فال روزانه دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و هفت دی و فال روز تولد ۲۷ دی و فال روزانه فردا بیست و هفتم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و هفت دی و فال روز تولد ۲۷ دی و فال روزانه فردا بیست و هفتم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

امر خیری برای خانواده‌ای نزدیک در پیش است که به زودی خبرش به تو می‌رسد و از این بابت خوشحال خواهی شد.

حتما به طور منظم ورزش کن و هر روز حداقل ۱۵ دقیقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقیم نور خورشید قرار بده.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

تصور می کنید که در مه گیر افتاده اید. همه چیز برایتان گنگ و مبهم است. اما به جای این که در این شرایط به اطراف بدوید، بهتر است که آرام آرام و با احتیاط قدم بردارید. در غیر این صورت گیج تر خواهید شد. اطلاعاتی به دست تان می رسد که منبع موثقی ندارد. به همین دلیل اگر می خواهید که تصمیمات تان را بر آن اساس بگیرید، بهتر است که قبل از هر کاری، از صحت آن اطمینان حاصل کنید. فردی به فکر برقراری ارتباط با شماست. کمی انعطاف پذیرتر باشید تا او هم به راحتی حرف هایش را به شما بزند. این هفته برای شما زمان بسیار خوبی برای گفتگو و مذاکره با روسا و یا شخص برجسته ای در محیط کاریست، فرصت را از دست نداده و درخواست خود را مطرح کنید. به رفتن به یک سفر یا جابجایی فکر می کنید، چمدان هایتان را ببندید به زودی شما راهی خواهید شد. اگر در پی درخواست برای وام یا تسهیلات هستید حالا زمان مناسبی برای اقدام کردن است، فرصت را از دست ندهید.

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید.  اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رازی مگو را با شما درمیان می‌گذارد. این راز را در سینه نگه دارید و هرگز آن را برای کسی برملا نکنید. تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت از شما دارند مشورت کنید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

“تخیل همه چیز است .می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود .تخیلی به مراتب از دانش مهم تر است ”

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

باید فرز و زرنگ باشی و موقعیت‌ها را شکار کنی. کسی که به انتظار شاد شدن می‌نشیند ضرر می‌کند چون خالی از خاطرات شیرین و خوشحال کننده است.

از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده کن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز کن.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

دلواپسی هایی که دارید، به زودی تمام می شوند و شما بار دیگر آرامش را تجربه خواهید کرد. اگر چه مسایلی برایتان پیش می آید که باب میل تان نیست اما دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد، بهتر است که از آنها به عنوان نشانه ای برای ادامه مسیر استفاده کنید. در مورد موضوعی دودل هستید. دید مثبتی داشته باشید و به راهتان ادامه دهید. رابطه عاطفی تان دچار نوساناتی شده است، اگر چه ناامید هستید اما به زودی امیدتان را به دست می آورید  بار دیگر ای عاشقانه را تجربه خواهید کرد. مدتهاست که با یکی از نزدیکانتان دچار مشکل شده و ارتباطاتتان قطع شده، برطرف کردن این مشکل به نفع شماست. در کاری که می کنید پشتکار بسیار بالایی دارید و همین باعث پیشرفت شما و ضمنا حسادت شخصی در اطرافتان شده، به او بی توجه باشید و به راه خود بروید. از نصیحت کردن یک دوست به جایی نخواهید رسید، او نهایتا کار خودش را خواهد کرد.

عازم سفری هستید اما در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد و بهتر است که مسافرت را به آینده موکول نمایید.   مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بی‌گاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست و امروز زمان مناسبی است تا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.   نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.همیشه حس کنجکاو بودن خود را در هر کاری تقویت کنید.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر کند.

یک مشکل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد کرد. سعی کن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید کاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی کنی آنرا برطرف سازی.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

راهی که مدت ها در پیش گرفته اید و برای آن زمان گذاشته و اعتماد به نفس و امید زیادی به آن داشته اید، ناگهان متوقف می شود. اما این بدین معنی نیست که تمام اهداف تان نقش بر آب شده است، بلکه نشانه این است که شما باید سخت تر از قبل برای این کار تلاش کنید و انرژی بگذارید. شاید نتیجه ای که می گیرید نیز مطلوب تر باشد. اگر مشکلی میان شما و شریک زندگی تان بوجود آمده، بهتر است که برای مدتی از هم فاصله بگیرید تا شرایط آرام تر شود. مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگی تان بسیار تاثیر گذار بوده و هنوز برایتان عزیز است. با او تماس بگیرید این اشتیاق دو طرفه است. گرچه شما بسیار هوشیار و محتاط هستید اما باز هم به خاطر دل مهربانتان از شما سو استفاده می کنند. شخصی در اطرافتان که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگ می دهداز خودتان دور کنید وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.   امروز فرصتی برای انجام کار موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله‌تان را ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد. یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

از اشتباهاتت ناراحت نباش،از آنها درس بگیر،کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمی گیرد

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر مجرد هستید، در محیط کار فردی را می بینید که به او احساس نزدیکی می کنید و دوست دارید که رابطه تان را با او ادامه دهید. اما باید بگوییم که هیجان زده نشوید و از همین حالا برای آینده تان برنامه ریزی نکنید. شما باید وقت کافی برای شناخت یکدیگر بگذارید سپس عاقلانه به آینده تان بیاندیشید. این روزها بی حوصله تر از قبل شده اید اما فعالیت بدنی می تواند انرژی رفته را به شما باز گرداند. اگر از خانواده خود دور هستید، امروز با پیامی یا زنگی به آنها نشان دهید که چقدر برایتان عزیزند. شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته هایتان این آشنایی می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد، از خودتان فرصت این دیدار را دریغ نکنید و با هیچ پیش فرضی هم جلو نروید گاهی باید پارو نزد. این اواخر شما خود را به شدت سرگرم کار کرده اید، تا جایی که از زندگی و لذت های آن دور مانده اید. یک سفر می تواند برای شما آرامشی را که لازم دارید به همراه بیاورد.

امروز حسابی خسته‌اید و حواستان اصلاً به کار جمع نمی‌شود. در این شرایط نیازی نیست به خودتان سخت بگیرید. بهتر است کمی استراحت کنید و انرژی تحلیل‌رفته‌تان را بازیابی کنید. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواس‌تان را به خرج‌های‌تان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

این جمله را همیشه تکرار کنید؛” من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم ،خودش بزودی خواهد آمد” .تنها راه درست آینده شما این است که در “همین لحظه” باشید .

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است کمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌کند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به مرحله ای رسیده اید که خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید تا شما را به هر کجایی که دوست دارد، ببرد. از تلاش های بیهوده خسته اید و می خواهید کمی بی تفاوت تنها به مناظر اطراف تان بنگرید. اما امروز روزی نیست که بیکار بنشینید. یکی از نزدیک ترین های زندگی تان به کمک شما احتیاج دارد و شما باید برای او دست به کار شوید. نتیجه ای که می گیرید نه تنها برای او، بلکه برای شما نیز مثبت و مفید خواهد بود پس در این کار خیر شک نکنید. شما دلی مهربان و ساده ای دارید، اما اشتباه پشت اشتباه مرتکب می شوید، کمی با خودتان خلوت کنید و صادقانه رفتارتان را مرور کرده و قضاوت کنید. اگر اشتباهاتتان را حالا بپذیرید، هنوز وقت برای جبران دارید. برای بزرگترها در خانواده تان احترام بیشتری قائل شوید. باور کنید که شما دانای کل نیستید و همه گاهی اشتباه می کنند.

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت.  فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید، بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

خشم و عصبانیت تو نه تنها به درست شدن مسائل پیچیده کمکی نمی‌کند، بلکه آن را به معضل و مشکل بزرگتری تبدیل خواهد کرد. شاید یک مسافرت و دوری از مشکلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتوانی بهتر و درست‌تر تصمیم بگیری.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

دوست دارید که احساسات تان را بیان کنید اما نمی توانید. شما به فردی علاقمند شده اید و دوست دارید که به او نزدیک شوید اما محدودیت هایی دارید که مانع شما می شوند. اگر خجالت را کنار بگذارید و خود واقعی تان را نشان دهید، همه چیز به بهترین شکل ممکن برایتان اتفاق می افتد. از دست فردی در محیط کار دلخور هستید. این دلگیری شما سوتفاهمی بیش نیست، پس آن را به زبان آورید تا این کدورت ها هر چه سریع تر تمام شوند، در غیر این صورت به نفع شما و موقعیت تان نخواهد بود. رازی در دلتان است که به شدت وسوسه شده اید تا با کسی در میان بگذاریدش. بهتر است عواقب این کار را با خودتان مرور کنید و سفره دلتان را باز نکنید. هدیه ای از طرف کسی که به تازگی با او آشنا شده اید دریافت خواهید کرد. برای دریافت یک مدرک قانونی اقدام کرده بودید که موفق نشده اید. نا امید نشوید، دوباره اقدام کنید. این بار موفقیت از آن شماست.

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید.  به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید. حرف‌های ناگفته زیادی دارید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سفره دل‌تان را پیش فردی که سنگ‌صبور شما است، باز کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید،وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید .اگر شما با ارزش باشید ،موفقیت را جذب می کنید.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز رویاها به کمک تان می آیند تا کارهای خود را خلاقانه تر از قبل پیش ببرید. به عنوان مثال در برقراری ارتباط با فردی به مشکل برخورده اید اما امروز راهی برای آن پیدا خواهید کرد. دچار این تردید هستید که زمانی برای برآورده کردن آرزوها و اهداف تان ندارید. به جای غصه خوردن، بهتر است که اهداف بلند و کوتاه مدت خود را روی کاغذی بنویسید و پله پله قدم بردارید. عجله در این کار می تواند به ضررتان تمام شود. در اواخر امروز خبری می شنوید که هیجان زده تان خواهد کرد، منتظر آن باشید. با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر سلامتی خود را دریابید. خبر ناخوشایندی به گوشتان خواهد رسید که تاثیری بر زندگی شما ندارد. شما مدام در حال تحقق علایق خودتان هستید، بهتر است خواست دیگرانی که به برایتان عزیز هستند را هم در نظر بگیرید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که شخصی را به شدت رنجانده و از خودتان دور کرده اید.

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. معامله یا قرارداد مهمی را پیش‌رو دارید و از آنجایی که قرار است قسمتی از سرمایه‌ خود را در این معامله سرمایه‌گذاری کنید، نگرانی‌های زیادی دارید و می‌ترسید که سرمایه‌تان را از دست بدهید. اما اصلا نگران نباشید چرا که از این معامله نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود سرشاری انتظار شما را می‌کشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند. وقت‌ گران‌بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت‌های جدید باشید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %

ستاره اقبال ۵۰ شمالی

 انسانیت مهم تر از مادیات است .
اهمیت روابط اجتماعی بسیار مهم تر از درجات مادی است که هر کدام از ما در
مسیر آرزوها به آنها می رسیم. بدون محبت و عشق و حمایت خانواده و دوستان در زندگی ، موفقیت های مادی ، خیلی لذت بخش نخواهد بود. با ایجاد تعادل در ملاک های برتری و ارزش های خود ، از ثبات زندگی بیشتری بهره خواهید برد.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

بعضی از مشکلات امروز تو نتیجه خطاهای گذشته است. زا قدیم گفته‌اند ?خودکرده را تدبیر نیست?. باید از این خطاها درس گرفت و راهی را انتخاب کرد که دیگر هرگز این خطاها تکرار نشود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید با یک برنامه‌ریزی درست و نوشتن خواسته‌هایت پولت را خرج کنی و گرنه بعدا از هزینه‌تراشی بی‌مورد خودت پشیمان خواهی شد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

موفقیت های اخیرتان منجر به افزایش درآمد و به تبع سبک زندگی تان خواهد شد. اگر چه در این شرایط دچار تردید هستید که کدام راه را انتخاب کنید اما لازم نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید، احتیاجی به تغییر روش نیست، همین که نکات مثبت و منفی جوانب را روی کاغذ بنویسید، ساده تر می توانید انتخاب هایتان را انجام دهید. برای تصمیم گیری نهایی نیز عجله نکنید. به زودی موقعیتی برایتان اتفاق می افتد که بهتر است آن را دو دستی بچسبید. دیگران از شما انتظارات زیادی دارند و تنها به فکر خودشان هستند، وقت آن رسیده با این وضعیت برخورد دیگری بکنید. مدتی است شخصی که برای شما بسیار عزیز است از شما دور شده، این دوری طولانی نخواهد بود و شما به زودی دوباره او را خواهید دید. برای یک کار قانونی دست به کار شده و به سفری رفته و یا خواهید رفت، با دست پر از این سفر باز خواهید گشت. نذرتان را ادا کنید.

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. مدتی است که رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشق‌تان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند.  اهل درددل با اطرافیان نیستید و ناگفته‌های زیادی دارید. در اولین فرصت با فردی قابل اعتماد صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۱۱۱ شمالی

زندگی غیر قابل پیش بینی است ” و ممکن است هر لحظه شما را در شیب وفراز قرار دهد ” .فقط بگویید “هرگز” و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد . برای مقابله با گره هایی که زندگی در مسیر شما قرار داده است ، تنها با ذهنی باز و
خوش بین ، به آنها خوش آمد بگویید !!

 

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فشار زیادی رویتان است و استرس زیادی دارید که قادر به تحمل آن نیستید. آنقدر در مورد کارهایتان نگران هستید که حتی حاضر نیستید زمانی را به استراحت اختصاص دهید. اما یادتان باشد که سلامت شما مهمترین چیز است. تا سلامتی و انرژی لازم را نداشته باشید، نمی توانید از نتیجه کارهایتان لذت ببرید. بنابراین قدم هایتان را آهسته و پیوسته بردارید. هر روز نیز زمانی را به استراحت و آرامش جسم و روح تان بگذرانید تا زندگی تان روال عادی خود را در پیش گیرد. به تازگی به یک رابطه قدیمی دوباره برگشته اید، شما حالا پخته تر هستید و می توانید با نگاهی متفاوت به با این رابطه تازه برخورد کنید. در رابطه با مسائل احساسی مراقب زبان خود باشید، ممکن است ناخواسته چیزی بگویید و کلامتان تاثیری روی طرف مقابل بگذارد که بعد ها هرچه هم تلاش کنید موفق به جبران آن نشوید. باید هدیه ای می خریدید که فراموش کرده اید.

با عادت‌های مضر و خطرناک، سلامت خود را به خطر نیاندازید. به خاطر داشته باشید که با ادامه این عادت‌ها نه تنها سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازید،‌ بلکه دوستان و آشنایان را نیز از خود گریزان می‌کنید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود.  عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند. به خاطر داشته‌ باشید که جلوی ضرر را هر زمان که بگیرید استفاده است و با این رویکرد از امروز به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده با دستاوردهای بیشتری روبرو شوید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۲۰ جنوب شرقی

خسته کننده ترین واژه در هر زبان ” من ” است .
بله تصور این است که تکرار این کلمه اعتماد به نفس را بالا می برد. ولی خوب! بیشتر وقتها همه ی آن چیزیی که در مورد خود با تکرار ” من ” توضیح و تعریف می کنید، واقعیت ندارد! اینکه یک نفر دائما” از خود و فضایل خود تمجید و تفسیر کند ، بسیار خسته کننده و یکنواخت است . این حالت “خود محوری ” است نه “اعتماد به نفس ”

فال روزانه فردا دی ( فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

موانعی بر سر راه خود احساس می کنید که نگران تان کرده است و در این فکرید که چگونه آنها را از سر راهتان بردارید. اینها طبیعی ست اما هیچگاه به توانایی هایتان شک نکنید. چند قدم به عقب بردارید و واقع بینانه تر به مسیر پیش رویتان نگاه کنید. سعی کنید راهی را در پیش بگیرید که با منطق تان جور در می آید. در این صورت هیچ راهی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. دوستی منتظر حرکتی از سوی شماست، تا دیر نشده به سمت اش بروید و احساسات واقعی تان را بیان کنید. مسافری از راه دور خواهید داشت که دلتان به دیدنش روشن خواهد شد، از بودن با او لذت ببرید و تا می توانید مشکلات را ولو به طور موقت به دست فراموشی بسپارید. برای حل یک مشکل حقوقی به جایی مراجعه خواهید کرد و نهایتا این مسئله به نفع شما تمام خواهد شد، بیهوده خود را وارد درگیری های لفظی نکنید.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهن‌تان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.  به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۵۹ شرقی

شما نمی توانید کاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید ،به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه کار یکسانی (کارهای روزمره) را انجام دهید، و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید.برای اینکه زندگی تان تغیر کند، باید خودتان را تا سر حد تغییر افکار و اعمالتان متفاوت کنید، که متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد کرد.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 اگر چه از دور زندگی تان خوب و ایده آل است اما شما خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید که دیگران از آن بی خبرند و این موضوع شما را می ترساند. البته این ترس موقتی است، با گذشت زمان خواهید دید که این مشکلات برای هر کسی ممکن است بوجود آید و این شمایید که آنها را بزرگ کرده اید. از نظرات دیگران بی تفاوت نگذرید. آنها می توانند ایده های خوبی به شما دهند زیرا زندگی را از زاویه دیگری می بینند. بنابراین انعطاف پذیری خود را بالا ببرید. اعضا خانواده تان به شما به چشم ستون خانواده نگاه می کنند، بهتر است مراقب سلامت جسم خودتان باشید تا بتوانید همیشه آن ها را حمایت کنید. هدیه معنوی دلچسبی دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند. این اواخر در رابطه با مسائل کاری با مشکلات بزرگی روبرو شده اید، وقتتان را با توضیح بیهوده دادن به دیگران تلف نکنید، به خودتان و قلب مهربانتان اعتماد کنید.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. اگر بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و خرجتان نباشید،‌ حساب‌و‌کتاب‌های زندگی شما به هم می‌ریزد و با مشکل مالی مواجه خواهید شد. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شما است. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.  زندگی را بدون برنامه‌ریزی ادامه داده‌اید و این وضعیت زمینه شکست و سرخوردگی شما را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا برنامه‌ای عمل‌گرایانه طرح کنید و زندگی با با نظم و برنامه‌ریزی دنبال نمایید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۸۹ شمالی

دانش از تجربه می آید . شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید ، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد .شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید .تکلیف چیست ؟ دنبال کسب تجربه باشید !

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ )

 

سعی کن از بعضی جنجال‌ها پرهیز کنی. چه لزومی دارد خود را درگیر مسائل و جریاناتی کنی که جز دردسر و ناراحتی سودی برایت ندارد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در آینده نزدیک دچار مشکلات مالی تازه‌ای می‌شوی. باید سعی کنی با اعتماد به نفس اوضاع را تغییر دهی چون تو بهتر از هر کسی می‌دانی که چگونه اختیار اوضاع را بدست بگیری.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 کاری را باید انجام دهید اما استرس دارید. نگران نباشید، درهای زیادی به رویتان باز است که به راحتی می توانید از آنها گذر کنید. اگر چه در ابتدا کمی گیج به نظر می رسید اما با کمی تمرکز و اندیشیدن، صلاح کار خود را خواهید یافت. اگر به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر احساس می کنید که کاری که در حال انجام آن هستید، کسل کننده است، به جای این که به طور کامل دور آن را خط بکشید، به دنبال راهی برای ایجاد خلاقیت در آن باشید. از گذشته درس بگیرید و دوباره اشتباهات را تکرار نکنید. شایسته است که با شخصی منطقی برخورد کنید. حواستان به یکی از اعضای خانواده تان بیشتر باشد. به تازگی با یک مشکل مالی روبرو شده اید، برای رفع این مسئله با یک مشاور حقوقی مشورت کنید، این موضوع به سادگی قابل حل شدن است. پاسخ سوالی را که بی جواب گذاشته اید بهتر است هرچه زودتر بدهید.

 کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز با تقدیم‌ هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۱۱۷ غربی

دو گام هست که شما باید انجام بدهید .اولین گام این است که شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید ،این یک امر حیاتی است.گام دوم این که شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید .اگر شما بتوانید ایندوگام را انجام دهید موفقیت از آن شما می شود .

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط