فال روزانه سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و سه آذر و فال روز تولد ۲۳ آذر و فال روزانه فردا بیست و سوم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روز...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و سه آذر و فال روز تولد ۲۳ آذر و فال روزانه فردا بیست و سوم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

اجازه نباید داد که دیگران در امور خصوصی تو دخالت کنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم کن که به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشکلاتی را که داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

اندکی از فشارهای مادی کم کن. یک استراحت یا مرخصی کوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود که باید خوب آن را سبک و سنگین کنی و بسنجی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما امروز احساس می کنید قدرت جسمانی تان ته کشیده است ، در حالیکه با استراحت کردن می توانید تضمین کنید که انرژی تان باز می گردد. وقتی که اصلا دوست ندارید هیچ کاری انجام دهید ، به جای اینکه به خودتان سخت گرفته و الکی سرتان را شلوغ کنید ، به آنچه بدنتان بهتان می گوید گوش دهید! اگر قبول کنید استراحت کردن کار خوبی است ، بیشتر از گذشته لذت خواهید برد. گاهی وقتها حتی برج ثور بسیار فعال نیز احتیاج دارد که زنگ تفریحی داشته باشد!!

اهل مشورت و مشاوره با دیگران نیستید و همیشه حرف خودتان را در انجام کارها می‌زنید، این روحیه نه تنها اطرافیان را از شما دور کرده است، بلکه کارها نیز طبق مرادتان پیش نمی‌رود. از امروز به فکر اصلاح این سبک‌زندگی باشید و قبل از انجام کارهای مهم، با ریش‌سفیدهای فامیل مشورت کنید. انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این رفتار باعث شده تا یکی از اطرافیان که قبلاً از شما پولی گرفته و تاکنون آن را پرداخت نکرده‌ است، دوباره تقاضای پول کند. مطمئن باشید اگر این بار هم به این فرد پول قرض دهید، دِین خودش را ادا نخواهد کرد. برای خودتان کمی وقت بگذارید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهار نظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود. سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید.

 

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

به محض دیدن یک رویکرد عاطفی یا یک برخورد از طرف دوستت که مخالف با تصورات تو باشد، مثل برق از جا می‌پری و عکس‌العمل‌های نامناسب نشان می‌دهی. باید در برابر حوادث انعطاف داشت و خود را با زمانه هماهنگ کرد.

پیشنهاد یک سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت کن.

احساس خستگی و افسردگی می‌کنی. باید یک مرخصی کوتاه گرفت و در کنار خانواده بود.

این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است که آرزو می‌کنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما دلتان می خواهد سبک و روش خود را داشته باشد و هم اکنون صبرتان تمام شده است. شما احساس می کنید خیلی سخت مبارزه کرده اید و فقط نتایج پیچیده ای برای نشان دادن تلاش هایتان حاصل شده است. تسلیم شدن بهتر از ادامه دادن این جنگ پوچ و بی فایده است ، اما مواظب باشید شکست خوردن باعث بیدار شدن خشم و عصبانیت در وجودتان نشود. اگر هنوز فرد ناموفقی هستید ، دوباره شروع کنید ، آستین هایتان را بالا زده و گذشته را فراموش کنید.

روز خوبی انتظار شما را می‌کشد، به شرط اینکه تمرکز خود را از دست ندهید و کارها را با حضور فکر بیشتری دنبال کنید. امروز با فرد مهم و سرشناسی ملاقات خواهید کرد، بیش‌‌ از حد تحت تاثیر شخصیت این فرد قرار نگیرید و اعتماد‌به‌نفس خود را از دست ندهید. به مشکلی بر خورده‌اید و این مشکل حسابی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، در این شرایط هیچ‌چیز به اندازه هم‌صحبتی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما آرامش نخواهد داد. بالاخره تصمیم تازه ای برای آینده گرفته اید که البته با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد اما باید با اراده ای مصمم گام بردارید، مطمئن باشید موفقیت از آن شماست. از این شاخه به آن شاخه پریدن فقط وقت و انرژی تان را تلف می کند. حرفی را زده اید، که دائم خود را برای گفتنش سرزنش می کنید.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

حوادثی در روابط تو با یک دوست پیش می‌آید که اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افکار خود را بازسازی کنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی کنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل کنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر کند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما باید از چند نفر معذرت خواهی کنید! و یا حداقل باید قول هایی که بهشان عمل نکرده اید را اجرا کنید. حتی اگر قبلاً قصد و نیت خوبی داشتید ، ولی به خاطر مشکلات عدیده از مسیر اصلی خود خارج شده اید. ولی بالاخره این ایام نیز می گذرد. تا می توانید وقت گذاشته و موقعیت خود را در دوستی های جدیدتان مشخص کنید و برای بهتر کردنشان برنامه ریزی کنید.

اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و به‌رغم اینکه از توانایی‌های خود آشنا هستید، قول‌هایی به آنها داده‌اید که می‌دانید از عهده انجام این قول‌ها برنخواهید آمد. امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیش‌ازحد به اطرفیان را کنار بگذارید و دیگران را نسبت به خودتان پرتوقع نکنید. اشتیاق زیادی به فراگیری چیزهای جدید دارید و مطمئن باشید دانشی که امروز کسب می‌کنید، راه‌گشای فردای شما خواهد بود. امروز زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بودن در کنار شما لذت می‌برد. سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالا ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. از طعنه و سرزنش شخصی نزدیک و مغرض نهراسید و تردید و سستی به دل راه ندهید، تا پایان راه به خودتان ایمان داشته باشید و او را خجالت بدهید. شخصی با یک خرید کوچک خوشحالتان می کند.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است که باید آنها را برطرف کرد. برای کسب اطمینان از طرف مقابل، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که باید آنها را آزمود و به نتیجه رسید.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

حالا که ماه دوباره به نشانه اشک بار شما بازگشته است ، شما بیش از اندازه حساس شده اید. اما تا موقعی که می توانید احساسات خود را مدیریت کنید ، لزومی ندارد برنامه های خود را به تاخیر بیندازید. اهمیت دادن به احساسات خود بدون اینکه تسلیمشان بشوید با انکار کردن آنها کاملاً فرق می کند. پنهان کردن حقیقت از خود خوشبختی نمی آورد ، این کار فقط نشان دهنده جهل و نادانی نیست.

در میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته است و این مشاجره بیشتر ریشه در مشکلات مالی دارد، در نتیجه سعی کنید با همفکری و مشورت با اهل منزل، چاره‌ای برای این مشکل مالی پیدا کنید و جلوی مشاجره‌های بی‌دلیل را بگیرید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما راه درست را برای انجام این کار نمی‌دانید، این موضوع را با پدرومادر، یا بزرگ‌ترهای فامیل مطرح کنید و نظر آنها را در خصوص انجام این کار جویا شوید. مسافرتی به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان در پیش‌ دارید، حتماً به این مسافرت بروید. در رابطه با مسائل عاطفی یادتان باشد، هر عملی عکس العملی دارد. مهربانی و توجه کنید تا مهربانی و توجه ببینید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی تا دیر نشده به اموراتتان سروسامان و نظم بدهید وگرنه در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت. از توضیح اضافه به شخصی خودداری کنید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

رویاهای شما امروز نسبت به همیشه خوش آب و رنگ تر شده اند ، اما آنقدر دور از واقعیت به نظر می رسند که بعید می دانید بهشان برسید. این اتفاق موجب ناامیدی تان شده است ، البته این ناامیدی زمانی به سراغتان می آید که نسبت به اولویت هایتان انتظارات غیرمعقولی داشته باشید. اگر امروز نتوانستید به اندازه ای که دوست داشتید سازنده باشید ، خودتان را ناراحت نکنید. حتی اگر روند پیشرفتتان خیلی آرام است ، باز هم در جهت رسیدن به اهدافتان کار کنید.

شما امروز آرزو می کنید که ای کاش همه بدون طفره رفتن واقعیت را به زبان می آوردند، اما مشکلات پیچیده ای که در ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما پیش می آیند باعث می شوند که صحبت با آنها برای شما بسیار دشوار شود. شما امروز در مقایسه با همیشه نسبت به احساسات اطرافیان خود بسیار حساس تر شده اید و حتی بدون این که آنها را بیان کنند می توانید به آنچه در درونشان می گذرد آگاه شوید. با این حال به شما توصیه می کنیم که در مورد این موضوع خیلی صریح با آنها صحبت نکنید. این روزها در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید. اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برایتان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. قرار بود برای کسی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده اید.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

داشتن یک ارتباط خوب، یک سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. کسی که توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

اگر مشکلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده کرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما امروز احساس آسودگی و اطمینان خاطر می کنید ، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان حمایت های مخصوص شان را از شما دریغ نکنند. شاید قبول کردن کمک دیگران به نظر شما کار زشتی باشد! اما “بله” گفتن می تواند اولین قدم باشد. نشان دادن ضعف هایتان مرزبندی های بی مورد را از بین می برد و صمیمت بین شما را بیشتر می کند.

به لحاظ مالی اوضاع خوبی ندارید و اگر به فکر افزایش درآمد هستید، از همین امروز به فکر سرمایه‌گذاری باشید. رابطه محکمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان برقرار است اما چند روزی است که فرصت زیادی برای بودن در کنار او پیدا نکرده‌اید و امروز بعد‌ازظهر وقتی را برای گذراندن در کنار هم اختصاص دهید. فردی در محل کار یا منزل بدخواه شما است و همیشه چوب لای چر‌خ‌تان گذاشته است، امروز این فرد در پیش‌روی شما رسوا خواهد شد و بی‌آبرویی او را به چشم خود خواهید دید. در یک بازی برنده نهایی شما هستید، به شرط آن که صبر کنید و کنترل اعصابتان را از دست ندهید. بعد از مدت ها انتظار بالاخره مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که نباید اشتباه هزینه شود. خبری سرنوشت ساز به شما می رسد که موجب تقویت روحیه شما خواهد شد.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت کرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم کرده است. این مساله را باید به او تفهیم کرد.

نباید تسلیم تنبلی و سستی شوی. حیف است که اراده‌ات با ویروسهای تنبلی مسموم شده و از بین برود. باید برای رسیدن به آرزوهایت تلاش کنی و از آینده نترسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما امروز مثل اردک مادر که جوجه هایش پشت سرش رژه می روند شده اید و دیگران ازتان پیروی می کنند!! باوجود اینکه شما قصد کرده اید از کسانی که دوستشان دارید حمایت کنید و هوای آنها را داشته باشید ، اما بهترین کار این است که مرزهایی هم برای خود تعیین کنید ، پس تمام وقت تان را برای سرویس دادن به دیگران تلف نکنید. وقتی را تعیین کنید که نیازهای خود را به دقت تعریف کرده و استقلال خود را نشان دهید.

دخل‌و‌خرج زندگی‌تان با هم نمی‌خواند و همیشه از هزینه‌ها عقب هستید، از همین امروز این روش را کنار بگذارید و به جای ولخرجی، صرفه‌جویی و پس‌‌انداز را در پیش بگیرید. در دام عشق‌ گرفتار شده‌اید و روزی نیست که آتش عشق در سینه شما زبانه نکشد. در این عشق عجله نکنید و در کنار اینکه به ندای قلب‌تان گوش می‌دهید، عقل سلیم را در نظر داشته باشید. امروز بعد‌ازظهر یکی از نزدیکان یا اعضای فامیل، شما را به منزل‌اش دعوت می‌کند در این مهمانی اصلاً به شما خوش نخواهد گذشت. دوستی به جمع دوستانتان اضافه می شود که با اخلاق و مرام شما سازگار است و می توانید با هم خالق لحظه های شادی باشید. در رابطه عاطفی تان حواستان به خواسته هایتان باشد. در مورد مسئله ای تا می توانید توی چشم نباشید و این کار را به دور از هیاهوی جلو ببرید، سرو صدا برایتان دردسر می شود.

 

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

شما معمولاً وقتی که به آینده دور فکر می کنید ، باتوجه به کلیات و اصول مبهم کار می کنید. باوجود این امروز به خاطر وجود ماه برج سرطان شما وسوسه می شوید که حتی اگر مسأله خیالی مطرح بود بیشتر به جزئیات و ریزه کاری ها توجه کنید. حتی اگر برنامه ای ندارید که به خاطرش از خانه بیرون بروید ، به تخیل خود اجازه بدهید که راهنمای سفرتان باشد! فکر کردن واقعاً بهترین روش برای مسافرت رفتن است!!

انسان‌ بسیار سخت‌کوشی هستید و بیشتر اوقات روز را در محل‌کار سپری می‌کنید، این سبک‌زندگی‌ اهل منزل را کلافه کرده و اعضای خانواده دلتنگ شما هستند. از امروز به بعد سعی کنید وقت بیشتری برای خانواده اختصاص دهید. به لحاظ کاری مخالفان زیادی در کسب‌و‌کارتان دارید و افراد زیادی هستند که بد شما را می‌خواهند، امروز بیش‌از‌حد مواظب اطرافیان خود باشید چرا که یکی از همین افراد برای شما دردسری درست خواهد کرد. هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را داشته باشید. حرفی از کسی می شنوید که نظرتان را در مورد یک سرمایه گذاری عوض می کند. برای رسیدن به نیتتان لقمه را دور سرتان نچرخانید. در کنار تلاش و کوشش فراوانی که می کنید به آمار هم توجه کنید، اگر بی گدار به آب بزنید به سر منزل مقصود نخواهید رسید. گرهی که در کارتان افتاده باز خواهد شد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

به کسی دلبسته‌ای که سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته کاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر.

اتفاق مبارک و شادی‌آفرینی رخ می‌دهد که تو را هم خوشحال می‌کند. باید برای دوستی‌ها ارزش قائل شد و برای تداوم آنها تلاش کرد. یک هدیه کوچک دارای یک پیام مهم است.

تو به یک برنامه درست غذایی نیاز داری. باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشی. همه چیز کار و پول نیست. با یک برنامه‌ریزی درست، شادابی و سلامتی‌ات را دوباره بدست می‌آوری.

به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود ، وقت این رسیده که در برنامه های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات تان کار کنید ، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است ، در مورد تغییر دیدگاه هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آنها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.

گٰره‌ای در کار شما افتاده و نمی‌دانید برای بازکردن این گره از چه کسی کمک بگیرید، امروز با فرد بسیار مهمی روبرو خواهید شد، مشکل خود را با این فرد در میان بگذارید و مطمئن باشید که دست یاری به سمت شما دراز خواهد کرد. مدتی است که کسی در گوش شما زمزمه می‌کند کارتان را رها کنید و کاسبی جدیدی راه بیاندازید، گوش‌تان به حرف این فرد بدهکار نباشد، چرا که اگر کارتان را رها کنید، فرصتی برای راه‌اندازی تجارت جدیدی پیدا نخواهید کرد و از کاری که داشته‌اید نیز بی‌نصیب می‌مانید. در مورد مسئله ای که نگرانتان کرده مطمئن باشید در حال حاضر از صبر و تحمل ضرر نخواهید کرد، این چرخ به نفع شما خواهد چرخید. برای انجام کاری نظر شما پرسیده می شود، از سر خستگی و ناراحتی جوابی ندهید که بعدا پشیمان بشوید. حامل خبری خوش خواهید بود.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

موانعی به چشم می‌خورد که نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا کرد. باید بسیار حوصله داشت و بسیار صبور بود تا بتوان به تدریج این موانع را برطرف کرد.

باید شرایط تازه‌ای فراهم کنی تا بتوانی روحیه‌ای شاداب داشته باشی. یک تفریح یا سفر مناسب خواهد بود.

حالت ثابت و یکنواخت فعلی تو را دل‌زده کرده. روح انسان به تنوع و تغییر نیاز دارد.

باید کاری کنی که مورد توجه مقامات قرار گیرد تا بتوانند بر روی تو حساب باز کنند و اوضاع اقتصادیت بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید کاری را تبلیغ کرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز دوستان و خانواده تان خیلی بهتان نیاز دارند و شما آنقدر صبور نیستید که بتوانید با رفتاری سیاست مدارانه احتیاجات آنها را برآورده کنید. اما به جای اینکه رفتار تندی از خود نشان دهید ، ناراحتی خود از احساسات محبت آمیز را اعلام کنید. اگر به طور طبیعی ناراحتی های خود را ابراز کنید از میزان فشارهایی که روی دوش شماست کاسته می شود.

با وجود این که برنامه ی کاری امروزتان بسیار فشرده است هر لحظه ممکن است غرق در عالم رویا شوید و یا ایده های خلاقانه ی فوق العاده ای به سرتان بزنند. شما نمی توانید نسبت به مسئولیت هایی که به عهده دارید بی تفاوت باشید و به همین دلیل هم شاید به نظرتان الان زمان خوبی برای این گونه افکار نباشد. درست است که نباید وظایف خود را نادیده بگیرید، اما بد نیست در حد چند خط هم که شده این افکار و ایده ها را یک گوشه ای یادداشت کنید تا بعدا سر فرصت دوباره به آنها بپردازید. در یک رابطه دوستانه نتیجه وفاداری و راز داری تان را خواهید دید، دوستی تان محکم تر می شود. در رابطه با مسائل عاطفی تان با چشم باز به اتفاقات نگاه کنید و آینده نگر باشید. در محیط کار یا تحصیل جریانی به راه افتاده که بهتر است نسبت به آن غفلت نکنید و از قافله عقب نمانید.
فال روزانه فردا بهمن (فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 فقط یک دوست یا یک شریک برای تو کافی است. اگر یک شریک سالم یا یک دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.

حوادث و اتفاقات مهم و تعیین کننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد که برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یکی از دوستان یا اقوام نزدیک خبرهای خوشی در جریان است که همین روزها مطلع می‌شوی.

برای حفظ سلامتی‌ات توصیه می‌کنم هر روز دست کم ۵ تا ۹ وعده از سبزیجات، انواع سالاد و میوه‌جات مصرف کنی. با انجام این کار مواد مغذی و ویتامین‌دار را به بدنت می‌رسانی.

قول و قرار کاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

هم اکنون ماه وارد برج سرطان احساسی می شود و خشم و عصبانیت شدت می گیرد. این سخن به این معنی نیست که تمام متولدین برج دلو ناراحت و عصبانی می شوند! بلکه به خاطر کمتر شدن تقابل ونوس و بهرام میزان تفریح و خوشی ای که حق خودتان می دانستید محدودتر می شود. سخن گفتن در مورد دین و مذهب و همچنین آیین های مذهبی در کل این هفته امری فوق العاده مهم است.

آیا شما خیلی تغییر کرده اید؟! نگران این هستید که اطرافیانتان دیگر شما را درک نکنند؟ احساس می کنید که بعضی ها دیگر جایی در زندگی شما ندارند؟ بله، همه ی اینها کاملا امکان پذیر هستند، اما از دست شما چه کاری ساخته است؟ همه به یک سرعت تغییر نمی کنند و با سرعتی که شما دارید شاید مجبور باشید که بعضی ها را پشت سر بگذارید، اما جای هیچگونه ناراحتی و نگرانی نیست. دوستانتان حتما شما و شرایط جدیدتان را درک خواهند کرد. برای رسیدن به نیتتان باید روحیه کار گروهی را در خودتان بالا ببرید و از دیگران کمک بخواهید و نظرشان را بپرسید. این هفته تصمیمات بزرگ نگیرید. در جمعی حرفی می زنید که برایتان گران تمام می شود. دلخوشی کوچکی پیدا خواهید کرد. در جمع دوستان بحثی پیش می آید، کاه را به کوه تبدیل نکنید.

 

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ )

 

با فردی برخورد می‌کنی که می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است که این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی.

به زودی در یک آزمون و یا رقابت شرکت می‌کنی که در آن موفق می‌شوی. همین روزها باید از یک و یا چند میهمان پذیرایی کنی.

انواع روابط بر سلامتی افراد تاثیر می‌گذارد. روابط خوب تو را خوشحال می‌کند و احتمال افسردگی را کاهش می‌دهد و برعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و می‌تواند به اختلالات ناشی از استرس منتهی شود. به ایجاد رابطه سالم با اطرافیت فکر کن.

از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا کاری که برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی. باید نگرانیهارا از خود دور کنی، آن وقت چهره آینده را صاف و روشن می‌بینی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

باوجود ماه در پنجمین خانه تان- یعنی خانه تفریح و بازی- شما امروز می توانید بدون اینکه چیز زیادی بگویید گویا باشید! شما به سمت فعالیت های لذت بخش همراه با بچه ها گرایش پیدا کرده اید و نیز فعالیت های دیگری که نیازی به زیاد صحبت کردن ندارند. وقت هایی که به طبیعت می روید و یا زمانی که داخل خانه آرامش دارید ، از تفکر کردن بیشتر از عملکرد مستقیم چیز یاد می گیرید.

اگر رابطه ی عاطفی خود را به تازگی شروع نکرده اید، به احتمال زیاد این اواخر به فکر این بوده اید که در رابطه ی خود تغییراتی به وجود آورده و حتی در صورت لزوم در آن وقفه ای ایجاد کنید. مرحله ای که پشت سر گذاشته اید در واقع برای رابطه ی شما بسیار لازم و ضروری بوده و باعث شده است که احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری پیدا کنید و رابطه تان را به روزهای خوب گذشته بازگردانید. خوشبختانه این روند برای مدتی ادامه خواهد داشت، البته خود شما هم باید در جهت حفظ آن تلاش کنید. جهت انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید بستر و فضای لازم فراهم شده، تعلل در این زمینه به صلاحتان نیست. یک خبر جالب شما را غافلگیر خواهد کرد. به خودتان سخت بگیرید و حرفی را که فکر می کنید نمی توانید به زبان بیاورید بگویید، بعد از گفتنش به خودتان افتخار می کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار