فال روزانه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد هفده اسفند و فال روزانه فردا هفدهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس ...

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد هفده اسفند و فال روزانه فردا هفدهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

امروز به فکر بازی و تفریح هستید ، اما واقعا گیج شده اید و نمی دانید چگونه به چیزهایی که می خواهید برسید. سیاره بخت شما یعنی عطارد معمولا شما را در مسیر درست قرار می دهد ، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می شود بادها در جهت مخالف بوزد! برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می خواهید برسید ، ناامیدی و یاس دردسرساز می شود. درعوض آرام تر حرکت کنید و در طی مسیر از تجربیات خود لذت ببرید.فال روزانه سه شنبه 17 اسفند 1400

فال روزانه سه شنبه 17 اسفند 1400

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند. حواس‌تان به دخل‌وخرجتان باشد، در غیر این صورت امروز حسابی ولخرجی خواهید کرد و از پول‌های شما چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید.

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. روابط شما با اطرافیانتان به ویژه آنهایی که از جنس مذکر هستند خیلی خوب پیش خواهند رفت و با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. از این فرصت به ویژه برای پیش بردن اهداف حرفه ای خود، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و اگر نقطه ی ابهامی در روابطتان وجود دارد سعی در برطرف نمودن آن و بهتر کردن این روابط داشته باشید. با وجود تمام تلاشی که شما می کنید تا همه چیز صریح و قابل درک باشد امروز سوء تفاهم های زیادی برایتان پیش خواهند آمد که باعث پریشانی و سرگشتگی شما خواهد شد. این شرایط تحت شرایط کیهانی امروز ادامه خواهند داشت و کار زیادی از دست شما در رابطه با آن برنمی آید. این روزها به عمد بیشتر اوقات خود را با دیگران سر می کنید، مواظب باشید به چه چیزی و چه کسی اعتماد می کنید. با مشکل پیش آمده با تدبیر روبرو شوید نه اینکه فرار کنید، ختم این راه به ناکجاست مشکلات خود به خود برطرف نمی شوند. فرد نیکی به خانواده‌تان وارد می شود، پیش داوری نکنید و او را به گرمی خوش آمد بگویید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۲۳ جنوبی

کارهای جسورانه انجام دهید تا به نتایج بزرگ دست یابید
وقتی که پروژه جدیدی را آغاز می کنید، در معامله ای جدید وارد می شوید یا خودتان را در موقعیت جدیدی قرار می دهید، همیشه ترسی وجود دارد. متاسفانه بسیاری افراد اجازه می دهند تا این ترس آن ها را از برداشتن گام های لازم برای رسیدن به رویاهای شان باز دارد. از سوی دیگر افراد موفق هم همراستا آن ترس را احساس می کنند اما اجازه نمی دهند که مانع انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند بشود یا کارهایی که باید انجام دهند.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما امروز غرق در خیال و رویا شده اید و موقعی به مشکل برمی خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می توانید با فکر کردن در مورد زندگی ای که خودتان برگزیده اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای خودتان ترسیم کرده اید را تصور کنید ، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه پله به پله در کارتان پیشرفت می کنید ، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

از چیزی ترس و هراس نداشته باشید و نگذارید این احساس‌ها راه موفقیت شما را سد کنند. نصیحت افرادی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید. محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و جادوی عشق را فراموش نکنید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز صحبت‌های عاشقانه‌ای را با شما درمیان می‌گذارد.

امروز هیچ کس تحمل رفتارهای خودخواهانه ی شما را ندارد! به نفعتان است طوری رفتار نکنید که انگار متوجه آسیبی که به احساسات دیگران وارد کرده اید نیستید. اطرافیان شما امروز خیلی حساس تر از همیشه به نظر می رسند و شما موظف هستید که به این حساسیت آنها احترام بگذارید و سعی نکنید خواسته های خودتان را به آنها تحمیل کنید. امروز در خانه تان وضعیت گیج کننده ای به وجود خواهد آمد که تمام تلاش شما برای سردرآوردن از آن بی فایده خواهد بود و حتی امر و نهی کردن به دیگران نیز راه حل این مشکل نخواهد بود. متأسفانه مسائل عاطفی با استفاده از زور و فشار وارد کردن به دیگران حل نمی شوند و این کار تنها باعث ایجاد واکنش منفی در اطرافیانتان خواهد شد. شما به خوبی می دانید که قدرت پیشنهاد و رهبری دارید. شخصیت شما مسحور کننده است. به خاطر یک اشتباه بیش از حد خودتان را زیر سوال نبرید، اشتباه در تصمیم گیری از هر کسی ممکن است سر بزند، خودخوری بیش از حد فقط بیهوده خسته ترتان می کند. یادتان نرود که هرچقدر سخت بگیرید دیرتر به هدفتان می رسید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۷۶ شمالی

با کمک اساتید، انگیزه خود را حفظ کنید
انگیزه از درون می آید- اما گاهی باید محرکی بیرونی وجود داشته باشد که شما را به جلو و در مسیر درست هل بدهد. به همین دلیل است که من به خواندن، تماشا یا گوش دادن به چیزی که هر روز در شما انگیزه ایجاد کند، باور قوی دارم- حتی اگر تنها برای پانزده دقیقه باشد.

فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

بعد از اینکه شبی را با خوابهای عجیب پشت سر گذاشتد ، دلتان می خواهد روز جدید همانطوری باشد که برایش برنامه ریزی کرده بودید! اما دیر زمانی نیست که شما در کنترل کردن واقعیت به مشکل برخورده اید و هرچه بیشتر تلاش می کنید ، اوضاع پیچیده تر می شود. الان شما باید با تظاهر کردن به مسئول بودن ، صلاحیت و شایستگی خود را نشان دهید! مادامی که شما خودتان خود را باور نداشته باشید ، نمی توانید تصویر ذهنی تان را به واقعیت تبدیل کنید.

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. مدتی است که احساس می‌کنید خلاقیت‌تان را از دست داده‌اید و فکر و ایده بکری به ذهن‌تان نمی‌رسد، دلیل این وضعیت را در رفتار خود جستجو کنید و ارتباط بیشتری با افراد خلاق و نوآور برقرار نمایید و از کنار سوژه‌های خلاقانه به راحتی گذر نکنید. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید.

امروز سرسخت ترین آدمی که سر راهتان قرار خواهد گرفت خود شما هستید. شما تبدیل به سختگیرترین منتقد خود شده اید و خودتان و عملکردتان را با بیرحمی تمام زیر سؤال می برید. شما دائم در تلاش برای بهتر شدن و تکامل هستید و نباید زحمات خود را نادیده بگیرید. به جای تنبیه و سرزنش کردن خودتان بهتر است کمی خودتان را تشویق کرده و حتی به خودتان جایزه بدهید. در راه رسیدن به خواسته هایتان، به جای این که آرزو کنید امکانات بیشتری در دست داشته باشید سعی کنید با همان ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارید بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید. گاهی خلاقیت بهتر از هر امکانات و ابزاری می تواند نتیجه بخش باشد. شما از نوجوانی به بازوی خود تکیه کرده‌اید و متکی به نفس بوده‌اید، به این خصیصه‌تان ببالید. دوستی را که میل به دیدن او را دارید، ملاقات خواهید کرد به شرطی که قدمی بردارید. تصمیمی که چند ماه پیش شما را به شک و تردید انداخته بود، بالاخره عملی خواهید کرد. آنچه را برایتان مهم است، دوباره یادآوری کنید. کار از محکم کاری عیب نمی کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵ %

ستاره اقبال ۹۸ غربی

با هرچیزی که کارآیی ندارد رو به رو شوید
اگر می خواهید موفق تر باشید، باید انکار را کنار بگذارید و با هرچیزی که در زندگی تان کارایی ندارد روبرو شوید. آیا اهداف تان برای تحقق در زمان موجود، بسیار بزرگ هستند؟ آیامهارت های لازم برای رسیدن به آن ها را ندارید؟ آیا منکر پشتیبانی های لازم برای رسیدن به موفقیت هستید؟
افراد موفق با شرایط از همه سو رو به رو می شوند، به علائم هشداردهنده توجه دارند و اعمال مناسب را انجام می دهند و مهم نیست که آن اعمال و شرایط تا چه اندازه ناراحت و چالش برانگیز هستند.

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز در حالیکه ماه نشانه تان را ترک کرده و وارد قلمرو برج پرنشاط اسد می شود ، شما کمی احساس سبکی می کنید. اما هوز اثرات احساسات حل نشده مربوط به گذشته در شما باقی مانده است. تلاش برای عقلانی کردن پیشرفتهای آینده ، شما را در یک نقطه کور و بی سرانجام نگه می دارد. به جای تکیه کردن به کلمات ، فقط بر اساس آنچه می دانید و در لحظه حال دست به عمل بزنید.

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. یکی از اعضای خانواده رفتار ناپسندی را با شما در پیش گرفته و امروز حرفی می‌زند و زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این رفتار ناپسند ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل رفتار ناپسندش را جویا شوید. انسان خونسردی هستید و با آرامش و متانت کارها را به پیش می‌برید، این روحیه کمک‌حال شما در حل مشکلات خواهد بود و مطمئن باشید آرامشی که دارید به اطرافیان نیز منتقل می‌شود و اعضای منزل از اینکه در کنارشان حضور دارید، به آرامش می‌رسند. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

سعی کنید از خلاقیتی که امروز در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بیکار ننشینید و به پرنده ی خیالتان اجازه ی پرواز بدهید و بگذارید تا هر چقدر که می خواهد به دور دست ها برود. مواظب باشید که اگر نسبت به آنچه قصد انجامش را دارید دچار تردید شوید و جلوی قدرت تخیل خود را گرفته و از آن در انجام فعالیت های حرفه ای و یا هنری خود استفاده نکنید جلوی موج عظیمی از خلاقیت را خواهید گرفت. امروز حرف های زیرکانه ای که می زنید ممکن است نیشدارتر از آن چیزی باشند که خودتان تصور می کنید. شما قصد ندارید کسی را بر علیه خود تحریک کنید، اما اگر مواظب لحن حرف زدنتان نباشید خودتان را در وضعیت دشواری خواهید یافت که فکرش را هم نمی کنید. برای رسیدن به نیتتان بهتر است در درجه اول روحیه و اراده‌تان را قوی کنید، حواستان را کاملا جمع کنید. از قرص های آرامش بخش و خواب آور استفاده نکنید. اتفاق مهمی به زودی خواهد افتاد. شخصی دائم به فکر شماست. کاری نکنید که عمرتان را به حسرت هدر بدهید و پشیمان فرصتی که داشتید باشید گوشی تلفن را شما بردارید!

میزان انرژی این ماه شما ۷۰%

ستاره اقبال ۸۵ شمالی

چندکاره نباشید
چندکاره بودن در صبح – وقتی که کار زیادی برای انجام دادن دارید و انرژی فراوانی هم دارید و حس می کنید می توانید چند کار را با هم انجام دهید – وسوسه کننده است اما کل روزتان را به عقب می برد.
تحقیقات انجام شده در دانشگاه استنفورد تایید کرد اینکه چند کار را همزمان انجام دهید موفقیت کمتری خواهید داشت تا اینکه یک کار را در یک زمان انجام دهید. محققان دریافتند افرادی که به طور منظم تحت جریانات شدید الکترونی قرار می گیرند، نمی توانند به خوبی افرادی که هر کاری را در یک زمان تمام می کنند، توجه کنند، اطلاعات را به خاطر بیاورند یا از کاری به کار دیگر بپردازند.

فال روزانه فردا مرداد (سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت می دهد بدون این که در قبال کارتان انتظاری داشته باشید ، احساسات خود را ابراز کنید. اما بازخوردی که امروز دریافت می کنید اصلا برایتان مفید واقع نخواهد شد؛ چراکه به دلیل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد دیگر اصلا درک روشنی از شما ندارند. به خودتان اعتماد کنید و برای احساسات خود بیشتر از احساسات افراد دیگر اهمیت قائل بشوید.

فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

 

امروز حس ششم شما به طرز خارق العاده ای قوی شده است و به شدت توصیه می شود که به راهنمایی های این حس خود توجه داشته باشید. امروز شمابه دنبال انجام کاری هستید که برای به انجام رساندن آن به دنبال یک همدست و همراه می گردید. خوشبختانه شخصی که به دنبالش هستید را پیدا خواهید کرد و او کمک های قابل توجهی در راه رسیدن به هدفتان به شما خواهد کرد. در برابر هر مشکلی که پیش رویتان قرار می گیرد محکم بایستید و با سرعت تمام پیش بروید. شاید مجبور شوید برای بعضی کارها وقت بیشتری صرف کنید، اما قطعا وقتی که صرف می شود ارزش نتیجه ای که به دست می آید را خواهد داشت. به شما بر خورده چون شما توقع رفتاری که با شما شده را نداشتید، حق دارید اما این دلیل نمی شود که خام و بچگانه عمل کنید از او به لطف و مهربانی یاد کنید و بکوشید راه آشتی و صلح را پیشه کنید، مبادا پشت سر او با دیگران حرف بزنید ادامه این دشمنی موجب فرسایش روحتان می شود، اما دوستی دلتان را گرم نگه می دارد. منتظر یک تماس باشید!

 

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۳۳ شرقی

اهداف روزتان را معلوم کنید
تحقیقات نشان می دهد داشتن اهداف مشخص با افزایش چشمگیر اعتماد به نفس و حس کنترل در ارتباط است. تعیین اهداف برای هر روز همه چیز را طبق روال می کند. اهداف تان را جزء به جزء کنید تا به راحتی به مراحل کوچکتر تقسیم شوند.
اهداف مبهمی مثل «می خواهم پایان نامه ام را تمام کنم» سودبخش نیستند چون چگونگی انجام کار را نشان نمی دهند. همین هدف را به صورت کاربردی تر به این صورت بازنویسی می کنیم: «می خواهم پایان نامه ام را با نوشتن هر سه فصل تمام کنم و روی هر فصل بیش از یک ساعت وقت نگذارم.» اکنون نه تنها می دانید که می خواهید به چه چیزی برسید بلکه راه رسیدن به آن را هم می دانید.

فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز سعی می کنید آزاد باشید ، اما خودتان هم می دانید که مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رو دارید که باید ظرف چند روز آینده تمامشان کنید. متاسفانه انگار با همه چیز بیگانه اید؛ این اتفاق مثل سندی می ماند که با زبان خارجی و نامفهوم نوشته شده باشد و شما مجبور هستید آن را امضا کنید!! البته باید بدانید که مشکل فقط در یک چیز است؛ شما نمی دانید که کدام بخش از شما قرار است وارد بازی شود!

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای شوم در کمین شما است. در این شرایط به صلاح است که بیشتر مواظب خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که خطری وجود شما و آشنایان را تهدید نکند. قرار است پولی به دست‌ شما برسد اما امروز این پول فراهم نمی‌شود و شرایط مالی خوبی را تجربه نخواهید کرد. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سودسرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان از منزل بیرون بروید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت هوایی تازه کنید.

امروز سعی کنید روند تکراری و همیشگی کارهایتان را تغییر داده و کمی به خودتان استراحت بدهید. شما این اواخر در تلاش برای ماجراجویی و کسب تجربه های تازه احساس مبارزی را داشته اید که روانه ی میدان جنگ شده است و می خواهد سرزمین های تازه ای را فتح کند، اما امروز باید آتش بس اعلام کرده و کمی به خودتان استراحت داده و تجدید قوا کنید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا در روزهای آتی نتایج بهتری را به دست بیاورید. امروز را کمی با خودتان خلوت کنید و نگاهی به اهدافتان بیندازید. آیا شما اکنون همان جایی هستید که دلتان می خواسته در این مرحله از زندگیتان قرار بگیرید؟ آیا تغییراتی باید انجام دهید؟ برای سال جدید برنامه ریزی کنید. در مورد یک پیشنهاد، کوچکترین احتمالات را در نظر بگیرید؛ یک اشتباه به اصطلاح کوچک باعث دردسرتان می شود. اطراف خود را وارسی کنید و به دنبال نمونه های مشابه بگردید. در مورد مساله ای هرچه به روز موعود نزدیک تر می شوید میل و هیجان شما بیشتر می شود. شما انسان خوش ذاتی هستید و آرامش در کنار شما معنی پیدا می کند. از فردی که روح شما را آزار می دهد دوری کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۷۶ جنوبی

از باورهای محدودکننده خود فراتر روید.گاهی بزرگ ترین دلیل این که ما پیش نمی رویم این است که در اعماق درون فکر نمی کنیم که شایستگی رسیدن به هدف را داریم یا مستحق موفقیتی هستیم که مدت ها در انتظارش بودیم.

فال روزانه فردا مهر ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

بگذارید رویاهایتان به هر جا می خواهد سر بزند!! برای اینکه هر تلاشی بکنید که آن را کنترل کنید شکست می خورید. امروز خیالات شما انقدر شدت پیدا می کنند که نمی توانید آرامش داشته باشید. شما می دانید که در نقطه تغییر و تحول و عبور از یک مرحله به مرحله دیگر هستید ، پس سعی نکنید جلوی تصورات ذهنی خود را بگیرید. درعوض این قدرت خلاقانه خود را تبدیل به تصویر روشن و واضحی کنید که همه مردم بتوانند ازش استفاده کنند.

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

امروز باید سعی کنید تا جایی که برایتان امکان دارد از ایجاد بحران برای خود و قرار داد خودتان در موقعیت هایی که شما را تحت فشار قرار می دهند خودداری کنید. شاید خودتان متوجه نباشید که با اغراق در نقشی که مجبور هستید در جنبه های مختلف زندگی خود ایفا کنید چه فشار و استرسی به خودتان وارد می کنید. سعی کنید کمی از میزان وقت و توجهی که صرف چیزهای بی اهمیت می کنید بکاهید. شما در زندگی خودتان به اندازه ی کافی مسائل مهم برای رسیدگی و توجه دارید، پس دیگر سر خودتان را با غیبت و اضافه کردن مسائل شخصی دیگران به لیست نگرانی هایتان از این که هست شلوغ تر نکنید! موقعیتی بسیار مناسب دست می دهد که شخصی فضول و خبرچین را از اطرافتان دور کنید، در رفتار خود با او تجدید نظر کنید و نسبت به صحبت‌ها و نظراتش سختگیرتر باشید. اشتباهاتتان را تکرار نکنید ممکن است فرصت جبران نداشته باشید. حالا وقت آن است که مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و راز درونتان را با کسی که بسیار دوستش می دارید در میان بگذارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۶۳ غربی

یکی از دیگران باشید
شما می‌توانید از هر کسی کمک بگیرید. مطمئن باشید هر آدمی در هر شغل و هر جایگاهی می‌تواند به شما کمک کند. در بسیاری از موارد زنان خانه‌دار بهترین راهنمایی‌ها را به دختران شاغل خود می‌کنند و باعث جهش آن‌ها می‌شوند. البته طبیعی است که بهترین مشاوره‌ها را می‌‌توانید از افرادی بگیرید که در آن حیطه شغلی تجربه و موفقیت دارند. مطالعه هم می‌تواند یکی از راه‌های کمک‌کننده به شما باشد.

فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است.

تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

شما امروز در کانون توجه دیگران هستید و نسبت به عشق و علاقه ای که نثارتان می شود حس خوبی دارید. اغلب اوقات می توانید نسبت به نیازهایتان راز نگه دار باشید ، اما حالا ابراز کردن آنها برایتان خیلی راحت است. البته حتی اگر درمورد آن حرف هم بزنید باز انگیزه و محرک شما مرموز باقی خواهد ماند. افراد دیگر راضی نخواهند شد ، مگر آنکه آنها هم بفهمند پشت پرده چه خبر است! یادتان باشد که وظیفه شما نیست چیزی که با حرف و کلمه قابل تعریف نیست را برای دیگران توضیح دهید.

احتمال زیادی وجود دارد که دچار مسمومیت غذایی شوید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب خوردوخوراک‌تان باشید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. کمی به خودتان استراحت بدهید و برای روزهای شلوغ انرژی کسب کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقعهای بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقعهای نابه‌جای ایشان را ندارید. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید. یکی از اعضای منزل امروز در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.

بهتر است طوری وانمود نکنید که انگار آنقدر از لحاظ ذهنی و جسمی قوی هستید که هیچ کاری برایتان دشوار و غیر ممکن نیست. یادتان باشد که هر چقدر خودتان را قویتر و دارای توانایی های بیشتری نشان بدهید مسئولیت ها و بار بیشتری به شانه تان گذاشته خواهد شد! در حال حاضر شما بسیار حساس تر از آن چیزی هستید که خودتان فکر می کنید، خیلی بیش از آن چیزی که در ظاهر نشان می دهید! در مورد احساسات و افکار خود صداقت بیشتری داشته باشید تا مجبور به تحمل فشار کمتری باشید. خوشبختانه اگر مهر سکوت را بشکنید، هم در محیط خانه و هم در محل کارتان، دیگران به خوبی افکار و احساسات شما را درک می کنند و مشکل خاصی نخواهید داشت. از انسانی با عقل و درایت شما که همیشه سعی می کند بر احساس خود پیروز شود و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک بگیرد رفتار ضعیف و از روی ترس بعید است، هوش و استعداد خود را دست کم نگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید، به خواسته‌تان می رسید و نیتتان عملی می شود اما فعلاً نیاز به صبر و حوصله دارید، عاقلانه‌ترین کار این است که فعلاً سکوت کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۲۲ جنوبی

وقتی به مانع برخورد کردید، نایستید
اگر دیدید هیچ‌کس به شما کمک نمی‌کند و هیچ اتفاقی مطابق میل شما رخ نمی‌دهد آن وقت این سوال را از خودتان بکنید: آیا راه دیگری برای رسیدن به هدف وجود دارد؟

فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می دانید که نمی توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. اجازه ندهید دلخوری‌های خانوادگی ریشه‌دار شود. در اولین فرصت اعضای خانواده را دور هم جمع کنید و بین اهل منزل صلح‌‌و‌صفا برقرار نمایید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری نمایید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

امروز بی آن که مجبور باشید به خودتان فشار زیادی وارد کنید، همه چیز برایتان به خوبی و راحتی پیش خواهد رفت. سعی کنید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر بین شما و هر یک از اطرافیانتان بحثی پیش آمد، حداقل در زمان حاضر این اتفاق نشانه ی آن است که این شخص فرد مناسبی برای این که مورد اعتماد شما قرار بگیرد و یا سر و کاری با او داشته باشید نیست. امروز مشکل ترین گره هایی که در زندگیتان پیش می آیند مشکلاتی هستند که در روابط عاطفیتان به وجود می آیند، اما شما در حل این مشکل هم با دشواری چندانی مواجه نخواهید بود و با به کار گرفتن مهارت هایتان می توانید همه چیز را به راحتی روبراه کنید. آنچه که نیاز دارید برایتان مهیا می شود. نذری که کرده‌اید ادا کنید. غم و غصه را فراموش کنید، حالتان را از این که هست بدتر می کند که بهتر نمی کند. برای حفظ سلامتی‌تان وقت دکتر را به تعویق نیندازید، هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. کسی پشت سرتان حرفی زده که به گوش شما می رسد، به روی خودتان نیاورید از این گوش بشنوید و از آن یکی به در کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳ %

ستاره اقبال ۳۹ شرقی

روی محبت غریبه‌ها حساب کنید
‌‎جنیفر کالکین و جنیفر مگان‌دی ۲ دانشجوی رشته زمین‌شناسی بودند که باید دوره تکمیلی تحصیل- خود را در مکزیک می‌گذراندند اما آن‌ها هیچ پولی نداشتند. این ۲ دوست مشکل خودشان را در وبلاگ‌شان نوشتند و در یک ماه هر کدام از آن‌ها توانست ۴۸۷۰ دلار از کمک‌های افرادی که حتی یکی از آن‌ها را هم نمی‌شناخت، پس‌انداز کند و به تحصیل خود ادامه ‌دهد.

فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ )

 

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

زندگی پیچیده می شود!! به خصوص اگر بخواهید دست به عمل زده و کاری هیجان انگیز انجام دهید. متاسفانه شما نمی توانید راحت باشید و هرکاری دلتان خواست انجام دهید. سلسله روابط پیچیده ای در زندگی شما وجود دارد و مانع می شود که در مورد افراد دیگر زیاد صحبت کنید. پس فعلا عاقلانه تر است که با قدرت فرد دیگری موافقت کنید و علایق خود را برای وقت دیگری نگه دارید.

بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشکلی کوچک و پیش‌پاافتاده قرار دارد و این مشکل رابطه گرمی که داشتید را به سردی کشانده‌است. ادامه این وضعیت چیزی به‌غیر از فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه اختلاف‌های جزئی و پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و از امروز با محبت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. برای سعادت و شادکامی اعضای خانواده بیشتر از همیشه تلاش کنید. بیش‌ازحد به فکر جمع‌کردن مال دنیا نباشید و سخاوتمندی پیشه کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبرو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیاندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

امروز قرار است برای شما یک روز خوب و آرامش بخش باشد، پس سعی کنید خودتان هم چنین نگرشی نسبت به آن داشته باشید. در حال حاضر شما هیچ نیازی به یک نقشه ی دقیق و حساب شده و یا سیاست های پیچیده ندارید. تنها کاری که باید بکنید این است که زیاد به خودتان سخت نگیرید و از وارد کردن هر گونه فشار و استرس بی دلیل به خودتان خودداری کنید. اتفاقاتی که پیش می آیند را به راحتی پذیرفته و از تجزیه و تحلیل های بی دلیل که هیچ نتیجه ای برایتان ندارند هم دوری کنید. اگر این اواخر کمی احساس تنبلی و بی حوصلگی می کرده اید امروز دوباره انرژی و خلاقیت را در وجود خود احساس خواهید کرد و حتی قدرت جسمانی بیشتری نیز خواهید داشت. تصمیمی گرفته‌اید که عملی کردنش در ظاهر کار آسانی نیست، دست به کار شوید تا ببینید چقدر به سادگی همه چیز درست می شود. به جشنی با شکوه دعوت خواهید شد. با افراد ساده و بی غل و غش ارتباط برقرار کنید. همه نیاز به یک نفر برای شنیدن حرف‌های خود دارند این یک نفر را درست انتخاب کنید. بهتر است حواستان به سلامتی جسمی‌تان باشد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵%

ستاره اقبال ۷۰ جنوبی

نقاط قوت خودتان را بشناسید
‌‎گاهی‌اوقات توانایی‌هایی دارید که چندان روی آن‌ها حساب نمی‌کنید – مثل دانستن زبان چینی در سطح مکالمه یا آگاهی کامل از مکانیک موتور اتومبیل- اما این مهارت‌ها می‌توانند گاهی حسابی به کار بیایند.گاهی هم شما می‌توانید روی توانایی‌های نزدیکان‌تان هم حساب کنید

فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

ارتباط نامتجانس بهرام و نپتون در نشانه خودرای شما از ابرهای خیالی که فراتر از زندگی واقعی هستند می کاهد. در روزهای دیگر شما به راحتی می توانید بدون تقلید کردن از افراد دیگر عضوی از گروه های اجتماعی باشید. اما امروز آنها رفتار عجیب شما را یا درک نمی کنند و یا نمی پسندند. حتی شاید هم عقیده داشته باشند که شما ستیزه جو هستید. البته حقیقت هیچ وقت پنهان نمی ماند. متفاوت بودن شما دلیل نمی شود که نتوانید با افراد دیگر خوب برخورد کنید.

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید. بهانه‌‌تراشی را کنار بگذارید و با جدیت بیشتری کار کنید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید.

 

امروز حساسیت ذاتی شما بیش از هر زمان دیگری شده است و در کنار دیگران احساس آرامش می کنید. برای خودتان موقعیت هایی را فراهم کنید که امکان بیان آزادانه ی احساسات درونی خود و گفتن و انجام آنچه دلتان می خواهد را در اختیار شما قرار می دهند. امروز شما نمی دانید طرف مقابل در رابطه عاطفیتان از شما چه می خواهد و این موضوع باعث ایجاد بحث و درگیری بین شما خواهد شد. شما از این که ببینید توان کافی برای کسب رضایت و خوشحال نگه داشتن طرف مقابلتان را ندارید متنفر هستید، اما با کمی فکر کردن خواهید دید که در واقع این خود شما هستید که نمی دانید چه می خواهید و بیهوده دارید طرف مقابلتان را سرزنش می کنید! دیگران از آنچه که در دلتان می گذرد بی خبرند. برای اجرای نیتی که دارید باید تمام جوانب را بسنجید تا فریب نخورید، بی تدبیر عمل نکنید که پشیمان و پریشان خاطر می شوید. در گذشته خطایی کرده اید و اموال زیادی را از دست داده‌اید، به زودی تجارت جدیدی را شروع می کنید این کار برای شما آمد خوبی دارد تا جای ممکن تلاشتان را بکنید.

 

میزان انرژی این ماه شما ۷۴%

ستاره اقبال ۱۱۳ شرقی

برنامه‌تان را اعلام کنید
‌‎اگر فقط مشغول برنامه‌ریزی ذهنی باشید و همه برنامه‌ها و طرح‌های‌تان در ذهن‌تان بماند، امکان این وجود دارد که این طرح‌ها و برنامه‌ها آن‌قدر در ذهن‌تان بماند تا بمیرد. در واقع امکان دارد این برنامه‌ها هیچ‌گاه عملی نشوند. یک راه این است که برنامه‌ها و طرح‌های‌تان را علنی کنید.

 

فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس.

بعضی مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو بیشتر تلاش کنی تا موفق شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 امروز تلاشهای شما برای نشان دادن دلسوزی و درک کردن دیگران شاید به ثمر ننشیند. البته این سخن بدین معنی نیست که تلاشهایتان کاملا بی فایده است؛ بلکه معنی اش این است که شما مطئن نیستید که دقیقا چه چیزی خیلی مهم است. حتی حس می کنید چشمهایتان را بسته اند و دور خودتان می چرخید!! به جای اینکه سعی کنید به افراد دیگر کمک کنید ، یادتان باشد که یک کار کوچک و کمی مهربانی می تواند نتایج خیلی بزرگی به همراه داشته باشد.

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده‌ای حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند.

به انرژی مشتاق و بیقرار درونی خود اجازه بدهید خودش را از راه هایی به غیر از حرف زدن بیان کند. عشقتان را با نوازش ها و نگاه های عاشقانه به طرف مقابلتان نشان دهید تا شاهد احساس نزدیکی و صمیمیت فوق العاده ای که با این کار در هر دو طرف ایجاد خواهد شد باشید. وقتی احساسات از راهی به غیر از کلام مبادله شوند خیلی شدیدتر حس می شوند و اثر محکم تری به جای می گذارند. سعی کنید از این به بعد این روش را در روابط خود بیشتر به کار بگیرید و شاهد معجزات آن باشید. امروز اگر تصمیمی گفتید که به خرید بروید سعی کنید تا جای ممکن چانه بزنید! این کار تخفیف های فراوانی را برایتان به همراه خواهد داشت. به زودی در یک ماجراجویی هیجان انگیز و دوستانه قرار خواهید گرفت، زندگی پر از طوفان هست قوی باشید و استقامت به خرج دهید. این روزها به شدت می خواهید روش زندگی خود را تغییر دهید، برای همین در رویدادهای اجتماعی بسیاری مشارکت خواهید کرد، اتفاقا این کار برایتان مفید هست. رژیم غذایی خود را تغییر بدهید تا به درمان نیاز پیدا نکنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۱۶۵ شمالی

با ریسک روبه‌رو شوید
شما حتی باید با افراد و خانواده‌تان و کسانی که ارتباط تنگاتنگی با شما دارند، تصمیماتی را که می‌گیرید مطرح کنید. اگر قرار است در زندگی شما تغییری صورت بگیرد آن‌ها باید مطلع باشند. باید بدانند تصمیمی که شما می‌گیرید چقدر روی زندگی شما و روی زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد و این‌که تصمیم شما با چه ریسک‌ها و خطراتی همراه است، پس از جلب رضایت آن‌ها، شما یک سیستم حمایتی دارید که می‌تواند به شما بسیار کمک کند. سینتیا وارنر که حالا مدیر شرکت معتبر بیزینس فاندینگ گلوبال است ۱۰ سال قبل زمانی که در انگلستان یک کارمند معمولی بود با پیشنهاد کار در ایالات‌متحده روبه‌رو شد. شغلی که درآمدش کمتر بود اما امکان پیشرفت را به او می‌داد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط