنج می برد. هر روز حالش را بپرسید و تنها نگذاریدش. در مورد گره مالی تان تا می توانید قرض نگیرید، مشکلات دیگری برایتان درست می کند. به خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. مسئولیت های شما نسبت به خانواده اهمیت و اولویت بیشتری از دوستانتان دارد.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

برهم زدن عادت‌ها یکی از بهترین روش‌های درمانی برای رفع احساس درماندگی است. هفته‌ایی یک بار خود را با انجام اقدامی کاملاً جدید به چالش بکشید یا اگر واقعاً احساس خستگی مفرط دارید، روزی یک بار. به مرور آن اقدام جدید همچون قدم زدن ساده خواهد شد. تجربیات جدید ذهن شما را به سوی افق‌های جدید در تفکر و درک باز خواهد نمود که در نهایت منجر به شادی شما در زندگی خواهد شد.

همچنانکه امروز ستاره ژوپیتر مقابل خورشید قرار گرفته است شما هم می توانید معاشرتی تر باشید. وقتی که دیگران شما را تشویق می کنند ، شاد بودن راحت است ، باز هم شما می توانید احساسی جدی تر به آنچه که انجام می دهید داشته باشید. شم فهم قوی شما از آنچه که اتفاق می افتد می تواند برای شما خوش شانسی بیاورد. بالا را نشانه بگیر و از ریسک کردن نترس.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. امروز زمان مناسبی برای افزایش درآمد است به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت کنید و پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.  شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن‌ شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند.   با مطالعه مطالب و برنامه‌های مثبت، رویکردی آینده‌نگرانه به زندگی پیدا کنید.

افراد و موقعیت هایی که رویشان حساب باز کرده بودید امروز به صورتی کاملا غیر منتظره در جهت مخالف شما قرار می گیرند و در نتیجه اوضاع بر خلاف آن چیزی که انتظارش را داشته اید پیش خواهد رفت. اگر دیدید صندلی زیر پایتان را به یکباره کشیدند هم تعجب نکنید، برای این که این سقوط زیاد دردناک نباشد زیر پایتان را محکم تر کنید. با این همه نباید اجازه بدهید که کنترل اوضاع از دستتان خارج شود، زیرا اگر در آغاز کار تسلیم شوید تا پایان روز تمام برنامه هایتان به هم خواهد ریخت. تا جای ممکن سعی کنید به کسی تکیه نکنید و حداقل امروز را روی پاهای خودتان بایستید تا اوضاع دوباره روبراه شود. با دیگران رو راست باشید و یک نه محکم و قاطع بگویید. با مسائل جدی شوخی نکنید. در یک بحث صبور باشید، حرف های طرف مقابل را بشنوید و بعد از حداقل یک روز فکر کردن پاسخ بدهید. نگران نباشید، دیر نخواهد شد. به دنبال برد لحظه ای و موقت نباشید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

پوستی شاداب ناشی از شادابی درون است. و همچون چیزای دیگر، پیروی از عادت‌های پوستی سالم مستلزم زمان است. یک مثل قدیمی می‌گوید که، شکل‌گیری هر عادتی ۲۱ روز طول می‌کشد. بیائید فقط مرور کنیم که تکرار و پذیرش عادات جدید بیش از ورق زدن بیهوده تقویم به موفقیت و پوست شما کمک خواهد کرد. شاید یک لایه کرم‌پودر بیشتر بتواند چاره موقت چشمان خسته شما باشد، اما تغییرات اساسی پوستی سرمایه‌‌گذاری است که در طول زمان به بار می‌نشیند. به دنبال محصولات و غذاهایی باشید که برای پوستتان تغذیه خوبی محسوب می‌شوند. از محصولات مراقبتی روزانه وشبانه استفاده کنید که موجب شادابی و زیبایی پوست می‌شوند تا به مرور زمان تغییرات را روی پوست و البته خلق و خوی خود مشاهده نمائید.

 زمان این فرا رسیده تا برروی موجهای خوشی که به زندگی شما جریان دارند سوار شوید. اگرچه شما می توانی بسیار پرشور و حرارت باشی ، ولی به یاد داشته باش افرادی را که این احساساتتان را درک نمی کنند درهم نکوبی. البته شما قصد نداری که بیکار بنشینی برای اینکه مشتاقانه می خواهی آنچه را که در اختیار داری به جهان عرضه کنی. امروز بذرهایت را بکار تا بعداً بهترین ها را برداشت کنی.

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌زندگی‌تان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد. امروز دلتان برای یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید، حسابی تنگ می‌شود.

امروز شما کلیدهای جادویی درهایی که رو به ثروت باز می شوند را در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است بکنید این است که قفل ها را باز کرده و از این درها رد شوید. پول در آوردن در ابتدای راه خیلی راحت است، اما در واقع کارتان وقتی شروع می شود که قدم در راه گذاشته و فرصت جدیدی که برایتان به وجود آمده است را بپذیرید. پس از آن به این نکته پی خواهید برد که آنچه در ابتدا مثل آب خوردن به نظر می رسید به تلاش بسیاری نیاز دارد. پیش از آن که به آن ایده های بزرگی که در سر دارید بپردازید باید وظایف اصلی و کارهای روزمره تان را انجام دهید. منتظر شنیدن خبری خوش باشید. مسائل برای همه وجود دارد. در مقایسه با دیگران، مشکلات شما قابل حل هستند. به سفری راه دور فکر می کنید. سفر می تواند برایتان آغاز یک راه تازه باشد. بر سر دو راهی قرار گرفته اید. برای رسیدن به خواسته تان باید از این نقطه ای که هستید بگذرید.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

 

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

تحرک عامل حال خوب و کاهش استرس است و مطالعات نشان می‌دهد که از حافظه و مهارت تفکر محافظت می‌کند. خواه روی دوچرخه خود بپرید یا به سراغ دویدنی کوتاه بروید یا چند دقیقه یوگا انجام دهید

حتی اگر از احساساتت مطمئن نیستی ، الان که ماه به برج سنبله بازگشته است بهتره که بهشان اعتماد کنی. حتی اگر با مشکلات جدی روبررو هستی ، امروز شاید وقفه ای در آنها به وجود آید. شما در مورد چگونگی لذت بردن بیشتر از زندیگتان نظریات جالبی داری. آنچه که دیگران از شما به عنوان خوشبختی می بینند کاملاً نتیجه این است که شما به خوبی مسائل را می فهمی.

امروز با حجم زیادی از کارها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اجازه ندهید عصبانیت و ناراحتی روز شما را خراب کند. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید.  سفارش کالای مهمی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، امروز انتظارتان به پایان می‌رسد و این کالا را دریافت خواهید کرد. حضور در کنار دوستان و آشنایان هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه وقت گران‌بهای خود را بیش‌از‌حد تلف نکنید.

این روزها زندگی اجتماعیتان برای شما منبع شور و هیجان و سرشار از لذت است، به ویژه اگر دوستانتان به خاطر شما از خود گذشتگی کرده و از منافع خودشان چشم بپوشند. اما یک چیزی پشت این همه خوبی و خوشی نهفته است که شما هم بدون آن که دلیل و ریشه اصلی اش را بدانید حضور آن را احساس می کنید. نیازی نیست که این احساس خود را انکار کنید، اما برای پی بردن به آن زیاد هم پافشاری نکنید. اگر بخواهید سنگ ها را بلند کنید و زیرشان را نگاه کنید بالاخره آن زیر یک چیز ناخوشایند پیدا خواهید کرد. کنجکاوی یک شمشیر دوسر است که یک طرف آن همیشه به سوی خودتان هدف گرفته شده است. نسیم آرامش را بر زندگی تان خواهد وزید. مشورت با شخصی به شما ایده تازه ای خواهد داد. نگران نباشید، پایان شب سیه سفید است. کابوس این روزهایتان تمام می شود و شما می بینید که باز آفتاب در می آید و روزگار می گذرد.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

به عضلاتتان ورزش دهید.به پیاده روی بروید. دوچرخه سواری کنید، اتو مبیلتان را به جای جلوی در خانه، کمی دورتر متوقف کنید. برای تمرین و ورزش حتماً عضو یک باشگاه ورزشی شوید. بلکه پیاده روی و ورزش های کم هزینه و بدون هزینه هم وجود دارد که با کمی پیگیری می توانید آنها را کشف کنید.

اگر شما به طور طبیعی خلاق هستی ، زمان مناسبی است برای اینکه هنرت را نشان دهی ، زیرا که با کار کردن می توانی عمیق ترین احساساتت را بیان کنی. اما باید با استعداد و دانشی که داری عمل کنی. آنچه که تا به حال به دست آورده ای نتیجه استفاده درست از استعدادهایت بوده است.

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. بدهی عقب‌مانده‌ای دارید و قبل از اینکه این بدهی برای‌تان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید.  با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و به صلاح شماست که در این دیدار، مواظب رفتار و گفتارتان باشید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست. نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت آنها باشید.

امروز بدون آن که اصلا انتظارش را داشته باشید و از قبل خبری به شما داده شده باشد، در محل کارتان مورد تشویق قرار خواهید گرفت. با این حال با دیده شدن تلاش ها و زحماتتان کار شما سخت تر خواهد شد، زیرا از شما انتظار خواهد رفت که همان قدر زحمت بکشید و موثر باشید. مثبت نگری و امیدواری شما به آینده کاریتان باید در حال حاضر در اوج خود باشد، اما در عین حال نگرانی هایی نیز در این مورد دارید که شما را آزار می دهند. به جای این که دغدغه آینده ای نامعلوم را داشته باشید از موفقیت خود در زمان حال لذت برده و انرژی مثبت خودتان را نشان دهید. برای گذشتن از سدی باید جسور باشید اما عجله نکنید. دنبال آرامش در اتفاقات بزرگ نگردید، به دور و برتان نگاه کنید و قدر داشته هایتان را بدانید. برای رسیدن به چیزی یا کسی نیازمند برنامه ریزی دقیق تری هستید. در جواب دعوتی آنچه را که دلتان می‌گوید درست است انجام بدهید.

از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است

ساکت نشستن را تمرین کنید. به ندای درونتان گوش کنید. به چیزهایی بیندیشید که صلح،و آرامش را به زندگیتان به ارمغان بیاورند. برای یافتن مسیر معنوی خاص خودتان تلاش کنید.

ممکن است فردی اکنون وارد زندگیتان شود تا شما را با یک تصور جدید روبررو کند و به یک عرصه جدید تفکر هدایت کند. نیرویی که در برابر تغییرات آینده دوام می آورد را هدر نده. حقایقی که کشف می کنی می تواند شما را از موقعیت ناخوشایندی که در آن هستی خارج کند. جریان های متداول روزمره شما را هدایت خواهد کرد ، از اینکه آنها را وارد زندگیت کنی نترس.

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.  یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد. مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

نارضایتی از برخی از شرایط کاریتان امروز به اوج خود خواهد رسید؛ شاید لازم باشد با برخی از دوستانتان صحبت کنید تا از پیچیده تر شدن مشکلات موجود جلوگیری کنید. برای این که از به وجود آمدن هر گونه سوء تفاهمی جلوگیری کنید باید به طور رک و صریح و همراه با صداقت تمام با یکدیگر صحبت کنید. اگر اجازه ندهید احساسات کنترل اوضاع را از دست شما خارج کنند همه چیز به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت و همه در نهایت از نتیجه راضی خواهند بود. این اوضاع موقت است و احتمال این که اثرات منفی پایداری داشته باشد خیلی کم است. با آرامش و ملامت صحبت کنید، با پنبه هم می شود سر برید.  مشغول پس انداز هستید حواستان به حساب و کتاب مردم باشد، قرضی دارید که باید هرچه زودتر ادا کنید. راهی که به روی شما بسته شده از طریق قانونی باز می شود. شخصی بدون توقع کاری برایتان انجام می دهد.

تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

هرگاه واژه ای امیدوارکننده به دیگران اهدا کنید نه تنها احساس بهتری خواهید داشت بلکه شخصیت مثبت خود را نیز قوام بیشتری خواهید بخشید.

مواظب باش زمانی که در حال تفریح کردن هستی مسئولیتهایت را فراموش نکنی. فکر زیرکانه ای است که دلبستگیهای همیشگی ات را به عملکردی مثبت تبدیل کنی. هر تغییری را که در نظر داری انجام بده زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیتهای زمینی اشاره دارد.

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، ناراحتی‌ها را فراموش کنید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالی‌تان را به خطر نیاندازید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی‌تان است و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید.

امروز هر چقدر هم که دیگران در مورد قضاوت قرار دادن عملکرد شما برخوردی انتقادی داشته باشند، شما باید از زاویه ای گسترده تر به اوضاع نگاه کنید و با ذهنی باز به حرف های آنها گوش کنید. به جای این که حالت دفاعی به خودتان گرفته و واکنش منفی نشان دهید به حرف های آنها گوش کنید و ببینید چه نکات سازنده ای در میان حرف هایشان می توانید پیدا کنید. اگر به جای تمرکز کردن روی مسائل منفی به محبت و توجهی که پشت این حرف ها نهفته است دقت کنید، فرصت رشد و موفقیت بیشتر را برای خودتان به وجود خواهید آورد.  در مورد مسئله ای فکر می کندی حق شما را ضایع کرده اند، نگران نباشید نهایتا حق به حق دار می رسد. پیشرفت درسی یا کاریتان حتمی است. خبری می شنوید که شما را کمی عصبانی می کند، بالاخره باید چهره بعضی ها را می شناختید نهایتا تصمیمی که می گیرید شما را به آرامش می رساند.

نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

اگر در محیط کار، جای شایسته ای ندارید، شغلتان را تغییر دهید. اما ابتدا خوب بیندیشید که آیا واقعاً این کار شماست که آزارنده است یا نگاه مردم نسبت به آن، باعث ایجاد حس حقارت در شما شده است. به جای جنبه های آزاردهنده به چیزهای خوبی که در شغلتان هست هم فکر کنید. به خاطر داشته باشید هر شغلی ممکن است دارای جنبه های نه چندان مطلوب باشد و شما باید در این رابطه کاملاً منطقی عمل کنید.

شما امروز می توانید از آمیزه جادویی بینش خلاقانه و آرزوهای دنیوی ات استفاده کنی. اگرچه شما لزوماً آدم تنبلی نیستی ، ولی نمی خواهی برای رسیدن به هدفهایت تلاش بیشتری بکنی. اکنون برای اینکه یک پروژه جدید را تقبل کنی فرصت مناسبی است. هر تصمیمی که بگیری تعهدی برایت به وجود می آورد که باعث می شود روی مهمترین مسائل تمرکز کنی.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. در این شرایط چشم از سلامت خود  اطرافیان بر ندارید و روز را بدون اتفاق‌های ناخوشایند به پایان برسانید. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  اجازه ندهید عشق و محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فروکش کند.  ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش‌ سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.

امروز رفتار شما حالتی تهاجمی پیدا کرده است و این حالت شما می تواند دعوایی را به راه بیندازد که به این سادگی ها آتش آن خاموش نخواهد شد. امروز و تحت شرایط کیهانی موجود انگار همه لجباز شده اند و خواهید دید که هیچکس حاضر نیست از موضع خود کوتاه بیاید. چیزی که اوضاع را از این که هست هم سخت تر خواهد کرد این است که به سادگی سوء تفاهم هایی به وجود خواهند آمد که باعث دلخوری بیشتر خواهند شد. سعی کنید به جای اینکه اوضاع را از این که هست بدتر کنید شرایط را برای صلح و کنار آمدن با دیگران فراهم کنید. اگر این کار را کنید هم حال خودتان بهتر خواهد شد و هم حال دیگران. جشن بسیار کوچکی برگزار می شود، در شادی های دیگران سهیم باشید و از لحظات زندگی تان لذت ببرید. قهری به آشتی منجر می شود. در جایی مراقب وسایل شخصی تان باشید. ضرر مالی دیده اید که به زودی جبران می شود. چیزی را از دست داده اید که هنوز نمی توانید فراموشش کنید.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

آفتاب میتواند کارهای خارق العاده ای برای شما انجام دهد. زمانی را که بیرون از خانه، شرکت و … هستید آفتاب باعث تشکیل ویتامین D در بدنتان میشود و این ویتامین ناخودآگاه حس شادی در شما ایجاد میکند. دلیلی اصلی فصول حزن انگیز پاییز و زمستان نیز کمبود آفتاب است.

ستاره ژوپیتر و اورانوس خبرهای خوبی برای دو هفته بعد دارد ، درحالیکه امروز حرکت از ژوپیتر به سمت خوشید درک و فهم شما را نسبت به رابطه بین مسئولیتهای احساسی و معنویاتتان افزایش می دهد. یک بینش جدید می تواند شما را به مسیر متفاوت هدایت کند ، اما نباید زمانت را هدر بدی. به یاد داشته باش ، اکنون زمان مناسب فرا رسیده ، فقط باید بیشتر تلاش کنی.

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبرو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. وقتی را برای حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.  فرصتی برای مسافرت ایجاد می‌شود، این فرصت را مغتنم بدانید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز گردید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق‌زندگی‌تان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید. اشتباهی مرتکب شده‌اید و امروز اطرافیان به اشتباه شما پی می‌برند و برای انجام این اشتباه بازخواست می‌شوید. مسئولیت این اشتباه را به عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت نمایید که در آینده هرگز چنین اشتباهی تکرار نخواهد شد. یکی از اطرافیان با زبان بی‌زبانی سعی دارد تا محبت شما را به خود جلب کند. این فرد را از محبت خود محروم نکنید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

امروز سر و کله زدن با دیگران خیلی دشوارتر از همیشه به نظر می رسد و به نظر می رسد که آنها هم درست به اندازه ی خود شما لجباز شده اند! سعی کنید به دیگران هم اجازه بدهید افکار و نظراتشان را بیان کنند و این فرصت را در اختیارشان بگذارید تا ثابت کنند که حق با آنهاست، در غیر این صورت در هر کاری که بخواهید انجام دهید به بن بست خواهید رسید. فکر نکنید که اگر برای پیش بردن کارها کوتاه بیایید و حرف دیگران را قبول کنید شأن و شخصیت شما زیر سؤال رفته است، برعکس، با این کار بزرگی و شخصیت خود را ثابت خواهید کرد. اگر فرصتی دست داد حتما امروز به دیدن بزرگترهایتان بروید. شما علاقمندید به دیگران کمک کنید، از جایی شروع کنید که به بچه ها کمک می کند. کاری را که به دیگری واگذار کرده اید آنطور که به دلخواهتان است پیش نمی رود، بهتر است تا دیر نشده وارد عمل شوید. در جمعی بالاخره از پس گفتن حرفی سخت که در دلتان سنگینی می کند برخواهید آمد.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ )

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

فعال باشید ،هر فردی قابلیت های فیزیکی مختلفی دارد، پس کاری که برای یک نفر مفید است میتواند برای شخص دیگری مضر باشد. پس کاری را انجام بدهید که حس خوبی به شما دهد نه صرفا برای اینکه شخص دیگری آن کار را انجام داده و موفق شده پس شما هم آن کار را انجام دهید.
یک فعالیت خوب با توجه به فیزیکتان میتواند باعث ترشح اندروفین در مغزتان شود ،ماده ای که حس شادی و سرور به شما میدهد

ارتباط برقرار کردن با یک گروه هم فکر می تواند امروز برایت جالب باشد. این کار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببری. شما حتی آمادگی این را داری که کاری را خارج از حیطه کارهای قبلی ات انجام دهی. درمورد اینکه دیگران چگونه فکر می کنند نگران نباش ، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر کند تا روش زندگی ات را بازیابی کنید.

با تماس با دوستان قدیمی، دلتنگی‌های‌تان را به پایان برسانید. روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام تفریح و سرگرمی جدید، حسابی خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

امروز شاید پیش از پذیرفتن مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته می شوند اعتراض کرده و یا حتی صدایتان را بالا ببرید. با این حال چه دلتان بخواهد و چه دلتان نخواهد کارهایی هستند که باید انجام دهید و توجه خود را روی آنها متمرکز کنید. شما باید به عنوان شخصی بزرگسال مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید را بپذیرید، پس دست از غرغر کردن برداشته و مشغول به کار شوید. امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و نا امیدی بشوید. دعاهایی که می کنید به زودی نتیجه خواهد داد. ایمان تان را به خودتان بیشتر کنید. صبر داشته باشید، به دنبال راه حل مسئله باشید. تا می توانید با دیگران مشورت کنید. شخصی به شما چیزی خواهد گفت که شما را زودتر به مقصد می رساند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط