فال روزانه سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و یک دی و فال روز تولد ۲۱ دی و فال روزانه فردا بیست و یکم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و یک دی و فال روز تولد ۲۱ دی و فال روزانه فردا بیست و یکم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

سعی کن تا جایی که می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری کنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

باید جدا از استرس و آشفتگی روحی جلوگیری کنی. در حال حاضر نیاز داری که استراحت کنی و آرامش داشته باشی.

اوضاع اقتصادی تو ثابت است و تغییر چندانی ندارد پس به اندازه خرج کن که دچار بحران نشوی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید ، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید ، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.فال روزانه سه شنبه 21 دی 1400

فال روزانه سه شنبه 21 دی 1400
امروز تمایلی غیر منطقی نسبت به فرار کردن از مسئولیت های فعلیتان در وجودتان زنده شده و شما را بیقرار کرده است. با وجود این که در رویای فرار کردن از شرایط موجود هستید، فکر کردن به این که رها کردن مسئولیت هایتان چقدر غیر منطقی می تواند باشد شما را به خود خواهد آورد، هرچند با کمال میل سر کارهایتان باز نخواهید گشت. در هر صورت این احساس خستگی و دلزدگی طی چند روز آینده دوباره به سراغتان خواهد آمد. اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید. اگر فکر می کنید همراهی عشقتان حالتان را بهتر خواهد کرد در انجام این کارها او را نیز با خودتان همراه کنید. اگر در فکر انجام معامله ای هستید سعی کنید آن را به تعویق بیندازید چون با شرایط موجود این معامله به نفع شما نخواهد بود. پیش از هر عملی پاسخ شخصی که به انتظار شما نشسته است را بدهید. هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر دریافت می کنید، دست کسی که برای کمک به سوی شما دراز شده پس نزنید. در رابطه با مسئله ای کاری موفقیت دلپذیری برای شما در حال رخ دادن است.
شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. امروز بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

باید کاری انجام دهی که محبوبیت بیشتر شود. البته با کارهای کلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاکارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیکی داشته باشی.

بهترین روش این است که با شادی و لبخند به جنگ بحران مالیت بروی و با انرژی زیاد آن را برطرف سازی. این بحران زودگذر است و کمتر از آن است که تو تسلیم شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما دنیایی از احساسات دارید که کاملا از نظرها غایب است و امروز احتمالا می خواهید که این راه را برای خودتان نگاه دارید چرا که باعث می شود همه چیز خیلی راحتتر به نظر برسد.. ممکن است فکر کنید که بتازگی در معرض توجه قرار گرفته اید و فقط می خواهید که برای مدتی از ستاره مجلس بودن صرف نظر کنید. از این زمان برای جمع آوری احساسات تان استفاده کنید و انرژی تان را شارژ کنید برای اینکه دوباره آن را برای انجام دادن کارهای حساسی در طی روزهای آینده نیاز خواهید داشت.

امروز آنقدر به منطقی بودن اهمیت می دهید که تمام رویاها و خواسته هایتان را رها کرده و به فکر به کار گرفتن انرژیتان در مسیری هستید که در حداقل زمان ممکن نتایجی قابل لمس در اختیارتان قرار دهد. احساس نیاز شدیدی به استقلال در وجود خود احساس می کنید و شاید در مسیر رسیدن به آن با وجود تمام تلاشتان برای منطقی بودن، برخی رفتارهای غیر منطقی از خودتان نشان دهید. ولی این نکته را به یاد داشته باشید که نباید افرادی که شما را حمایت می کنند آزرده خاطر کرده و پل های پشت سرتان را خراب کنید. تا جای ممکن سعی کنید که حرف هایتان را با خونسردی تمام و بدون دعوا راه انداختن بیان کنید. هرچه می شنوید باور نکنید ممکن است گاهی مردم برای رسیدن به خواسته هایشان کمی دروغ چاشنی حرف هایشان بکنند. از جزئیات غافل نباشید که شما را به جواب سوالی که در پی آن هستید خواهد رساند. اگر می خواهید عزیز باشید با کوچکترها مهربان تر و برای بزرگترها احترام بیشتری قائل شوید. منتظر دریافت یک حکم یا مدرک هستید، فعلا صبور باشید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید.  همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید.

 

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در حال حاضر دچار رکود اقتصادی شده‌ای اما اصلا جای نگرانی نیست. پیروزی زمانی معنا و ارزش دارد که پس از یک دوره تلاش و سختی باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما در حالیکه تمام مسئولیت های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده اید ، می خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید ، اما هروقت که می خواهید کمی تفریح کنید اولویت هایتان نیز به سرعت تغییر می کند! مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می رود را انجام دهید.

امروز احساس می کنید که دیگران در برنامه هایشان برای شما جایی نمی گذارند و به حال خودتان رها شده اید. خوشبختانه شما آدم صبوری هستید و حتی اگر این اوضاع عصبیتان کرده باشد هم می توانید برای رسیدن نوبت خود صبر کنید. اشکالی ندارد اگر کمی غر بزنید یا بداخلاقی کنید، ولی مواظب باشید که از عصبانیت منفجر نشوید و رفتارهای نامناسب از خودتان نشان ندهید. فقط برای این که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید به احساسات دیگران اهمیت و اولویت ندهید. انگیزه های خود را مورد بررسی قرار دهیدت تا از احساساتی که دارید اطمینان حاصل کنید. صداقت یکی از مواد لازم برای درست کردن یک رابطه سالم است. خریدی خواهید کرد که خوشحالتان می کند. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما شده گیج و نگران هستید، این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا یک مسئله ای احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. به زودی پیامی را دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیر منتظره شاد و مسرور خواهید شد.

نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. مدت زیادی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. فردی که دشمن‌تان است می‌خواهد میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و دیدارها را تازه کنید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برای‌تان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

در شرایط کنونی، صبر و خویشتنداری بهترین راه حل است. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی علمی و دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نگردی. این کار با عجله و شتابزدگی جور در نمی‌آید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی توانید بهش جواب منفی بدهید ، ولی اگر خودتان برنامه های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه هایتان را کنسل کنید ، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده های را مشخص کنید ، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

امروز حتی اگر احساس کنید که فشار کارهایی که باید انجام دهید خیلی زیاد است هم به صورت جدی قصد دارید که تمام کارهایتان را به انجام برسانید. شاید زمانی برسد که احساس کنید به بن بست رسیده اید و دلتان بخواهد همه چیز را رها کرده و مسئولیت های تمام ناشدنی خود را نیمه تمام بگذارید. ولی فرار از وظایفتان به آن سادگی که فکر می کنید هم نیست. به جای فرار از واقعیت کمی پشتکار به خرج دهید و برنامه هایتان را تا آخر به انجام برسانید. کمی که پیش بروید و چندتا از کارها را که انجام دهید استرستان تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. در پایان روز خواهید توانست در کنار کسی که دوست دارید به آرامش برسید وضعیت ویژه پیش آمده آمادگی شما برای کار مداوم را مطالبه می کند، هم اکنون زمان آن رسیده که تمامی تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و ضمنا اشتیاق دارید. در جهت پیشرفت کارتان شخصی در کنار شما خواهد بود که هم بسیار خلاق است و هم روح بزرگی دارد. تغییری شیرین و تازه در زندگی تان به وقوع پیوسته که تاثیر بزرگی روی شما دارد.

رسیدگی به سلامت خود را در اولویت اول کارهای روزانه قرار دهید. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید.     امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. روز خوبی است تا ایده‌هایی که در سر دارید را به مرحله اجرا بگذارید. اجرای این ایده‌ها در دراز مدت دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذ

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقت تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند ، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.

امروز اصلا دلتان نمی خواهد که برای خوشحال کردن دیگران خودتان را قربانی کنید. نسبت به نیازهایتان حساس هستید و می دانید چه می خواهید و می خواهید که به خواسته های خودتان برسید. شما در حال عادی اینقدر نسبت به خودتان و نیازهایتان حساسیت نشان نمی دهید، ولی الان خیلی جدی به دنبال آنچه می خواهید هستید و رویاهایتان هر لحظه جلوی چشمانتان هستند. با این حال نباید نسبت به دوستان و همکارانتان کاملا بی تفاوت باشید. با از دست دادن متحدان خود هیچ چیزی به دست نخواهید آورد. با دیگران همانطوری رفتار کنید که انتظار دارید با خودتان رفتار شود و به آنها تا جایی که می توانید احترام بگذارید. ظاهر بسیار جدی شما دیگران را به اشتباه می اندازد، اگر از کسی خوشتان آمده بهتر است روی لبخند زدنتان کار کنید. در محیط کار این هفته به شدت مراقب حرف زدنتان باشید، مبادا اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شوید. شخص یکدنده و لجبازی در اطرافتان است که به شدت کلافه تان می کند. شما از نظر اجتماعی همیشه مبادی آداب و نزاکت هستید، بهتر است با حفظ احترام او را از دور بر خود دور کنید.

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که دزدی در کمین اموال شما نشسته است. خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید.  شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

این رویاها و افکار رومانتیک جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده کرد و به افکاری دل بست که مفید و عملی باشند.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما می توانید درباره چیزهایی که می خواهید سخت گیر باشید و فرصت خود را به خاطر یک تجربه جدید از دست بدهید حتی اگر دقیقا با تصویری از ایده هایی که در ذهن تان دارید منطبق نباشد. ممکن است از یک رابطه یا یک فرصت سرمایه گذاری عقب نشینی کنید به خاطر اینکه آنها دقیقا با انتظارات شما هم خوانی ندارند. اما بسرعت قضاوت نکنید. هر چیز مهمی ارزش صبر کردن را دارد. بنابراین قبل از اینکه پاسخ نهایی خود را صادر کنید چند هفته ای صبر کنید.

امروز می خواهید به وعده هایی که داده اید عمل کنید و روی حرف هایتان باقی بمانید. حتی اگر انجام این کارها برایتان خوشایند نباشد هم با تمرکز کردن روی آنها به صورت تک به تک خواهید توانست بخش عمده آنها را به انجام برسانید. کمی داشتن کنترل روی نفستان و محدود کردن به موقع آن پیشرفت شما را به حداکثر خواهد رساند. ورق دارد به نفع شما بر می گردد و تلاش های بسیاری که کرده اید بالاخره به بار خواهند نشست و به شکل فرصت های تجاری و یا افزایش درآمد نتیجه خواهند داد. این موفقیت در زندگی خصوصیتان نیز تاثیرگذار خواهد بود و خواهید دید که زندگی خانوادگیتان هیچ گاه اینقدر آرام و خوشایند نبوده است. شما ذاتاً اجتماعی و همیشه دور و براتان شلوغ است، اما این اواخر ترجیح می دهید تا حد ممکن از شلوغی و حواشی به دور باشید. این روزها افکاری را در سر می پرورانید که به نظر دیگران اصلا عملی نیستند، واقعیت اینجاست که شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید هیچ مانعی جلودارتان نیست و رویاهایتان مرز ندارد، روحیه خود را حفظ کنید و به عقب برنگردید. حواستان به دوستانتان باشد.

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمک‌تان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  مشکلی بین اعضای خانواده وجود دارد. اجازه ندهید این مشکل ریشه‌دار شود. امروز با اهل منزل صحبت کنید و شرایط صلح و آشتی را مهیا سازید.  فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رابطه محبت‌انگیزی با شما ندارد و این وضعیت زمینه دلخوری شما را فراهم کرده‌است. این وضعیت را با ایشان در میان بگذارید و دلیل کم‌مهری وی را جویا شوید.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

مسائلی در انتظار توست که در برخورد با آن باید صبور باشی. خوشتنداری و صبر موجب می‌شود که تو دوباره به آرامش برسی و با خیالی آسوده تصمیم بگیری.

استعداد و توانمندی تو در مسائل اقتصادی بی‌نظیر است. اگر بخواهی و اراده کنی می‌توانی موفقیت‌های مهمی را بدست آوری. فقط باید برای این کار انگیزه‌ای قوی و ریشه‌دار داشت تا از پا نیفتد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما معمولا قادرید که با شایستگی نیازهای خود برای داشتن یک رابطه خوب دنبال کنید اما امروز سیاره حاکم شما ونوس دوره تنزل کننده خود را در هفتمین خانه از “معاشران” شما شروع کرده است. شما تمایل دارید که خودهمزمان که به دیگران کمک می کنید تا به رضایت در زندگی شان دست یابند استعدادهای درونی خود را نیز شکوفا کنید. و اگرچه کلید تمرکز شما هنوز شامل آنهایی می شود که دوستشان داریداما اکنون بیشتر مایلید که آنچه را می خواهید بررسی کنید. خوشبختانه در دراز مدت این داوری و قضاوت در مورد امکانات تان می تواند روابط شما را استوارتر سازد.

امروز دلتان می خواهد که اول به تفریح و خوشگذرانی بپردازید و بعد از آن سراغ کارهای اصلیتان بروید. تمرکز روی کارهایتان برای شما تقریبا غیر ممکن است ولی پرداختن به کارهایی که حواستان را پرت می کنند نیز برایتان ممکن نیست. اگر عجله ای در کار نیست تا بعداز ظهر صبر نکنید و اول کمی برای خودتان و کارهایی که دوست دارید وقت بگذارید و بعد از آن به کارهای مهمتر خود برسید. مخفی شدن پشت دیواری که خودتان با لجاجت و سرسختی و بدون بیان کردن احساستان ساخته اید به نفع هیچ کس نیست و خودتان و دیگران را به ستوه خواهد آورد. موج مسائل عاطفی ممکن است شدید و بلند باشد، ولی اگر سوار این موج نشوید در زیر آن غرق خواهید شد. در انجام کاری که در پیش دارید درنگ و شتاب نکنید. عشق و ایمان به تصمیمی که گرفته اید شما را بهتر و زودتر به هدف می رساند و شخصی با محبت بیش از اندازه شما را کلافه کرده و شما فکر می کنید رفتار او نشانه ضعف او در مقابل شماست، اشتباه می کنید. در یک بحث کاری انعطاف به خرج دهید تا روز بهتری داشته باشید وگرنه وارد یک بحث طولانی و فرسایشی خواهید شد.

انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود.  برای افزایش مهارت و تخصص‌های خود، ارتباط بیشتری با افراد کاردان و متخصص برقرار کنید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. مشکلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

 

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

رابطه‌ای عاطفی شکل می‌گیرد که نمی‌توان درباره آن داوری کرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید کمی بیشتر انتظار کشید تا دریافت که نتیجه و هدف آن چه خواهد بود.

خوشبختی در همین نزدیکی‌هاست. در یک رابطه گرم و صمیمی دوستانه یا در یک محیط گرم خانوادگی. تو خودت باید شادی و خوشبختی را برای خود ایجاد کنی و از آن لذت ببری.

از یک بیماری دشوار و پیچیده نجات می‌یابی. کسی تو را شفا می‌دهد که همیشه به درگاهش راز و نیاز می‌کنی. هرگز امید را نباید از دست داد که مهمترین سرمایه معنوی است.

از نظر مادی باید وضعیت اقتصادی تو هر روز بهتر از گذشته باشد. از فقر باید ترسید که با آمدنش بلاها و مصیبتهای فراوانی را به همراه خواهد آورد. این بلا را باید از خانه خود دور کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید ، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می کردید ، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

طی امروز صبح مسئولیت های خانوادگیتان به توجه و رسیدگی شما نیاز خواهند داشت، ولی بعدازظهر خواهید توانست راحت باشید و از ساعات پایانی روز آن طور که خودتان دوست دارید بهره ببرید. از همه چیز و همه کس فرار کنید و از باقی مانده وقتتان لذت ببرید، فقط یادتان باشد برنامه فرارتان حساب شده باشد و قبل از آن مسئولیت هایتان را به انجام رسانده باشید. با وجود این که امروز همه کارها همچون چالش هایی دشوار به نظر می رسند نباید اجازه دهید که ترس هایتان مانع انجام کاری شوند که به نظرتان درست می آید. خود واقعیتان را همانطوری که هستید پذیرا باشید و برای تبدیل شدن به آنچه می خواهید باشید نیز تلاش کنید. کارهایی را که به شکست متنهی شده بررسی کنید و علل شکست ها را بیابید تا گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید، کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شماست و این می تواند ایجاد کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن هم فکر نمی کردید، در هر حال این اتفاق برایتان خوشایند خواهد بود. در رابطه با مسائل مالی لازم است قناعت پیشه کنید.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

سری که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعکس این ضرب المثل عمل کنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر کاری عواقبی دارد که باید از ابتدا به آن اندیشید.

باید دوباره شادی و نشاط را به زندگی‌ات بازگردانی. همچنان فکرهای مایوس‌کننده ذهن تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با ورزش و تغذیه مناسب آنرا به شرایط مطلوب برسان. بقیه کارها خودبخود روبراه می‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

با رسیدن یک بحران مالی، مشکلات تازه‌ای پدیدار خواهد شد. از قدیم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. به هر حال اگر دوراندیش باشی حداقل در آینده این حوادث تکرار نخواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!

امروز نگرانی هایتان و امواج منفی که در شما ایجاد می کنند مانع این هستند که از انرژی مثبتی که در اطرافتان قرار دارد لذت ببرید، ولی از این نگرانی ها فرار نکنید و با آنها روبرو شوید. فرار از این احساسات ناخوشایند تنها به آنها شدت بیشتری خواهد بخشید. آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به زبان بیاورید، حتی اگر دیگران از شنیدن آنها خوشحال نشوند. بهتر است عزیزانتان بجای این که بعدا و در شرایطی دشوار مجبور شوند با واقعیت ها روبرو شوند، اکنون از احساستان با خبر شوند. اگر کینه ای قدیمی در دلتان دارید ممکن است با برخوردی ناگهانی احساساتتان فوران کرده و در نتیجه درگیری هایی داشته باشید. بهتر است مواظب باشید که کنترل رفتارتان از دستتان خارج نشود. در محیط کار مسئولیت پذیری شما باعث می شود کمه از طرف مدیران مسئولیت های دیگری به شما داده شود، آن ها را رد نکنید. چند روزی به سفر می روید در سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که شاید در تصمیمی که داشتید تغییری ایجاد کند. کسی از دست شما دلخور است، هرچه کدورت و این دلخوری کهنه شود بازگشت سخت تر می شود، دل او را به دست آورید حتی اگر اشتباه کرده.

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  برنامه‌ای خاص و سرگرم‌کننده برای شادمانی خود و اعضای خانواده تدارک ببینید.  بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

اگر با عقل و منطق رفتار کنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری کن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده کن تا غافلگیر نشوی.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

ناراحتی و نگرانی تو هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودی کارها روبراه می‌شود و پاداش زحماتت را خواهی گرفت و یا با همکاران خود به تفاهم می رسی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از “جزییات تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

امروز حتی اگر در حالت عادی هیچ کاری نداشته اید هم کارهایی هستند که باید انجام دهید. کارهایی که مدت ها پیش باید انجام می داده اید روی هم جمع شده اند و به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. چه این کارها جزء کارهای شخصیتان باشند و چه کارهایی باشند که به دیگران قول داده اید انجامشان دهید، باید همین امروز انجام شوند. اگر برخی از کارهایتان در برنامه امروزتان جا نمی گیرند منطقی رفتار کنید و به افرادی که در انتظار انجام آنها هستند خبر دهید. در مورد فرد و یا موقعیتی که پیش از این به شدت مورد اعتمادتان بوده است اطلاعاتی به دست خواهید آورد که تمام تصورات ذهنیتان را در مورد آنها بهم خواهد ریخت و عقیده تان را در مورد آنها تغییر خواهد داد. کسی به شما مراجعه می کند که از شما تقاضای کمک دارد، اگر توانایی کمک کردن به او را دارید کمک کنید، ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی بینید او را با قول های بیخود دلگرم نکنید. برای یک کار حقوقی ساده نیاز به مشاوره دارید. با کاری که به شما سپرده شده جدی برخورد کنید تا مجبور به عذرخواهی نشوید. رخدادی عاطفی برایتان پیش خواهد آمد بی تفاوت از کنارش نگذرید.

روز خوبی در پیش دارید و با شرایطی برای موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این سوءتفاهم ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.     کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواس‌تان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دوست دارید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 مشکل اینجاست که وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. کمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت که درست فکر کنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تو با یاس و نامیدی‌ات موانعی را برای خودت ساختی. اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به بحران اقتصادی نزدیک می‌شوی. با کمی مثبت‌نگری و ریسک می‌توانی خود را از این تنگنا نجات دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شما در حالت و خلق خوشی و تفریح هستید و خوشبختانه بیش از آنکه فکرش را بکنید این کار راحت است. تنها مشکل وقتی است که این نکته را کشف می کنید بیشتر از آنکه انتظار داشته باشیداین کار پیچیده و دشوار است. انرژی قبلی خود را برای موضوعات ساده و بی اهمیت هدر ندهید؛ فقط با نور درونی و راهنمای خود در روز پیش بروید و صبر کنید تا این دشواری ها بگذرند.

امروزتان خیلی راحت و بی دردسر آغاز خواهد شد، ولی کمی که پیش روید یک نفر با زیر سوال بردن ارزش هایتان به صورت غیرمنتظره ای شما را ناراحت و عصبی خواهد کرد. امروز تمایل زیادی ندارید که در مورد اهداف و برنامه هایتان حرفی بزنید، زیرا هنوز خودتان به نتیجه نهایی نرسیده اید و می خواهید تغییراتی جزئی در برنامه هایتان بدهید. دفاع از هدفی که هنوز خودتان هم در موردش مطمئن نیستید کار ساده ای نیست و ترجیح می دهید تا جای ممکن از این کار خودداری کنید. متاسفانه سکوت شما ممکن است سوء تفاهم هایی ایجاد کند، مخفی کردن ایده هایتان فعلا کار عاقلانه ای نیست، زیرا به دیگران اجازه می دهد نتیجه گیری های اشتباه در موردتان داشته باشند. کسی نمی تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه شما خودتان این اجازه را به او داده باشید، این را شما بهتر از دیگران می دانید. ورزش کنید حتی اگر در حد یک پیاده روی ساده روزانه باشد. وقت آن رسیده که سلامت‌تان را در اولویت قرار دهید. در جمع ها حاضر شوید و خودتان را از دید دیگران پناه نکنید. در نوشیدن زیاده روی نکنید که دستتان را رو می کند و این برایتان هیچ خوب نیست.

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. احتمال زیادی وجود دارد که در محل‌کار با فرد سرشناس و مهمی دیدار کنید. این دیدار را به فال نیک بگیرید و با این فرد سرشناس ارتباطی پایدار برقرار کنید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ )

 

در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فکرت را مشغول نکنی چون همه چیز روبراه است.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

این هفته پولی به دستت می‌رسد و حوادثی اتفاق می‌افتد که در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اینکه تو بی‌توجه نباشی و از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما تا به حال موضوعات احساسی خود را به زور جلو می بردید و اگرچه هنوز به انتظار آینده هستید اما باز هم به گذشته می اندیشید تا بهتر بتوانید احساسات اخیر خود را درک کنید. ممکن است درباره برنامه ها ی پیش آمده قدری مردد باشید و این احتیاط بیش از حد می تواند شما را برانگیزد تا راه حل های جایگیزینی در رابطه با آن چیزهایی که نیاز دارید انتخاب کنید. اما فکر نکنید که اشتباهات شما را پیدا می کنند یا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشید که خوش بینی از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.

شما معمولا ترجیح می دهید که احساسات خود را کنار گذاشته و نادیده بگیرید، ولی گاهی باید یاد خودتان بیندازید که احساسات شما نیز به توجه کافی نیاز دارند. زندگی شما زمانی که قلب و احساستان را نیز وارد معادله کنید بسیار بهتر می شود. خوشبختانه امروز نیازی ندارید که تغییری در رفتار خود ایجاد کنید، تنها کافی است که در معیارهایتان تجدید نظر کنید. لذت بردن از تک تک لحظات زندگی زمانی که بتوانید دست از سرکوب کردن احساستان به نفع منطق دست بردارید برای شما ممکن خواهد شد. باید در راه رسیدن به خواسته هایتان برای مبارزه کردن آماده باشید. منتظر ننشینید تا اتفاق هایی که انتظارشان را دارید خودبخود بیفتند و دست به کار شوید. برای گرفتن جوابی خودتان را بیش از حد کلافه می کنید، این همه عجله فقط پشیمان‌تان می کند. چیزی که به امانت گرفته اید هرچه زودتر به صاحبش پس برگردانید. تکلیف خود را با شخصی هرچه زودتر روشن کنید. روزگار همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، خودتان را با تغییرات و ناملایمات این روزها هماهنگ کنید. برای تغییر شغل به هیچ وجه زمان مناسبی نیست.

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید.  انسان پرحرفی هستید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. از انجام کارهای بیهوده دست‌ بکشید و با کارهای مهم و بااهمیت، زندگی خود را تغییر دهید.   امروز مزد تلاش‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید را خواهید گرفت. از این شرایط درس بگیرید و آینده را به گونه‌ای ادامه دهید تا دامنه موفقیت‌ شما روزبه‌روز گسترش پیدا کند. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار