فال روزانه دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۴ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا چهارم اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال رو...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۴ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا چهارم اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز شما احساس می کنید که روابطتان با دیگران در وضعیت دشواری قرار گرفته اند؛ اما نگران نباشید، این ابرهای تیره تحت شرایط کیهانی فعلی به وجود آمده اند و تا فردا خیلی سبک تر خواهند شد. امروز باید تمام انرژی خود را صرف کارتان کنید و قبل از عملی کردن برنامه هایتان یک بار دیگر همه چیز را از نظر گذرانده و اگر لازم دیدید تغییراتی انجام دهید و یا تدبیرهای لازم را برای مواجهه با مشکلات احتمالی بیندیشید. همه چیز دارد برای شروع برنامه هایتان مهیا می شود. این روزها همه برنامه ریزی هایتان نقش برآب میشود .هیچ چیز آن طور که باید پیش نمی رود .همه با شما مخالفت میکنند ، و سوتفاهم پیش می آید .ممکن است از شما خواسته شود در یک دعوا جانب کسی را بگیرید ، حواستان باشد که بی طرف باقی بمانید .اگر قرارداد جدیدی پیش رویتان گذاشته شد ، قبل از اینکه هرگونه تعهدی در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هرچیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است را بدانید را فهمیده اید .

دوستان جدیدی پیدا می‌‌کنید و لحظه‌‌های شادی در کنار دوستان و‌آشنایان انتظار شما را می‌کشد. احساس دلتنگی می‌کنید و دلتان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان سپری می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و محبت خود را به عشق زندگیتان ثابت کنید. انسان هنرمند و توانایی هستید، اما تاکنون فرصتی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از توانمندی‌های شما آگاه نیستند. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما در حال حاضر بسیار احساساتی شده اید و زیبایی های دنیای اطرافتان به طور مسحور کننده ای شما را به خود جذب می کنند. این می تواند فرصت خیلی خوبی باشد تا یک بار دیگر زیبایی ها و جذابیت های کسی که دوست دارید را ببینید و رابطه خود را محکمتر کنید. در محل کارتان ممکن است از دست یکی از همکارانتان که می خواهد خودش را بهتر از بقیه نشان بدهد و حتی شاید جای شما را بگیرد کمی عصبانی شوید، اما بهترین کاری که برای مبارزه با او می توانید انجام دهید این است که مسئولیت های خود را حتی بهتر از قبل انجام دهید. در حال حاضر که از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستید بهتر است در محل کارتان مانده و با اوضاع کنار بیایید . دلتان از کسی که بسیار دوستش دارید گرفته است اگر احساس میکنید این بار سکوت لازم است بهتر است پای تصمیمتان بمانید و بی تابی نکنید اتفاقی خواهد افتاد که به کوچکی دنیا و سادگی همه چیز از ته دل خواهید خندید صبوری کلید موفقیت تان خواهد شد.

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید.  علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود و کار ضروری پیش می‌آید. این کار را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در چند روز آینده فرصتی برای استراحت مهیا خواهد شد. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کند. به خاطر داشته باشید که راه ورود به قلب دوستان و آشنایان از میان محبت و صفا می‌گذرد.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز گارد دفاعی خود را کنار بگذارید و همانی باشید که هستید. احساس نکنید که مجبور هستید برای کسی نقش بازی کنید و به خودتان بگویید همینی که هستید بهترین حالتی که است که می توانید باشید. شما مجبور نیستید که ارزش وجودی خودتان را به کسی ثابت کنید. بگذارید ذهنتان استراحت کند و قلبتان را آزاد بگذارید تا گوهر درونتان بدرخشد و اجازه ندهید یک ماسک مصنوعی هویت واقعی شما را مخفی کند. در مورد موضوعی همه به روش اجرایی شما ایراد میگیرند، بپذیرید که هیچ وقت نمیتوان همه را راضی نگه داشت اگر دیگران اینطور توقع دارند مشکل خودشان است، کسی را که بسیار دوست دارید مورد تحسین قرار دهید و او را شاد کنید، اگر مجرد هستید حواستان را به کسی که توجهتان را بسیار جلب کرده است جمع کنید، طبیعت استقلال طلب شما ممکن است برایتان مشکلاتی را ایجاد کند.

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌ روزیتان را دریافت خواهید کرد. اهل انجام کارهای خلاقانه‌ هستید اما همیشه از این کارها باز می‌مانید، امروز فرصتی فراهم می‌شود تا خلاقیت خود را نشان دهید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگیتان هستید. یکی از اعضای خانواده شما امروز به موفقیتی دست پیدا می‌کند. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در شادی وی سهیم باشید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز جلوی آینه بایستید و به خودتان بگویید «من بینظیر هستم»! شما در انتقال انرژی خود به دیگران و کمک کردن به آنها در حل مشکلاتشان قدرت بسیاری دارید. حالا وقت آن است که کمی از این انرژی و توجه را صرف خودتان کنید. مسائلی که در ارتباط با عشق و روابط عاطفی هستند در حال حاضر برای شما از اولویت و اهمیت بسیاری برخوردار هستند، اکنون شما باید زمان بیشتری را صرف این جنبه از زندگیتان کنید و برای بهبود بخشیدن به آن تلاش کنید. شما میخواهید در هر لحظه ذهن خود و تواناییهایتان را گسترش دهید اما حالا مدتهاست که بخاطر ترسهایتان یکجا گیر افتاده اید و روزبروز از خودتان بیشتر ناراضی میشوید، به حرفهای دیگران بدقت گوش کنید. شخصی سعی دارد راهکارهایی برای رسیدن به آنچه که میخواهید ارائه بدهد. اگر رابطه ی عاطفی نا تمامی دارید بهتر است اول آن را حل کنید و بعد از آن بسراغ عشقی تازه بروید.

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت.  مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطرافتان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. یکی از آشنایان کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز زیبایی ها شما را به سوی خودتان جذب می کنند و همین موضوع ممکن است باعث شود میل زیادی به خرید پیدا کنید و بخواهید هر چیز زیبایی که می بینید را صاحب شوید. راستش این می تواند باعث شود که روز خوبی برای خرید کردن باشد، اما به شرطی که مواظب باشید در خرج کردن زیاده روی نکنید. ارزش شما به اسباب بازی های گران قیمتی نیست که دارید، پس کمی بیشتر مواظب جیبتان باشید. تازه اول ماه است و اگر حواستان را خوب جمع نکنید هنوز ماه به نیمه نرسیده است تمام حقوقتان را خرج خواهید کرد. شخصی از میان نزدیکان یا همکارانتان از سر حسادت اشتباهی را که در گذشته مرتکب شده اید دوباره مطرح می کند تا از انجام کاری بترساندتان با او روبرو شوید و اجازه پیشروی بیش از این ندهید. از خرج کردن پولتان برای چیزی که ضروری نیست خودداری کنید وگرنه پشیمان خواهید شد. به زودی یک مسافرت لذت بخش خواهید داشت بهترست پولتان را برای رفتن به این سفر پس انداز کنید.

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. احترام همسر یا عشق ‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از برگ گل به عشق ‌زندگیتان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. امروز از آن روزهاست که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار خانواده پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.   به دنبال شغل و حرفه جدیدی می‌گردید و از شرایط کاری خود ناراضی هستید، این وضعیت را به هر دشواری که شده تحمل کنید و با فراگیری مهارت‌های جدید، برای آغاز شغل جدید آماده شوید. مدتی است که دست از تلاش‌و‌کوشش کشیده‌اید و مانند سابق زحمت نمی‌کشید، این شرایط نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه زمینه افسردگیتان را هم فراهم کرده است. روحیه خود را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید رمز موفقیت شما در تلاش‌‌‌وکوشش قرار دارد.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز از آن روزهایی است که شما احساس می کنید که به جز شما یک نفر، تمام دنیا دارند به خوبی و خوشی زندگی می کنند و هیچ مشکلی ندارند. در این که زندگی هیچکس کامل و بدون نقص نیست هیچ شکی وجود ندارد و هر کسی به گونه ای دارد با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کند. این که بخواهید زندگی خود را با دیگران مقایسه کنید اصلا عاقلانه نیست، هر چه بیشتر این کار را بکنید زمینه دلسردی و ناراحتی خود را بیشتر فراهم خواهید کرد. شما باید یاد بگیرید خوشبختی را در وجود خودتان پیدا کنید. هوشیار باشید با توجه به موقعیتی که در حال حاضر در آن هستید حتی کوچکترین اظهار نظر یا توهین ممکن است غوغا به پا کند. اطرافیانتان بسیار حساس هستند و خیلی سریع عکس العمل نشان خواهند داد پس نهایت دقت را داشته باشید شما دوست ندارید به احساسات دیگران لطمه بزنید اما این روزها هر کاری هم که بکنید نمیتوانید در این راه موفق باشید.

قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. همسر یا عشق ‌زندگیتان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.




فال روزانه مهر

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز اوضاع خیلی جدی و تا حدودی دلسرد کننده به نظر می رسد و احساس می کنید ابرهای تیره و تار بر زندگیتان سایه افکنده اند، اما این لزوما بدین معنا نیست که باران مشکلات حتما بر سرتان خواهد بارید. بعضی چیزها در زندگی شما دارند به مرحله ای با اهمیتی حیاتی می رسند و وضعیت امروز می تواند پیامی باشد که می خواهد به شما بگوید که باید با دقت و احتیاط بیشتری عمل کنید. سعی کنید زیبایی را در وجود خودتان، دیگران و هر موقعیتی که در برابرتان قرار می گیرد پیدا کنید و به هر روز با شور و اشتیاقی تازه نگاه کنید. اینکه به احساسات دیگران توجه داشته باشید خوب است اما در راضی نگه داشتن و خوشحال کردن دیگران زیاده روی نکنید. اتفاقی عجیب برایتان خواهد افتاد یکی از اعضا خانواده تان شما را برای انجام ندادن کاری یا انتخاب نکردن چیزی مورد سرزنش قرار می دهد. این موضوع نباید برای شما هیچ اهمیتی داشته باشد.آنچه مهم است این است که شما کار مورد علاقه خودتان را انجام می دهید.

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. انسان ولخرجی هستید و امروز اگر مواظب نباشید، این رفتار کار دستتان می‌دهد. زمان مناسبی است تا فرصتی از روز را به بودن در کنار دوستان و آشنایان اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با رفقای قدیمی لذت ببرید. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.   مدتی است رابطه میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و آن‌چنان که باید و شاید به یکدیگر محبت نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط فاصله‌ای عمیق میان شما و  عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق میان خود را شعله‌ور کنید.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و این فرصت را خواهید داشت که خیلی چیزها را از نو شروع کرده و اشتباه های گذشته تان را به ویژه در زمینه روابط عاطفی جبران کنید. چه در یک رابطه عاطفی جدی باشید و چه نباشید، امروز تمام مکالماتی که با طرف مقابلتان دارید کاملا معنادار و هدفمند خواهند بود و شما را به نتیجه های مهمی خواهند رساند. در زمینه مسائل کاری هم اگر دیروز هفته تان را آنطوری که باید شروع نکرده باشید و برنامه هایتان را عملی نکرده باشید، امروز خواهید توانست کوتاهی های روز گذشته خود را جبران کنید. اطرافیان تصور میکنن شما یک گوشتان در است و گوش دیگرتان دروازه و هر حرفی که به شما میزنن بی فایده است اما واقعیت اینست که شما خیلی هم حواستان جم است فقط در ظاهر اینطور نشان می دهید، کسانی که تاکنون شما را در کارتان هدایت میکرده اند امروز در مقابل شما ایستاده اند، دیگر وقت آن رسیده که ترسهایتان را کنار بگذارید و خودتان راهتان را انتخاب کنید و پیش بروید.

  روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز درخواست‌های بی‌جایی از شما دارد و شما را حسابی تحت‌فشار قرار می‌دهد. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید. بیماری در کمین شماست و اگر مواظب سلامت وجود نازنینتان نباشید، احتمال زیادی دارید که روانه بستر بیماری شوید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اوضاع دارد به نفع شما پیش می رود و شرایط برایتان بهتر می شود. شاید خودتان احساس کنید که اوضاع بین شما و کسی که دوست دارید زیاد خوب نیست، اما به هیچ عنوان از این احساس فرار نکنید. این تفکر شما به احتمال زیاد ناشی از تلاش ناموفق شما و یا طرف مقابلتان برای نزدیک تر شدن به یکدیگر است. شاید می خواهید با او صمیمی تر شوید اما فکر می کنید او خودش را کنار می کشد. کنترل اوضاع را از مغزتان گرفته و به احساستان بسپارید و مطمئن باشید که شما را به بهترین راه هدایت خواهد کرد. تغییرات در برنامه هایتان باعث ناراحتی و عصبانیت شما خواهد شد، شما معمولا خیلی زود خودتان را با جریان کارها هماهنگ میکنید، سعی کنید خودتان کنترل اوضاع را بدست بگیرید، در دیدار عاشقانه ای که خواهید داشت ممکن است پای مسئله مهمی به میان کشیده شود، سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کرده و مسئله را با درک متقابل حل کنید، شما از پس این مشکل به خوبی بر میایید.

انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه خستگی و کسالت شما را فراهم کرده و امروز بیشتر از همیشه احساس خستگی و کوفتگی می کنید. بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و امروز را به استراحت و تفریح بگذرانید تا از این طریق خستگی از تن شما بیرون برود و آماده روزهای آینده باشید. پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. امروز زمان مناسبی برای افزایش درآمد است به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت کنید و پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.   همسر یا عشق‌ زندگیتان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز روزی فوق العاده برای نشان دادن جنبه حساس و مهربان وجودتان است و می توانید تمایل ذاتی خود به توجه و کمک کردن به دیگران را خیلی خوب مورد استفاده قرار داده و شخصی که دوست دارید را تحت تاثیر قرار دهید. شاید بتوانید با برگزار کردن یک مهمانی دو نفره او را غافلگیر کنید، البته حواستان باشد که موزیک ملایم و نور شمع را هم فراموش نکنید. کاری کنید که او احساس کند شخص خیلی مهمی است و خوب البته که برای شما از هر کسی مهمتر است. شما با سرعت تمام سعی در انجام کارهایتان دارید اما ، فشرده گی برنامه کاریتان باعث میشود مدام از این کار به آن کار ببرید و خیلی از کارهایتان را نیمه تمام رها کنید. اجازه ندهید، مسائل متفرقه حواستان را پرت کند. با فردی با تفکر و با اندیشه های بسیار خوب ملاقات خواهید کرد. وضعیت فکریتان این روز ها شبیه به کسی است که به تازگی در برابر همه چیز قیام کرد.

از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید.    همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی به شما محبت می‌کند و غرق در عشق و دوستی خواهید شد. پاسخگوی محبت عشق ‌زندگیتان باشید و به ایشان ثابت کنید که شما نیز وی را عاشقانه دوست دارید. روزمرگی‌های زندگی را کنار بگذارید و به فکر انجام کار خلاقانه‌ای باشید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به‌رغم اینکه مدت نسبتاً زیادی از این اتفاق می‌‌گذرد، هنوز هم بیش‌از‌حد به این اتفاق فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید.    همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی به شما محبت می‌کند و غرق در عشق و دوستی خواهید شد. پاسخگوی محبت عشق ‌زندگیتان باشید و به ایشان ثابت کنید که شما نیز وی را عاشقانه دوست دارید. روزمرگی‌های زندگی را کنار بگذارید و به فکر انجام کار خلاقانه‌ای باشید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به‌رغم اینکه مدت نسبتاً زیادی از این اتفاق می‌‌گذرد، هنوز هم بیش‌از‌حد به این اتفاق فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهانتان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید. سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهانتان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید. سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

برای رسیدن به آرامش، قسمتی از روز را با دوستان و آشنایان سپری کنید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید شنید. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار