فال روزانه شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

 فال روزانه  شنبه 11 فروردین ۱۴۰۳  و فال روز تولد 11 فروردین ماه و فال روزانه فردا یازدهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. 

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۱۱ فروردین ماه و فال روزانه فردا یازدهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

یک تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید که به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینکه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما در حال حاضر در موقعیتی عاطفی حساس قرار گرفته‌اید. احساس می‌کنید که یک نفر یا یک عامل بیرونی، احساسات شما را سرکوب می‌کند. این امر می‌تواند ناشی از ترس، خجالت یا عدم توانایی شما در بیان احساساتتان باشد. برای حل این مشکل، ابتدا باید ریشه آن را پیدا کنید. آیا این احساسات توسط دیگران در شما ایجاد می‌شود یا از درون خودتان نشأت می‌گیرد؟ به احتمال زیاد، این مشکل بیشتر از آنکه به دیگران مربوط باشد، از بحران‌های درونی شما سرچشمه می‌گیرد. در مورد یک خرید یا فروش مهم، بیش از حد صبر نکنید. زمان آن رسیده که تصمیم خود را گرفته و در همین روزها اقدام کنید. به زودی یک امضا و توافق به نفع شما انجام خواهد شد. بهتر است فعلاً جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید. راهی پیدا کنید تا وقت بیشتری برای فکر کردن و تصمیم‌گیری داشته باشید.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیندازد. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیندازید. مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شماست و به محبتتان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

اشیاء و اشخاص زیادی هستند که می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی کن کسی را که دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم کنی.

باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممکن است مشکلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و کوشش قابل حل است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

ممکن است صبح امروز با احساس بی‌حوصلگی و کسالت از خواب بیدار شوید. اما اجازه ندهید این حس منفی بر کل روز شما سایه افکند. این بی‌حوصلگی می‌تواند اطرافیانتان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. شما به خوبی می‌دانید که حال روحی شما نقشی اساسی در اتفاقات روزتان دارد. افکار منفی و بی‌حوصلگی می‌توانند مانع از پیشرفت شما و رسیدن به اهدافتان شوند. لازم است افکار قدیمی و محدودکننده خود را کنار بگذارید و با شجاعت و قدرت ریسک‌پذیری، به دنبال فرصت‌های جدید باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که به وصال آرزوها و اهدافمان می‌رسیم. به زودی این حس خوشایند را تجربه خواهید کرد. در مورد دعوتی که از شما شده است، تردید نکنید. شما تمایل به حضور در این مراسم دارید. پس جواب دعوت را زودتر بدهید. به خاطر داشته باشید که در قبال حرفی که به آن شخص زده‌اید مسئول هستید. حالا که او به سراغ شما آمده است، طفره نروید و به تعهد خود عمل کنید.

از آنجایی که روحیه‌ای حساس دارید، از حاشیه‌های زندگی دوری کنید و به خودتان سخت نگیرید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. اهمیتی به نظر اطرافیان نمی‌دهید و گوشتان به حرف دیگران بدهکار نیست. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که توجه بیشتری به حرف اطرافیان داشته باشید و برای انجام کارهای مهم با افراد باتجربه مشورت کنید.  اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. اختلاف‌ نظرهایی با اعضای خانواده دارید. اجازه ندهید این اختلاف نظرها شما را بیش‌ا‌ز‌حد از یکدیگر دور کند. فرصت بیشتری را در کنار هم سپری کنید و به نظرهای همدیگر احترام بگذارید.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

احساس می‌کنی هر چه تلاش می‌کنی و زحمت می‌کشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را کم کنی خواهی دید که وضعیت خوبی داری.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ممکن است در روابط خود با دیگران چالش‌هایی را تجربه کنید. اگر متوجه شدید که اطرافیانتان تمایل به شوخی و خنده ندارند، سعی نکنید با اصرار آنها را شاد کنید. در چنین مواقعی، سکوت عاقلانه‌تر خواهد بود. برای صحبت با عزیزانتان، به خصوص با عشقتان، سعی کنید از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنید. هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین یک گفتگوی رو در رو و صمیمی باشد. این نوع گفتگو فرصتی برای ایجاد تفاهم و صمیمیت بیشتر بین شما فراهم می‌کند. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که نیاز به بحث و گفتگو دارد، سعی کنید با صبر و حوصله و با حفظ آرامش خود، راه حلی برای مشکل پیدا کنید. عدم تمایل به گفتگو و بحث، فقط باعث انباشته شدن مشکلات و ناامیدی بیشتر خواهد شد. قبل از اینکه به صحبت‌ها و خواسته‌های دیگران پاسخ مثبت بدهید، کمی تأمل کنید و با عقل و منطق به آنها فکر کنید.

مشکلی سر راه شما قرار دارد و مدتی است که هر کاری انجام می‌دهید، این مشکل برطرف نمی‌شود. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده این مشکل حل می‌شود و زندگی‌تان رونق بیشتری پیدا می‌کند. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیببتان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان تجربه کنید. متوجه می‌شوید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید.




فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یک دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ کاری نباید شتاب به خرج داد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما از آن دسته افرادی هستید که نیازهای دیگران را در اولویت قرار می‌دهند. این نوع از خودگذشتگی، تا زمانی که به مرز نادیده گرفتن نیازهای خودتان نرسد، قابل تحسین است. فراموش نکنید که شما فداکار و نوکر حلقه به گوش دیگران نیستید. هنگام تصمیم‌گیری، به خصوص در مورد مسائل مهم زندگی، در نظر گرفتن خواسته‌ها و نیازهای خودتان در اولویت قرار دارد. البته این به معنای نادیده گرفتن دیگران نیست، اما باید مراقب باشید که تحت انتظارات و خواسته‌های دیگران، به خودتان ظلم نکنید. در حال حاضر، شرایط روحی و احساسی شما برای تصمیم‌گیری‌های مهم مناسب نیست. وقایع ناخوشایندی که در گذشته برایتان رخ داده، اثرات منفی بر شما گذاشته و هنوز نتوانسته‌اید آنها را به طور کامل از ذهن خود پاک کنید. این موضوع باعث می‌شود که در بحث‌ها و گفتگوها، کنترل احساسات خود را از دست بدهید.

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید.  انسان کم‌صبری هستید و زود در برابر مشکلات کوتاه میایید. این روحیه را کنار بگذارید و به یاد داشته باشید کلید حل مشکلات در صبر و برداری نهفته است. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند. فکرهای خلاقانه‌ای دارید و ایده‌های بکری در سر شماست. امروز فرصتی مهیا می‌شود تا این ایده‌ها را اجرا کنید و به دستاوردی چشمگیر در زندگی برسید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

مشکل اساسی تو این است که جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش کنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز، نظم و ترتیب در انجام کارهایتان نقشی کلیدی در موفقیت شما خواهد داشت.  مشخص کردن حد و مرزها بین خودتان و دیگران، از درگیر شدن شما در مشکلات و مسائل دیگران جلوگیری می‌کند. کمک به دیگران، زمانی ارزشمند است که به بهای فدا کردن آرامش و سلامت خودتان نباشد. در اولویت قرار دادن نیازهای خودتان، امری ضروری و غیرقابل انکار است. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از خواسته‌ها و نیازهایتان هراسی نداشته باشید. برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید، عاقلانه و با صبر و حوصله تصمیم بگیرید. از شتاب‌زدگی و تصمیمات هیجانی پرهیز کنید.  لازم است برای رسیدن به اهدافتان، بر احساساتتان غلبه کنید. اجازه ندهید که احساساتتان شما را از مسیرتان منحرف کند. ممکن است در طول روز از شما برای تصمیم‌گیری در مورد موضوعی مهم کمک خواسته شود. با دقت و انصاف به این موضوع بپردازید و از ارائه نظرات نسنجیده و پشیمان‌کننده خودداری کنید.

بیش‌از‌حد به نگرانی‌ها فکر نکنید و به دنبال آرامش باشید. کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید.  یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شماست، امروز به کمکتان نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و به هر قیمتی که شده کاری کنید که میان شما صلح‌و‌صفا برقرار شود. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شماست، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فرصتی برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی که به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بکنی و به یاد داشته باشی که همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی که با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز، احتیاط در گفتار و رفتار بیش از هر زمان دیگری واجب است. مراقب باشید که در ساعات اولیه روز حرفی یا کاری انجام ندهید که بعداً پشیمان شوید. قبل از صحبت کردن و انجام هر کاری، به عواقب آن فکر کنید و با تأمل و صبر تصمیم بگیرید. شما قدرت نفوذ زیادی بر دیگران دارید. از این قدرت به طور صحیح و به نفع خودتان و دیگران استفاده کنید. با دید مثبت به مردم نگاه کنید و سعی کنید با دید باز و واقع‌بینانه به دنیای اطراف خود نگاه کنید. به یاد داشته باشید که در هر اتفاقی که رخ می‌دهد، افراد و عوامل متعددی نقش دارند. از اینکه همه چیز را تقصیر خودتان بدانید، خودداری کنید. ممکن است از اتفاقی که رخ داده ناراحت باشید. به جای جنگیدن با واقعیت، سعی کنید با آن کنار بیایید و صبر پیشه کنید. به نفع شماست که با دید مثبت به آینده نگاه کنید و به یاد داشته باشید که این اتفاق در نهایت به نفع شما خواهد بود.

همواره به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید؛ این رویکرد نه تنها روحیه شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و به یاد داشته باشید که سلامتی، سلطنت ناپیداست.  خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دستتان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد.   به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.




فال روزانه مهر

تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

اگر می‌خواهی تکانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسک کردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

با وجود عزم و اراده شما برای پیشبرد برنامه‌هایتان، امروز با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد. ریشه این مشکلات نه در کارشکنی دیگران، بلکه در درون خود شما نهفته است. غرق شدن در افکار و مشکلات خود، شما را از توجه به تلاش اطرافیانتان برای برقراری ارتباط با شما غافل کرده است. ادامه این روند، به انزوا و تنهایی شما منجر خواهد شد. قدر سلامتی خود را بدانید و از بزرگنمایی مشکلات و اضطراب بیش از حد خودداری کنید. میل به نقد و قضاوت دیگران، وجهه مثبت شما را در نظر آنها خدشه‌دار می‌کند. گاه لازم است خودتان را جای دیگران بگذارید و با دید باز به مسائل نگاه کنید. با وجود چالش های پیش رو، روزهای خوشی در انتظار شماست. کافیست با برنامه ریزی دقیق و گام های استوار به سوی اهدافتان حرکت کنید. از مشکلات نترسید، زیرا آنها فرصتی برای رشد و پیشرفت شما هستند.

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. مدتی است که از دوستان قدیمی خبری ندارید. در اولین فرصت جویای حال رفقای دیرینه باشید و دیدارها را تازه کنید.  به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

از روابط خود به هیچ عنوان برای کسی تعریف نکنید. شما یک حسود بالفطره را با یک پزشک روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

با دوستان نزدیک خود قرار ملاقات تعیین کنید و آنها را ببینید. دیدن آنها روحیه شما را عوض خواهد کرد.

شما هیچ مشکلی ندارید. مشکل شما تنها این است که به خودتان سخت می گیرید. بدون توجه به خیلی ضعفهای موجود در نهان خودتان.

اگر به فکر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نکنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی کنید تا برای شما مشکلی پیدا نشود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

احساس کمبود توجه شما را به سوی رفتارهای نامناسب با اطرافیانتان، به ویژه کسانی که تصور می کنید باید توجه بیشتری به شما نشان دهند، سوق می دهد. اما این رفتار نه تنها مشکل را حل نمی کند، بلکه باعث دلسردی و فاصله گرفتن آنها از شما خواهد شد. چه کسی تمایل دارد در کنار فردی بداخلاق و بی حوصله باشد؟ به جای فرافکنی و مقصر دانستن دیگران، مسئولیت احساساتتان را بر عهده بگیرید. منتظر نمانید تا دیگران مشکل شما را حل کنند، خودتان برای خودتان ارزش قائل شوید و با عشق و توجه به خود، نیازهایتان را برآورده کنید. شما از قدرت تشخیص بالایی در امور مختلف برخوردار هستید، اما این روزها به دلیل مشغله های ذهنی و کاری، تمرکزتان تحت شعاع قرار گرفته است. مراقب باشید که در انتخاب مسیر دچار اشتباه نشوید. دقت و تامل را چاشنی تصمیماتتان کنید تا از به بیراهه رفتن و گرفتار شدن در چالش های پیش رو جلوگیری کنید.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سبک زندگی جدیدی در پیش بگیرید. یکی از اطرافیان، دخالت‌های زیادی در کارهای شخصی شما می‌کند. اجازه ندهید این فرد بیشتر از این مزاحمتان باشد. دست وی را از کارهای شخصی خود کوتاه کنید و سکان زندگی‌تان را در اختیار بگیرید. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. دشمنی دارید که در لباس دست مخفی شده است. به صلاح شماست که این فرد را هر چه سریع‌تر شناسایی کنید و وسواس بیشتری در انتخاب دوستان جدید به خرج دهید.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

با خود فکر می‌کنی که فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فکر می‌کنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشکلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملکرد تو خواهد بود.

قدم زدن در فضای باز و هوای پاک کوهستان و یا پارک می‌تواند به تو آرامش و در نهایت نشاط بدهد. امتحان کن!

هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌کند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری کن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این کار معکوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای کشف خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

مراقب باشید که با رفتارهایتان، عزیزانتان را از خودتان دور نکنید. مقصر دانستن دیگران برای مشکلاتتان، باعث دلسردی و فاصله گرفتن آنها از شما خواهد شد. مسئولیت خوشبختی شما در درجه اول بر عهده خودتان است. با ریشه یابی و حلّ عواملی که باعث ناراحتیتان می‌شوند، به آرامش و شادکامی درونی دست خواهید یافت. امروز غرق در رویاپردازی درباره آینده ی رابطه عاطفیتان خواهید شد. اما مراقب هجوم افکار منفی و نگران کننده نیز باشید. تمرکز بر افکار مثبت و امیدوارانه، کلید عبور از این دغدغه ها خواهد بود. خرید هدیه ای برای عزیزی، در برنامه ی امروزتان قرار دارد. این هدیه، بیانگر عشق و توجه شما به او خواهد بود. احساس دوری و فاصله از کسی که دوستش دارید، شما را غمگین کرده است. ریشه ی این اتفاق ناخواسته به زودی آشکار خواهد شد. با توجه به فشارهای موجود، بهتر است در این روزها از تصمیم گیری های مهم خودداری کنید.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای شوم در کمین شماست. در این شرایط به صلاح است که بیشتر مواظب خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که خطری وجود شما و آشنایان را تهدید نکند. امروز سهل‌انگاری‌های اطرافیان شما را به دردسر بزرگی میندازد. به فردی که این سهل‌انگاری را انجام داده تذکر بدهید و به ایشان گوشزد کنید تا در آینده بیشتر حواسش را جمع کند. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شماست که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. انسان جذابی هستید و این روحیه امروز به کمکتان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید. انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید.  میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اثبات نمایید. امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به کارت ادامه دهی تا موفق شوی.

همیشه باید به دنبال چیزی باشی تا با امید به اون بتونی خوشحال باشی و تلاش کنی. اینطوری اطرافیان و دوستانت هم از مصاحبت با تو لذت می‌برند.

خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور کن چون استعداد و روحت نابود میشه. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شه و همیشه هم نمی‌تونی برای بیماریت پیش دکتر بری تا قرص تجویز کنه!!

باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر کنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش کنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما از قدرت تطبیق پذیری بالایی برخوردار هستید و در شرایط ناخوشایند صبر و حوصله ی زیادی از خودتان نشان می دهید. اما این ویژگی همیشه به نفع شما نیست. ممکن است به دلیل صبر و حوصله ی بیش از حد، در رابطه ای سمی و آزار دهنده باقی بمانید. به یاد داشته باشید که زندگی کوتاه تر از آن است که خودتان را آزار دهید و سختی های غیرضروری را تحمل کنید. در روابطتان با دیگران نقش فعال تری داشته باشید و از ایفای نقش قربانی خودداری کنید. خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید دیگران را نیز دوست داشته باشید. با دیگران همانگونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. امروز خبری خوشحال کننده خواهید شنید. مراقب باشید که در پی این خبر، تصمیمی عجولانه و نسنجیده نگیرید. در خرید عجله نکنید و برای تصمیم گیری نهایی، به زمان بیشتری نیاز دارید. منتظر یک مهمان ناخوانده باشید.

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.   احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری بگیرید. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نکن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده کن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

راه برای پیشرفت تو باز و روشن است پس تردیدهایت بی‌مورد است. به زودی استعداد و توانایی‌هایت برای کسانی که باید از آن آگاه شوند، آشکار خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت.

شکل و حالت ظاهری تو می‌تواند با خوردن غذای بد، داشتن بیماری کم‌خونی، خستگی مزمن و یا بیماری غدد تیروئید تغییر کند و تضعیف شود. پس بهتر است کمی به خودت برسی.

با پیشرفت‌هایی که در زمینه کار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیک به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی که دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز ممکن است احساسی از تنهایی و انزوا به شما دست دهد. گویی در صحبت با دیگران، با دیواری از عدم درک و توجه روبرو هستید. نگران نباشید، این حس گذراست و ریشه در شرایط کیهانی فعلی دارد. اهمیت و فوریت اهداف و کارهایتان را درک می‌کنید، اما در این روز، میل به دنبال کردن آنها کمتر خواهد بود و ممکن است خودتان را با مسائل کم اهمیت تر سرگرم کنید. با اطرافیانتان مهربان تر باشید. به یاد داشته باشید که هیچ کس به شما بدهکار نیست و همه ی انسان ها نیازمند محبت و توجه هستند. مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید. لبخند بر لب، همیشه نشان دهنده ی شادمانی نیست. مسئولیت حرف هایتان را بر عهده بگیرید و از دروغ گفتن خودداری کنید. تایید ظاهری مردم، پایدار نیست و دروغ گفتن، اعتماد آنها را از شما سلب خواهد کرد.

آشفتگی و نگرانی امان شما را بریده‌ و شب‌ها خواب راحت ندارید، این وضعیت سلامتی شما را به خطر انداخته و از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید. ادامه این وضعیت اصلاًبه نفع شما نیست، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش ‌خاطر برسید.  ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید. امروز اگر حواستان به گذر زمان نباشد، به‌سرعت پایان می‌یابد. حساب و کتاب زمان خود را داشته باشید و فراموش نکنید که وقت طلاست.   فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اثبات نمایید. گرفتاری پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید.  روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ )

عشق است که معجزه می‌کند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌کند که قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت که آینده روشنی را درپی داشته باشد.

خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید. به یک میهمانی دعوت می‌شوی که بهتر است در آن شرکت کنی چون لحظات جالب و خاطره‌انگیزی خواهد داشت.

شاید غذا خوردن به نظر خیلی‌ها موضوع عادی و پیش‌پاافتاده‌ای باشد اما اختلال در غذا خوردن باعث مشکلات زیادی مثل ایجاد اضطراب، آسیب به جسم، ایجاد استرس، عدم صحبت کردن در مورد احساسات، سردرگمی و … می‌شود. شاید باید بیشتر از همیشه به غذا خوردنت اهمیت بدهی.

برای مدتی ناچار می‌شوی تنها به کار خود ادامه بدهی. اگر در این کار زیان کنی همه تو را ملامت می‌کنند اما اگر موفق شوی همه به سوی تو می‌آیند تا همراه تو آنها هم به سود برسند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

مراقب باشید که در دام دلسوزی کاذب برای خودتان گرفتار نشوید. ناله و شکایت و انتظار توجه دیگران، راه حلی برای مشکلاتتان نیست. اگر کسی به سراغتان نیامد، به جای عصبانیت و احساس تنهایی با دیگران ارتباط برقرار کنید. امروز حالتان به گونه ای است که ممکن است در پاسخ به سوالات ساده ی دیگران، با لحنی تند و عصبی برخورد کنید. مراقب باشید که با این رفتارها، اطرافیانتان را از خودتان آزرده نکنید. خبر خوش امروز این است که حضور یک نوزاد در خانواده، روحیه ی شما را دگرگون خواهد کرد. مسیر زندگی تان را تغییر دهید و از یکنواختی دوری کنید. کلافگی این روزهایتان، ناشی از روزمرگی و عدم تحرک در زندگی تان است. برای ایجاد تنوع و هیجان در زندگی تان، فعالیت های جدیدی را امتحان کنید، به سفر بروید و یا با افراد جدید آشنا شوید. بهتر است از خودخواهی و لجبازی دست بردارید و برای حل مشکلاتتان از دیگران کمک بگیرید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.  دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.   زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا عشق زندگی‌تان در اولین فرصتی که سرش خلوت شد، شما را غرق در محبت و صفا می‌کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط