فال روزانه سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ و فال امروز پنج بهمن و فال روز تولد ۵ بهمن و فال روزانه فردا پنجم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اسا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ و فال امروز پنج بهمن و فال روز تولد ۵ بهمن و فال روزانه فردا پنجم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

راه درست و راه غلط در زندگی هر کس وجود دارد. این تو هستی که با شناخت‌های خود یکی را انتخاب کرده و در آن به پیش می‌روی. پس چه بهتر که همیشه راه درست را انتخاب کنی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید ، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که الان شروع کرده اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید ، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید ، چراکه اگر غیر از این کار را بکنید به هدفتان نمی رسید و مجبور می شوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی می کنید.فال روزانه سه شنبه 5 بهمن 1400

فال روزانه سه شنبه 5 بهمن 1400

شما این اواخر کمی احساس احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید. وقتی می دانید که بدنتان به استراحت نیاز دارد به خودتان فشار نیاورید و خود را مجبور به انجام کارهای اضافه نکنید. شما امروز در طول روز به اندازه ی کافی کار برای انجام دادن داشته اید و به نفعتان است که در پایان روز به خانه بروید و استراحت کنید. شاید پیشنهادهای وسوسه انگیزی به شما بشوند و دلتان بخواهد با خانواده و دوستانتان در خوش گذرانی هایشان همراه شوید. با این حال بهتر است بیخیال این وسوسه ها شده و در خانه بمانید و کمی به خودتان استراحت دهید. به پیام هایی که بدنتان به شما می دهد بیشتر توجه کنید. از انجام کاری که به شما اضطراب می دهد پرهیز کنید. یادتان باشد خدمت به دیگران باید در حد توان انسان باشد، نه بالاتر از آن. از حقیقت ترس نداشته باشید، حتی اگر موقتا باعث دلخوری شود. از خودتان غافل نشوید، برای خودتان و انجام کارهایی که دوست دارید وقت بگذارید.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

مساله‌ای که فکر تو به خود مشغول کرده بود رفع خواهد شد. ممکن است کمی ناراحت و مایوس شوی اما این تجربه‌ای می‌شود که هیچ‌وقت چشم بسته و بدون تفکر، حرف‌های کسی را نپذیری.

برای پیشگیری از یک بحران مالی لازم نیست که به راههای پرپیچ و خم فکر کرد. همین که خود را تحت یک انضباط و برنامه کاری درمی‌آوری در واقع بحران را گذرانده‌ای و موفق شدی. پس دست به کار شو!

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز وقتی که بفهمید برای رسیدن به چیزهایی که دوست داشته اید چه چیزهایی را از دست داده اید واقعا ناراحت می شوید. به هر حال این تصمیمی بوده که قبلا خودتان گرفته بودید و نمی توانید زمان را به عقب برگردانید. البته در این اتفاق حکمتی نهفته است؛ ونوس دوست داشتنی و کیوان رودرروی هم قرار می گیرند و این حادثه مانع این می شود که شما به رضایت کامل برسید. اما از طرف دیگر ونوس از عطارد انرژی می گیرد و بر مقاوت و پایداری شما می افزاید.

وقت خودتان را با سر و کله زدن با افرادی که به هیچ عنوان حاضر به تغییر دادن نظرات خود و پذیرش حرف های شما نیستند هدر ندهید. امروز از آن روزهایی است که شما اصرار دارید دیگران کارها را به روشی که شما می گویید و انتظار دارید انجام دهند. اگر فکر می کنید روشی درست است خودتان از آن استفاده کنید، اما دیگران را نخواهید توانست وادار به پذیرش گفته های خود کنید. ایده ای به سرتان زده است که فکر می کنید الان زمان مناسبی برای اجرای آن نیست و دائم سعی در کنار گذاشتن و فکر نکردن به آن دارید. اگر می بینید نمی توانید این فکر را از سر خود بیرون کنید چه اشکالی دارد اگر یک برنامه ریزی دقیق و صحیح برای اجرای آن انجام دهید؟ برای یک تصمیم گیری بهتر است با شخصی مشورت کنید. مطالعه و تحقیق را کنار نگذارید، چرا که برای پیشرفت تان در کار به آن احتیاج دارید. اگر می خواهید مشکل کسی را حل کنید باید مطمئن باشید که قادر به این کار هستید، وگرنه انرژی خود را هدر می دهید و در ضمن توقع بی جهت و دلخوری هم ایجاد می کنید.

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید.   امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیفتید. به جای وقت‌گذرانی و اتلاف وقت با رفقای ناباب، کمی به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می‌توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی. باید همچنان بر اعصابت مسلط باشی.

این روزها به موانع تازه‌ای برخورد می‌کنی. از این موانع نباید بترسی بلکه باید علت این بحران را بشناسی و آنرا رفع کنی. در این راه دوستانت هم به تو کمک می‌کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

حالا که تعطیلات آخر هفته تمام شده است ، شما دوست دارید از دور هم جمع شدنهای دوستانه لذت ببرید ، اما شاید این کار به آن سادگی که به نظر می رسد نباشد. شاید می خواهید بخشی از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهید ، یا شاید هم می خواهید به مسئولیتهای انجام نشده تان رسیدگی کنید. خوشبختانه امروز شما قادر هستید تمام این کارها را انجام دهید. بنابراین وقتی که کارتان را تمام کردید برای خوشگذرانی کردن و بودن با دوستانتان نیز انرژی خواهید داشت.

در دنیای اطراف شما شخصی وجود دارد که با تمام وجود می خواهد به شما نزدیکتر شود. اگر به این شخص مجالی برای نزدیک شدن به خود ندهید امروز ممکن است بین او و شما تنش هایی پیش بیایند که به سادگی قابل حل شدن نخواهند بود. در شرایط کیهانی فعلی احساسات شما به شدت در نوسان هستند و به همین دلیل هم کنترل آنها برایتان به شدت دشوار خواهد بود. نظرات و حرف هایتان برای شما بسیار مهم هستند و دفاع از موضع فعلیتان برایتان به اندازه ی موضوع مرگ و زندگی اهمیت پیدا کرده است. شما در حال حاضر برداشت چندان دقیقی از آنچه اهمیت دارد و آنچه مهم نیست ندارید و نظراتتان ممکن است خیلی سریع تغییر پیدا کنند. لزومی ندارد که بخواهید دائم خودتان را به دیگران ثابت کنید. در مورد مسائل کاری تان متوجه تغییرات اوضاع باشید، گرچه دیگران در مقابله با تغییرات ناگهانی انعطاف ناپذیر می شوند، اما شما با تمام وجود آماده اید تا راه را برای تغییرات مثبت باز کنید.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. روز را با محبت و صفا به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که دوستشان دارید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

مساله مهمی این روزها فکر تو را به خودش مشغول کرده است. اما به نظر می‌رسد باید قید این موضوع را زد و با آن خداحافظی کرد چون اگر هم به او برسی، دوام نمی‌یابد و خیلی زود همه چیز خراب می‌شود.

فعالیت‌های روزانه است که به تو شادی و نشاط می‌دهد. همه دوست دارند تعطیل باشند اما اگر این تعطیلات برای تو چند روز ادامه داشته باشد کلافه می‌شوی. به کاری مشغول باش که از انجامش لذت ببری و تو را سرشوق بیاورد.

بدون یک برنامه‌ریزی دقیق نمی‌شود به پول رسید. شاید به طور تصادفی به سودی برسی اما کوتاه مدت خواهد بود و نباید به آن دل ببندی چون به زودی از بین خواهد رفت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

الان زمان این رسیده که افسار زندگی تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید ، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی کند!

بودن در کنار دوستان و عزیزانتان در هنگام خوشی و خوشحالی کار چندان سختی نیست و آنچه اهمیت دارد این است که در روزگار سختی و مشکلات نیز در کنار آنها باشید. پس هر چند این کار مشکل به نظر می رسد، سعی کنید در هر شرایطی حمایت خود را از آنها نشان دهید. امروز از آن روزهایی است که وفاداری شما نسبت به دوستان و نزدیکانتان به ورطه ی امتحان گذاشته خواهد شد. امروز شما از داشتن یک مکالمه ی نزدیک و صمیمانه با شخصی که دوست دارید هراس دارید، آن هم فقط به این دلیل که نگران آن هستید که نتیجه طبق خواسته ی شما نباشد. کمی جسارت به خرج دهید، اکنون سکوت جایز نیست. برای گفتگو به جمعی دعوت خواهید شد، مراقب باشید بحث از کنترل تان خارج نشود. برای خرید یک هدیه فکرتان مشغول می شود. در نوشیدن و خوردن حد اعتدال را نگه دارید. مسئولیت مهمی به عهده شماست حواستان باشد تا رسیدن به نتیجه مطلوب به آن رسیدگی کنید.

امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید.  انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. اگر مواظب رفتار و گفتار خود نباشید، امروز کار ناشایستی انجام می‌دهید و اطرافیان را ناراحت می‌کنید. به صلاح شماست که حواس‌تان به رفتار و گفتارتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق‌بی‌پایانش را به پای شما می‌ریزد. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

چون تحت تاثیر دیگران و حرفهایشان قرار می‌گیری روز به روز از دوست یا همسرت فاصله گرفته‌ای. باید هشیار باشی و روابط بهم ریخته را روبراه کنی تا فرصتی برای افراد سودجو برای خودنمایی به وجود نیاید.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

تو زندگی را دوست داری و کمتر به آینده‌های دور فکر می‌کنی. آنقدر در وقایع روزمره غرق شده‌ای که نمی‌توانی به آینده فکر کنی. اگر همین روش را ادامه دهی به زودی با بحران مالی و رکود اقتصادی مواجه می‌شوی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما ارتباط زیاد بین توانایی های معمولی هر فرد و کارهایی که انجام می دهیم را درک کرده اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند و وقتی به واقعیت تبدیل می شوند وضوح شان نیز بیشتر می شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده تان افتاده است بکنید ، بر روی کارهایی که می توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند ، چیزهایی را که می توانید اصلاح کنید.

امروز پی بردن به آنچه در ذهن و قلب شما می گذرد برای دیگران کار دشواری نخواهد بود و یک نگاه به چهره تان برای آنهایی که شما را می شناسند کافی است تا به همه چیز پی ببرند. گمان نکنید که در چنین روزی با تلاش کردن می توانید چیزی را از کسی مخفی کنید. به نفعتان است که حتی اگر فکر می کنید گفته هایتان برای طرف مقابلتان خوشایند نخواهند بود، خیلی صادقانه در مورد احساسات و افکار خود صحبت کنید. در محل کارتان احساس می کنید کارهایی که انجام می دهید و زحماتی که می کشید اصلا دیده نمی شوند، اما کاملا در اشتباه هستید. حتی اگر کسی به طور مستقیم چیزی به شما نگوید هم قطعا متوجه تلاشتان هستند. مراقب شخصی چاپلوس باشید که برای پیشرفت مقاصد خود می خواهد شما را به بالاترین نقطه برساند، اما بعد ناگهان رهایتان کند. خودتان را درگیر مسائل دیگران نکنید. پیاده روی به صورت روزانه را اگر یک عادت قرار دهید برای تان بسیار مفید خواهد بود. به روح و جسمتان کمک می کنید.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید.  تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید.  فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیش‌از‌حد سخت نگیرید و ایشان را تحت فشار نگذارید.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

بهتر است به جای پیش‌داوری و گوش دادن به حرفهای دیگران، رفتار او را ملاک قضاوت خود قرار دهی. همه آدمها دارای مقاصد و نیتهای پاک و سالم نیستند. پس به کسانی که در ظاهر دوست ولی با افکار شیطانی به سراغت می‌آیند، اعتماد نکن.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مشکلات مالی به وجود می‌آید، اما تو با کمی فکر و اندیشه به راه‌حلی برای رفع آن می‌رسی. پس بهتر است تشویش و نگرانی را از خود دور کنی تا زودتر به نتیجه برسی. به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

یکی از فصلهای زندگی شما رو به پایان است ، البته این کتاب به این زودی ها تمام نمی شود!! هم اکنون شاید بهترین استفاده از انرژی تان این باشد که یک پروژه سازنده را شروع کنید ، حتی اگر فکر کنید نمی توانید آن را به اتمام برسانید. در حالیکه به تغییراتی که برای بهتر کردن زندگی تان بدانها نیازمندید فکر می کنید ، تغییراتی هم که اخیرا در خانه و در محل کارتان ایجاد کرده اید را ارزیابی کنید. الان اصلا نگران مشکلات بزرگتر نباشید؛ فقط روی بخشی از جنبه های زندگی تان که به آسانی مدیریت می شوند ، تمرکز کنید.

امروز شما احساس می کنید که دنیا باید طبق میل و خواسته ی شما بچرخد و نسبت به عقاید و نظرات خود تعصب بسیاری از خود نشان می دهید، با این حال لازم است این نکته را به شما یادآوری کنیم که در این دنیا افراد دیگری هم زندگی می کنند که نمی توانید آنها و نظراتشان را نادیده بگیرید و به زور حرف خودتان را به کرسی بنشانید. در واقع امروز در بیان کردن افکارتان مشکل خاصی نخواهید داشت، اما پای بیان احساساتتان که به میان بیاید اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. امروز در محل کارتان احساس می کنید یکی از همکارانتان شا را به صورتی غیر عادی و به نحوی که اصلا به او ارتباطی پیدا نمی کند زیر نظر گرفته است، بهترین کار این است که با بی تفاوتی رفتار کنید. در جمعی مراقب زبانتان باشید، گاهی لزومی ندارد هر چیزی که به ذهن تان می رسد، به زبان هم بیاورید. شما انسانی بخشنده و بدون کینه هستید، همین خصوصیت تان این روزها در مورد شخصی به کمک تان می آید. در مورد سفر جدی تر فکر کنید، به آرامش تان کمک می کند. یک تماس را بی جواب گذاشته اید.

عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. مواظب حرف‌هایتان نیستید و گفته‌هایی که می‌زنید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهانتان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهن‌تان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که ارزش محبت‌های‌تان را دارد.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

زندگی تو به تصمیمی بستگی دارد که در آینده نزدیک می‌گیری. پس درباره آن بیشتر تامل کن. قبل از شروع هر کاری باید پایان آن را در نظر گرفت و در صورت اطمینان به آن اقدام کرد.

روزهای خوبی در انتظار توست. پاداش ماهها زحمت و تلاش خود را دریافت خواهی کرد و این مسئله تحول بزرگی را در وضعیت اقتصادیت ایجاد می‌کند.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

این ماه شما با تجربه احساسی بدی که با یکی از دوستان صمیمی و یا یکی از افراد خانواده تان داشتید درگیر بودید. وقتی که شما تشخیص داید به نیازهایتان بی توجهی شده است ، تا آخرین لحظه همه چیز رو به بهبود و بهتر شدن می رود. متاسفانه این اتفاق مثل یک زنجیره کامل و آشنا نخواهد بود. اما به طور کامل نیز تمام نمی شود. پس برای ایستادگی کردن در برابر چیزهایی که خیلی برایتان مهم هستند هنوز دیر نشده است.

شما بی آن که خودتان متوجه باشید سعی دارید دیگران و رفتارهایشان را تحت کنترل خود در بیاورید. در نتیجه ی این فشاری که به بقیه وارد می کنید این احتمال وجود دارد که با واکنش های تند احساسی دیگران متوجه شوید و برخوردهایی با شما شود که چندان برایتان خوشایند نیست. شما مسئول کارها و اشتباهات دیگران نیستید، پس تا زمانی که خودشان از شما تقاضای کمک نکرده اند در کارهایشان دخالت نکنید. شما خودتان به اندازه ی کافی کار و گرفتاری های مختلف دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، دیگر چرا با به دوش کشیدن مسئولیت کارها و رفتارهای دیگران اوضاع را برای خودتان از این که هست سخت تر کنید؟ شما ذاتا خوش سلیقه هستید، از این خصوصیت تان در زمان مناسب استفاده خوبی خواهید کرد. به عقب برنگردید، چشمتان به افق های روبرو باشد، نه فرصت های از دست رفته. تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد، گرچه کارها با سرعتی که شما توقع دارید. پیش نمی رود. بهتر است کمی صبور باشید.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده و همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل می‌شوید. انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. سفری در پیش دارید، در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد اما در طول سفر با افراد مهمی آشنا خواهید شد. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

امروز، طلایی‌ترین روز عشق و عاطفه توست. در تمام روزهای سال، چنین حالتی وجود نخواهد داشت. شنیدن و یاد دادن هر پیشنهاد در چنین روزی می‌تواند بسیار جدی باشد و سالها زندگیت را تحت تاثیر قرار دهد.

پیاده روی در مسیر خلوت و به تنهایی نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. افکارت را سامان دهی کن تا بتوانی در آرامش زندگی کنی.

اگر سعی کنی به آرامش برسی زندگی به راه خوبی نزدیک می‌شود و در صورتی که با آرامش با آن مواجه نشوی این شانس را از دست خواهی داد.

تا چند روز آینده اوضاع مالی خوب خواهد بود. اگر به فکر کاری جدی هستی هم اکنون زمان فکر کردن به آن است، در غیر اینصورت تا زمان زیادی نتیجه نخواهی گرفت.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز صرفا قصد و نیت شما حرف اول را می زند. یک بار که آستینهایتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنید ، خیلی راحت می توانید حرفهایتان را عملی کنید. باوجود این شما مورد آزمایش هم قرار می گیرید. آیا شما انقدر به خودتان اطمینان دارید که از تصمیمی که جدیدا گرفته اید دفاع کنید؟! خوشبختانه بهرام یعنی سیاره بختتان به نفع شما مبارزه می کند. قوی باشید؛ شما به پیروزی نهایی نزدیک شده اید!!

امروز باید با احتیاط بیشتری با شرایط غیر منتظره مواجه شوید. خبر خوب این است که انعطاف پذیری در نگرشتان در رویارویی با مشکلات و پیچیدگی هایی که سر راهتان قرار دارند به شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. در حالی که دیگران اگر نقشه ها و برنامه هایشان به خوبی پیش نروند ناراحت و عصبی می شوند، شما خواهید توانست به راحتی با هر مشکلی مواجه شوید و حتی اگر کارها طبق برنامه هایتان پیش نروند هم هر گرفتاری و دشواری را برای خود به یک موقعیت و فرصت مثبت تبدیل کنید. اگر کسی با نظر شما مخالفت کرد با جدیت تمام پای حرفتان بمانید و آن را عملی کرده و تسلیم حرف دیگران نشوید. در مورد مسئله ای عاطفی امروز و فردا کردن شرط عقل و تدبیر نیست. قدر لحظه ها را بدانید و آن ها رو بیهوده از دست ندهید. به پدر و مادرتان بیشتر توجه کنید. برای خرید یا نقل مکان بهتر است هرچه زودتر تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت تر نکنید. شما کارهای واجب تر دارید.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان باقی می‌ماند.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

تو فرد صادقی هستی و خیلی زود به دیگران اطمینان می‌کنی. به زودی حقایقی آشکار می‌شود که تصورش را هم نمی‌کردی. همان کسی که روزی ادعاهای زیادی داشت، اکنون مشتش برای تو باز می‌شود و تو حیران می‌مانی.

این روزها خبرهای غافلگیرکننده‌ای می‌رسد که باید بشنوی و از آنها پند بگیری و قدردان زندگیت باشی. روزهای بهتری در راه است.

نگرانی و تشویش می‌تواند عوارض روحی و جسمانی داشته باشد. به سلامتی‌ات اهمیت بده و آرامش خودت را حفظ کن. سعی کن ناراحتی را از خودت دور کنی و خوب بخوابی.

نباید فقط به نیت پول درآوردن کار کرد. گاهی اوقات لازم است به کار به عنوان یک تفریح نگریست. چیزهای مهمتری هم در زندگی هست.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما نباید خیلی انرژی تان را تلف کنید و باید آن را ذخیره کنید ، به خصوص اگر هفته واقعا سخت و پرکاری را پیش رو داشته باشید. در نهایت غلبه کردن بر هیجانات تجریبات اخیر امکان پذیر است ، اما بهتر است که آگاهانه از حجم و میزان آن بکاهید تا بتوانید تعادل و آرامش خود را بازیابید. به یاد داشته باشید ، الان کمتر بهتر از بیشتر است!!

امروز از پیله ای که به دور خود تنیده اید خارج شوید و اینقدر از دیگران فاصله نگیرید. تا زمانی که گزینه های مختلفی که پیش رویتان قرار دارند را به طور کامل مورد بررسی قرار ندهید نخواهید توانست راه درست را پیدا کنید. خوشبختانه امروز شما از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستید و همین باعث می شود احترام و اعتماد دیگران را به راحتی به دست بیاورید. شما هم بهتر است مواظب باشید کاری نکنید که دیگران احساس کنند در جدال با آنها هستید و از وسوسه درگیر شدن با دیگران امتناع کنید. اگر بدون نشان دادن واکنش و با یک لبخند همراه با آرامش از کنار این موضوع رد شوید مسئله خودبخود حل خواهد شد. به خاطر کمکی که چند وقت پیش به کسی کرده بودید و باعث نجات او از یک مخمصه شده بودید از شما تقدیر شایسته ای می شود. در کار یا تحصیل به موفقیت بزرگی می رسید. با توجه به خصوصیاتی که از نظر روحی و جسمی دارید شما این روزها نیاز مبرمی به حضور در فضای سبز دارید.

بیش‌از‌حد به نگرانی‌ها فکر نکنید و به دنبال آرامش باشید. برای مبارزه با بیماری و کسالت از ورزش کمک بگیرید. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایان‌تان را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشق‌تان است. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

خیلی چیزها احتیاج به توضیح و تغییر دارند. برای هر کاری باید دلیلی داشت، حتی اگر لازم نباشد دلیل را برای دیگران توضیح دهیم. ابهامی در ذهن یکی اطرفیانت هست که باید برطرف شود.

یک مشکل که مدت چند ماه است تو را درگیرخود کرده است، به پایان می رسد و مزاحمت‌های آن دست از سرت برمی‌دارد. حالا رفتن به یک سفر کوتاه می‌تواند روحیه تو را عوض کند و با خاطرات خوبی از این سفر باز گردی.

باید همزمان مراقب سلامتی روح و جسمت باشی چون هر کدام مکمل دیگریست.

برای انجام کاری ناچار می‌شوی بر فعالیتهایت بیفزائی. روزهای پرجنب و جوشی در پیش داری. مقداری پول به خاطر خرجهای پیش بینی نشده از دست می‌دهی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز فروخوردن خشمتان می تواند سبب خوشبختی و موفیقتان شود ، اما ناآگاهانه حرف زدن نیز می تواند باعث ناراحتی و مشکل شود. با این حال تغییر دادن دیدگاهتان می تواند به تبدیل کردن احساسات منفی به مثبت کمکتان کند. بهرام بی باک و ستاره جنگ از کیوان یعنی سیاره بخت شما حمایت می کند و شما را قادر می سازد که به خاطر موفقیت لذت و خوشی را به تاخیر بیندازید. شما به اهدافتان خواهید رسید ، حتی اگر بیشتر از تصور شما طول بکشد. و وقتی این اتفاق افتاد به اندازه کافی برای استراحت کردن و جشن گرفتن زمان دارید.

شما نمی توانید درک کنید که چرا در چنین روز عادی و حتی خوبی، دیگران تا این حد همه چیز را برای خود و اطرافیانشان سخت کرده اند. اگر می خواهید دیگران به شما اعتماد داشته باشند باید سطح خودتان را با آنها یکی کنید و به نیازهایشان توجه کافی داشته باشید. اگر می بینید نمی توانند مثل شما در برابر همه چیز لبخند بزنند آنها را به حال خودشان گذاشته و اجازه بدهید راحت باشند. در مسیر رسیدن به خواسته هایتان صبر کردن برای رسیدن زمان مناسب شرط لازم برای رسیدن به موفقیت است. این جمله را به خاطر داشته باشید که صبر تلخ است ولی میوه آن شیرین است. امروز خلاقیت شما در اوج است،از آن برای نشان دادن عشقتان به طرف مقابلتان استفاده کنید. آرام بودن و گوشه گیر بودن را با هم یکی نکنید، با دیگران همکاری و فعالیت داشته باشید گوشه گیری شما را منزوی می کند. در مقابل شخصی که دائم دنبال ایراد گرفتن و محکوم کردن شماست آرام و متین رفتار کنید اما از او فاصله بگیرید، او خیر شما را نمی خواهد.

انسان باتجربه‌ای هستید و نظرهای مفید و سودمندی دارید، اما نظرهای خود را درمیان جمع ابراز نمی‌کنید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌‌ باز نکنند. ادامه این شرایط اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که با صدایی بلند و رسا نظرهای خود را اعلام کنید و اطرافیان را از این نظرهای مفید بهره‌مند سازید. نبود اعتماد‌به‌نفس سد راه شما در پیشرفت و موفقیت است و اگر به فکر دستاوردهای بیشتری در زندگی هستید، باید فکری به حال این وضعیت بردارید و با اعتماد‌به‌نفس و اراده‌ای پولادین مسیر موفقیت را در پیش بگیرید.  روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. با کار بیش‌از‌حد، زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم نکنید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. امروز سنگی سر راه شما قرار خواهد گرفت و کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شما است، نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

چون به خودت زیادی اعتماد داری فکر می‌کنی که هر کاری که انجام می‌دهی و یا هر حرفی که می‌زنی درست و به جاست. بهتر است بعضی مواقع خودت را جای دیگران بگذاری، بعد متوجه نظر آنها در مورد خودت می‌شوی. انتقادهایی که احتمالا از تو می‌شود تا حدودی درست است.

به زودی خبری را که مدتی در انتظارش بودی، می‌شنوی و یا چیزی را بدست می‌آوری. اتفاقاتی در راه است که یکی از نگرانی‌هایت را برطرف می‌کند.

یک خواب خوب در شب معادل وزنش به طلا ارزش دارد. چون پرنشاط تر و شاداب‌تر از خواب بیدار شده و بهتر می‌توانیم با گرفتاری‌ها و مشکلات روزمره کنار بیاییم.

مراقب خرج و دخلت باش! همیشه اوضاع همینطور نمی‌ماند، البته اگر به ولخرجی ادامه بدهی. با برنامه و حساب شده خرج کن تا دچار مشکل نشوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 شما در مراحل آخر آماده سازی به سر می برید ، اما قبل از اینکه واقعا تشخیص بدهید که چه چیزهایی را آماده کرده اید باید ماه ها وقت صرف کنید. احتمالا برای ایجاد کردن برنامه های جدید و یا تکمیل کردن کارهایی که قبلا انجام داده اید ، خیلی دیر شده است. حالا بهترین ریسک برای شما این است که وابستگی هایتان به آینده را رها کنید ، چرا که کسوف ماه برج دلو در روز دوشنبه قرار است ، تغییراتی که شما آنها را متوجه نمی شوید تسریع بخشد.

امروز احساسات شما برایتان اهمیتی بیش از هر زمان دیگری پیدا کرده اند و فکر می کنید در هر شرایطی باید به آنها توجه کافی داشته باشید. شاید دیگران بخواهند با حرف هایشان شما را از توجه به احساس خود منصرف کنند، اما با توجه به گفته هایشان خواهید دید که آنها اهمیت چندانی به واقعیت ها نمی دهند و در واقع فقط می خواهند نظر خود را به شما تحمیل کنند. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. چه دلتان بخواهد و چه نخواهد باید با تغییرات روبرو شوید. در مورد نگرانی هایتان با عشقتان حرف بزنید و با تکیه به او به آرامش برسید. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید و کارهایش را بیش از این به تعویق نیندازید. شخصی برایتان کار مهمی انجام داده تا می توانید از او تشکر کنید. پیشنهادی به شما می شود که بهتر است به سادگی نپذیرید و در مورد آن پرس و جو کنید. آزادی تان را ارزان نفروشید.

اهل منزل امروز حسابی هوای‌‌تان را دارند و کاری می‌کنند که به شما بد نگذرد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.   انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. دیدگاهی که به کار و موفقیت دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با پیشرفت ندارید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ )

 

سوءتفاهم عجیبی بر سر راهت به وجود آمده. برای حل ماجرا تلاش می‌کنی اما مبهم‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. نگران نباش باید صبور باشی چون با گذر زمان کمی همه چیز درست می‌شود.

در یک میهمانی و یا محیط کار با شخص جالبی آشنا می‌شوی و از صحبت کردن با او به نتایج جدید می‌رسی که بسیار امیدوار کننده است.

ذهن خود را از تنبلی و بی‌کاری نجات بده. با مطالعه کتاب می‌توانی خلاقیت و ابتکار سابق را دوباره بدست آوری و بر اطلاعاتت هم افزوده خواهد شد.

برنامه تو در درازمدت سودآور خواهد بود اما با این حال بهتر است با افراد خبره و باتجربه مشورت کنی تا دچار ضرر نشوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز به جای کار کردن و یا به تنهایی بازی کردن ، روش خود را تغییر داده و با افراد دیگر و در جمع باشید. با ملحق شدن به یک گروه اجتماعی می توانید از قید و بندها رها شوید ، برای اینکه شما نیاز دارید به طور موقت از عمل کردن بر طبق ایده های یک یک دوستانتان آزاد شوید. بحث در این نیست که ایده های دو نفره که با شور و مشورت حاصل شده برای شما خوب عمل نمی کند؛ این روش عالی است! اما حالا شما می توانید به جای اینکه خودتان را درگیر روابط خیلی دوستانه کنید ، با حل کردن خود در یک گروه سود ببرید.

 اجازه ندهید نظرتان بی اهمیت و بی فکرانه ی یک نفر دیگر تمام روز شما را خراب کند. امروز بقیه در همه چیز، از پول گرفته تا احساسات و  حتی میزان وقتی که به دیگران اختصاص می دهند خساست به خرج می دهند. امروز بهتر است در نصیحت کردن به دیگران احتیاط بیشتری به خرج دهید چون وقتی با آنها در مورد اشتباهات و کاستی هایشان صحبت کنید اصلا از شما استقبال نخواهند کرد و حتی شما را مورد سرزنش قرار خواهند داد و به توصیه هایتان هیچ اهمیتی نخواهند داد. امروز به نفعتان است که خودتان را از سر راه دیگران کنار کشیده و بگذارید همان کاری را انجام دهند که خودشان صلاح می دانند. رقابت با شخصی باعث می شود شما با انگیزه و کوشاتر بشوید و زودتر به آنچه که می خواهید برسید. بیشتر از آنکه به ظاهر توجه کنید به باطن طرف مقابل بیاندیشید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، شاکر باشید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت.

به فکر سلامتی‌‌تان باشید و قدری استراحت کنید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب‌ نباشید حساب و کتاب خرج و دخل از دست‌تان خارج می‌شود. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید.  احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. برنامه‌های مهمی برای امروز کشیده‌اید، اما کار ضروری برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار