فال روزانه سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،فال روزانه سه شنبه ۲۶  مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و ششم مهر و فال روزانه فردا بیست و ششم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه ...

به گزارش رصد روز،فال روزانه سه شنبه ۲۶  مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و ششم مهر و فال روزانه فردا بیست و ششم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۶ مهر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فکرت را مشغول کرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.

اگر مراقب نباشی یک دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست که آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نکنی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

تنبلی را کنار بگذارید و زودتر از همیشه کارهای امروز را به پایان برسانید. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و اجازه ندهید عمرتان هدر رود. لحظه‌ای از فراگیری دانش و مهارتهای جدید غافل نشوید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی  کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند،‌ بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. محبتی که به همسر یا عشق ‌‌زندگیتان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. ایده‌ای جدید به ذهن شما خطور کرده و احساس می‌کنید که با اجرای این ایده، به دستاورد چشمگیری خواهید رسید. اما کسی برای اجرای این ایده به کمک شما نمی‌آید و این وضعیت، زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. در اولین فرصت این ایده را با دوست صمیمیتان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان بهتر از هر کس دیگری برای اجرای این ایده به کمک شما خواهد آمد.

امروز به خاطر تضاد قابل ملاحظه ای که در اولویت های شما و یکی از نزدیک ترین افراد مورد اعتمادتان وجود دارد دچار مشکلاتی خواهید شد. اگر این اواخر به طور عجولانه ای یک تعهد مالی برای خودتان ایجاد کرده اید به نفعتان است که همین حالا و پیش از آن که بخواهید بیش از این متضرر شوید خودتان را کنار بکشید. رسیدن به اقتصاد مالی واقعا لذت بخش و قابل تحسین است، اما در حال حاضر به نفعتان است که اگر قصد دارید در زمینه اقتصادی فعالیتی داشته باشید حداقل با کسی که تجربه کافی در این رابطه دارد همراه شوید. اگر نمی دانید که رابطه شما به کدام سو دارد پیش می رود بد نیست همین امروز با طرف مقابلتان به گفتگو بنشینید. شخصی پایش را از محدوده اش فراتر گذاشته و برای شما مشکلاتی را ایجاد کرده است. بعد از داد و بیداد کردنتان بهتر است باز هم فکر کنید و همان راهی را پیش بگیرید که در شان شماست. نامه ی را بی پاسخ گذاشته اید و سوالی را که مدتهاست باید بپرسید پشت گوش انداخته اید، تعجیل کنید تا از فکر کردن خلاص شوید. بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی کنید باز زمان و اتفاقاتی که در حال می افتد پیش بروید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حسابهای بانکی شما می‌شود، به نفع شماست که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالیتان شروع می‌شود. مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. امروز از آن روزها است که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. شرایطی مهیا می‌شود تا زمان زیادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق ‌زندگیتان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوستتان دارد.

امروز احساس عدم امنیت در رابطه عاطفیتان و احساس نیاز به داشتن استقلال شور و سرزندگی شما را از بین برده است و احساسات شریک زندگیتان باعث نگرانی شما شده اند. خوشبختانه شما قبلا تصمیمات مهمی گرفته اید که زندگی خصوصیتان را به طور مثبتی تحت تأثیر قرار داده اند و اکنون زمان آن رسیده است که وارد مرحله جدیدی شوید. اجازه ندهید این درگیری های ذهنی جلویتان را بگیرند و اگر نمی توانید شرایط موجود را تغییر دهید نگرش خودتان را عوض کنید. امروز شاید مجردها فکر کنند یک نفر توجهشان را به خود جلب کرده است و این خیال باطل در آنها ایجاد شود که نسبت به او علاقه مند هستند، در حال حاضر بهتر است در این زمینه تصمیم گیری نکنید. گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید. دوستان و همکارانتان می خواهند شما را بی غم بدانند، با آن ها بسازید. او که باید گوش شنوا برای درد و دل هایتان باشد هنوز کنارتان نیست. از گذشته درس بگیرید اما همه را به یک چوب نرانید. به جریان هایی که در اطرافتان اتفاق می افتد با دقت توجه کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ها ببرید. دوستی برایتان حامل پیشنهادات بسیار خوبی خواهد بود.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

برای حفظ سلامتیتان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگترهای خانواده حل کنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید.

امروز فرار کردن خیلی وسوسه انگیزتر از ماندن و جنگیدن به نظرتان می رسد. وقتی پای پیدا کردن راه حل برای چالش های پیش رویتان در میان است، به نفعتان است که به جای آن که دنباله روی دیگران باشید خودتان رهبری اوضاع را در دست بگیرید و پیش از هر حرکتی از نتیجه ای که کارتان خواهد داشت آگاهی پیدا کنید. این که بتوانید خونسردی خود را در بحبوحه چالش هایی که اهداف بلند مدتتان را تهدید می کنند خونسردی خود را حفظ کنید از اهمیت بسیاری برخوردار است. نیازی نیست کنترل تک تک لحظات را در دست داشته باشید و برای هر دقیقه از وقتتان برنامه ریزی کنید، کمی خودتان را آزاد بگذارید تا چیزهای جدیدی را تجربه کنید. بسیاری از کسانی که شما را از دور می بینند به حالتان غبطه خورده و یا حسادت می ورزند. آن ها از تمام تلاش هایی که برای داشتن موقعیت های امروزتان کرده اید بی خبرند. واکنش هایتان نسبت به این صحبت ها سبب شده که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود. و متاسفانه انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد. بهتر است به این صحبت ها اهمیتی ندهید، این گوش در و آن گوش دروازه.



فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

انرژی و سلامت لازم را برای انجام کارها در طول روز حفظ خواهید کرد. به لطف این انرژی کارهای روزانه را تمام‌و‌کمال به پایان برسانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد.   کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد. همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکر می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد.

شما می خواهید بدون در نظر گرفتن عواقب کارهایی که در حال حاضر انجام می دهید دست به ریسک بزنید، اما اگر در این زمینه زیاده روی کنید از این کارتان درسی خواهید گرفت که اصلا انتظارش را ندارید. شما می خواهید خودتان مسئولیت زندگیتان را به عهده بگیرید و همین باعث شده است که چه آمادگی کافی داشته باشید و چه نداشته باشید بخواهید به سوی جلو پیش بروید. اما اگر خیلی سریع پیش بروید در میانه های راه خواهید دید که از مسیر مورد نظرتان منحرف شده اید و حتی نمی دانید راه برگشت از کدام طرف است. وقتی می توانید از قرار داشتن در مسیر درست اطمینان کامل داشته باشید که دلتان نخواهد به پشت سرتان نگاه کنید. شما هرگز از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی نمی کنید. در حال حاضر واقعا چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خودتان و استراحت کردن از اینکه خود را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. به یک سفر می روید که هم از لحاظ کاری و هم از نظر روحی برایتان بسیار مفید خواهد بود. با تمرکز کردن بر توانایی‌هایتان خود را یک پله بالاتر ببرید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید، اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد.  احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. قصد سفر دارید، این سفر در درازمدت فاید‌ه‌های زیادی به دنبال خواهد داشت.

شما می خواهید یکی از رویاهایتان را دنبال کنید، ولی مطمئن نیستید که این راه در پایان شما را به کجا خواهد رساند. چیزهایی به ذهنتان می رسند که از غریزه تان سرچشمه می گیرند و شما دوست دارید خیلی سریع بر اساس تصورات خود دست به کار شوید. ولی اکنون وقت خوبی برای عمل کردن بر اساس تصورات شخصیتان نیست. سعی کنید منطقی رفتار کنید و روی ذهنتان کار کرده و خلاقیت های خود را گسترش دهید و سپس به مرحله بعد بروید. سعی کنید خانه تان را به محلی آرام برای خود تبدیل کنید تا بتوانید برای ورود به مرحله جدید زندگیتان آماده شوید. وقتی آرامش را در خانه تان پیدا نکنید هیچ جای دیگری آن را نخواهید یافت. برخلاف تصورتان شما در طی روزهای آینده می توانید خیلی زود مشکلات مالی تان را برطرف کنید و با توانایی بیشتر از قبل به برنامه های منظم همیشگی تان برگردید. وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید، به دنبال این باشید که نکات مبهم را هرچه سریعتر مشخص و رفع کنید. شما خیلی خوب میدانید که مشکلات حل شده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبانتان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاشهای شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. امکان دارد که حرف ناپسندی از دهان شما خارج شود و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. در چنین شرایطی به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید تا روز را بدون دلخوری به پایان برسانید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی با خودتان خلوت نمایید و با انجام کارهای مذهبی یا مراقبه، به آرامش برسید. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.

تا وقتی که هدف جدیدتان را مشخص نکرده و با اطرافیانتان در میان نگذاشته اید پیچیدگی ها و مشکلات موجود در خانه و محل کارتان حل نخواهند شد؛ البته باید مواظب باشید حرف هایتان طوری نباشند که در اطرافیان ایجاد سوء تفاهم کنند. در حال حاضر بهترین استراتژی ممکن این است که در مورد چیزهایی که از حقیقتشان مطمئن نیستید هیچ قضاوتی نکنید.تا جایی که امکان دارد از تصمیم گیری با عجله خودداری کنید، چرا که در غیر این صورت مجبور خواهید شد تا چند روز دیگر دوباره در تصمیمات خود تجدید نظر کنید. تا جایی که می توانید راه جدیدی را در پیش نگیرید و کمی صبر کنید تا کنترل منطقتان را دوباره به دست بگیرید و تصمیم گیری برایتان راحت شود. اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید وقتی به خود خواهید آمد که می بینید دیگرانی آمده و این کار را برایتان انجام داده اند. متاسفانه اگر آن ها شما را سرزنش کنند شما به آن ها ایراد هم می گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می کنند، حتی اگر قصدشان فقط کمک کردن باشد شما نمی توانید به راحتی  جواب آن ها را بدهید، این روزها وقت مناسبی برای تکرار تجربیات گذشته‌تان نیست.




فال روزانه مهر

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای حل مشکلات خود بیندیشید. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید. امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید.    فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از هر فرصتی برای ابراز عشق و محبت به شما بهره خواهد گرفت.

شما تفکرات سنتی زیادی دارید به عنوان مثال دوست ندارید از عادات خود دست بردارید و همین که یک کار به خصوص را هر روز انجام دهید، راضی و خوشنودید. اما شریک زندگی شما جور دیگری فکر می کند. او مدام به دنبال خلاقیت است. اما این تفاوت نباید موجب اختلاف نظر و دعوا میان شما شود. شما باید نسبت به نظرات دیگران انعطاف پذیر باشید. این رفتار نه تنها در رابطه عاطفی بلکه در محیط کار هم برایتان کارساز خواهد بود. به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را ندارید. بهتر است آن را صرف چیزی که خودتان دوست دارید کنید، حتی اگر از نظر دیگران مسخره آید. روحیه حساس شما بدون شک می تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. شما می دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس های قدیمی تان سرچشمه می گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد. خاطرجمع باشید که همه چیز به راحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید به نظم و ترتیب در زندگی خصوصی‌تان بیشتر اهمیت بدهید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکیتان نشده ‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. فردی عاشق شما است و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید.

با وجود این که ممکن است این طور به نظر برسد که متوقف شده اید و هیچ پیشرفتی نمی کنید، در واقع امواج دارند تغییر جهت می دهند و راه کاملا جدیدی را به روی شما باز می کنند که می تواند زندگی و آینده شما را به صورت قابل توجهی تغییر دهد. حالا دیگر وقت آن رسیده است که روابط عاطفی خود را در اولویت قرار داده و مورد رسیدگی قرار دهید و مشکلی قدیمی را برای همیشه حل کنید. شاید قربانی کردن خودتان در این راه آسان ترین راه ممکن به نظر برسد، اما مسلما بهترین راه ممکن نیست. چنانچه سر و کله عشق قدیمیتان پیدا شده است با او خیلی منطقی و حساب شده حرف بزنید تا مبادا از حرف های شما برداشت اشتباهی بکند. قدمی بردارید اما متفاوت از گذشته. شخصی زیباروی برایتان مشکلاتی ایجاد می کند تا جایی که احساس می کنید شیرازه زندگی تان را آشفته و از هم گسسته کرده است. شاید در آغاز عشق ایستاده باشید که عنان زندگی و اختیار از کفتان رفته. شما احتیاج به خلوتی برای فکر کردن دارید. حتی اگر جذابیت های این فرد خیلی زیاد هم باشد باز هم برخی رفتار شایسته شما نیست.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید دلخوری‌ میان اهل منزل ریشه‌دار شود. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگیتان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگیتان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. با مشکلی روبه‌رو خواهید شد، اما غم به دل خود راه ندهید و برای حل این مشکل از  هوش‌ ‌سرشار خود کمک بگیرید. زندگی را جدی‌ بگیرید و اجازه ندهید کارهای عقب افتاده روی هم تلنبار شود.

امروز به هر کسی محبت کنید، جذب تان می شود، حتی افرادی که تا دیروز با شما دشمنی داشتند. پس از این فرصت استفاده کنید و بر دامنه دوستان تان بیافزایید. از آنجا که روابط اجتماعی بالایی دارید، در کارهایی که با مردم در ارتباط است، موفق تر خواهید بود. پس بد نیست به شغلی که در حال حاضر دارید، تجدید نظر کنید. در حرف زدن با شریک زندگی تان دقت به خرج دهید زیرا ممکن است که ناخواسته سوتفاهم هایی ایجاد شود. برای جلوگیری از این وضعیت با قلب تان سخن بگویید، نه آنچه عقل تان به شما می گوید. حقیقت به شدت شما را اذیت می کند و این دقیقا همان چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری نیاز به درکش دارید. شما به طور کامل از کارهایی که باید از آن ها دوری می کردید آگاهی دارید، بهتر است خیلی حواستان را جمع کنید. اگر اکنون آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری خواهید دید. خشم خود را بروز ندهید، قبل از آنکه بفهمید چه کرده اید دودمانتان را به باد خواهد داد.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. بوسیله دوستان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید.  روز خوبی برای انجام کارهای مالی و اتخاذ تصمیمهای مهم نیست. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید.

امروز به شخص جدیدی معرفی خواهید شد که به شدت شما را به خود مجذوب خواهد کرد، بهتر است مواظب باشید این احساس خود را تا جایی که می توانید مخفی کنید تا از قیافه تان به احساستان پی نبرند. کمی جدی به این موضوع فکر کنید و ببینید آیا واقعا دنبال کردن این علاقه ناگهانی ایده خوبی به نظر می رسد. شما هنوز همه چیز را نمی دانید، پس از گرفتن تصمیم هایی که ممکن است بعدا باعث پشیمانی شوند خودداری کنید. قرار نیست همه چیز همانطور که در خیالتان است پیش برود، باید با حقیقت رو به رو شد. اگر نقطه مبهمی وجود دارد کمی صبر کنید تا بتوانید سوال هایتان را در مورد آن پرسیده و تقاضای جواب کنید. این روزها نسبت به خودتان دشمن ترین هستید، قبل از اینکه خیلی دیر بشود از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. به زودی امکان گفتگوهایی فریبنده بر سر مسائلی جذاب با افراد متفاوت برایتان به وجود می آید، تا جایی که تمرکز کردن بر روی کار برایتان تبدیل به یک چالش می شود، بهترین انتخابی که می توانید را بکنید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بر بگیرد.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت، شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است. قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید.    امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه قصد دارد تا حسابی شگفت‌ زده‌تان کند، این کار پسندیده عشق‌ زندگیتان را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت شما نیز با تقدیم‌ هدیه‌ای به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید.

شما برای یادگیری همیشه اشتیاق دارید. امروز نیز فرصتی برایتان فراهم می شود تا خود و مهارت هایتان را به چالش بکشید. سعی کنید قدم هایی که بر می دارید بزرگ باشند. پروژه های کوچک تنها در کوتاه مدت روحیه ماجراجویانه شما را ارضا خواهند کرد، بنابراین وقت تان را با آنها تلف نکنید. شاید دوست داشته باشید که به رابطه عاطفی تان تنوعی دهید اما اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست. هر دوی شما کمی زمان لازم دارید تا شرایط را برای یک زندگی جدید آماده کنید. پس صبوری کلید موفقیت این روزهای شماست. این اواخر دید تازه ای نسبت به زندگی پیدا کرده اید. نظراتی که نسبت به زندگی پیش از این برایتان ارزش داشته اند دیگر برایتان رنگی ندارند. شما ذاتاً تمایل دارید همیشه و در همه صحنه های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است. احساس می کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید، مراقب باشید برای رسیدن به اهدافتان از دیگران سوءاستفاده نکنید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ )

 

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت.  کارهای روزانه زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

امروز عاقلانه تر این است که موقعیت خودتان را حفظ کنید و زیاد دست به ریسک نزنید، اما اگر بخواهید از ضعف یک نفر دیگر سوء استفاده کنید ناخواسته همه چیز را در معرض خطر قرار خواهید داد. اگر بخواهید سر حرف خودتان بایستید به پافشاری زیادی نیاز خواهید داشت. اما بهتر است با جر و بحث های بیهوده موقعیت ناخوشایندی به وجود نیاورید. اگر امروز بین احساسات شما و کسی که دوست دارید اختلافی وجود داشته باشد این موضوع ممکن است به بحث و مشاجره لفظی بین شما منجر شود. یادتان باشد که قرار نیست همیشه و در مورد همه چیز با هم اتفاق نظر داشته باشید. به جای تمرکز کردن بر روی تفاوت ها به شباهت هایی که دارید توجه کنید. منفی نگری می تواند به راحتی تغییراتی در رفتارتان به وجود آورد. خودتان بهتر از هر کس دیگری می دانید که چگونه این افکار را از خود دور و با فکرهای مثبت جایگزین کنید. یا بی تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصوصیات شماست که باعث شده به شدت در کمک رساندن به دیگران فعال باشید. این هفته احتیاط کنید، تا حدی پیش بروید که به دردسر نیافتید. وضعیت روحی و جسمی تان این اجازه را به شما نمی‌دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار