فال روزانه دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست دی و فال روز تولد ۲۰ دی و فال روزانه فردا بیستم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست دی و فال روز تولد ۲۰ دی و فال روزانه فردا بیستم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی کرد.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

پس از این بحران مالی، وضعیت متعادل و بهتری خواهی داشت. باید نسبت به آینده دوراندیش بود و با جدیت و تلاش خود را به جایگاهی رساند که دیگر آسیب‌پذیر نباشد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز از آن روزهایی است که انرژی زیادی دارید و دوست دارید که تمام برنامه هایتان را با هم پیش ببرید. اما عجله نکنید، این کار تنها تمرکز شما را از بین خواهد برد. از این روحیه مثبت استفاده کنید و وقت بیشتری را در کنار خانواده تان بگذرانید. آنها به حضور شما احتیاج دارند. شما در رابطه عاطفی تان غرور دارید اما این غرور می تواند فرصت های خوب زیادی را از شما بگیرد. بنابراین آنچه در دلتان است را به زبان آورید تا زندگی به کام تان شود. به زودی دری که مدت ها انتظارش را می کشیدید به رویتان گشوده می شود. برای رهایی از سردرگمی تان یک راهکار درست پیدا کنید تا بیش از این در مشکلات غرق نشوید. شما ذاتا روحیه جنگنده ای دارید و هم موضوع باعث پیشرفت تان در آینده ای نزدیک خواهد شد. چند وقتی است که مشکل کاری دارید. شما به سختی تمام و با چنگ و دندان موقعیت تان را حفظ کرده اید. به همین دلیل این روزها به شدت احساس خستگی می کنید.

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید.   دوستان و آشنایان درک کاملی از شما ندارند و این وضعیت شما را در موقعیت بدی قرار داده است.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

یک هدیه کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

برای شروع کردن کاری این پا و آن پا می کنید اما بدانید همین که قدم اول را بردارید نیم بیشتری از راه را رفته اید. درست است که سرتان با کار گرم است و وقت اضافی ندارید اما اگر همین روند را در پیش گیرید، هیچوقت جایی برای خواسته های دلتان پیدا نخواهید کرد. فهرستی از ایده هایتان را تهیه کنید و آن را جلوی چشم تان بچسبانید تا انگیزه بیشتری پیدا کنید. اگر در رابطه عاطفی تان به شکست خورده اید، نگران نباشید زیرا بسته شدن یک در، در دیگری را به رویتان می گشاید که به نفع تان خواهد بود. با تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. دور و برتان را کمی خلوت کنید تا بتوانید درست فکر کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده، به موقع اگر نجنبید، فرصت را از دست خواهید داد. خودتان را شرمنده دیگران نکنید. هرچه زودتر باید به دیدن شخصی بروید. دوری راه را بهانه نکنید. همین هفته قراری بگذارید و به دیدنش بروید.

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی عاشقی کنید و از محبت و عشق بگویید. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید.  اجازه ندهید غصه و نگرانی به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده راهی برای شادی و آرامش پیدا کنید.

 

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

خبری خوشحال کننده می‌رسد که برای تو غافلگیر کننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد که هستند کسانی که دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش رکود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌کند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که به نفع تو خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

این که مشغول کاری هستید که بدان علاقه ندارید، اشتباه محض است. شما باید از تک تک لحظات زندگی تان لذت ببرید، بنابراین از آنجا که بیشتر زمان تان را در محیط کار می گذرانید، باید شغلی را انتخاب کنید که دوست دارید. برای تغییر شرایط خود درنگ نکنید. در رابطه عاطفی تان دچار تردید شده اید. بهتر است هر چه سریع تر تصمیم نهایی خود را بگیرید زیرا این کار نه تنها به نفع شما، بلکه به نفع طرف مقابل تان نیر می باشد. یه خبر خوبی از راه دور می شنوید که بسیار خوشحال تان می کند. مسئولیت تصمیماتی که می گیرید به عهده بگیرید. احساسات دیگران را دست کم نگیرید و با آن بازی نکنید. عواقبش گریبان خودتان را می گیرد. شنیدن یک خبر یا خواندن یک مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد موضوعی که برایتان خیلی مهم است در اختیار شما قرار می دهد. با این اطلاعات شما می توانید ایده پردازی های موفقی داشته باشید. برای رسیدن به خواسته تان زور نکنید.

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید.   مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

از ریسک کردن نباید ترسید. زیرا بخش مهمی از زندگی برمبنای همین ریسک کردن‌ها خواهد بود. شانس با تو خواهد بود اما در هر حال باید هوشیار و مراقب موقعیت‌های خود باشی.

بد نیست یه کم بجنبی. همیشه نباید منتظر باشی تا دیگران تو را خوشحال کنند. شاد بودن یک هنر است پس کمی هنر از خودت خرج کن. جای دوری نمیره!!

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

کسی سعی می‌کند از تو سوء استفاده مالی کرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. کمک کردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد که دیگران از ما سوء استفاده کنند.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز برای شما زمانی است که باید به وضعیت خانه خود سر و سامان دهید. اگر چه این کار را به دلایلی به عقب می انداختید، اما کاری ست که امروز باید انجام دهید زیرا احتمال اینکه میهمانی برایتان بیاید، زیاد است. البته این شلوغی نه تنها در خانه، بلکه در ذهن تان هم حاکم است. موضوعات مختلفی است که مدام به آنها فکر می کنید. شاید بد نباشد که به یک مسافرت بروید و مدتی از محیطی که در آن هستید، دور باشید. اگر شما به فکر خودتان نباشید، هیچ کسی غصه تان را نخواهد خورد. ایده های خوب می توانند درهای بسته بسیاری را به روی شما باز کند. حتی اگر مجبور باشید با شخصی که برایتان ارزش قائل نیست، معاشرت و کار کنید. اعتماد به نفستان را از شما می گیرد. در زمینه مالی با شریک خود مشکل دارید، بهتر است هر چه زودتر به بهبود این رابطه فکر کنید. در حال حاضر این رابطه مهمترین مسئله زندگی تان به حساب می آید.

انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندی‌های خود بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌ای‌، راه به جایی نمی‌برید و از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید. پیام بسیار مهمی امروز به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که سنگ‌صبوری برای ایشان هستید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر می‌اندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

یک آرزوی بزرگ و از نظر خودت دور از دسترس، محقق می‌شود. به یک مسافرت شیرین می‌روی و با آشنایی‌های تازه، روحیه‌ات عوض می‌شود.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

مدت هاست در ساحل ایستاده اید و منتظر کشتی تان هستید. امروز نشانه ای از او را می بینید اما تا به شما برسد، کمی دیگر هم زمان لازم است. بنابراین صبر کلید موفقیت شما در این روزهاست. به زودی با فردی آشنا می شوید و می بینید که مشترکات زیادی با یکدیگر دارید. همین باعث می شود که برای رابطه با او انگیزه بیشتری پیدا کنید و به جلو بروید. در محیط کار تغییراتی در وظایف تان بوجود می آید، اگر چه در ابتدا تطبیق با آن برایتان سخت است اما خیلی زود از نتیجه ای که به دست می آورید راضی خواهید شد. در مورد مسئله پیش آمده سرسری و بی تفاوت از کنارش نگذرید. از شخصی قدرنشناس بپرهیزید و فریب زبان بازی و دو رویی های او را نخورید. به زودی هدیه ای به دستتان می رسد. قدر شخص فرستنده را بدانید و با دقت بسیار در حفظ هدیه اش کوشا باشید. از دری که نباید رد نشوید و صداقت تان را زیر سوال نبرید، حتی اگر پشت در بهشت باشد.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است. در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید.  برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چیزی برای شما کم نمی‌گذارد و روزی عاشقانه‌ و سرشار از لحظه‌های محبت‌آمیز را سپری خواهید کرد. کار جدیدی که مدت‌ها به فکر آن هستید را امروز شروع کنید و مطمئن باشید که از انجام این کار ضرر نخواهید کرد.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

نباید ناامید باشی. باید صبر کنی و با حوصله به کار ادامه دهی و تلاش کنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

از این که اینهمه صبر کرده اید و هنوز هم نتیجه ای نگرفته اید، ناامید هستید. این احساس شما طبیعی است اما شما بیشتر راه را آمده اید و حال زمان مناسبی برای کوتاه آمدن نیست. خبر خوب این است که امروز شما نشانه ای از این تلاش و موفقیت تان را می بینید و نور امیدی در دلتان روشن می شود. اگر به فکر بهبود رابطه عاطفی تان هستید، هدیه ای برای شریک زندگی تان بگیرید و با او حرف بزنید. کلید موفقیت هر رابطه ای گفتگو است، به شرط آنکه قدرت درک تان را بالا ببرید. اتفاقی ناراحت کننده برای چندمین بار برایتان رخ داده لازم است هر چه سریعتر تغییری در برخوردتان با مردم بدهید. ادامه کاری باعث خستگی و افسردگی شما می شود. بهتر است هر چه زودتر کار را به فردی معتمد و ماهر بسپارید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی رسید. شما به خوبی می دانید که از زندگی عاطفی تان چه می خواهید.

به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای گردش و تفریح بیرون بروید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید.  در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.  اهل شوخی و بذله‌گویی هستید اما به خاطر داشته باشید که در شوخی‌ها جانب احتیاط رانگه‌ دارید و زیاده‌روی نکنید.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

امروز اتفاقاتی می‌افتد که موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یک دوست یا یکی از نزدیکان تردید کنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق کرد و مطمئن شد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

ورزش کردن را باید با برنامه‌ای مشخص و ثابت ادامه داد. باید کاری کرد که روح و بدنی سالم و سرزنده داشته باشی. بقیه کارها خودبخود درست خواهد شد.

موقعیت کاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید که هم آینده مالیت را تامین خواهد کرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر موفق نشدید، عیبی ندارد، باز بلند شوید و تلاش کنید و امیدوار باشید که تلاش شما در نهایت نتیجه ای مثبت خواهد داد. در محیط کار از برخورد اطرافیان تان گاهی دلگیر می شوید اما بهتر است به جای عکس العمل های تند، خودتان هم با آنها بخندید. مطمئنا اگر در رفتارتان تغییری ایجاد کنید، رفتار آنها نیز با شما تغییر خواهد کرد. امروز تمرکزتان را بر سلامت جسمی تان بگذارید و انرژی لازم را به دست آورید زیرا روزهای آینده، روزهای شلوغی برایتان خواهد بود. برای بدست آوردن چیزی که می خواهید باید جدیت بیشتری نشان دهید، فراموش نکنید که بهشت را به بها می دهند نه به بهانه. به تازگی از بستر بیماری برخاسته اید، مراقب سلامتتان باشید هیچ چیز مهم تر از سلامتی نیست. به زودی شخصی به شما پیشنهادی می کند، این پیشنهاد می تواند در کار و درآمد شما تاثیر به سزایی بگذارد.

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.    اهمیت بیشتری به سبک‌زندگی‌تان بدهید و رویکردی جدید به زندگی درپیش بگیرید.

 

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : خبرهای جالب و شادی‌بخشی می‌رسد. دوستی‌ها را باید دوباره تجدید کرد و کینه و دشمنی را کنار گذاشت. این روش برای تو بهتر و مناسب‌تر است.

پس از یک دوره بیماری دوباره سلامتی خود را باز خواهی یافت. هیچ مصیبتی بدتر از بیماری نیست. در عوض هیچ نعمتی هم ارزنده‌تر و بالاتر از سلامتی نیست. قدر سلامتی خود را باید دانست.

به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

آنچه می خواهید را کافی است به زبان آورید. شما انتظارات زیادی از اطرافیان تان دارید اما هیچگاه حرفی از آنها نمی زنید. در صورتی که تا نگویید، کسی از دل شما خبر ندارد. پس بیان افکار و احساسات تان را باید در چنین روزی در اولویت قرار دهید. به زودی پروژه های هیجان انگیزی به دست تان می رسد که بر درآمد مالی تان نیز موثر خواهد بود. موضوعی در گذشته ذهن شما را درگیر کرده است، به جای غصه خوردن از آن درس بگیرید. یک اشتباه را مدت هاست که زندگی می کنید و خودتان را گول می زنید، اگر امروز جلوی آن را نگیرید وقتی به خودتان می آیید که دیگر بسیار دیر است و نمی توانید جبران کنید. جهت تصمیم گیری برای یک خرید حتما از فردی خبره استفاده کنید تا سرتان کلاه نرود. یادتان باشد از شخصی که در روزهای سخت کمکتان کرده قدردانی کنید.

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌های‌تان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این فرد لطف شما را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت جبران می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. سفری در پیش دارید، در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد اما در طول سفر با افراد مهمی آشنا خواهید شد.   تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و بهتر است که برای این تصمیم نظر اعضای خانواده را جویا شوید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد که دلیل قانع‌کننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور کن تا بتوانی با امید به آینده، هر کاری را شروع کنی.

به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی کمی از خودت ابتکار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

کمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض کند و تو را از این رخوت نجات دهد.

در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه کار و فکر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یک حالت، رکود را در پی خواهد داشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز تماس ها و ایمیل های زیادی به شما خواهد شد. مجبورید که با افراد زیادی در ارتباط باشید، به همین دلیل ممکن است که از بسیاری از کارهایتان باز بمانید. اشکالی ندارد. اگر می توانید از دیگران کمک بگیرید. لازم نیست که تمام مسئولیت ها یک تنه روی دوش شما باشد، مطمئنا دیگران هم می توانند از عهده آنها بر آیند. اگر با شریک زندگی تان بحث کرده اید، نباید طوری رفتار کنید که همیشه حق با شماست. هنگام گفتگو، بی طرف باشید و پس از شنیدن تمام حرف های طرف مقابل تان، بدون غرور تصمیم درست را بگیرید. به دلیل نوع مدیریت شما در مواقع مختلف، پیشنهاد بسیار خوب کاری به شما می شود. با وارد شدن در این حوزه در مسیری قرار می گیرید که قبلا تجربه نکرده بودید، از این موضوع نگران نباشید و از این تغییر استقبال کنید. در رابطه با مسائل احساسی خود دچار مشکل و سردرگمی شده اید، بهتر است این همه بی تابی و کلافگی از خودتان نشان ندهید.

ممکن است که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. یکی از اعضای خانواده یا اطرافیان استعداد زیادی دارد و آینده درخشانی را پیش‌روی وی می‌بینید، اما شرایط پیشرفت برای این فرد مهیا نیست و تاکنون به دستاورد چندانی نرسیده‌است، در اولین فرصت مسیر را برای موفقیت این فرد مهیا کنید و مطمئن باشید کمکی که امروز به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و در آینده دست شما را خواهد گرفت. انسان خیال‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.   دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.   قصد دارید به همراه دوستان یا اعضای خانواده سری به یکی از رستوران‌های درجه‌یک شهر بزنید و غذایی جانانه نوش جان کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید، اما مواظب سلامتی خود هم باشید و پرخوری نکنید.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

یک رابطه عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

پیشنهاد یک همکاری مطرح می‌شود که نباید آن را رد کرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود که از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پرکاری باید آماده کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شرایط به بدی آنچه شما فکر می کنید، نیست. در واقع این شمایید که مسائل را بزرگ تر از آنچه هست، جلوه می دهید. سعی کنید سخت گیری تان را کمتر کنید تا زندگی نیز بیشتر به کام تان باشد. به جای دیگران، به خودتان توجه کنید. اگر نظرات دیگران در تصمیم گیری های شما نقش دارند، همین حالا طرز فکرتان را تغییر دهید زیرا در نهایت این شمایید که باید از زندگی تان لذت ببرید، پس آن کاری را که دوست دارید انجام دهید، نه آنچه از نظر دیگران خوب است. بهتر است متوجه باشید که او فقط تمایل دارد کمی تنها باشد، این را درک کنید که گاهی آدم ها به تنهایی نیاز دارند. حواستان باشد بعد از تمام کارهایی که انجام داده اید ناخواسته حرفی نزنید که زحماتتان یک جا به هدر برود. مطلبی که امروز حوصله تان را سر برده و به نظرتان پیش پا افتاده است، به زودی برایتان بسیار مهم و قابل توجه می شود.

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحالتان می‌کند.   روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. این شرایط را مغتنم بدانید و بستری برای سود و درآمد بیشتر مهیا کنید. اختلاف‌های پیش‌پاافتاده‌ را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنار بگذارید. آن‌گونه که توقع دارید اطرافیان شما را درک نمی‌کنند و این روحیه اعتمادبه‌نفس شما را حسابی ضعیف کرده است. ادامه این وضعیت اصلاً به‌ صلاح شما نیست و در اولین فرصت رابطه‌ای که با دوستان و آشنایان دارید را تقویت کنید.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد قضاوت کن.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

خودتان را یک دونده ماراتن فرض کنید. شما مسیر طولانی را در پیش دارید بنابراین نباید عجله کنید و تمام انرژی تان را همین حالا هدر دهید. تلاش مدام و صبوری دو کلید موفقیت شما می باشد. مشکل شما با شریک زندگی تان به دلیل محدودیت هایی است که برای یکدیگر ایجاد کرده اید. شاید بهتر باشد که کمی زندگی را به خودتان آسان تر بگیرید. همه ما گاهی به فضایی برای تنهایی و فکر کردن احتیاج داریم. پس این فرصت را نه تنها از خود، بلکه از شریک زندگی تان نیز دریغ نکنید. برای رسیدن به خواسته قلبی تان بهتر است فعلا کمی دندان روی جگر بگذارید. برای اتفاق نیفتاده غصه خوردن غلط است، اگر نگران هستید بهتر است از حالا بدترین موقعیت را در نظر بگیرید و بدانید اگر اتفاقی بیافتد چه باید بکنید. در رساندن خبر مهمی به شخصی بهتر است بهترین کلمات را انتخاب کنید.

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتی‌‌تان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. روز خسته‌کننده‌ای را آغاز کرده‌اید و کسل و ‌بی‌حوصله هستید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، کسالت را کنار بگذارید و با انرژی بیشتری روز را در پیش بگیرید. مشکلی که با آن روبرو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت های زندگی کنار بیایید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست. برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ )

 

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

احساس ناامنی می کنید اما این را هم بدانید که توانایی شما برای ترمیم دردهایتان بسیار بالاست. به جای انکار دردهایتان، به آن فکر کنید و هضم اش کنید. ذهن شما شبیه اسفنجی است که هر آنچه به سمت اش بریزید را جذب می کند، بنابراین مثبت نگر باشید و به آینده امیدوار تا اتفاقات خوب در زندگی تان رخ دهد. مسئولیت های زندگی شما زیاد است اما شما باید برای خودتان وقت بگذارید. هر کاری که به شما آرامش می دهد، از نقاشی کشیدن و پیاده روی گرفته تا دراز کشیدن روی مبل، را انجام دهید، در غیر این صورت پس از مدتی فرسودگی به سراغ تان خواهد آمد. شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می شود تا از اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد مطلع شوید، حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه ها خالی کنید، فقط وقتتان را تلف می کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. روز خوبی را برای مهمانی و بودن در کنار اعضای فامیل در پیش‌رو دارید. از دوستان و آشنایان غافل نشوید و در اولین فرصت برنامه‌های برای حضور در کنار اطرافیان ترتیب دهید.  یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. مردم‌دار باشید و بیشتر از همیشه به اطرافیان نیکی کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تحت‌فشار قرار ندهید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار