فال روزانه سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۵ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا پنجم اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال رو...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۵ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا پنجم اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

راه درست و راه غلط در زندگی هر کس وجود دارد. این تو هستی که با شناخت‌های خود یکی را انتخاب کرده و در آن به پیش می‌روی. پس چه بهتر که همیشه راه درست را انتخاب کنی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز سعی کنید رفتاری منطقی داشته باشید و پاهایتان محکم روی زمین باشند و پایه ای محکم برای آینده خود فراهم کنید. اکنون برای شما زمانی با اهمیت اساسی است که باید با داشتن تفکری واقع گرایانه برای موفقیت آینده خود برنامه ریزی کنید. شما باید پیش از آن که به رویاهایتان دست پیدا کنید برخی محدودیت ها را در زندگی خود ایجاد کنید که شما را به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش خواهند برد. درحال حاضر اعتماد بنفستان بهترین صلاحی ست که برای مقابله با هرنوع مخالفت و برخوردی در اختیار دارید شرایط موجود باعث شده شما از جهات مختلف تحت فشار قرار بگیرید بهتر است دعوتهای این روزها را رد کنید انرژی و وقت خود را بدرستی خرج کنید تا بتوانید از نتایج تلاشتان به خودتان ببالید از شخصی که میشناسید انتظار معجزه نداشته باشید هیچ اتفاقی نمیافتد، آستینهایتان را بالا زده و دست بکار شوید.

وضعیت مالیتان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده ‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندار، زیرا پولی به دستتان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. دوستان بسیار خوب و مهربانی دارید و به شما ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های دشوار زندگی، همیشه کنارتان بوده‌اند. این دوستان را برای خود حفظ کنید و به آنها ثابت نمایید که شما نیز هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای حمایت از آنها انجام خواهید داد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در  چنین شرایطی به کمک عشق ‌زندگیتان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

مساله‌ای که فکر تو به خود مشغول کرده بود رفع خواهد شد. ممکن است کمی ناراحت و مایوس شوی اما این تجربه‌ای می‌شود که هیچ‌وقت چشم بسته و بدون تفکر، حرف‌های کسی را نپذیری.

برای پیشگیری از یک بحران مالی لازم نیست که به راههای پرپیچ و خم فکر کرد. همین که خود را تحت یک انضباط و برنامه کاری درمی‌آوری در واقع بحران را گذرانده‌ای و موفق شدی. پس دست به کار شو!

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز هر چقدر که می توانید از حس ششم قدرتمند خود استفاده کنید. چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید سونامی قدرتی در درون شما دارد ایجاد می شود که نمی توان آن را نادیده گرفت. البته پیش از هر اقدامی باید توجه داشته باشید که کارهایتان ریشه در منطق داشته باشند. بازی با موج ها لذت بخش است، اما اگر مواظب نباشید در اعماق دریا غرق خواهید شد. اگر در جستجوی عشق هستید تا مرداد شانس بسیار زیادی خواهید داشت. شاید این روزها در شرایط خوبی نباشید اما خیالتان راحت است که شرایط متغیر خیری زندگیتان را دچار خطر و آشفتگی نخواهد کرد، اعتماد به خود و توانایی هایتان را تقویت کنید، شخصی برایتان سودایی در سر دارد به او اطمینان نکنید به محض متوجه شدن این مسئله آنچه لازم میدانید انجام دهید و از او بدون اینکه متوجه شود فاصله بگیرید، برای حفظ رابطه عاطفیتان از زندگی برای خودتان یک زندان نسازید.

به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب ‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید.  تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید.   همسر یا عشق زندگیتان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگیتان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می‌توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی. باید همچنان بر اعصابت مسلط باشی.

این روزها به موانع تازه‌ای برخورد می‌کنی. از این موانع نباید بترسی بلکه باید علت این بحران را بشناسی و آنرا رفع کنی. در این راه دوستانت هم به تو کمک می‌کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز به آنهایی که از لحاظ سنی و یا مقام و رتبه از شما بالاتر هستند نهایت احترام را بگذارید. شما این فرصت را خواهید داشت که درس های بسیار بزرگی از آنها بگیرید، پس چشم ها و گوش هایتان را خوب باز کنید. امروز کارهایی که با عجله و بدون فکر کردن انجام شوند می توانند شما را به دردسر بیندازند. بدون فکر کردن و کورکورانه خودتان را در هیچ موقعیتی قرار ندهید و پیش از هر حرکتی از این که اطلاعات لازم را در اختیار دارید اطمینان حاصل کنید. به خاطر دیگران یا برای تبعیت از دیگران شخصیت واقعی خود را پنهان و یا تظاهر نکنید، نتیجه فاجعه آمیز خواهد بود، تنش هایی که این روزها بین شما و دیگران وجود دارد باعث آسیب پذیری عاطفی شما میشود، ممکن است دلتان بخواهد مدتی بدون آنکه با دیگران ارتباطی داشته باشید در تنهایی به سر ببرید، این روش در حال حاضر نتیجه ای که به دنبالش هستید را در پی نخواهد داشت، ممکن است به رابطه شما لطمات جدی وارد کند.

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید.  بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. اهمیت بیشتری برای اعضای کوچک خانواده قائل شوید و راه درست را در زندگی به آنها نشان دهید.  انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

مساله مهمی این روزها فکر تو را به خودش مشغول کرده است. اما به نظر می‌رسد باید قید این موضوع را زد و با آن خداحافظی کرد چون اگر هم به او برسی، دوام نمی‌یابد و خیلی زود همه چیز خراب می‌شود.

فعالیت‌های روزانه است که به تو شادی و نشاط می‌دهد. همه دوست دارند تعطیل باشند اما اگر این تعطیلات برای تو چند روز ادامه داشته باشد کلافه می‌شوی. به کاری مشغول باش که از انجامش لذت ببری و تو را سرشوق بیاورد.

بدون یک برنامه‌ریزی دقیق نمی‌شود به پول رسید. شاید به طور تصادفی به سودی برسی اما کوتاه مدت خواهد بود و نباید به آن دل ببندی چون به زودی از بین خواهد رفت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز هیچ اشکالی ندارد اگر دلتان بخواهد کمی گریه کنید. اگر می خواهید برای احساسات جدید جا باز کنید باید بخشی از احساسات قبلیتان را تخلیه کنید و از فشاری که روی خود احساس می کنید بکاهید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که خوب و بد در کنار یکدیگر است که معنا پیدا می کنند و اگر هیچ گاه ترس و محدودیت را تجربه نکنید نخواهید توانست آزادی و خوشحالی را نیز احساس کنید؛ پس اجازه دهید این دو قدرت در درونتان به تعادل برسند. در ارتباط برقرار کردن با دیگران رفتاری متعادل دارید و در عین اینکه کاملا مسقل هستید برای دیگران مرزهایشان را تعیین میکنید ،این اوخر خبری بد مثل آوار بر سرتان خراب شده یادتان باشد این روزها هم میگذرد، برای همکاری گروهی احترام بیشتری قائل شوید دلتان میخواد با شخصی که در گذشته ارتباط عاطفی داشتید صحبت کنید، یا اینکار را هرچه زودتر انجام دهید یا فکرش را بکلی از سرتان بیرون کنید.

مدتی است که مانند سابق با اطرافیان ارتباط ندارید و از دوست و آشنا دوری گرفته‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. ارتباط خود با اطرافیان را افزایش دهید و رفقای جدیدی پیدا کنید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند.  یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق ‌زندگیتان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که از حرف‌های دوستان و آشنایان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و اطرافیان را فراهم کند.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

چون تحت تاثیر دیگران و حرفهایشان قرار می‌گیری روز به روز از دوست یا همسرت فاصله گرفته‌ای. باید هشیار باشی و روابط بهم ریخته را روبراه کنی تا فرصتی برای افراد سودجو برای خودنمایی به وجود نیاید.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

تو زندگی را دوست داری و کمتر به آینده‌های دور فکر می‌کنی. آنقدر در وقایع روزمره غرق شده‌ای که نمی‌توانی به آینده فکر کنی. اگر همین روش را ادامه دهی به زودی با بحران مالی و رکود اقتصادی مواجه می‌شوی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز سعی کنید کارهایی را انجام دهید که احساسات درونتان را بر می انگیزند و اجازه ندهید موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند دلسردتان کنند و انگیزه تان را از دست ندهید. برای این که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید باید نظم و ترتیب و رویکردی منطقی داشته باشید. هر کاری که می خواهید بکنید به هیچ عنوان خودتان را کنار نکشید و به انتظار این که دیگران کارهایتان را انجام دهند ننشینید. تنها کسی که منافع شما را بهتر از هر شخص دیگری در نظر می گیرد خودتان هستید، پس مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده بگیرید. این روزها به هر کاری که مشغولید جدی بگریدش، برایتان نتیجه های قابل توجه به همراه خواهد داشت، شور و هیجان درونیتان را با تفکر هوشمندانه و منطقی ترکیب کنید تا به مشکل برنخورید، درست است که همه چیز دارد خوب پیش میرود اما باید احتمالات را هم در نظر گرفته و برای رویارویی هر چیزی آمادگی کافی داشته باشید، وقت بگذارید و شخصی را متوجه قضاوت اشتباهش بکنید.

امروز سعی کنید کارهایی را انجام دهید که احساسات درونتان را بر می انگیزند و اجازه ندهید موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند دلسردتان کنند و انگیزه تان را از دست ندهید. برای این که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید باید نظم و ترتیب و رویکردی منطقی داشته باشید. هر کاری که می خواهید بکنید به هیچ عنوان خودتان را کنار نکشید و به انتظار این که دیگران کارهایتان را انجام دهند ننشینید. تنها کسی که منافع شما را بهتر از هر شخص دیگری در نظر می گیرد خودتان هستید، پس مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده بگیرید. این روزها به هر کاری که مشغولید جدی بگریدش، برایتان نتیجه های قابل توجه به همراه خواهد داشت، شور و هیجان درونیتان را با تفکر هوشمندانه و منطقی ترکیب کنید تا به مشکل برنخورید، درست است که همه چیز دارد خوب پیش میرود اما باید احتمالات را هم در نظر گرفته و برای رویارویی هر چیزی آمادگی کافی داشته باشید، وقت بگذارید و شخصی را متوجه قضاوت اشتباهش بکنید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بهتر است به جای پیش‌داوری و گوش دادن به حرفهای دیگران، رفتار او را ملاک قضاوت خود قرار دهی. همه آدمها دارای مقاصد و نیتهای پاک و سالم نیستند. پس به کسانی که در ظاهر دوست ولی با افکار شیطانی به سراغت می‌آیند، اعتماد نکن.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مشکلات مالی به وجود می‌آید، اما تو با کمی فکر و اندیشه به راه‌حلی برای رفع آن می‌رسی. پس بهتر است تشویش و نگرانی را از خود دور کنی تا زودتر به نتیجه برسی. به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز قدرت و توانایی های خود را تحت کنترل در بیاورید. هر بار اضافه ای که بر دوشتان است را زمین گذاشته و برای همیشه از زندگی خود حذف کنید، خواه این بار رابطه ای تاریخ گذشته باشد، خواه وسیله ای که دیگر به کارتان نمی آید. اوضاع زندگیتان دارد به موقعیت حساسی نزدیک می شود و اکنون به هیچ عنوان وقت مناسبی برای تسلیم شدن و عقب نشینی نیست. برعکس، اکنون وقت آن رسیده که از حد و مرزهایی که برای خود در نظر گرفته بوده اید فراتر بروید. شما فردی عاقل و بالغ هستید چشمتان را به روی امور کوچک و بی اهمیت ببندید و روی اولویت هایتان تمرکز کنید، در موردی کاملا ناگهانی گزینه های فراوانی پیش روی شما قرار خواهد گرفت، اگر به محدودیت هایتان دقت کنید و حد و مرز ها را در نظر داشته باشید به مشکل خاصی برخورد نمیکنید اما اگر به ترس هایتان غلبه کنید و پا را فراتر بگذارید این محدودیت ها را برای همیشه کنار خواهید گذاشت.

از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد.  از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید.  امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و به صلاح شماست که در این دیدار، مواظب رفتار و گفتارتان باشید. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی درباره شما مطرح کرده‌است. این فرد را شناسایی کنید و حقش را کف دستش بگذارید.




فال روزانه مهر

زندگی تو به تصمیمی بستگی دارد که در آینده نزدیک می‌گیری. پس درباره آن بیشتر تامل کن. قبل از شروع هر کاری باید پایان آن را در نظر گرفت و در صورت اطمینان به آن اقدام کرد.

روزهای خوبی در انتظار توست. پاداش ماهها زحمت و تلاش خود را دریافت خواهی کرد و این مسئله تحول بزرگی را در وضعیت اقتصادیت ایجاد می‌کند.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

قدرتی در زندگی شما در جریان است که بیش از این نمی شود آن را نادیده بگیرید. شاید لازم باشد برای این که از انرژی موجود بیشترین بهره را ببرید تغییراتی را در خودتان و زندگیتان ایجاد کنید و خودتان را با شرایط جدید وفق دهید. کوچکترین دلخوری ها در محل کار به چشمتان همچون مشکلاتی بزرگ خواهند بود و حتی با افراد مورد علاقه تان نیز خوب کنار نخواهید آمد. امروز روز خیلی خوبی برای فعالیت های اجتماعی نخواهد بود. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدا از گفتنش پشیمان شوید، بهتر است در خانه بمانید. اگر بدن آنکه حواستان باشد حرفهایی را به زبان بیاوردی که نباید میگفتید و یا رازی را که قرار بود مخفی بماند را برملا کنید بیش از دیگران خودتان دچار احساس شرمندگی خواهد شد بحث های پیش پا افتاده را جدی نگیرید و خود را از جمعی که شما را تشویق به غیبت کردن میکند فاصله بگیرید اجازه ندهید کوچکترین رفتار دیگران بتواند احساسات مثل حسادت را در وجود شما زنده کند.

ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگیتان حال و حوصله شما را ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

امروز، طلایی‌ترین روز عشق و عاطفه توست. در تمام روزهای سال، چنین حالتی وجود نخواهد داشت. شنیدن و یاد دادن هر پیشنهاد در چنین روزی می‌تواند بسیار جدی باشد و سالها زندگیت را تحت تاثیر قرار دهد.

پیاده روی در مسیر خلوت و به تنهایی نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. افکارت را سامان دهی کن تا بتوانی در آرامش زندگی کنی.

اگر سعی کنی به آرامش برسی زندگی به راه خوبی نزدیک می‌شود و در صورتی که با آرامش با آن مواجه نشوی این شانس را از دست خواهی داد.

تا چند روز آینده اوضاع مالی خوب خواهد بود. اگر به فکر کاری جدی هستی هم اکنون زمان فکر کردن به آن است، در غیر اینصورت تا زمان زیادی نتیجه نخواهی گرفت.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز همان روزی است که مدت ها در انتظارش بوده اید، پس بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. اجازه ندهید که سختی شرایط باعث عقب نشینی شما شود. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که برای به دست آوردن هر چیزی که بخواهید هر مانعی را از میان برداشته و با موفقیت پیش بروید. قدرت اراده و همچنین نظم و ترتیبی که دارید نیز در این راه به کمکتان خواهند آمد. حالا دیگر باید فرصت هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند را قدر دانسته و از آنها بهره ببرید. یادتان باشد شما در انتخاب کردن آزاد هستید اما از نتیجه انتخاب هایتان نمیتوانید فرار کنید، در مورد جایگاه فعلیتان در دنیای اطراف خود فکر کنید و اهداف خود را مجدد مورد ارزیابی قرار دهید، احساسات شما بر اساس اعتماد دو طرفه بنا شده پس اجازه ندهید وقتی خودتان میدانید چه چیزی برایتان بهتر هست دیگران با حرف هایشان شما را از نظرات و تصمیماتتان منصرف کنند.

امروز همان روزی است که مدت ها در انتظارش بوده اید، پس بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. اجازه ندهید که سختی شرایط باعث عقب نشینی شما شود. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که برای به دست آوردن هر چیزی که بخواهید هر مانعی را از میان برداشته و با موفقیت پیش بروید. قدرت اراده و همچنین نظم و ترتیبی که دارید نیز در این راه به کمکتان خواهند آمد. حالا دیگر باید فرصت هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند را قدر دانسته و از آنها بهره ببرید. یادتان باشد شما در انتخاب کردن آزاد هستید اما از نتیجه انتخاب هایتان نمیتوانید فرار کنید، در مورد جایگاه فعلیتان در دنیای اطراف خود فکر کنید و اهداف خود را مجدد مورد ارزیابی قرار دهید، احساسات شما بر اساس اعتماد دو طرفه بنا شده پس اجازه ندهید وقتی خودتان میدانید چه چیزی برایتان بهتر هست دیگران با حرف هایشان شما را از نظرات و تصمیماتتان منصرف کنند.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تو فرد صادقی هستی و خیلی زود به دیگران اطمینان می‌کنی. به زودی حقایقی آشکار می‌شود که تصورش را هم نمی‌کردی. همان کسی که روزی ادعاهای زیادی داشت، اکنون مشتش برای تو باز می‌شود و تو حیران می‌مانی.

این روزها خبرهای غافلگیرکننده‌ای می‌رسد که باید بشنوی و از آنها پند بگیری و قدردان زندگیت باشی. روزهای بهتری در راه است.

نگرانی و تشویش می‌تواند عوارض روحی و جسمانی داشته باشد. به سلامتی‌ات اهمیت بده و آرامش خودت را حفظ کن. سعی کن ناراحتی را از خودت دور کنی و خوب بخوابی.

نباید فقط به نیت پول درآوردن کار کرد. گاهی اوقات لازم است به کار به عنوان یک تفریح نگریست. چیزهای مهمتری هم در زندگی هست.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما مدام در جستجوی برترین تکنولوژی های روز هستید، اما امروز ناگهان قدرت جدیدی را در برابر خود خواهید یافت. بین راه های جدید و روش های سنتی تر یک چالش جدی برقرار خواهد شد که در آن بی شک آنچه جدید و مطابق نیازهای دنیای مدرن است برنده خواهد بود. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. شور و‌ هیجان غیرقابل‌ وصفی که با حضور یک نو رسیده به خانه تان آمده، میتواند اوضاع اینروزهایتان را برایتان زیباتر کند. درحال حاضر هیچکس نمی تواند به پای اراده و شجاعتی که در وجود شماست برسد. تصمیمی که‌ گرفته اید بسیار خوبست، انعطاف پذیری می تواند اینروزها به شما کمک‌ کند تا نظر شخصی را بشنوید و احتمال اینکه ممکن است در مورد مسئله ای مالی اشتباه کنید آنرا بپذیرید.

احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. فکر می‌کنید یکی از همسایه‌ها یا همکاران دشمن شماست و بدتان را می‌خواهد، اما امروز این فرد از در دوستی و آشنایی با شما وارد می‌شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

خیلی چیزها احتیاج به توضیح و تغییر دارند. برای هر کاری باید دلیلی داشت، حتی اگر لازم نباشد دلیل را برای دیگران توضیح دهیم. ابهامی در ذهن یکی اطرفیانت هست که باید برطرف شود.

یک مشکل که مدت چند ماه است تو را درگیرخود کرده است، به پایان می رسد و مزاحمت‌های آن دست از سرت برمی‌دارد. حالا رفتن به یک سفر کوتاه می‌تواند روحیه تو را عوض کند و با خاطرات خوبی از این سفر باز گردی.

باید همزمان مراقب سلامتی روح و جسمت باشی چون هر کدام مکمل دیگریست.

برای انجام کاری ناچار می‌شوی بر فعالیتهایت بیفزائی. روزهای پرجنب و جوشی در پیش داری. مقداری پول به خاطر خرجهای پیش بینی نشده از دست می‌دهی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. فکر می‌کنید یکی از همسایه‌ها یا همکاران دشمن شماست و بدتان را می‌خواهد، اما امروز این فرد از در دوستی و آشنایی با شما وارد می‌شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما اطرافیان، شما را از انجام این کار منصرف کرده‌اند. اجازه ندهید دوستان و آشنایان نظر شما را تغییر دهند. این کار را انجام دهید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش ‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

چون به خودت زیادی اعتماد داری فکر می‌کنی که هر کاری که انجام می‌دهی و یا هر حرفی که می‌زنی درست و به جاست. بهتر است بعضی مواقع خودت را جای دیگران بگذاری، بعد متوجه نظر آنها در مورد خودت می‌شوی. انتقادهایی که احتمالا از تو می‌شود تا حدودی درست است.

به زودی خبری را که مدتی در انتظارش بودی، می‌شنوی و یا چیزی را بدست می‌آوری. اتفاقاتی در راه است که یکی از نگرانی‌هایت را برطرف می‌کند.

یک خواب خوب در شب معادل وزنش به طلا ارزش دارد. چون پرنشاط تر و شاداب‌تر از خواب بیدار شده و بهتر می‌توانیم با گرفتاری‌ها و مشکلات روزمره کنار بیاییم.

مراقب خرج و دخلت باش! همیشه اوضاع همینطور نمی‌ماند، البته اگر به ولخرجی ادامه بدهی. با برنامه و حساب شده خرج کن تا دچار مشکل نشوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز نظم و ترتیب و همچنین محدودیت ناپذیر بودن خودتان را به کار بگیرید تا ببینید چه چیزهایی به دست خواهید آورد. انرژی فراوانی در امروز نهفته است و نباید با بی تفاوتی از کنار آن عبور کنید. شما کنترلی خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر بکنید روی شرایط فعلی دارید، اما همه این ها به شرطی است که خودتان دست به کار شوید تا جادویی که در امروز وجود دارد را فعال کنید. شاید بد نباشد که انرژی خود را روی خانه و سرمایه گذاری هایتان متمرکز کنید. داشتن یک بررسی دقیق و حساب شده از اهدافتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید موقعیت های مناسب برای رسیدن به موفقیت های خود به وجود آورید. شاید بهتر باشد از وارد شدن به هر رابطه عاطفی صرفه نظر کنید مگر آنکه از لحاظ روحی آماده پذیرش هر اتفاقی باشید. در حال حاضر شما مسایل مهمتری برای توجه کردن دارید. یادتان باشد که اوضاع به خوبی الان پیش نخواهد رفت.

امروز نظم و ترتیب و همچنین محدودیت ناپذیر بودن خودتان را به کار بگیرید تا ببینید چه چیزهایی به دست خواهید آورد. انرژی فراوانی در امروز نهفته است و نباید با بی تفاوتی از کنار آن عبور کنید. شما کنترلی خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر بکنید روی شرایط فعلی دارید، اما همه این ها به شرطی است که خودتان دست به کار شوید تا جادویی که در امروز وجود دارد را فعال کنید. شاید بد نباشد که انرژی خود را روی خانه و سرمایه گذاری هایتان متمرکز کنید. داشتن یک بررسی دقیق و حساب شده از اهدافتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید موقعیت های مناسب برای رسیدن به موفقیت های خود به وجود آورید. شاید بهتر باشد از وارد شدن به هر رابطه عاطفی صرفه نظر کنید مگر آنکه از لحاظ روحی آماده پذیرش هر اتفاقی باشید. در حال حاضر شما مسایل مهمتری برای توجه کردن دارید. یادتان باشد که اوضاع به خوبی الان پیش نخواهد رفت.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

سوءتفاهم عجیبی بر سر راهت به وجود آمده. برای حل ماجرا تلاش می‌کنی اما مبهم‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. نگران نباش باید صبور باشی چون با گذر زمان کمی همه چیز درست می‌شود.

در یک میهمانی و یا محیط کار با شخص جالبی آشنا می‌شوی و از صحبت کردن با او به نتایج جدید می‌رسی که بسیار امیدوار کننده است.

ذهن خود را از تنبلی و بی‌کاری نجات بده. با مطالعه کتاب می‌توانی خلاقیت و ابتکار سابق را دوباره بدست آوری و بر اطلاعاتت هم افزوده خواهد شد.

برنامه تو در درازمدت سودآور خواهد بود اما با این حال بهتر است با افراد خبره و باتجربه مشورت کنی تا دچار ضرر نشوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز برای شما یک روز عادی نخواهد بود و به هیچ عنوان نباید تا دیروقت بخوابید. صبح زود بیدار شوید، حتی زودتر از همیشه. فرصت هایی برای شما فراهم شده اند که تنها در فاصله یک قدمی شما قرار دارند و کافی است دستتان را دراز کنید تا آنها را به دست بیاورید. مسائل مربوط به گذشته را کنار گذاشته و ذهن خود را روی آینده متمرکز کنید. در محل کارتان امروز قدرت عجیبی شما را به سوی اهدافتان پیش خواهد برد و تقریبا همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت، پس از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. اگرچه در چشم دیگران همچون ستاره ای میدرخشید اما این اواخر اتفاقاتی افتاده که باعث شده اعتماد بنفس تان را از دست داده و فکر کنید در زندگیتان موفق نیستید، با خودتان رو راست باشید و معیارهای سنجش تان را دوباره بررسی کنید، پیشنهادی به شما خواهد شد یادتان باشد در هر شرایطی کاری را انجام بدهید که درست هست نه کاری که بنظر راحتتر هست، با یک تماس تلفنی از دو دلی در خواهید آمد.

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای حل مشکلات خود بیندیشید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. روحیه‌ای احساساتی دارید و انسان خوش‌قلبی هستید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیفتید. سفری در پیش دارید  و در این سفر به شما حسابی خوش می‌گذرد. مزد زحمت‌های خود را در زندگی دریافت نکرده‌اید و حسابی افسرده ‌شده‌اید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، دستاوردی مهم به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد شد. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار