فال روزانه شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۶ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست وششم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال ر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۶ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست وششم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فکرت را مشغول کرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز صبح شما از خواب که بیدار می شوید ناگهان فکرها و ایده های جدیدی به سرتان خواهند شد که انگار در عالم خواب به شما الهام شده اند. حتما این افکار را در دفترچه یادداشتتان بنویسید تا بعدا بتوانید از آنها استفاده کنید. امروز اثرگذاری مثبت کلمات شما به حداکثر میزان ممکن رسیده است، پس حرف دلتان را به زبان بیاورید و مطمئن باشید که می توانید پیامتان را به درستی به مخاطب رسانده و او را قانع کنید. حتی اگر در گذشته احساس کینه جویی داشته اید، حالا وقت آن رسیده است که این احساس را مجددا مورد بررسی قرار دهید. دوستان خود را از دست ندهید رابطی خراب شده خانوادگیتان دوباره باز سازی میشود دیگران راحت و اسوده میتواننند رازهایشان را با شما در میان بگذارن شما خیر همه را میخواهید و ب خاطر کمک ب مردم از استایش خود میگذرید این روز ها دائم میهمان در خانه ی شما رفتو امد میکند اگر شده حتی برای چند ساعتی برای خودتان خلوتی فراهم کنید بدین تریب میزبان بهتری خواهید بود.

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنینتان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. یکی از آشنایان شدیداً به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.  سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد.  احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگیتان نپیچید و ایشان را به حال خودش رها کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز برخی کارهای اضافه هستند که در گوشه و کنار خانه باید انجام شوند. خوشبختانه شما حال و حوصله لازم برای انجام این کارها را دارید و در حین صحبت کردن با اهل خانه و گوش کردن به موسیقی همه کارهایتان را انجام خواهید داد. شما در حال حاضر دوست دارید در فعالیت های اجتماعی بسیاری شرکت کنید و این کار شما هیچ اشکالی هم ندارد، ولی این را به یاد داشته باشید که زیاده روی در هیچ کاری خوب نیست، حتی اگر این کار تفریح و خوشگذرانی با دوستانتان باشد هم می تواند برایتان مشکل زا شود. اگر در مسائل اقتصادی سنجیده و دقیق عمل نکنید با مشکل مواجه میشوید. اگر با شرایط جدیدی مواجه شدید دست و پای خود را گم نکنید و هول نشوید. مواجه با حقیقت بعد از مدتی به نحوی حیرت آور شما را آرام میکند. از انرژی زیادی برخوردارید. میتوانید آن را برای فعالیت های ورزشی بکار ببرید .هدیه یا رخدادی نیکو به شما روحیه ای مضاعف میدهد .

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و حسابی استراحت کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز بچه ها وقت زیادی از شما خواهند گرفت، خواه این بچه ها فرزندان خودتان باشند، خواه بچه های سایر اعضای خانواده، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود آنها را به مهمانی و گردش ببرید و یا حتی برایشان قصه بگویید تا خوابشان ببرد. وقت گذراندن با بچه ها خودش عالمی دارد! مهارت های مدیریتی شما در حال حاضر در اوج کارایی خود قرار دارند، ولی امروز ممکن است ناگهان برخی جزئیات مهم حواستان را پرت کرده و ذهن شما را به خود درگیر کنند. سعی کنید این حواس پرتی ها را به حداقل رسانده و از این فرصت بیشترین استفاده را ببرید. لازم است با دقّت وقت خود را مدیریت کنید و با الویت بندی سنجیده و به موقع از گیج شدن خود جلوگیری کنید و برای پر کردن اوقات فراقت تان به سراغ سرگرمی تاره ای بروید. به سادگی از مشکل بزرگی خواهید گذشت، از سختی های راه هراسی به دل راه ندهید. دلی را شکسته اید، به فکر دلجویی و ترمیم آن باشید. حواستان باشد به قرض گرفتن عادت نکنید.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیاندازد. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید. تغییری در محل کار یا منزل شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول سودمند به نظر نمی‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه خاصی برایتان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز با شور و اشتیاق در آرزوی این هستید که زحمات و همکاری هایتان مورد تایید و تشویق قرار بگیرند، متاسفانه باید کمی در نگرشتان تغییر ایجاد کنید، این که مورد تایید و تحسین قرار بگیرید به اندازه این که خودتان از عملکردتان و نتیجه ای که به دست می آورید رضایت داشته باشید اهمیت ندارد. اعتماد به نفس واقعی تنها از درون خودتان می تواند ایجاد شود. مطالعه کتاب هایی که به احتمال زیاد آنها را هدیه گرفته اید امروز ذهن شما را به شدت به مسائل معنوی و فلسفی مشغول خواهند کرد. به یاد داشته باشید که ملایمت و زبان نرم می تواند در هنگام بروز اختلاف نظر تفاوتی را رقم بزند. پیشنهاد جدیدی می شنوید که در صورت قبول کردن می توانید تغییری جالب و اساسی را در زندگی تان رقم بزنید. موفقیت قریب الوقوعتان حس حسادت یکی از اطرافیان را تحریک می کند. تابع امیال آنی نشوید و سنجیده مخارجتان را تحت کنترل قرار دهید.

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. روحیه زودرنجی دارید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاق‌های ناخوشایند پیدا کنید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.   شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما این اواخر در خوردن و نوشیدن کمی زیاده روی کرده اید و امروز اگر روی ترازو بروید آنچه می بینید باعث شگفتی و البته تا حدودی ناراحتیتان خواهد شد. شاید با خودتان تصمیم بگیرید که هر چه سریعتر از وزنی که اضافه کرده اید خلاص شوید و حتی از همین امروز ورزش و پیاده روی را شروع کنید. اما به احتمال زیاد موقع خوردن شام و بعد از ورزش و پیاده روی خیالتان دوباره راحت شده و خوردن را از سر خواهید گرفت! انتظار نداشته باشید فوراً به جواب دلخواه برسید. بهتر است فعلاً برای رسیدن به موقعیت های بهتر مالی خطر نکنید و با هر کسی شریک نشوید. تحت تأثیر سخنان اطرافیانتان قرار نگیرید و در هنگام مواجهه با فردی جدید به ندای قلب خود گوش کنید؛ به هر ریسمانی چنگ نزنید. در جلساتی شرکت خواهید کرد و بهتر است خود را برای مخالفت ها و عدم تأیید های ناخوشایند آماده کنید.

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید.  فکرهای پلیدی در سر دارید و به این فکر افتاده‌اید که با تقلب و فریب‌کاری به هدف‌هایتان برسید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد و امروز به خودتان قول بدهید که دور افکار پلید و شیطانی را خط بکشید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حرف ناراحت‌کننده‌ای به شما می‌زند. این حرف را به دل نگیرید و مطمئن باشید عشق ‌زندگیتان در اولین فرصت این دلخوری را از دل شما بیرون خواهد کرد.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

خواب هایی که شب گذشته دیده اید یا تصاویری که در حین خیال پردازی در ذهنتان مجسم می شوند به شما انرژی زیادی خواهند بخشید و شاید حتی برای انجام بعضی کارها به شما انگیزه بدهند. این افکار را حتما یادداشت کنید، اما خیلی هم به آنها تکیه نکنید. این افکار و رویاها به احتمال زیاد ادامه خواهند داشت و بهتر است کمی دست نگه دارید تا تصویر کاملتری از آنها در اختیار داشته باشد. امروز اگر در روابط عاطفی بخواهید زیادی با سرعت پیش بروید ممکن است ناگهان به سرعت گیری برخورد کنید که حسابی تعادلتان را بهم خواهد زد. برای بهبود روابط عاطفیتان منیت خود را کنار بگذارید و با سعه صدر گذشت برخورد کنید به خود سخت نگیرید و امیدتان را در موقعیت دشوار پیش آمده از دست ندهید تا طوفان بگذرد طعم خوش آرامش را دوباره تجربه خواهید کرد مشکلات و گره های کور مالی برطرف می شود این روزها بر اثر هر مسئله ای از کوره در میروید که زود هم پشیمان می‌شوید.

فکر می‌کنید برای فراگیری مهارت‌های جدید دیر است، اما این طرز فکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. قصد تغییر شغل دارید و این وضعیت آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. انسان شوخ‌طبعی هستید و همیشه لبخند بر لب دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمان دواست.




فال روزانه مهر

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

پیامی که از یکی از دوستانتان دریافت خواهید شما را بسیار خوشحال خواهد کرد و روزتان را خواهد ساخت. خبرهای خوبی که می شنوید ممکن است مربوط به سفر، پول و یا روابط عاطفی باشند. در هر صورت امروز شنیدن این خبر خوب انگیزه زیادی به شما خواهد بخشید تا به تلاش در جهت رسیدن به اهدافتان ادامه دهید. امروز لذت بردن از خوبی ها و زیبایی های زندگی بدون زیاده روی در این زمینه کار ساده ای به نظر نمی رسد. شاید وسوسه شوید در خوردن و آشامیدن زیاده روی کنید. در رابطه با پیشنهادی به فکر فرو خواهید رفت.معجزه ای در زندگیتان به وقوع می پیوندد.اختلاف و کدورتهای خانوادگیتان برطرف میشود.هدیه ای به دستتان میرسد که بیشتر از حد تصورتان شما را شاد میکند .به عهدی که با دوستتان بسته اید وفادار بمانید .ولخرجی را کنار بگذارید. و به فکر آینده باشید .مشورت با دوستتان نشان دهنده ضعف و نا آگاهی شما نیست.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. میان شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد شده و مدتی است که از این فرد خبری ندارید. امروز این دلخوری را پایان دهید و دیدارها را تازه کنید. به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و تصمیم‌های عجولانه را کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

این اواخر فرصت ها و موقعیت های زیادی برای شما فراهم شده اند و شما در فکر این موضوع هستید که کدام یک از آنها برای شما بهترین گزینه ممکن خواهد بود. گاهی بهتر است کمی به خودتان فرصت بدهید تا ضمیر ناخودآگاهتان سر حوصله بهترین انتخاب ممکن را برای شما انجام دهد، اکنون یکی از آن زمان هاست. امروز مجبور به انتخاب نیستید، پس بیخیال این فکرها شوید و از روز تعطیلتان لذت ببرید و خوش باشید. وارد مرحله جدیدی درحیطه کار یا تحصیلتان خواهید شد و ترقی و پیشرفت را تجربه خواهید کرد، به هیچوجه تحت تاثیر سخنان و اخباری که از گوشه و کنار می شنوید قرار نگیرید قبل از اطمینان ازصحت و درستیشان تصمیمی نگیرید، براحتی مبلغی بدست می آورید مراقب باشیدکه براحتی از دستش ندهید، به فکر سلامت خود باشید و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنینتان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید.   میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده مشاجره‌ای در گرفته و از یکدیگر دلخور شده‌اید، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و امروز به هر بهانه‌ای که شده شرایط آشتی و صلح و صفا را برقرار کنید. در محل‌‌کار با شرایطی برای پیشرفت روبه‌رو خواهید شد. این شرایط را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و یا خانوادگی بحث سفر به مقاصد دور دست و ناشناخته مطرح خواهد شد. بعضی از این حرف ها فقط در حد خیال پردازی هستند، اما بعضی از شما در رابطه با این موضوع و نقشه هایی که برای آن دارند کاملا جدی و مصمم هستند. اگر شما هم قصد رفتن به سفر را دارید به دقت به بحث هایی که مطرح می شوند گوش کنید، ممکن است اطلاعاتی که به دست می آورید به دردتان بخورند. از شخصى جواب نه مى شنوید نباید موجب پریشانى شما شود به خود اجازه دهید و فرصت رها شدن بدهید دورانى پر مشغله را تجربه خواهید کرد با فعالیت هاى جدید و سفرهاى متعدد سر گرم خواهید بود از نظر اجتماعى پیشرفتهاى چشمگیرى خواهید داشت ،اوقات بیشترى را با اعضاى خانواده سپرى کنید و قدر لحظه هاى با هم بودنتان را بدانید ،فریب زرق و برق چیزى را نخورید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب فکرتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  اتفاق ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید. با این حال اجازه ندهید این اتفاق فکر شما را بیش‌ازحد به خود مشغول کند و به جای فکر به تجربه‌های تلخ، آینده‌ای درخشان را برای خودتان ترسیم کنید.  اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آیند. کمک اهل منزل را فراموش نکنید و در اولین فرصت کمکی که به شما شده را جبران نمایید تا اهل منزل با خیال راحت روی کمک شما حساب باز کنند.    در کارها صداقت پیشه کنید و مطمئن باشید مزد راستگویی و درستکاری خود را دریافت خواهید کرد. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگیتان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگیتان اختصاص دهید.




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

درست است که امروز تعطیل هستید و از کار فاصله گرفته اید، اما ذهنتان همچنان درگیر مسائل حرفه ای است و حتی در میان جمع های دوستانه و خانوادگی هم فکرتان مشغول آینده کاریتان خواهد بود. شما می خواهید وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشید و فرصت هایی هم برایتان فراهم شده اند، اما امروز وقت خوبی برای فکر کردن به این چیزها نیست، امروز تمام انرژی خود را صرف عزیزانتان کنید. سفری غیر منتظره و پر برکت تغییری اساسی در روند فعلی زندگیتان ایجاد می کند از طریق تجدید دیدار با دوست یا همکاری قدیمی اوقاتی خاطرانگیز برای خود خواهید ساخت کدورتی قدیمی برطرف می شود پس از آن احساس می کنید که بار سنگینی از روی شانه هایتان برداشته شده.یکی از عزیزانتان به دنبال گوشی شنوا به سراغتان خواهد آمد او را از خود ناامید نکنید.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید.  کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت شما به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری انجام دهید که مو لای درز آن نرود.   عشق‌ زندگیتان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.

 




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

طی چند روز گذشته ایده های فوق العاده ای به ذهنتان رسیده اند و حالا هم فکرتان به شدت مشغول آنهاست و می خواهید ببینید چطور می توانید آنها را عملی کنید. به شما توصیه می کنیم فعلا این ایده ها را یک جا بنویسید تا فراموششان نکنید و سپس سر خودتان را با کارهای دیگری گرم کنید تا بعدا وقتی ذهنتان کمی آرام گرفت سر حوصله به آنها فکر کنید و تصمیم بگیرید. امروز برای شما روز عشق است، ولی با این حال مسائل موجود در رابطه عاطفیتان می توانند کمی باعث استرس و نگرانی شما شوند. معجزه زمانی در زندگیتان اتفاق میافتد که اصلا انتظارش را ندارید، سرانجام به تعادلی در زندگیتان رسیده اید که آرزویش را داشته اید، قول ها و وعده های خودرا فراموش نکنید و هرطور شده به آنها وفا کنید، از اینکه دیر به بعضی خواسته های خود رسیده اید خود را سرزنش نکنید، دایره دوستانتان را وسیع تر کنید، یک رنگی و خوشرویی شماست که شما را بین دیگران عزیز تر میکند.

فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.   انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود. همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ )

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز نشان دادن مهربانی و حتی کمی از خود گذشتگی می تواند اثرات خیلی خوبی روی روح و روان شما داشته باشد. پس با روی باز به درخواست کمک دیگران جواب مثبت دهید تا از روزتان لذت ببرید. مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به آنها منتقل خواهد شد و مشوق آنها خواهد بود. روحیه بخشنده شما به خودتان باز خواهد گشت و احساس آزادی بیشتر، دیدی گسترده تر و ذهنی خلاق تر خواهید داشت. دخل و خرجتان را هماهنگ کنید تا محتاج قرض و وام نشوید اکنون زمانی مهم برای اتخاذ تصمیمی مهم و تعیین کننده است که از مدتها قبل به ان می اندیشید اعتراف شخصی منجر به باز شدن درهای ارتباطی صادقانه بینتان می شود احساسات سرکوب شده تان را از وجودتان خالی کنید خود را آماده شنیدن خبرهای غیر منتظره کنید رازی سر به مهر عاقبت بر ملا می شود.

فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. قدر دوستان خود را بدانید ورابطه‌ دوستانه‌تان با اطرافیان را تقویت کنید.  خوددرمانی را کنار بگذارید و در اولین زمان ممکن با مراجعه به پزشک، بیماری که از آن رنج می‌برید را درمان کنید.  روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان سپری می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و محبت خود را به عشق زندگیتان ثابت کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار