فال روزانه سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۸ فروردین ماه و فال روزانه فردا هشتم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزان...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۸ فروردین ماه و فال روزانه فردا هشتم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی

به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اجازه ندهید نگرانی و اضطراب روز شما را خراب کند. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز نیازمند پرستاری و مراقبت شما است. به لحاظ مالی امروز با موقعیت‌های چشمگیری روبرو خواهید شد. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا کدورت‌های قدیمی را کنار بگذارید و روز عاشقانه‌ای را با همسر یا عشق‌ زندگیتان به پایان برسانید. دشمنی دارید و این فرد امروز نقشه کشیده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. این روزها شما باید به خودتان تکانی بدهید و با سرعت عمل و دقت بالا اقدام کنید. در تحصیل به خودتان زنگ تفریح بدهید حتی اگر این زنگ تفریح به نظرتان طولانی بشود. شرایط عوض می شود، آن را جدی تر بگیرید. رفتن عزیزی بسیار غمگین‌تان کرده.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد کرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

با فکرکردن به نکات مثبت زندگی، انرژی بگیرید و روحیه خودتان را حفظ کنید. آهنگ سفر کرده‌اید، اما در این مسافرت احتمال دارد کالای باارزشی را گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. بر عصبانیت و ناراحتی خود غلبه کنید. اگر نمی‌خواهید آبروی‌تان برود، رابطه پنهانی که دارید را خاتمه دهید. کارهای روزانه همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. فرصتی مهیا می‌شود تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه به آرامش برسید. از کسی که دلواپسش هستید خبری می رسد و دلتان آرام می گیرد. در مورد نیتتان شرایط برای رسیدن مهیاست. برای رفع مشکل مالی با شخصی که همفکر شماست مشورت می کنید. در رابطه عاطفی تان حواستان باشد همه پل ها را پشت سرتان خراب نکنید.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید.  به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. یکی از آشنایان امروز از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. از رفتار این فرد خرده به دل نگیرید و بر این کار ناشایست چشم‌پوشی کنید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما ابراز محبت خواهد کرد. فردی قصد دخالت در زندگی شما را دارد. این فرد را شناسایی کنید و اجازه ندهید با دخالت‌های بیجا، زندگی شما را نابود کند.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.

همیشه به دنبال چیزهای غیرممکن هستی و همین تو را خسته می‌کند. نمی‌دانی که حتی یک موفقیت کوچک به تو انرژی خاصی می‌دهد که برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت کوچک باش.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. از جایی که فکرش را نمیکردی پولی به دست تان می‌رسد. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید. همسر یا عشق‌ زندگیتان شما را درک نمی‌کند و این وضعیت فاصله‌ای عمیق بین شما ایجاد کرده‌ است. روز خوبی را برای معامله و انجام امور مالی آغاز کرده‌اید. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید. با روزگار نمی شود جنگید، صبور باشید که این دوران هم می گذرد. در انجام کاری حواستان باشد سلامتتان را به خطر نیندازید. ترس شرط عقل است بترسید اما شجاعانه و آگاهانه در برابر ترستان بایستید. یادتان نرود که شما تنها نیستید.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیببتان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید، این مشکل را حل خواهید کرد. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیفتد. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.  روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!

از چیزهایی که تو را آشفته می‌کند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده کن.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. یکی از دوستان پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد به شما می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید. یکی از اعضای خانواده به موفقیت مهمی رسیده و شما و دیگر اهل منزل را حسابی خوشحال کرده‌است. امروز شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه شما فراهم می‌شود. اشتباهی که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مرتکب شده را ببخشید. تلاش بیشتری به خرج دهید و جدی‌تر از همیشه کار کنید. حرفی نزنید که نتوانید پس بگیرید. در مورد موضوعی که سررشته ای از آن نداری حرف نزنید و برای دیگران نسخه نپیچید. امروز به خودتان فشار بیاورید و کار نیمه تمام‌تان را تمام کنید. در یک جمع از شخصی که رفتار و طرز فکرش را نمی پسندید فاصله بگیرید.

روز را سرشار از اعتماد‌به‌نفس آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد، این احساس را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. فرصتی برای عاشقی در انتظار شماست و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دلتان را پیش وی باز نکنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

مشکلی که در پیش‌رو دارید را با کمک دوستان و آشنایان حل کنید. برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. به فکر روز مبادا باشید و امروز پولی را برای آینده پس‌انداز کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. دلخوری بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ایجاد می‌شود. از فراگیری مهارت‌های جدید غافل نشوید. کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و امروز فرصت بیشتری را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان سپری نمایید. پیگیری مسئله ای شما را به جای مهمی می رساند. شما فردی خودساخته هستید. به زودی در نتیجه تلاش ها و تصمیمات جدیدتان پا به جای می گذارید و یا اعتماد شخصی را به دست می آورید که برایتان بسیار مهم است. هنوز منتظر نتیجه کاری هستید نتیجه امیدوار کننده است.

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به نفع شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌ زندگیتان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق ‌زندگیتان از شما دلسرد خواهد شد. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و آشنایان وجود دارد. به صلاح شما نیست که این سوء‌تفاهم را ادامه دهید و در اولین فرصت از در دوستی و صلح با دوستان وارد شوید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید و با این روحیه، خودتان را در دل بقیه جا کنید. فردی که از شما پول قرض‌ کرده، امروز بدون خبر قبلی، این پول را بازپس خواهد داد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها وجود دارد. تنبلی نکنید و کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز با گفتار و رفتار ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه عاشق‌ شما است. امروز اگر حواس‌تان را جمع نکنید، سرتان به انجام کارهای پیش‌ پا‌ افتاده بند می‌شود و از کارهای ضروری عقب می‌افتید. شخصی برای عملی کردن کاری در حال فکر کردن است. شما بهتر است با مشورت با افراد با تجربه تصمیم نهایی خودتان را بگیرید. بعضی وقت ها ریسک کردن لازم است. در کارها به خودتان تکیه کنید و ایمان داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرد و اعصابتان آرام شود.

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به  شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. امروز فرصتی دست می‌دهد تا هنرنمایی کنید و کار خلاقانه‌ای که به آن علاقه دارید را انجام دهید.  فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا  عشق ‌زندگیتان دارید را خراب کند. این فرد را هر چه سریع‌تر پیدا کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.




فال روزانه مهر

احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.

باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.

با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما این فرد بدحساب است و به صلاح شما است که پولی به او ندهید. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان به نتیجه خواهد رسید. به سودهای کوتاه‌ مدت فکر نکنید و برنامه‌های بلندمدتی برای افزایش درآمد و سودآوری در نظر داشته باشید. به یک میهمانی یا مراسم خاص دعوت می شوید. در انجام کاری عام‌المنفعه شرکت می کنید. احساس خوب بودن را می توانید در شراکت و حضور در کنار دیگران به دست بیاورید. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده زود قضاوت نکنید و دلسرد نشوید.

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواهتان مشغول شوید. هزینه‌ای هنگفت را باید برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. با کار بیش‌از‌حد، زمینه دلخوری همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم نکنید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و اعضای خانواده تجربه کنید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگیتان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه کن. شاید مهمترین عامل که به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است.

به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. از منبعی که فکرش را نمی‌کردید، سود چشمگیری بدست می‌آورید و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. اهل منزل امروز برنامه‌ خاصی برای‌تان تدارک دیده‌اند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه قدردان‌تان هستند. به عشقی آتشین گرفتار شده‌‌اید، اما این عشق یک‌طرفه‌است و در نهایت از این عشق به کام دل نخواهید رسید. فردی نقشه‌ای شوم برای شما کشیده و امروز بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید. رسیدن به این خواسته زمان نیاز دارد و وقت گیر است اما شدنی است. با آهنگ و ضربان طبیعت در اطرافتان هماهنگ و میزان بشوید. امروز شخصی حرفی به شما می زند که خیلی مهم نیست اما شما عکس‌العمل بدی نشان می دهید. شخصی در اطرافتان به کمک احتیاج دارد.

تغییری در زندگیتان ایجاد می‌شود. پذیرای این تغییر باشید و سبک جدیدی را در زندگی دنبال کنید. پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید.  خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید.   روزی عاشقانه را در کنار همسر یا عشق ‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد.

اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش و فراموش کن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه کنی این هم نوعی شادی است.

تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز پولی که انتظارش را نداشتید به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. همسر یا عشق‌ زندگیتان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواس‌تان را به رفتار وی جمع کنید. مزد زحمت‌های خود را در زندگی دریافت نکرده‌اید و حسابی افسرده‌شده‌اید. اوقات فراغت امروز را به رسیدگی به کارهای اعضای خانواده اختصاص دهید. از یک دوست راه دور خبری می شنوید که خوشحالتان می کند. خسته است و خودش نمی داند. او با رفتارش مشغول ناراحت کردن اطرافیان است. دوستانه و در خلوت با او صحبت کنید و پیشنهاد کمک بدهید. این روزها غمی به دلتان چنگ می زند، در برابر غمتان بایستید.

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. سودی عایدتان می‌شود. با این حال مجبور می‌شوید قسمتی از این پول را به خرج‌های زندگی اختصاص دهید. غم به دل خود راه ندهید و با کار و تلاش بیشتر زمینه افزایش درآمد خود را فراهم کنید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید.  دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این سوءتفاهم ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.  مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.

خیلی زود یک خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌کنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند کوچک هم استفاده کنی و ازشون لذت ببری.

به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.

بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شور و نشاط زیادی دارید و به لطف این احساس، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا از کار فاصله بگیرید و سیاحتی در طبیعت داشته باشید. ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. قصد برگزاری مهمانی را دارید، اما در این مهمانی به شما خوش نخواهد گذشت. همسر یا عشق‌ز زندگیتان امروز خاطره‌ های خوش گذشته را در ذهن‌تان تداعی می‌کند. از شما در مورد مسئله ای نظرتان پرسیده می شود. منصف و صادق باشید و نظرتان را واضح و مشخص بیان کنید. این روزها شما فرصت غم خوردن ندارید. امروز یک خبری می شنوید که از شادی اشک در چشمتان حلقه می زند. نذرتان را ادا کنید.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهانتان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌هایتان فاصله‌ای بیندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

اگر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.

بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهانتان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌هایتان فاصله‌ای بیندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطرافتان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دستتان ندهد.  ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد.  مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. کمی به خودتان استراحت دهید و با خوردن غذاهای مقوی، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ )

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.

از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطرافتان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دستتان ندهد.  ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد.  مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. کمی به خودتان استراحت دهید و با خوردن غذاهای مقوی، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.

انسان باتجربه‌ای هستید و نظرهای مفید و سودمندی دارید، اما نظرهای خود را درمیان جمع ابراز نمی‌کنید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌‌ باز نکنند. ادامه این شرایط اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که با صدایی بلند و رسا نظرهای خود را اعلام کنید و اطرافیان را از این نظرهای مفید بهره‌مند سازید. نبود اعتماد‌به‌نفس سد راه شما در پیشرفت و موفقیت است و اگر به فکر دستاوردهای بیشتری در زندگی هستید، باید فکری به حال این وضعیت بردارید و با اعتماد‌به‌نفس و اراده‌ای پولادین مسیر موفقیت را در پیش بگیرید.  برای افزایش درآمد به نصیحت‌ افراد خلاق و نوآور توجه کنید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. کارهای مهم را اولویت‌بندی کنید و اجازه ندهید کاری به فردا موکول شود. یکی از اعضای خانواده امروز اصرار می‌کند که قسمتی از وقت خود را به ایشان اختصاص دهید. پای صحبت این فرد بنشینید و به ایشان ثابت کنید که از هم‌صحبتی با وی لذت می‌برید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط