فال روزانه سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ و فال امروز چهارده دی و فال روز تولد ۱۴ دی و فال روزانه فردا چهاردهم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اسا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ و فال امروز چهارده دی و فال روز تولد ۱۴ دی و فال روزانه فردا چهاردهم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

مسائل کوچک را دست کم نگیر چون ممکن است همین مسائل کوچک، گره بزرگی در زندگیت ایجاد کند.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

احساس می‌کنی بسیار کار می‌کنی و کمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای که سعی می‌کنی توقع داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما امروز احساس شلوغی و همهمه می کنید ، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می گذرد اطمینان تان به خودتان کمتر می شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفع تان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.فال روزانه سه شنبه 14 دی 1400

فال روزانه سه شنبه 14 دی 1400

شما در کار کردن بسیار سخت کوش و جدی هستید و وجدان کاریتان اجازه ی شانی خالی کردن از زیر بار مسئولیت ها و وظایفتان را به شما نمی دهد. این اواخر هم در جهت انجام این مسئولیت ها زحمت زیادی کشیده و تمام مهارت های خود را به کار گرفته اید. حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که نتیجه ی زحمات خود را ببینید و ثمره ی تلاش هایتان را برداشت کنید. یک خبر خوب برای شما داریم: به زودی یک جهش خیلی بزرگ در زمینه ی حرفه ای خواهید داشت و پیشرفت قال توجهی خواهید کرد. به کار کردن ادامه داده و صبور باشید، نتیجه ی این تلاش خود را خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید دریافت خواهید کرد. برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دور و برتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید، نگران احوالتان هستند. شما نیاز به استراحت و حضور در جمع هایی که دوستتان هستند دارید.

امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. تعهدی که به اعضای خانواده دارید را فراموش نکنید و به اهل منزل اهمیت بدهید.  ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید.  یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است که زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌کند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا کرد و آن را برطرف نمود. به دیگران کمک کن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری کنند.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

این ماه ممکن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ کنی. انتخاب یک برنامه یا کار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد که نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر شما وقت خیلی زیادی را با دوستان و خانواده تان گذرانده اید ، الان خیلی واجب است که زمان بیشتری برای خود بگذارید. حتی اگر ساعات خیلی کمی هم در خانه باشید ، باز هم کاملاً آمادگی دارید که به طور نسبی در رفتارهایتان بازنگری کنید. اگرچه وسوسه شده اید پروژه جدیدی را آغاز کنید ، ولی حالا تمام کردن کارهایی که نیمه کاره رهایشان کرده بودید از اهمیت بیشتری برخوردار است ، آن وقت شما برای هفته های آینده که در پیش رو دارید آماده خواهید شد.

شما در فکر جستجو برای یافتن یک شغل جدید برای افزایش درآمد خود هستید، اما به احتمال زیاد نیازی به برداشتن چنین قدم بزرگ و ریسک آمیزی ندارید. به احتمال زیاد خیلی زود در محل کار فعلیتان یک ترفیع رتبه ی غیر منتظره دریافت خواهید کرد که به بهتر شدن وضع معیشتی شما کمک خواهد کرد، یا اگر شغلتان آزاد است در بازار کار شما تغییرات مثبتی پیش خواهند آمد. اگر نگرانی هایتان در رابطه با مسائل مالی را با قرض گرفتن و یا دریافت یک وام بانکی با بهره ی اندک می توانید حل کنید فعلا دست نگه داشته و از برداشتن هر گونه قدم نسنجیده ای در زمینه ی حرفه ای خودداری کنید. زودتر از آنچه فکرش را بکنید قادر به پس دادن این بدهی خواهید بود. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید، انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است. تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید، راهی که پیش گرفته اید بسیار تاریک و پر خطر است. توقع خودتان را از دیگران کم کنید.

به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. تصمیم مهمی در پیش دارید اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، اما به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند. عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله اطرافیان را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

 

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

به شکل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است که تعیین کننده خواهد بود.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

جدیت و پشتکار رمز موفقیت توست. همین که هر کاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در کار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما امروز اشتیاق دارید که دوباره به دوستان تان بپیوندید ، چرا که کاملا برای چیزهای جدید که در زندگی تان هستند شور و هیجان دارید. خوشبختانه هم اکنون متعادل کردن آرزوهایتان به منظور فعالیت های اجتماعی با احساس نیاز برای استقامت داشتن برای شما به اندازه کافی اهمیت دارد. اگر از تعطیلات تان خوب استفاده نکرده اید ، اعتماد کردن به غریزه تان اهمیت بیشتری دارد. بعد از گذشت مدت زمان زیادی شاید به یاد نیاورید که یک مهمانی را از دست داده اید ، برای اینکه در عوض وظایف تان را انجام داده اید.

شما جذابیتی فوق العاده و مهارت های اجتماعی قابل توجهی دارید. مقاومت در برابر این ترکیب اسرارآمیز کاری تقریبا غیرممکن است و تحت شرایط کیهانی موجود این قدرت شما حتی از قبل هم بیشتر شده است. امروز ممکن است به واسطه ی این جذابیت و محبوبیت خود مورد توجه مقامات مافوق خود قرار گرفته و یا به شرکت در جمع هایی دعوت شوید که می توانند فرصت های جدیدی را در اختیار شما قرار دهند. این فرصت ها را به راحتی از دست ندهید و به جای این که از روی خجالت یا تنبلی خودتان را کنار بکشید بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیتی که برایتان فراهم شده است ببرید. از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت. راهی برای موفقیت تان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود. بهتر است هوشیار باشید و اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.

مشکلی بزرگ امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد، اما اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.  اندوه گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز و فرودهای زیادی دارد و شما هم در نهایت روی خوش زندگی را خواهید دید. کمک اعضای خانواده را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات روی آنها حساب‌باز کنید. قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست‌نگه‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید.    به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

وقتی کسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت کرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به کارهایی زد که او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.

سعی کن با شاد کردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل کار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف کردن، کار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.

مراقب سلامتی خود باش و دست به کاری نزن که عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ کس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین کمتر از دیگران باید توقع داشت.

همیشه مشکلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل کنی که دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری کن و بکوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید ، بنابراین می توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزینید. اما وقتی که شروع می کنید ، می بینید که راه های بسیایر زیادی از آنها منشعب می شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می کنید تا مدت ها می تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید ، زمان آن را حل می کند.

امروز از آن روزهایی است که کمی وقت گذراندن در فضای باز و فکر کردن به مسائل مختلف زندگیتان در سکوت و خلوت خودتان می تواند برای شما بسیار خوب باشد. حتی یک پیاده روی نیم ساعته در پارک نزدیک خانه تان هم می تواند به شما کمک کند خودتان را از لحاظ فکری جمع و جور کنید و خستگی کمتری را احساس کنید. شما این اواخر خیلی کار کرده و به خودتان فشار آورده اید و حالا به کمی زمان برای استراحت و تخلیه ی فشارهای روانی این چند وقت اخیر نیاز دارید. خودتان را از داشتن نعمت استراحت کافی و به موقع محروم نکنید، در غیر این صورت خیلی زود احساس کمبود انرژی و بی حوصلگی به سراغتان خواهد آمد. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیس نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید، حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه تان بیشتر برسید، انرژی شان حالتان را خوش می کند.

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کارهای مذهبی کمک بگیرید. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. لحظه‌ای از احترام به اطرافیان و بزرگ‌ترها غافل نشوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید.   خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب عشق‌زندگی‌تان باشید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

نباید رقیب خود را دست کم گرفت. مشکلات ساده و عادی را نباید دست کم گرفت چون در آینده همین مشکلات کوچک به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای کوچک قانع کند. برای همین باید به فکر کارهای بزرگ برای رسیدن به یک جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می گذارد. فراموش نکنید که سستی ها و ضعف هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی که حس می کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

شما در کار کردن بسیار جدی و با پشتکار هستید و وجدان کاریتان در حدی است که گاهی آنقدر کار می کنید که یادتان می رود برای خودتان هم وقتی بگذارید. داشتن چنین تمرکزی روی کارتان در کوتاه مدت و در مواقع ضروری واقعا قابل تحسین است، اما در دراز مدت اصلا عاقلانه نیست. اگر خودتان را با کار کردن بیش از اندازه از خستگی تلف کنید نه به نفع خودتان خواهد بود و نه به نفع مقامات مافوق و کارفرمایتان! شما باید یاد بگیرید بین کار و مسائل شخصیتان تعادل برقرار کنید و برای هر کدام به اندازه ی کافی وقت بگذارید. حالا که آخر هفته دارد از راه می رسد تمام وقتتان را به خودتان و خانواده تان اختصاص بدهید، در طول هفته به اندازه ی کافی کار کرده اید. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد، اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده ، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی تان کم شود.

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و کارهای مهم را با سهل‌انگاری انجام می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی غیر از شکست و سرخوردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز رویکردی جدی به زندگی داشته باشید و به اطرافیان ثابت نمایید که با زندگی شوخی ندارید. یکی از آشنایان به راهنمایی شما نیاز دارد، در اولین فرصت پای صحبت این فرد بنشینید و ایشان را از مشورت‌های خود دریغ نکنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید.  قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.   فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

کسی هست که تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در کنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از کنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا کنی.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاکنون تو آنرا بارها تجربه کرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور کن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

حالا که ونوس زیبا در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستان حضور دارد ، تا انواع دوستی ها و روابط در دسترس شما هستند! اما شما همان دوستی های پیشین خود را داشته باشید ، چرا که بیش از اندازه به همه اعتماد کرده و از اعتماد شما سوء استفاده می شود. اول تصمیم بگیرید که چه می خواهید و بعد برای رسیدن به هدف خود دست به کار شوید. خوش بینی شما در این راه بهتان کمک خواهد کرد. با این وجود قبل از اینکه به طور کامل نفهمید به کجا قرار است بروید ، برای دادن جواب مثبت انقدر از خودتان اشتیاق نشان ندهید.

امروز شما هیچ تلاشی در جهت مخفی نگه داشتن احساسات خود نمی کنید و حتی کوچک ترین تغییرات در احساسات و حالات روحی خود را بیان می کنید. شما می خواهید دوستان و همکارانتان شخصیت واقعی شما را ببینند و درک کنند، اما از طرفی هم این صداقت در بیان احساساتتان باعث می شود احساس آسیب پذیری کنید. از هر گونه تلاشی برای مخفی کردن واقعیت ها خودداری کنید؛ نشان دادن حساسیت ها و ضعف هایتان گاهی برعکس آنچه خودتان فکر می کنید می تواند نشان دهنده ی قدرت شما باشد. امروز احساس می کنید به کمی تنوع و ایجاد تغییرات ظاهری در خانه ی خود نیاز دارید. حالا که وقت دارید از این فرصت استفاده کنید. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل آن صحبت های یکی از دوستان و اتفاقات ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش دهید تا اینکه با عقلتان رفتار کنید، اگر انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلاً حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را کلافه می‌کنی. بهتر است کمی با خودت خلوت کنی و در رفتارت تجدید نظر کنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد.

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد)). پس خود را برای برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها آماده کن. با کمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشکلات جلوگیری کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز یکی از دوستان تان یا شریک زندگی تان به خاطر دلیل نامشخص و پنهانی از دست شما عصبانی می شود. از دیدگاه شما عصبانی شدن و ناراحتی او بی مورد است. حتی اگر شما برای دور شدن از این درگیری تلاش کنید ، ولی باز هم این مشکل به وجود می آید. حالا تکیه کردن به دلیل و منطق بهتان کمکی نمی کند؛ درعوض تا جایی که می توانید مهربان و دلسوز باشید و بیشتر به او توجه کنید. دلسوزی و مهربانی- و نه آشفتگی و دستپاچگی- دوباره صلح و آشتی را برقرار می کند.

امروز شما در بیان افکار خود خیلی دقت می کنید و توجه زیادی به جزئیات دارید چون نمی خواهید سوء تفاهمی پیش بیاید. با این حال ممکن است در تلاش برای معقول و منطقی نشان دادن خودتان دچار خودسانسوری شوید و همه چیز را همان طوری که هست بیان نکنید. شاید داشتن صراحت در کلامتان در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد و باعث شود احساس ضعف و کمبود کنید، اما باور کنید اگر به احساسات خود اجازه بدهید جریان پیدا کنند نه تنها امروز، بلکه هر روزتان خیلی بهتر از حد تصورتان خواهد شد. امروز شاید ناگهان نسبت به برخی از همسایه های خود علاقه و توجه پیدا کده و بخواهید با آها ارتباط برقرار کنید، فقط یادتان باشد حد و مرزهای لازم را حفظ کنید. حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کردید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید امتحان کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید، کافی است مهره هایتان را درست بچینید.

روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. روحیه منطقی دارید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از لحظه‌های خوش تبدیل خواهد کرد.

 

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

عشق با خود طوفانی دارد که از آن نمی‌توان گریخت. ممکن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر کنی.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

ممکن است روزهای آینده دچار مشکلات مالی شوی. چیزی را که انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اکنون آماده کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما امروز سعی می کنید که شکست های خود را جبران کنید ، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده های روحی مربوط به گذشته می تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

شما امروز نسبت به آینده ی خود شور و هیجان زیادی را احساس می کنید و خلاقیت و ابتکار عملتان به کمکتان آمده اند تا شانس شما برای دست یابی به موفقیت را بالا ببرند. با این حال باید مواظب باشید تمرکز کافی روی مسئولیت ها و وظایفی که در حال حاضر به عهده دارید نیز داشته باشید. اگر می خواهید زندگی خود را در جهت مثبت پیش ببرید باید بیکار ننشینید و به جای این که فقط به فکر زمان حال باشید، در جهت رسیدن به اهداف بلند مدت خود تلاش کنید. البته که شرایط همیشه ثابت باقی نمی ماند و موانع غیر مترقبه ای ممکن است سر راهتان قرار بگیرند، اما اگر اراده و پشتکار کافی داشته باشید به همه ی این موانع غلبه خواهید کرد. خبری به شما داده می شود بهتر است صبر داشته باشید و تعجیل نکنید. مراقب زبانتان باشید گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را حفظ کنید. احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای پاکسازی بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش نکنید.

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و روحیه خوبی ندارید. اجازه ندهید این روحیه تا انتهای روز با شما همراه باشد. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید.   به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمک‌تان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد که باید آن را کشف کرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت کرد.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

افق‌های تازه‌ای در مسیر کاری تو آشکار می‌شود که بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی که بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز باوجود حضور ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه عشق و خلاقیت ، شما می خواهید تفریح کرده و خوش بگذرانید. اما شاید قادر نباشید دید منفی ای که از شرایط قبلی تان هنوز درشما باقی مانده را کنار بگذارید. به جای اینکه به پشت سر خود نگاه کرده و برپایه تصمیمات گذشته خود که منجر به شکست شده بود تصمیم گیری کنید ، روی پتانسیل هایی که جلوی روی شما قرار دارد تمرکز کنید. لزومی ندارد اشتباهات گذشته را دوباره تکرار کنید!!

اگر امروز روز استراحت شماست هیچ اشکالی ندارد که صبح کمی دیرتر از خواب بیدار شوید، اما اجازه ندهید تمام روزتان به بطالت بگذرد و از وقتتان به خوبی استفاده کنید. امروز عشق و روابط عاطفی برای شما اهمیتی دو چندان پیدا کرده اند. تمام انرژی ها و نشانه ها حاکی از آن هستند که شما و عشقتان در حال حاضر در هماهنگی کامل با هم قرار دارید. هیچ تعجبی ندارد که شما این اواخر خیلی خوب با هم کنار آمده اید. شاید حالا دیگر وقت آن فرا رسیده باشد که قدم مهم بعدی را در رابطه ی خود برداشته و برای آینده ی مشترکتان تصمیم گیری کنید. این که در چه مرحله ای قرار دارید فرقی نمی کند، همیشه یک مرحله بالاتر هم وجود دارد. برای حفظ سلامتی تان بهتر است به تغذیه تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید، امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آن ها احتیاج دارید بتوانید از آن ها کمک بگیرید.

روز سختی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کارها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.   مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض کنی، باید با آن کنار بیایی. به جای اینکه اعصاب خودت را فرسوده کنی سعی کن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.

یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فکر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی.

ناراحتی و نگرانی‌های تو سلامتی‌ات را مستقیم به خطر می‌اندازد. پس آرامشت را حفظ کن و از رفتارهایی که روح و در نهایت جسمت را آزار می‌دهد خودداری کن.

به خاطر ندانم کاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینکه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی کجای کارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما امروز اصلا نمی خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند ، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.

امروز هر کاری که تصمیم بگیرید انجام دهید به احتمال زیاد خیلی خوب پیش خواهد رفت. شما به طور ذاتی انسان جاه طلبی هستید، پس از این فرصت فوق العاده ای که برایتان پیش آمده است نهایت استفاده را ببرید تا اهداف حرفه ای خود را به بهترین شکل ممکن دنبال کنید. خواهید دید که تمرکز قوی و درک صحیحی در رابطه با این که برای پیشرفت بیشتر در زندگیتان چه کارهایی باید انجام شوند دارید. هیچ چیزی در شرایط فعلی نمی تواند مانع شما شود. امروز بعدازظهر سعی کنید با دوستان نزدیکتان دور هم جمع شده و فشار کاری یک هفته ی پر کار و پرتنش را با لذت بردن از مصاحبت با آنها تخلیه کنید. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شوید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید، علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید.  روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 به هر کسی اعتماد نکن. بعضی مواقع صداقت و یکرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد که از رفتارت سوءاستفاده کنند. نباید بگذاری هر کسی به حریم خصوصیت وارد شود.

به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.

قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب کنی؟؟؟ باید از افکار و یا افرادی که اعصاب تو را تحریک می‌کنند دوری کنی و کمی با خودت خلوت کنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.

تا زمانی که برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نکنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یک زندگی رویایی و کامل را تجسم کردن کافی نیست. باید تلاش کنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است ، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید ، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند ، باز نمی توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید ، اگرچه باعث می شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید ، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیان تان می شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست ، اما هنوز هم می تواند بهترین سیاست باشد.

امروز شما به یکباره پی خواهید برد که یکی از پروژه هایتان که برای مدتی دچار رکود شده بود دوباره در جهت رشد و پیشرفت قرار گرفته است. دیدن این که تمام زحمت هایی که کشیده بودید بی نتیجه نمانده و حالا بالاخره دارند نتیجه می دهند باعث احساس رضایت شما خواهد شد. خوش به حالتان! شما هر موفقیتی که انتظار داشته اید را به دست آورده اید، اما فکر نکنید حالا که همه چیز به این خوبی پیش رفته دیگر نیازی به زحمت کشیدن ندارید، به کوشش و تلاش خود ادامه بدهید تا به موفقیت هایی حتی بزرگتر از این دست پیدا کنید. چند روزی است که خبری از یکی از دوست های نزدیکتان نیست، حال او را جویا شوید، شاید مشکلی برایش پیش آمده باشد. در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیآزارید، چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است. خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد.  انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دست‌تان ندهد. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد.  اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ )

 

احساس عاطفی تازه پیدا می‌کنی که تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت کرد و آن را در مسیری انداخت که موجب رشد و کمال آن باشد.

همیشه نباید منتظر یک اتفاق یا خبر خوش باشی. بعضی وقتها باید خودت دست بکار شوی و با یک ابتکار روحیه‌ات را تغییر دهی.

احساس خستگی و بی‌حالی می‌کنی. همین مساله تو را نگران می‌کند و گمان می‌کنی بیماری خاصی گرفته‌ای در حالی که چنین نیست و فقط یک افسردگی روحی است و باید هرچه زودتر از بین برود.

کار جدیدی که به تو واگذار شده، نیازمند دقت و کوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را کاملا وقف کارت بکن تا بتوانی موفق شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما امروز خیلی ناراحت هستید ، چرا که دوستان صمیمی و خانواده تان احساسات و علایق شما را درک نمی کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی ها جنجال به پا کند ، هیچ فرقی نمی کند ، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید نگاهی به خانه و اطراف خود انداخته و به این فکر می کنید که جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. خوشبختانه شما تمام توانایی ها و خلاقیت لازم برای این کار را دارید و حتی اگر خودتان هم تا به حال به این موضوع پی نبرده باشید مهارت زیادی در تزئین و دکوراسیون دارید. امروز بعدازظهر به احتمال زیاد مهمان هایی به دیدن شما خواهند آمد، پس این که دستی به سر و گوش خانه تان بکشید در چنین موقعیتی ایده ی بسیار خوبی می تواند باشد. با هزینه ای کم می توانید تزئینات جدیدی برای خانه تان درست کنید که حال و هوای بهتری به آن بخشید و حس آرامش بیشتری نیز به خودتان انتقال خواهند داد. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید، اما کم کم نتایجش را خواهید دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده اید خارج بشوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده اید.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حسابهای بانکی خود کنید. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید.   یکی از اطرافیان امروز از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و حسابی آزارتان می‌دهد. این رفتار را به دل نگیرید و نگذارید رابطه دوستی شما به‌راحتی از بین برود.   فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق‌زندگی‌تان را ندارد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط