فال روزانه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و پنج دی و فال روز تولد ۲۵ دی و فال روزانه فردا بیست و پنجم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه ب...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و پنج دی و فال روز تولد ۲۵ دی و فال روزانه فردا بیست و پنجم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ممکن است شما امروز ترجیح دهید که کیفیت روش کار خود را در طول روز تقویت بخشید ، به یان صورت که با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم برسید. متاسفانه ، به اتمام رساندن کارها به این معنی نیست که شما آن کار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید که برگردید و کارهایی که تابحال انجام داده اید را بررسی کنید ، ممکن است زمانیکه بعدا ایراد آن را متوجه شوید ناامید شوید که مجبور هستید به عقب برگردید و کاری را که قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.فال روزانه جمعه 24 دی 1400

فال روزانه جمعه 24 دی 1400

امروز یکی از دوستانتان در مورد رویاها و ایده های خود در رابطه با رسیدن به موفقیت با شما صحبت خواهد کرد و این حرف ها به شما امید و انگیزه ای دوباره برای دنبال کردن رویاهایتان خواهند بخشید. ولی مواظب باشید تحت تاثیر هیجانات فعلیتان برنامه ریزی هایی نکنید که شما را متعهد به انجام کارهایی کنند که در آینده از انجام آنها پشیمان شوید. ترکیب این شور و اشتیاق با عمل گرایی به شما این فرصت را خواهد بخشید که اولویت هایتان را به طور منطقی انتخاب کنید و به اهدافتان برسید. نمی دانید کدام یک از گزینه های پیش رویتان را باید انتخاب کنید، فکر نکنید که همین حالا باید دست به کار شوید، صبور باشید و به خودتان فرصت بدهید. اگر راهتان را نادرست انتخاب کنید طولی نخواهد کشید که خودتان را در میان اشتباهاتی مضحک غرق خواهید کرد. هیچ کاری به خودی خود درست نمی شود. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدید نظر کنید و در مورد کاری که در حال حاضر نیاز به تلاش زیادی ندارد مذاکره و مشورت کنید. شما دقیقا می دانید چه حرف هایی می خواهید به زبان بیاورید، موفقیت های مهم و چشم گیری کسب خواهید کرد.

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند.  برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

یک نفر شما را تحت فشار قرار می دهد که مسیر نهایی خود را انتخاب کنید ، اما شما هرقدر بیشتر تحت فشار قرار می گیرید بیشتر عقب نشینی می کنید. متاسفانه شما امروز می توانید از کسانی که حامل خبرهای بد هستند چیزهای مهمی یاد بگیرید ، اما شاید وسوسه بشوید قبل از اینکه آنها خبرشان را بگویند دهانشان را ببندید. باید چشم خود را به روی حقایق باز کنید ، حتی اگر چیزهایی باشند که دلتان نخواهد آنها را بشنوید.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد.  برای انجام کارهای منزل آستین بالا بزنید و به اعضای خانواده ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره می‌گیرید.  عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌های‌تان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.

حتی اگر کارهای بسیاری برای انجام دادن داشته باشید هم امروز از توانایی خود در انجام غیر ممکن ها اطمینان دارید. با وجود این که اعتماد به نفس فعلیتان به شما انرژی خواهد بخشید، ولی به احتمال زیاد دلیل خاصی برای آن وجود ندارد. شما متوجه این هستید که باید مسئولیت هایتان را بیشتر جدی بگیرید، ولی چیزی در درونتان به شما اطمینان می دهد که همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. خوشبختانه به احتمال خیلی زیاد حس ششمتان به شما راست می گوید و به صورت معجزه آمیزی کارهایتان با موفقیت همراه خواهند بود. امروز ممکن است به همکار جدیدی معرفی شوید که احساس بدی در شما ایجاد می کند، کمی صبور باشید و زود قضاوت نکنید. در مورد مسائل کاری در حال حاضر برداشتن گام های بلند چندان راحت به نظر نمی رسد، به جای تلاش بیهوده برای تغییر این روند، زمان را به تفکر در مورد یافتن راهکارهای جدید اختصاص دهید. در رابطه با زندگی عاطفی تان عاقلانه تر رفتار خواهید کرد حتی اگر دلیلش را ندانید. دیگران به شما به چشم راهنما نگاه می کنند، خوش بینی تان با آن ها نیرو می دهد.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

خرداد : شما امروز احساس می کنید مثل یک جنگجوی نینجا شده اید!! اما هر فکری که در ذهنتان شکل می گیرد یک نفر می آید و آن را با خودش می شورد و می برد! شما احساس بیهودگی و پوچی می کنید ، انگار که ایده های تان به اندازه کافی تاثیر گذار نیستند. وقتی که نمی توانید سلسله افکارتان را با هم ترکیب کرده و آنها را به یک ایده و فکر منسجم و قوی تبدیل کنید ، اصلا حس جالبی نیست. به جای اینکه ناامید شده و دوباره در رفتارتان بازنگری کنید ، از احساسات خود آگاه بوده و بدانید که این سکون و رکود موقتی بوده و تا چند تا روز آینده افکار و نگرش های مثبت بازمی گردند.

امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌های‌تان را از بین می‌برد. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش دوران آشنایی‌تان را زنده خواهد کرد.

امروز تمایل بسیار زیادی به مبالغه و زیاده گویی دارید و با این کارتان موضوع کوچکی را به یک مشکل اساسی تبدیل خواهید کرد. اگر کسی سر به سرتان بگذارید و یا کاری کند که باب میلتان نباشد خیلی صریح احساس خود را به زبان خواهید آورد و برایتان مهم نیست که آنها ناراحت بشوند. با این حال خوشبختانه نتیجه این کار بهتر از آنچه انتظارش را دارید خواهد بود، حداقل این است که دیگران خواهند فهمید که موضعتان چیست. با این حال بهتر است محض احتیاط افکارتان را با ملایمت بیشتری به زبان بیاورید. شاید بهتر باشد امروز کمی از نامزدتان فاصله بگیرید، زیرا به احتمال زیاد او درگیر مسائل شخصی و خانوادگی است و حال و حوصله زیادی برای وقت گذراندن با شما ندارد. شما تصویر کاملا واضح و روشنی  از خواسته هایتان دارید، بهتر است در حال حاضر آرزوهایتان را به زبان نیاورید. مشکل شما این است که یکی از نزدیکانتان تمایلی به همکاری با شما ندارد. گاهی بهتر است احساساتتان را در دل پنهان نگه دارید. افکارتان عاقبت شما را به مسیر درستی هدایت می کند اما باز هم نمی دانید برنامه ریزی هایتان صحیح بوده یا نه.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر سعی کنید دیگران شما را درک کنند واقعا کار مفیدی کرده اید ، برای اینکه بی ضررترین روابط شما در حال عوض شدن هستند و در شرف نزدیک شدن به کشمکش و ناراحتی اند. هم اکنون مخالفت های آشکار هیچ هدفی را دنبال نمی کند ، برای اینکه تفاوت های عقیده ای قبلا شناخته شده بودند. علاوه براین هیچ راهی برای پیدا کردن راه حل وجود ندارد ، برای اینکه تمام اظهار نظرها تقریبا استدلالاتی غلط از آب در خواهد آمد. پس قبل از اینکه صحبت کنید به نتایج و پیامدهای آن خوب فکر کنید.

انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندی‌های خود بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌ای‌، راه به جایی نمی‌برید و از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید.   انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما استعداد‌ شما همیشه نادیده گرفته شده و اطرافیان قدر هنر شما را نمی‌دانند. این وضعیت زمینه افسردگی شما را به‌دنبال داشته است، اما جایی برای افسردگی وجود ندارد، چرا که امروز فرد سرشناس و بانفوذی به هنرتان پی‌‌میبرد و زمینه شکوفایی بیشتر استعداد‌های شما را فراهم خواهد کرد. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چیزی برای شما کم نمی‌گذارد و روزی عاشقانه‌ و سرشار از لحظه‌های محبت‌آمیز را سپری خواهید کرد.

امروز سرتان مملو از افکار مختلف است و هر چقدر هم که سعی کنید در مکالمات خودتان احتیاط کرده و کم حرف بزنید، نخواهید توانست از انتقال حجم اطلاعات زیادی که در سرتان است جلوگیری کنید. ولی منطق حکم می کند که مواظب حرف هایتان باشید و بدانید که چه وقت باید جلوی دهانتان را بگیرید. امروز می خواهید به کارهایی که خودتان دوست دارید بپردازید، ولی اعضای خانواده تان از شما انتظار دارند که با آنها همراه شوید، به آنها بگویید که این کار چقدر برایتان اهمیت دارد و مطمئن باشید که شما را درک خواهند کرد. این روزها آنقدر تلاش کرده اید که حالا بتوانید با خیال راحت به خودتان کمی «وقت» هدیه کنید. امکانات و اختیارات بیشتری به شما داده خواهد شد. برای برداشتن اولین قدم کافیست کمی بیشتر به حرف های دیگران توجه کنید. اجازه ندهید حرف دیگران شما را از کوره به در ببرد، از آن ها برای تقویت نیروی خود استفاده کنید. حساب آنچه را که به دیگران می دهید و آنچه را که از آن ها دریافت می کنید با دقت داشته باشید. لازم است این روزها جنبه احتیاط را رعایت کنید. می توانید موقعیتی را به فرصتی طلایی تبدیل کنید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ست.  مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

امروز حتی اگر بدانید که احتیاط حکم می کند سکوت کنید، نگه داشتن افکارتان برای خودتان کاری بسیار سخت خواهد بود. بخشی از وجودتان احساس می کند که مسئولیت دارید آنچه می دانید را با دیگران به اشتراک بگذارید. با وجود این که فکر می کنید شاید بهتر باشد چیزی نگویید یکی از دوستانتان ممکن است شما را راضی کند آنچه دارید مخفی می کنید را به زبان بیاورید و وقتی هم که شروع به حرف زدن کنید دیگر هیچ چیز جلویتان را نخواهد گرفت. ولی یادتان باشد راجع به چیزهایی که از آنها اطمینان ندارید هیچ حرفی نزنید. خاطرات گذشته به سویتان هجوم آورده اند و دارید خودتان را برای اشتباهات گذشته تان سرزنش می کنید، گذشته را رها کنید تا آینده ای بهتر برای خود بسازید. شما می خواهید احساساتتان بر پایه واقعیات شکل بگیرند، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری جریانات احساسی تان گیج‌تان کرده، نگران نباشید هرچه بر میزان اطلاعاتتان افزوده شود احساساتتان نیز تغییر می کند. روی دیدگاه های خود پافشاری و سرسختی نکنید و دروازه ذهنتان را به روی دیدگاه های جدید باز بگذارید. واکنش هایتان نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی خواهند بود.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما امروز از نظر احساسی تعادل ندارید. در یک لحظه می توانید هر کاری را انجام دهید و در لحظه دیگر احساس بی فایده بودن می کنید! به جای اینکه در جستجوی جنبه های مثبت هر چیزی باشید ، در پوسته تنهایی و افسرده خود گرفتار شده اید. خوشبختانه هم اکنون شما قدرت این را دارید که مسیر خود را عوض کرده و حتی تا قله کوه هم برسید!! یک تصمیم آگاهانه و درست بگیرید و به همان هم بچسبید؛ بقیه چیزها اصلا مهم نیست!

امروز مواظب اعصاب خود باشید و از کوره در نروید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. قول‌‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرف‌تان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

امروز از منابعی که انتظارش را ندارید خبرهای خوبی به گوش شما خواهند رسید. خوشبختانه چیزی یاد خواهید گرفت که ذهنتان را باز کرده و نگرش شما را نسبت به شرایط موجود به طور کلی تغییر خواهد داد. حتی اگر فکر می کنید که باید بر اساس برنامه قبلیتان پیش بروید هم کمی انعطاف پذیری داشته باشید و نگرش خود را تغییر داده و کاری را انجام دهید که فکر می کنید برای همه بهترین کار ممکن است. کمی از خود گذشتگی و داشتن نگرشی معنوی راه شما را به سوی موفقیت هموارتر خواهد کرد. امروز چیزی که برایتان بسیار ارزشمند است را گم کرده اید، ولی به هیچ عنوان نگران آن نباشید، به احتمال زیاد جایی همین نزدیکی هاست و دیر یا زود پیدا خواهد شد. تا زمانی که مجبور نشده اید تصمیم بلند مدت و سرنوشت سازی نگیرید. شجاع و جسور باشید و خطر کمک به شخصی را بپذیرد. در مورد کارهای که باید انجام دهید نظرات صحیحی دارید و این باعث می شود که در محل کار یا تحصیلتان به زودی به موقعیت مهمی دست پیدا کنید. نیازهای خود را بشناسید. به خودتان مغرور نشوید در غیر این صورت برنامه ریزی تان در مورد برنامه مشخصی با نتیجه معکوس روبرو خواهد شد.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما از یک مانع بزرگ و مهم رنج می برید و ناراحتید. مثل اینکه یک نفر مزاجم رویاپردازی های شما می شود و شما نمی توانید به راحتی در رویا و خیال فرور فته و خودتان را از ناراحتی و رنج برهانید. راه سریع و راحتی برای بیرون آمدن از این حال و هوای جدی وجود ندارد. خوشبختانه شما وقتی که یک بار خودتان را تسلیم معنویات کرده و حتی چند قدم کوچک در این راه بردایرید از اینکه این اوضاع به سرعت ناپدید می شوند متعجب خواهید شد.

یکی از دوستان برای بهبود سلامتی‌تان به شما کمک خواهد کرد. فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیاندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید، این مشکل را حل خواهید کرد. روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.  همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روحیه خود را حفظ کنید. قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید.

شاید شما به خاطر تفکر انتقادی خود شناخته شده باشید، ولی امروز افکارتان شما را فراتر از محدودیت های همیشگیتان خواهند برد. شما برخلاف همیشه در رویکردتان خیلی کاربردی و منطقی نیستید و بیشتر درگیر افکار فلسفی هستید. در حال حاضر لزومی ندارد که افکارتان را عملی کنید، کافی است آنها را یادداشت کنید و بعدا سر فرصت و وقتی عقل و منطقتان سرجایش باز می گردد افکارتان را مجددا مورد بررسی قرار دهید. اگر امروز چیزی را گم کرده اید و یا دارید به دنبال چیزی می گردید لازم نیست در جستجویتان به جاهای دور دست بروید، آنچه به دنبالش هستید به احتمال زیاد همین نزدیکی ها است کافی است چشم هایتان را باز کنید. نیازی به نشان دادن واکنش های شدید نیست، کافیست محدودیت های خود را با دیگران در میان گذاشته و سپس دست به کار شوید. در حال حاضر بین رویاهای رنگارنگ و واقعیت های زندگی گیر افتاده اید، از آمادگی لازم برای پشت پا زدن به نگرانی های روزمره تان برخوردارید اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده هستند، با نگرشی مثبت می توانید این نگرانی را برطرف کنید.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما واقعا نمی خواهید در فعالیتهای گروهی شرکت کنید ، حتی اگر افرادی که در این گروه هستند را دوست داشته باشید! شاید شما در مقابل افراد و دیدگاه های متفاوتی که دارند گیج می شوید و نمی توانید در برابرشان واکنش نشان بدهید. شما اصلا دلتان نمی خواهد که در مورد قوانین فعالیت های گروهی یا قوانین مربوط به افراد دیگر مذاکره کنید. بدون اینکه خودتان را ملزم کنید که درباره خود به تمام افراد گروه توضیح دهید ، به فعالیت های اجتماعی خود برگردید.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید.  عشق و محبت در دل شما شکوفه زده و احساس می‌‌کنید از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تقسیم کنید و روز را با عشق و شادی به پایان برسانید.‌

شما می خواهید که دوستانتان درکتان کنند، به ویژه اگر طی روزهای اخیر از لحاظ عاطفی بین شما فاصله ایجاد شده باشد. با این حال بیان افکار و احساستان برای شما کار دشواری خواهد بود، و دیگران نمی توانند دلیل این همه شور و هیجان در وجودتان را درک کنند. به همین دلیل ترجیح می دهید در مورد موضوعات مختلفی با آنها صحبت کرده و بحث در مورد احساستان را برای موقع دیگری بگذارید. در هر صورت مواظب باشید احساسات خود را بیش از اندازه سرکوب نکنید. نگرانی هایی که در مورد مسائل مالی دارید شما را کمی آشفته کرده اند، ولی اوضاع آنقدر که شما فکر می کنید پیچیده نیست. ترس هایتان را کنار گذاشته و موقعیت را به صورت منطقی بررسی کنید تا خیالتان راحت شود. ممکن است با بیان افکار و احساساتتان به دیگران اجازه دهید که به راحتی وارد حریم خصوصی تان شوند، ریسک کردن در حال حاضر می تواند بین شما و دیگران موانعی به وجود آورد. حس می کنید که دلتان می خواهد در مورد نیازهایتان حرف بزنید، به خصوص اگر آن ها با امور احساسی تان مربوط باشند. این روزها منطقی بودن برایتان تا حدی چالش برانگیز خواهد بود، بهتر است بیشتر به خود سخت بگیرید تا پشیمان نشوید.

 

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

به جای اینکه در محل کار رفتار مدیریتی و سیاستمدارانه در پیش بگیرید ، باید بدانید که اطراف تان فعالیت های خیلی زیادی در جریان است و افراد دیگر مجبورند با شما کنار بیایند. به زبان خودمانی شما بدون اینکه بدانید که آیا برای قبول کردن نقش رهبری آمادگی دارید یا نه ، پایتان را از گلیم تان درازتر کرده اید. فقط باید یادتان باشد که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید ، چرا که رسیدن به موفقیت برای شما مدتی زمان می برد.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سر خاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

روابطی که با دوستان و همکارانتان دارید اعتماد به نفسی که این روزها به دنبالش هستید را به شما خواهد بخشید. شاید حتی خبرهای خیلی خوبی بشنوید که استرس شما را در مورد مسائل دیگر زندگیتان کاهش خواهند داد. فرصت هایی که دارند برایتان ایجاد می شوند شما را مجبور می کنند که کار و تلاش بیشتری کنید و وقت بیشتری برای کارهایتان بگذارید؛ شاید این موضوع باعث شود فکر کنید نتیجه ای که می گیرید ارزش این همه کار و تلاش را ندارد. بهتر است قبل از هر اقدامی فکرهایتان را بکنید و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. به نظرتان می رسد که ناگهان همه انتظارشان از شما چند برابر شده و یک دنیا کار برای شما دارند، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. این روزها احساس می کنید به جز موضوعات مهم و اساسی هیچ حرفی برا گفتن با دیگران ندارید. محدودیت های خود را تشخیص دهید، اگر شرایط جدید خود را بپذیرید سد ها و موانع از سر راهتان کنار خواهند رفت و راهتان هموار می گردد. مشتاقید روی موضوعی تحقیق کنید که مدتهاست از آن فرار می کنید، هراستان نسبت به آن از بین رفته و مایلید دیگران نیز شنونده نقطه نظرات و ایده هایتان باشند.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان می برد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه ای پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد ، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛ همین که فهمیدید شما در حال آزمایش شدن هستید ، راحت تر می توانید از خود شجاعت به خرج داده و تغییرات لازم را ایجاد کنید ، بنابراین شما می توانید به راه خود ادامه دهید.

فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید.  چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. به صلاح شما نیست که این رفتار ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل رفتارهای وی را جویا شوید.

وضعیت فعلی موجود در زندگی شخصیتان دلایل محکمی برای احساس تردید و نگرانی در شما به وجود آورده است، ولی شما می توانید از پس سختی های موجود بربیایید. با وجود این که از قدم بعدیتان مطمئن نیستید و نمی دانید که دقیقا چکار باید بکنید، آنقدر خوش شانس هستید که از فردی مورد اطمینان راهنمایی های مفیدی دریافت کنید. وضعیت کیهانی موجود زمینه نزدیک تر شدن شما به اهداف و خواسته هایتان را فراهم کرده است. بجای این که نگران چیزهایی باشید که ممکن است طبق نقشه هایتان پیش نروند به چیزهایی که روبراه هستند فکر کنید و از قدرت تفکر مثبت برای پیش رفتن به سوی مقصد مطلوبتان استفاده کنید. وقت زیادی برای انجام کارهای نیم تمام قدیمی دارید. با وجود آن که از نظر احساسی و عاطفی سبک بال تر هستید باز هم نمی توانید به راحتی به خواسته هایتان برسید. در مورد ارتباطی محبت آمیز در گذشته خودتان را گول نزنید، با خودتان رو راست باشید تا به سادگی دریابید که آن فرصت از دست رفته است. اوقاتی را به صحبت در مورد موضوعاتی اختصاص دهید که فکرتان را به خود مشغول کرده.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر شما شریک کاری دارید و یا در کاری با یک نفر سرمایه گذاری کرده اید ، امروز یک ناراحتی و مخالف که فراتر از عدم تفاهم عادی می باشد ممکن است روابط شرین بین شما را تلخ و آشفته کند. شاید شما در مورد موضوع خیلی مهمی بیش از اندازه سریع صحبت کرده باشید ، اما حالا نمی توانید حرف های خود را پس بگیرید!! در مورد امکانات و شرایط غیر منطقی نباشید ، وگرنه مجبور می شوید برنامه های خود را به بعد موکول کنید. اگر سهم خود رادر انجام وظایف به درستی اجرا کنید ، باعث می شوید که بادها از جهت موافق وزیده و اوضاع روبراه شود.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به مسافرت کوتاهی بروید و حسابی خوش بگذرانید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در شادی‌های خود سهیم کنید. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. از هم صحبتی با این فرد نهایت استفاده را ببرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را سنگین‌تر کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز فرصتی پیدا می‌کند که به شما ثابت کند فرشته‌ای تمام‌عیار است.

امروز فکر می کنید نقشه هایی که خودتان دارید بهترین گزینه های ممکن هستند و به همین دلیل دلتان می خواهد که دست به کار شده و کنترل امور را خودتان در دست بگیرید. شما می دانید که اگر عوامل خارجی برنامه هایتان را تحت تاثیر قرار ندهند و بتوانید طبق برنامه پیش بروید همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. خوشبختانه توجه ویژه ای که به جزئیات دارید عملکرد کلی شما را بهبود خواهد بخشید. شما علاقه زیادی به نشان دادن توانایی ها و مهارت های خود دارید و به احتمال زیاد این نیاز به خودنمایی از آسیب پذیری عاطفی شما سرچشمه می گیرد. با فردی مورد اطمینان، که می تواند عشقتان نیز باشد، در مورد ترس هایتان حرف بزنید. از اطرافیانتان نیرو بگیرید. فرصت بسیار خوبیست تا در رشته جدید درسی یا هنری ثبت نام کنید. انگیزه های خود را تقویت کنید، شما از توانایی تطبیق ایده های جدید خود با ایده های قدیمی تان بدون آن که باورهایتان زیر سوال بروند برخوردارید. این روزها چنان نگران آینده هستید که نمی توانید روی لحظه حال متمرکز باقی بمانید. خاطراتی که از گذشته در ذهن دارید بیشتر از مشکلاتی هستند که قرار است در آینده رخ دهند.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ )

 

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما امروز در حالی که آرزو می کنید موانع از سر راهتان برداشته شده و اوضاع تغییر کند ، روابط دوستانه تان بیشتر متشنج می شود. هیچ اتفاقی به آن سرعتی که شما دوست دارید روی نمی دهد و شما احساس می کنید به یک مانع ثابت و محکم برخورد کرده اید. برای همین حالا به نیازهای غیر قابل کنترل و سرکش خود در مورد استقلال و داشتن آزادی توجه کنید و البته در نظر داشته باشید که همه چیز تحت اختیار شما نیست.

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. روز خوبی را در پیش دارید و از جانب خانواده همسر یا عشق‌زندگی‌تان با فرصتی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و قدر فرصت‌های‌تان را بدانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.

امروز شانس به سراغتان آمده است و فرصت نشان دادن نبوغ و خلاقیتتان برای شما فراهم شده است. با این حال باید حواستان را خوب جمع کنید و هر پیشنهادی که به شما می شود را بلافاصله و بدون تحقیق و بررسی نپذیرید. این پیشنهاد ویژه به احتمال زیاد به آن خوبی که شما فکر می کنید نیست. ولی پذیرفتن آن هم مشکلی برای شما به همراه نخواهد داشت، به شرط آن که قدم هایتان را حساب شده انتخاب کنید و به یک باره خودتان را به وسط ماجرا پرتاب نکنید و احتمالات را نیز در نظر بگیرید. ترکیب کردن منطق با رویاهایتان منجر به رشد فردی شما خواهد شد.اگر عشقتان با حرف های خود شما را آزرده کرد او را ببخشید، زیرا روزهای سختی را دارد پشت سر می گذارد. به جادوی گذر زمان اعتماد کنید. حضور شما موثر و کارآمد است. بحرانی را در لحظه مدیریت خواهید کرد. به جای تلاش مدام برای کنترل داشتن بر همه مسائل و مدیریت همه چیز، اجازه دهید شخص دیگری نیز عقاید و نظرات خود را بیان کند تا بتواند در به نتیجه رساندن برنامه بلند مدتی که در ذهن دارید یاری تان کند. پشت گوش انداختن مطلبی اصلا به نفعتان نیست.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار