فال روزانه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا دوم اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا دوم اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به کسی که دوستش داری می‌رسی. به شرط آنکه از هیچ کوشش در راه آن دریغ نکنی. کسی را دوست بدار که تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

بیماری‌های بزرگ از یک سرماخوردگی کوچک شروع می‌شوند. پس مراقب سلامتی‌ات باش.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز اگر دیدید دارد بی عدالتی اتفاق می افتد خیلی سریع نسبت به آن واکنش نشان بدهید، خواه این بی عدالتی در حق خودتان باشد و خواه در حق دیگران. اگر کسی حرف توهین آمیزی زده و یا دروغ گقت آن را نادیده نگیرید، در صورتی که این کار را بکنید شما هم درست به اندازه شخصی که این حرف ها را زده است مقصر هستید. وقتی می دانید حق با شما است سکوت اختیار نکنید و واقعیت را بگویید تا دیگران یاد بگیرند که باید به شما و حقوقتان احترام بگذارند. وقت تان را بیهوده تلف نکنید و با برنامه کار کنید دست از شک و تردید بردارید مطمئن باشید آینده روشن در پیش روی تان دارید در کاری ضرر کرده اید با چشم باز تری به مسایل نگاه کنید قدر خودتان را بدانید نقاط ضعف دیگران را به رخ آنها نکشید هدیه دریافت میکنید بر خلاف تصورتان بر سر یک دو راهی قرار خواهید گرفت.

احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیازهای اطرافیان نکنید. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دستتان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. امروز با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به بهانه‌ای برای ارتباطهای کاری بیشتر تبدیل کنید و از این فرد برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر کمک بگیرید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد.  همسر یا عشق‌ زندگیتان دائم به کارهایتان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوریتان را فراهم کرده‌ است. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا به حریم شخصی شما احترام بگذارد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تمایل داری خبری را پیش از اینکه تحقیق کرده باشی، باور کنی. این شتابزدگی خطرناک خواهد بود و باید در مورد هر خبری کاملا تحقیق کرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشکلات کمتری پیش می‌آید.

یک سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد کرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب کاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شما خیلی دمدمی مزاج شده اید و می خواهید حتما حرف خودتان را به کرسی بنشانید و با رفتاری بچگانه سعی دارید توجه دیگران را هر طوری که شده است به دست بیاورید. شما یک جورهایی شبیه بچه ای شده اید که برای جلب توجه پدر و مادرش دست به هر کاری می زند، حتی اگر خودش بداند که کارش اشتباه است! اگر اینطور پیش بروید خیلی زود یکی از اطرافیانتان شما را به گوشه ای خواهد برد و از شما خواهد پرسید که مشکلتان دقیقا چیست! شما که دلتان نمی خواهد چنین رفتاری با شما بشود؟! برای همه خوبی بخواهید تا خوبی ها به سمتتان بیایند، آرام باشید و بگذارید سرنوشت بازی خودش را بکند، در میهمانی یا مجلسی با کسی ملاقات میکنید که برایتان بسیار خوب است، لازم است بدانید که پنج انگشت یک دست همه به یک اندازه نیستند، تحیر و تعجب شما از دیگران بی معنیست، از چارچوب احساسات بیرون بیایید و با منطق دیگران سازگاری داشته باشید.

 به جای اینکه به نگرانی‌های بی‌دلیل و کم‌ارزش مشغول شوید، فکر خود را به انجام کارهای مهم مشغول کنید. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. اخبار فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

از دوستی‌هایی باید ترسید که هر روز به رنگی است. کسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌کنند، که شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

اگر وقت داری می‌توانی در کلاس‌های مورد علاقه‌ات ثبت‌نام کنی. به این صورت هم معلومات و اطلاعاتت بیشتر می‌شود و هم روحیه‌ات عوض می‌شود.

: با خوردن غذاهای مقوی و کم‌کالری می‌توانی شادابی و سلامتی‌ات را حفظ کنی.

وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تکمیل کنی. در راه خیر هر کس به اندازه توان خود کمک می‌کند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما نسبت به حالت همیشگیتان خیلی بیقرار شده اید و با بی تابی تمام دلتان می خواهد یک کاری بکنید و این انرژی سرکوب شده ای که در درونتان است را آزاد کنید. خوشبختانه امروز تعطیل است و شما این فرصت را دارید که با دوستانتان به کوهنوردی و یا پیک نیک بروید و هرچقدر دلتان می خواهد بازی کنید و خوش باشید. این کار تنش و استرس زیادی که در طول هفته به شما وارد شده است را از بین خواهد برد و احساس آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت. نگران نباشید تغیرات مثبت پشت در هستند مواظب شخصی فریبکار در اطرافتان باشید در گفتگوهایتان با سیاست بیشتری عمل کنید.با صبر و شکیبایی کارها اصلاح میشود .درمورد مطلبی انعطاف داشته باشید و لج بازی نکنید خبر مثبتی که منتظرش بودید بلاخره میرسد. پولی که میخواستید دریافت میکنید احساسی عمل نکنید از عقلتان بیشتر کمک بگیرید.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید.  اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی اطرافیان را فراهم می‌کنید. با این حال مدتی است که مانند سابق شوخی نمی‌‌کنید و حوصله ندارید. این شرایط تغییر می‌کند و روحیه خود را دوباره بدست خواهید آورد. از این وضعیت استفاده کنید و زندگی را با شادی و نشاط دنبال کنید. زحمتی که برای انجام کار مهمی کشیده‌اید امروز نتیجه می‌دهد. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز گرفتار کار واجبی می‌شود و فرصتی برای توجه به شما پیدا نمی‌کند. از این شرایط ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت شما را میزبان مهرومحبت خودش می‌کند.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شکل نمی‌گیرد پس به جای گله و شکایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ کن و سعی کن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

به جاهای مختلفی می‌روی و در هر کدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی که برای آینده‌ات بسیار مفید است.

بهتر است کار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و کارهای مختلفی را امتحان کنی و در نهایت کاری را انتخاب کنی که با روحیه تو سازگار باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید.  اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی اطرافیان را فراهم می‌کنید. با این حال مدتی است که مانند سابق شوخی نمی‌‌کنید و حوصله ندارید. این شرایط تغییر می‌کند و روحیه خود را دوباره بدست خواهید آورد. از این وضعیت استفاده کنید و زندگی را با شادی و نشاط دنبال کنید. زحمتی که برای انجام کار مهمی کشیده‌اید امروز نتیجه می‌دهد. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز گرفتار کار واجبی می‌شود و فرصتی برای توجه به شما پیدا نمی‌کند. از این شرایط ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت شما را میزبان مهرومحبت خودش می‌کند.

به رغم اینکه کارهای زیادی روی سرتان تلنبار شده، انرژی زیادی دارید و خسته نخواهید شد. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.   احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگیتان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد.  اختلاف‌نظر جزئی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

اینکه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فکر کردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور کنی تا بتوانی با آرامش فکر کنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فکر عمیق همراه با آرامش دارد.

افکار پراکنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یک تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع کنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشکل بیابی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز اطرافیانتان از شدت خشم در آستانه انفجار به سر می برند و شما نمی توانید دلیل این همه عصبانیت را درک کنید. اگر در آشفتگی و بهم ریختگی اوضاع امروز فقط یک نفر بتواند رفتار منطقی و عاقلانه خودش را حفظ کند آن یک نفر شما هستید و این موضوع در رابطه با هر موقعیتی شما را در موضع برتر قرار خواهد داد و منافع زیادی برایتان به همراه خواهد داشت. آنچه در این شرایط اهمیت دارد این است که بدانید چطور از این موقعیت بهره ببرید. حسودان زیاد و بد اندیشان فراوانند حرفهای دلسرد کنند میزنند شما در مسیر خود استوار باشید . مدرکی که منتظرش بودید به دستتان میرسد. تحصیل و دانش را فراموش نکنید هر چه بیشتر مطالعه کنید اطرافیان با اطمینان بیشتری روی شما حساب میکنند . پاسخ شخصی را هر چه زودتر بدهید . ارتباط عاطفی تان را بیشتر کنید موفقیت قطعی شما در گرو این ارتباط است.

از موفقیت‌هایی که در گذشته داشته‌اید برای افزایش روحیه و تقویت اعتماد‌به‌نفس کمک بگیرید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد.  دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از آشنایان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. با مشکلی روبه‌رو خواهید شد، اما غم به دل خود راه ندهید و برای حل این مشکل از هوش‌‌سرشار خود کمک بگیرید.   فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

هرچه بیشتر سعی کنید دیگران را تحت کنترل خودتان دربیاورید شانستان در به دست آوردن آنچه می خواهید کمتر و کمتر خواهد شد. آنها به شما ثابت خواهند کرد که به اندازه خودتان در به دست آوردن خواسته هایشان مصمم هستند و اجازه نمی دهند کسی آنها را وادار به انجام کاری کند که خودشان نمی خواهند. اگر روش هایی که امتحان می کنید جواب نمی دهند بهتر است کلا بیخیال قضیه شوید. شاید قرار نیست امروز کارها آنطوری که شما می خواهید پیش بروند، کافی است خودتان را با جریان اتفاقات امروز هماهنگ کنید. بوی بهبودی اوضاع جهان می آید, روزهای روشنی پیش رو دارید، کسی سعی در کمک کردن به شما دارد به حرفهایش گوش کنید..ملاقات مهمی در پیش خواهید داشت، با واقعیتها کنار بیایید. در جریان یک معامله ،موفقیت مالی خواهید داشت .سفری در پیش است. خبرهای خوب زودتر از آنچه که خودتان فکرش را میکنید در راهند. این روزها فکری مشغولتان کرده و تمام حواستان به آن است.

به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند.  روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. شخصی که دل خوشی از وی ندارید امروز از در دوستی و محبت با شما وارد می‌شود و کدورت‌های دیرینه را پاک می‌کند. شما نیز پاسخگوی محبت این فرد باشید و دلخوری‌های گذشته را فراموش کنید. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. احساس می‌‌کنید اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و اعضای خانواده یا اطرافیان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارند و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌دانند.




فال روزانه مهر

اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با کسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود که این چینی نازک عشق ضربه نخورد و نشکند!

برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امکانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به کار شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما ایده های خیلی زیادی برای بهتر کردن وضعیت حرفه ایتان در سر دارید، این ایده ها که ناگهان به صورت دسته ای خیلی بزرگ به ذهنتان می رسند اگر یک جا یادداشت نشوند به همان سرعت هم از خاطرتان خواهند رفت. بهتر است هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید، اما فکر کردن به آن را برای فردا بگذارید زیرا اگر مشغول پرداختن به آنها شوید آنقدر ذهنتان درگیر خواهد بود که دیگر حتی در این روز تعطیل هم نخواهید توانست برای اعضای خانواده و دوستانتان وقتی بگذارید. وقت آن رسیده تا به نقاط ضعفتان بیاندیشید، در کارهای تحصیلی همه چیز در بهترین حالت خودش خواهد بود. راز دلتان را به کسی نگویید. انرژیتان را جمع کنید و متمرکز به جلو پیش بروید. دیدارتان با یک دوست را فراموش نکنید. در مورد ازدواج بهتر است کمی دست نگه دارید. این روزها به تنهایی با مشکلات در حال جنگ هستید، اما مهم این است که شما امیدوارید. سندی در حال آماده شدن است.

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. کارهای پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و به فکر انجام کارهای مهمی باشید که موفقیت چشمگیر را برای شما به دنبال داشته باشد. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان دلخوری ایجاد شود. اجازه دهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را به باد فراموشی بسپارید و از در محبت و صفا با عشق زندگیتان وارد شوید. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

نباید هر چه که می‌شنوی باور کنی چون در این صورت به کسی ستم خواهی کرد که شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی که از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد کنی. رکود و یکنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فکر پیشرفت باشی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز وقتی می بینید کسی که حتی نصف شما هم تلاش نکرده است با رفتن از راه میانبر حتی از شما جلو افتاده و جایتان را گرفته است. شما معتقد هستید برای رسیدن به هدفی که دارید اراده و سخت کوشی لازم است و باید برای رسیدن به جایی که می خواهید زحمت بکشید، از این که برای هدفتان از بعضی چیزها بگذرید و به خودتان فشار بیاورید هم هراسی ندارید. شما برنامه ریزی کرده اید و طبق برنامه هم پیش رفته اید، این پیشی گرفتن موذیانه به احتمال زیاد حریفتان را سلامت به مقصد نخواهد رساند. اتفاق درخشانی در انتظارتان است ، کمی صبر و حوصله بخرج دهید، به زودی به یک سفر خواهید رفت. کمی زود باور هستید، به همین جهت فریب میخورید. با افراد خانواده صمیمیت بیشتری برقرار کنید. دست از تردید بردارید. بیمارتان شفا میابد. این روزها زمان فروش نیست اما خرید برایتان خوب است. چشمتان را باز کنید، شما همزبان بسیار خوبی دارید که همدل و صمیمیست ،

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی در پیش ندارید. در این شرایط به صلاح شماست که از هر گونه سرمایه‌گذاری و خرید دوری کنید و کارهای مالی را به روزهای آینده واگذار نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلبتان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیفتید. قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش که آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شاید خودتان هم متوجه اثراتی که رفتارهای از روی دمدمی مزاجی شما می توانند روی دیگران داشته باشند نباشید. آنها سعی دارند شما را درک کنند، اما فهمیدن حرف هایتان امروز گاهی می تواند به اندازه حل معمایی پیچیده دشوار باشد. به جای امر و نهی کردن به دیگران و وادار کردن آنها به پذیرفتن نظراتتان کمی دست نگه دارید و حرف هایتان را برای آنها توجیه کنید. امروز شما برای به دست آوردن دل شخصی که دوست دارید حاضر هستید هر حرفی بزنید، یادتان باشد که شما اسیر حرف هایی هستید که نگفته اید و اسیر آنهایی که گفته اید. هدیه ای در یافت میکنید . شما صادق هستید و به همین دلیل دیگران دوستتان دارند. دل به چیز های واهی نبندید . هنوز مقدمات خیلی از کارها درست نشده است. اراده تان را قویتر کنید . شادی لحظه های عمرتان را پر میکند. کسی را رنجانده اید از او دلجویی کنید. سفر کاری پیش می آید . گذشته تمام شده به فکر آینده باشید . شکایت نکنید هیچ کاری با شکایت درست نمی شود .

مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. کدروتی میان شما و یکی از دوستان ایجاد شده است. اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد و زمینه صلح و آشتی با این فرد را مهیا کنید. تحمل سختی‌ها را ندارید و سفره دلتان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید. ادامه این شرایط چیزی به‌غیر از رسوایی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز رازداری پیشه کنید و تحمل بیشتری در رویارویی با مشکلات به خرج دهید. فرصت مهمی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از فرصت‌های ارزشمند، نهایت استفاده را ببرید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد.  همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

دوستی تو را دعوت می‌کند اما امکان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای که بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود که بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر کرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

موفقیتی بدست می‌آید که سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز به نفعتان است که خودتان را از موقعیت های حساس مثل میدان جنگ میان دو نفر دیگر دور نگه دارید. حتی اگر این موقعیت یک بحث پیش پا افتاده بر سر یک اختلاف نظر سیاسی باشد، با گرفتن جانب یک نفر ممکن است به صورتی کاملا ناخواسته برای خودتان دشمن تراشی کنید. از قدرت خودتان برای آرام کردن وضعیتی که پیش آمده است استفاده کنید و به جای این که خودتان را هم اسیر شعله های خشم دو طرف کنید از استعدادی که در توجه به دیگران و محافظت از آنها دارید برای خاموش کردن آتشی که برافروخته شده است بهره ببرید. شما اراده قوى دارید و قادر به هر کارى هستید، اما متاسفانه به گذشته بسیار فکر میکنید. گذشته را رها کنید وگرنه نمیتوانید قدمى مثبت براى آینده تان بردارید.پدر یا همسرتان مراقب و به فکر انتقال یا تغییر مکان شما هستند، آنچه در این مرحله براى شما ضروریست حفظ ارتباط صمیمانه تر شما با دوستانتان است که میتواند مشکل گشاى مسائل تان باشد.

دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. توقع‌های بی‌جایی از عشق ‌زندگیتان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق ‌زندگیتان به دنبال ندارد. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یک بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه کرد. شاید به نفع تو باشد.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

باید سعی کنی از نظر اقتصادی خودکفا باشی. با کمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

با وجود این که امروز حالتان به طور کلی خوب است و اوضاع کم و بیش روبراه به نظر می رسد، به احتمال زیاد در راهتان دست اندازهایی هم خواهید داشت. وقتی پای انجام کارهای خانه و یا فعالیت های گروهی به میان بیاید شما می خواهید رهبری دیگران را به عهده بگیرید و خوب مثل همیشه خیلی هم خوب از پس این کار برخواهید آمد و به دیگران انرژی و انگیزه خواهید داد تا به صورت هماهنگ پیش بروند؛ اما یک نکته هست که باید مد نظر داشته باشید و آن هم این است که مواظب باشید رفتارهای خودخواهانه از خودتان نشان ندهید. انتظار شما برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان هرچه بیشتر طول بکشد موجب خواهد شد که به هنگام موفقیت لذت بیشتری ببرید. ملاقات بسیار مهمی خواهید داشت، اراده ی آهنین شما قابل تحسین است. شخصی از در دوستی وارد میشود و میخواهد آشتی و دوستی برقرار کند اما این فقط ظاهریست! سفری محیا میشود و قدرت خریدن خانه را به دست میاورید!

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگیتان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

از طرف کسی برخوردها و عکس‌العملهایی می‌بینی که حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر کارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده کن. اگر روزی این این پیامها قطع شود قابل جبران نخواهد بود و تو کاملا تنها می‌شوی.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

پس از تلاش زیاد به یک سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ کن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز ممکن است در موقعیت های دشواری قرار بگیرید که باعث می شوند احساس کنید هر کاری هم که بکنید محکوم به شکست هستید. پیدا کردن یک راه حل مناسب به خاطر خودخواهی سایر افرادی که به این ماجرا ارتباط پیدا می کنند تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. حتی اگر بتوانید یک توافق نامه کتبی به امضا برسانید هم هیچ تضمینی برای این که در واقعیت اوضاع به راحتی پیش بروند وجود نخواهد داشت. اولین اقدام برای حل این مشکل این است که رفتاری کاملا صادقانه داشته باشید و با تعصب جانب کسی را هم نگیرید. نیتی که در دل دارید به واقع نگری بیشتری نیاز دارد، با مشورت یک بزرگتر برای کارتان راه حل پیدا کنید .از کسی رنجیده اید ولی برطرف میشود ،نگران نباشید. شما قدرت و توانایی انجام هر کاری را دارید .فقط کافیست که خودتان ارزش خودتان را بدانید یادتان باشد شما نمیتوانید دیگران را عوض کنید .موفقیتی را جشن خواهید گرفت اتفاق خوب در انتظار تان هست.

 از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما آشنایان مخالف این کار هستند. نظر اطرافیان را درباره این تصمیم‌ سرمایه‌گذاری جویا شوید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتیتان است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط