فال روزانه سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ و فال امروز هفت دی و فال روز تولد ۷ دی و فال روزانه فردا هفتم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش س...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ و فال امروز هفت دی و فال روز تولد ۷ دی و فال روزانه فردا هفتم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز واجب است که مسیر و خط فکری خود را پیدا کنید ، بنابراین شما می توانید سطح بالایی از انرژی را ذخیره کنید. اگر چه شاید شما مثل خرگوش به سرعت کارتان را شروع کرده باشید ، اما ورود سیاره بخت شما یعنی بهرام به خانه برج جدی مزایای حرکت آرام و پیوسته لاک پشت بلند همت به سمت جلو را بهتان می آموزد! برای آینده خود رویاپردازی کنید و بعد برای دستیابی و به وقوع رسیدن آن زمان بگذارید.فال روزانه سه شنبه 7 دی 1400

فال روزانه سه شنبه 7 دی 1400

انسان تنهایی هستید و علاقه‌ای به نشست‌وبرخاست با اطرافیان ندارید، اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند و در اولین فرصت وقتی را برای گذراندن با اعضای خانواده و آشنایان اختصاص دهید تا دوستی خود را با اطرافیان عمیق و ریشه‌دار کنید. امروز قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. مدتی است که رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشق‌تان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  امروز اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد.

 

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما در نقطه شروع ماجرایی بزرگ ایستاده اید و آنچه که هم اکنون یاد می گیرید اساس و بنیاد چیزهایی است که پیش رو دارید. اگر یک بار عزم خود را جزم کنید و حرکت در مسیر تقدیر و سرنوشت خود را در پیش بگیرید ، واقعا هیچ محدودیتی برای کارهایی که می خواهید انجام دهید وجود نخواهد داشت. از بزرگ فکر کردن نهراسید؛ فقط به یاد داشته باشید که باید افکارتان را با روشی کاربردی و منطقی ارائه کنید.

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد.   تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما واقعا تصمیم خود را گرفته اید که ته و توی موضوعی را درآورید که چندی است شما را به دردسر انداخته است. این فکر مثل یک هوس زودگذر نیست؛ شما تصمیم خود را گرفته اید که هر کاری لازم بود برای فهمیدن احساسات تان انجام دهید. شاید شما به سمت ارزش های کاذب کشیده شوید ، اما نباید چشم خود را به روی واقعیت ها ببندید. در مورد چیزهایی که برایتان بیشترین اهمیت را دارند تصمیم گیری کنید و آنها را به جهان واقعی بیاورید.

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذارید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید.   انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار خواهد شد.  کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شخصی قدرتمند اصرار می کند که روش مستقلانه خود را در پیش بگیرید ، حتی اگر وسوسه شدید که این فرد را نادیده بگیرید ولی بهتر است که بادقت به حرف های او گوش دهید. درس گرفتن از شخصی که بهتان سخت گیری می کند می تواند برایتان مفید باشد ، چراکه آنوقت شما ترجیح می دهید در برابر حملات احتمالی از خود دفاع کنید. با همه این احوال گوش سپردن به حرف های دیگران بهتان کمک می کند زندگی خود را بهتر کرده و سازنده تر باشید.

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است.  زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

و باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما امروز خیلی راحت رویاپردازی کرده یا توسط فردی که بهش اطمینان دارید به سمت رویاها و خیالات واهی کشیده می شوید. اگرچه این کار بهتان کمک می کند که دید مثبت تری در مورد خود داشته باشید ، اما شما را از کارهای که باید امروز انجام دهید دور می کند. توجه کردن به جزئیات در ابتدا ممکن است برایتان مایه دلخوری و ناراحت کننده باشد. اما در هفته هایی که پیش رو دارید احتمالا تلاشی مضاعف لازم است.

در بستر بیماری افتادید و حال و روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که ناخوش‌احوالی شما دیری نخواهید پایید و از امروز نشانه‌های بهبودی را مشاهده خواهید کرد. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می گذارد. فراموش نکنید که سستی ها و ضعف هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی که حس می کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیر این‌ صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند.  احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جان‌تان شعله‌ور بماند. دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما امروز سعی می کنید که شکست های خود را جبران کنید ، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده های روحی مربوط به گذشته می تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟

روز خوبی راآغاز نکرده‌اید و سلامتی‌تان در خطر است، در چنین شرایطی شرط عقل این است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت وجود نازنین‌تان به خطر نیافتد. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموال‌تان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. کارها راحت‌تر از چیزی که انتظارش را دارید انجام می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کارهای ناتمام را پایان بخشید. روحیه‌ای همراه با شادی و نشاط را تا پایان روز تجربه می‌کنید. این هیجان و شادی را به اعضای خانواده منتقل کنید و در کنار یکدیگر حسابی خوش بگذرانید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شاید شما رویاها و خیالات غیر قابل کنترلی داشته باشید که روح تان را سیراب می کنند ، اما باید موقتا آنها کنار بگذارید تا بتوانید به موضوعات مهم تر رسیدگی کنید. برنامه ریزی کردن صرف کافی نیست؛ شما باید برنامه خود را به مراحل بعدی هدایت کنید. اما سعی نکنید همان دفعه اول خیلی کار کنید. برداشتن قدم های کوچک و برنامه ریزی شده خیلی بهتر از جهش و پرش ناگهانی و یکاره به سمت جلو است!

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. گرفتاری پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان دائم به کارهای‌تان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوری‌تان را فراهم کرده‌است.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در حالی که زمام امور را از دست داده اید ، بریاتان خیلی مهم است که یاد بگرید خونسردی خود راحفط کرده و شکیبا باشید. شما می دانید که چه کاری می خاوهید انجام دهدی ، اما بی صبری شما مشکلاتی برایتان ایجاد می کند که نمی توانید آنطوری که دوست داشتید با سرعت به سمت جلو حرکت کنید. به جای گیر کردن در دام موانع و مشکلات ، شما می توانید با آرام کار کردن و بیشتر احتیاط کردن آنها را از سر راه خود بردارید.

نگرانی‌های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. بهتر است امروز بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید و با کاهش فشارهای کاری زمینه آرامش بیشتر خود را فراهم کنید.  فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد. خبر خوشی از جانب یکی از اعضای نزدیک خانواده به دست شما خواهد رسید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

حالا که شش سیاره در نشانه شما حضور دارند زندگی برایتان ساده نیست! شما سنگینی بار کل جهان را روی شانه های خود حس می کنید و از پشتیبانی کردن همه آنها خسته شده اید. اما شما مجبور نیستید نقش اولیای امور و مراجع قانونی را بازی کنید! حتی اگر می دانید چه چیزی بهترین است ، به دیگران اجازه دهید که خودشان راه رسیدن به موفقیت را پیدا کنند و با این کار عقل و درایت خود را نشان دهید.

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. عشق بی‌پایان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید و مطمئن باشید که عشق شما یک‌طرفه نمی‌ماند و پذیرای محبت ایشان خواهید بود. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید.
فال روزانه فردا بهمن (فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

در حالی که ماه برج دی در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه خیالات و رویاها ، آرزوهای شما را تحقق می بخشد ، رویاهایتان نیز شما را در مسیری کاملاً منطقی و کاربردی قرار می دهند. ماندن و قرار گرفتن در همان شرایط گذشته که به خوبی می شناختید می تواند تضمین کننده خوشحالی شما در زمان حال و موفقیتتان در زمان آینده باشد. اکنون به غریزه خود اطمینان کنید ، برای اینکه شما را به مسیر درستی هدایت می کند.

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. امروز سنگی سر راه شما قرار خواهد گرفت و کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند.

 

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ )

 

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اسفند : امروز ماه در یازدهمین خانه شما ، یعنی خانه آرزوهای بلند مدت قرار دارد و شما به جای اینکه به چند روز آینده فکر کنید به آینده دور و دراز خود توجه می کنید. ولی به جای اینکه فقط فکر و خیال کنید و رویاپردازی کنید ، بهتر است که به طور اصولی روی یکی از ایده های خود تمرکز کرده و همان را دنبال کنید. مادامی که شما دوست دارید کارهای مربوط به آینده را دنبال و پیگیری کنید ، برنامه ریزی کردن مفید واقع خواهد شد.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.  اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید.  معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال خوشی ندارد و نیازمند پرستاری شما است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار