فال روزانه شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،فال روزانه شنبه ۳۰  مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی ام مهر و فال روزانه فردا سی ام مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ...

به گزارش رصد روز،فال روزانه شنبه ۳۰  مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی ام مهر و فال روزانه فردا سی ام مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۰  مهر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز شما با استرس و نگرانی فراوان سعی دارید نظرات خودتان را در هر بحثی که پیش می آید مطرح کنید. این وضعیت می تواند باعث شود که بحث بین شما و یکی از دوستانتان که سعی دارد حرف خودش را به کرسی بنشاند کمی بالا بگیرد. با این حال شما ترجیح می دهید تا جای ممکن آرامش خودتان را حفظ کرده و صلح را برقرار کنید. حتی اگر بحث به جایی که کشیده شود که شما خوشتان نمی آید و احساس می کنید تحت فشار هستید، حفظ خونسردیتان احترام و ارزش شما را در چشم نزدیکان و اطرافیانتان بیشتر خواهد کرد. تا جای ممکن از رفتارهای عجولانه خودداری کنید، زیرا این کار هیچ نتیجه ای جز ضرر و پشیمانی برای شما نخواهد داشت. خبری به گوشتان می رسد این خبر را بهتر است نشنیده بگیرید تا به شما مربوط نشده دخالتی نکنید و حرفی نزنید. برای یک دوست کار کوچکی از دستتان بر می‌آید که برای او بسیار مهم است. برای شروع کاری منتظر رسیدن خبری از جایی هستید کمی صبور باشید به زودی این خبر به دستان می رسد.

با کمک بیش‌ا‌ز‌حد به اطرافیان خودتان را خسته و افسرده نکنید. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید.  وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.  تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز حفظ خونسردیتان اصلا کار آسانی به نظر نمی رسد، چون یک نفر دارد با کارهایش روی اعصابتان قدم می زند. هر گاه دیدید چنین شرایطی دارد پیش می آید به سرعت از فردی که می تواند آرامشتان را به هم بزند فاصله گرفته و سر خودتان را با انجام کار دیگری گرم کنید. آنچه پیش از این در رابطه خود نادیده گرفته بودید به طور ناگهانی اهمیت پیدا کرده و شما را از توهم های قبلیتان رها می کند تا ببینید که اوضاع از چه قرار است و رابطه تان به کجا کشیده شده است. به جای این که وحشت زده شده و رفتارهای غیر منطقی از خودتان نشان دهید بهتر است کمی سیاست و منطقتان را به کار گرفته و زمینه رسیدن به توافق و رضایت دوجانبه را فراهم کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده می شود با این کار ساده برخورد نکنید. حواستان باید به تمام جزئیات باشد. یک اشتباه کوچک شما را برای همیشه در مقابل دیگران شرمنده می کند. برای رفع مشکلتان از آن فرار نکنید، با آن روبرو بشوید تا بتوانید از آن بگذرید.

اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستید را به‌تنهایی حل نکنید و از همکاران یا دوستان کمک بگیرید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دستتان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید.

 




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز سیستم عصبی شما به شدت حساس شده است و فشارهای روانی مرتبط با کارتان اعتماد به نفستان را به خطر انداخته اند. همین مووع باعث شده است در برابر هر نظر و انتقادی که می تواند خیلی هم سازنده باشد حالت دفاعی به خود گرفته و ناراحت شوید. شاید فکرهای عجیبی به سرتان بزنند که می توانند زمینه ساز بحث های آزار دهنده ای باشند، اما شما می توانید با معطوف کردن توجه خود به مسائل معنوی ثبات و آرامشی که به دنبالش هستید را به وجود آورده و خودتان را از موقعیت ها و بحث های ناخوشایند دور نگهدارید. مورد انتقاد قرار می گیرید اما نباید از کوره در بروید و پرخاشگری کنید. به انتقادها توجه کنید و از آن برای بهتر شدن شرایطتان بهره ببرید. نزدیکان شما بدخواهتان نیستند و هرچه می گویند به نفع شماست، بپذیرید که شما به تمامی اطلاعات دسترسی ندارید.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید.   روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و اجازه ندهید رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

 




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز هر چه بیشتر حرف می زنید همه چیز را پیچیده تر و پیچیده تر می کنید. افکارتان با چنان سرعتی در حال چرخش و حرکت هستند که فکر می کنید می توانید با حرف هایتان هر کسی را در جایش میخکوب کنید. با این حال در شرایط موجود هر بحث و جدلی می تواند شما را به شدت عصبی کند. به جای این که سعی کنید برنده بحث و درگیری باشید بهتر است دست از مجادله برداشته و با دیگران همراه شوید. شما نیاز شدیدی به پیشرفت و رسیدن به اهدافتان احساس می کنید، اما به نفعتان است به جای دست و پا زدن بیهوده برای خودتان برنامه ای در نظر بگیرید و بر اساس آن پیش بروید تا زمان و انرژی خود را بی نتیجه هدر ندهید. مطالعه کتاب های گوناگون یا گوش کردن به پادکست می تواند ذهن شما را پرورش بدهد. روزهای سخت فعلی را به زودی پشت سر گذاشته و به گشایش می رسید. قول خرید هدیه ای را به عزیزی داده اید که نباید فراموش شود. هرچه زودتر در مورد خرید آن اقدام کنید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

 




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز بی صبری و بی قراری شما ممکن است باعث شود رفتارهایی نسنجیده که از شخصیت شما به دور هستند از خود نشان دهید. این که بخواهید بدون فکر کردن و برنامه ریزی کاری را انجام دهید معمولا از شما بعید است، اما در حال حاضر شما می توانید با سیاست و جذابیتی که دارید به هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد غلبه کنید؛ خواه بحث ثابت کردن حرف هایتان به دیگران در میان باشد و خواه به دست آوردن خواسته هایی که از عشقتان دارید. شما به طور موقت با منطق خود خداحافظی کرده اید و با شور و هیجانی که در وجود خود احسس می کنید کارها را پیش می برید و بر خلاف آنچه همیشه فکر می کرده اید این روش هم گاهی می تواند به شدت موفقیت آمیز باشد. با یک برنامه ریزی دقیق به طور غیر مترقبه ای به یکی از اهداف خود خواهید رسید. احترام به پدر و مادر و نیکی کردن به آنها را در اولویت قرار دهید. به هر کسی دست دوستی ندهید. از قرض گرفتن آن هم بدون حساب و کتاب حذر کنید حتی اگر وام بانکی باشد.

مدتی است که از سلامتی خود غافل شده‌اید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نمی‌رسید. قبل از اینکه این وضعیت زمینه بیماری شما را فراهم کند، اهمیت بیشتری به سلامتیتان بدهید و هوای خودتان را داشته باشید. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. امروز مزد تلاش‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید را خواهید گرفت. از این شرایط درس بگیرید و آینده را به گونه‌ای ادامه دهید تا دامنه موفقیت‌ شما روزبه‌روز گسترش پیدا کند. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید.

 




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما با اشتیاق فراوان در انتظار ایجاد تغییرات جدیدی در زندگیتان هستید که به دنبال عمل کردن به ایده های جدیدی که وارد زندگیتان کرده اید باید به وجود بیایند. متاسفانه شما در حال حاضر با چنان سرعتی به آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد واکنش نشان می دهید که به هیچ عنوان نمی توان حدس زد در نتیجه چه اتفاقی خواهد افتاد. ذهنتان با چنان سرعتی دارد حرکت می کند که حتی خودتان هم نمی توانید با سرعت آن هماهنگ شوید. تحت تأثیر این شرایط ممکن است رفتارتان کمی تهاجمی و یا عجولانه باشد، اما می توانید با یک ریسک حساب شده اوضاع را به نفع خودتان تغییر دهید. اگر ببرید خوشحال خواهید شد، اگر هم ببازید درس عبرت خواهید گرفت. رسیدن خبری باعث می شود در تصمیمتان تغییری کوچک بدهید. پیغام یک دوست را هرچه زودتر جواب بدهید و از برزخ خارجش کنید. خوابی که دیده اید برای دیگران تعریف نکنید. اگر از کسی دلخوری دارید به خود او بگویید و از پیغام و پسغام بپرهیزید وگرنه مسئله بغرنج تر می شود.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. امروز فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. شخصی از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. ذهنتان را بیش‌از‌حد مشغول این فرد نکنید و اجازه ندهید روزتان را خراب کند. دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. شرایطی برای تغییر شغل و فراگیری مهارت‌های جدید انتظار شما را می‌کشد. به فکر شکار موقعیتها باشید و از فرصتهای جدید نهایت استفاده را ببرید.  کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

 




فال روزانه مهر

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز اندکی تفکر می تواند گزینه های فراوانی را پیش روی شما قرار دهد که اگر نمی خواهید آنها را فراموش کنید باید حتما این ایده های فوق العاده را یک گوشه ای یادداشت کنید. خوشبختانه فعلا این ایده های نبوغ آمیز را با حساب و کتاب های منطقیتان محدود نمی کنید. با این همه احساس تنهایی و دوست داشته نشدن شور و هیجانی که نسبت به آینده احساس می کنید را تحت تأثیر قرار می دهد. اجازه ندهید اختلاف های جزئی که با شخص مورد علاقه تان دارید و تفاوت های بی اهمیتی که بین شما وجود دارند و در واقع به رابطه تان معنا می بخشند، چنین حسی را در شما ایجاد کنند؛ به جنبه های مهمتر رابطه تان فکر کنید. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. شخصی برای اثبات حرفی یا انجام کاری از شما زمان می خواهد، شرط و شروطتان را بی رودربایستی بیان کنید و بعد به او زمان بدهید، ضرر نمی‌کنید. تهیه یک وسیله ضروری را عقب نیندازید، بی جهت کارها را برای خودتان سخت تر می کنید.

امروز اندکی تفکر می تواند گزینه های فراوانی را پیش روی شما قرار دهد که اگر نمی خواهید آنها را فراموش کنید باید حتما این ایده های فوق العاده را یک گوشه ای یادداشت کنید. خوشبختانه فعلا این ایده های نبوغ آمیز را با حساب و کتاب های منطقیتان محدود نمی کنید. با این همه احساس تنهایی و دوست داشته نشدن شور و هیجانی که نسبت به آینده احساس می کنید را تحت تأثیر قرار می دهد. اجازه ندهید اختلاف های جزئی که با شخص مورد علاقه تان دارید و تفاوت های بی اهمیتی که بین شما وجود دارند و در واقع به رابطه تان معنا می بخشند، چنین حسی را در شما ایجاد کنند؛ به جنبه های مهمتر رابطه تان فکر کنید. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. شخصی برای اثبات حرفی یا انجام کاری از شما زمان می خواهد، شرط و شروطتان را بی رودربایستی بیان کنید و بعد به او زمان بدهید، ضرر نمی‌کنید. تهیه یک وسیله ضروری را عقب نیندازید، بی جهت کارها را برای خودتان سخت تر می کنید.

 




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز احتمال دارد تنش های عصبی به اوج خود برسند و در چنین شرایطی اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که تعادل را بین منطق و حس ششم خود برقرار کنید. خوشبختانه یکی از بزرگ ترین ویژگی های شما این است که می توانید رفتاری منصفانه و عاقلانه داشته باشید و این بی طرفی دقیقا همان چیزی است که برای رویارویی با آنچه پیش رو دارید نیازمند آن هستید. نتیجه هر چه که باشد، شما اعتقاد دارید که مهارت کافی برای رویارویی با هر چیزی که زندگی در مسیرتان قرار دهد را دارید. شما در رابطه خود به استقلال بیشتری نیاز دارید و این که بتوانید در عین داشتن یک رابطه موفق استقلال خود را نیز حفظ کنید نشان دهنده شجاعت و توانایی شماست. مذاکرات مفید و جالبی با همکاران یا دوستان خواهید داشت که موجب نشاط و انبساط خاطرتان می شود. خرید کوچکی می کنید هم خودتان و هم کسی که دوستش دارید را با این کار خوشحال می کنید. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید، سلامتی تان چیزی نیست که با آن شوخی کنید.

به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد.  اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.

 




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

یک مکالمه خصوصی با یکی از همکاران و اطرافیانتان باعث خواهد شد نگاه تازه ای به اوضاع موجود در محل کارتان و سیاست هایی که به کار گرفته می شوند پیدا کنید. اگر نگران این هستید که در مشکلی که به وجود آمده است جانب طرف اشتباه را بگیرید با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید، هر چند اصلا خوشتان نمی آید کسی بخواهد به شما بگوید چه کاری درست و چه کاری اشتباه است. کافی است تا زمانی که اوضاع به حالت عادی باز گردد به انجام مسئولیت ها و وظایف خود پرداخته و به ندای درونتان گوش کنید. از همین امروز تا می توانید خوش بگذرانید. در محیط کار حواستان را جمع کنید، فرصتی به دست خواهید آورد که اگر از آن درست استفاده کنید اوضاع مالی تان به مراتب بهتر خواهد شد. خوشبختانه مدتی است تاثیر خوبی بر روی دیگران می گذارید و در هر محفل یا مجلسی حضور می یابید انرژی مثبت به دیگران منتقل می کنید. حواستان به افراد تازه باشد.

مواظب سلامتیتان باشید و با خوردن خوراکیهای سالم و مفید، زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. فردی عاشق شما است و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

 




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

مواظب سلامتیتان باشید و با خوردن خوراکیهای سالم و مفید، زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. فردی عاشق شما است و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهیهای خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید.    در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید.  روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما کم محلی می‌کند و توجه سابق را ندارد، امروز متوجه می‌شوید که این احساس کاملا بی‌پایه و اساس است و عشق ‌زندگیتان چیزی را از شما دریغ نمی‌کند.

 




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

با وجود این که در محل کارتان اوضاع خیلی آرام و روبراه به نظر می رسد، ممکن است دوستان و یا اقوامتان روش ها و کارهایتان را زیر سوال ببرند. خوشبختانه شما در حال حاضر خیلی خوب می توانید نظرات دیگران را در رابطه با هر موضوعی درک کنید، هر چند که به دست نیاوردن حمایتی که انتظارش را دارید کمی برایتان نا امید کننده است. هر کاری که می خواهید انجام دهید، حتی اگر تجربه فراوانی در رابطه با آن دارید و به مهارت های خودتان اعتماد کافی دارید، سعی کنید دقت و توجهی به اندازه یک شخص تازه کار داشته باشید. این کار باعث خواهد شد که عملکردتان بهبود پیدا کرده و بتوانید کارتان را بهتر، در زمان کمتر و با تلاشی کمتر انجام دهید. توجه به همسایه تان و احترام به او بسیار ضروری و پسندیده است، مبادا از آن غافل شوید. بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بخشی از اوقاتتان را به ورزش اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری بهتر است با افراد معتمد و دانا مشورت کنید. منتظر یک تلفن باشید.

با وجود این که در محل کارتان اوضاع خیلی آرام و روبراه به نظر می رسد، ممکن است دوستان و یا اقوامتان روش ها و کارهایتان را زیر سوال ببرند. خوشبختانه شما در حال حاضر خیلی خوب می توانید نظرات دیگران را در رابطه با هر موضوعی درک کنید، هر چند که به دست نیاوردن حمایتی که انتظارش را دارید کمی برایتان نا امید کننده است. هر کاری که می خواهید انجام دهید، حتی اگر تجربه فراوانی در رابطه با آن دارید و به مهارت های خودتان اعتماد کافی دارید، سعی کنید دقت و توجهی به اندازه یک شخص تازه کار داشته باشید. این کار باعث خواهد شد که عملکردتان بهبود پیدا کرده و بتوانید کارتان را بهتر، در زمان کمتر و با تلاشی کمتر انجام دهید. توجه به همسایه تان و احترام به او بسیار ضروری و پسندیده است، مبادا از آن غافل شوید. بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بخشی از اوقاتتان را به ورزش اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری بهتر است با افراد معتمد و دانا مشورت کنید. منتظر یک تلفن باشید.

 




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ )

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

طرز تفکر غیر معمول شما باعث می شود پایه و اساسی که روابطی جدی بر اساس آن ایجاد کرده اید به لرزه بیفتد. تحت تأثیر اورانوس ناگهان و در شرایطی که شما سعی در مخفی کردن احساسات خود برای حفظ صلح و آرامش در روابطتان داشته اید، انرژی فوق العاده زیادی در وجود شما آزاد می شود که زمینه را برای به زبان آوردن توفانی از حرف هایی که می توانند تنش و درگیری ایجاد کنند فراهم کرده است. ایده های عجیب و غریبی که در سرتان دارید آنقدر از زمان حال فراتر هستند که یا باید آنه را به طور کامل برای طرف مقابلتان شرح داده و یا به طور کلی بی خیال گفتن آنها شوید؛ گاهی درک ساده ترین چیزها هم بسیار دشوار به نظر می رسد. در مورد یک مسئله کاری برای رسیدن به خواسته تان باید قدم به قدم و پله به پله پیش بروید. با توجه به شرایط این روزهایتان بهتر است به امور معنوی اهمیت بیشتری بدهید. دست و دلبازی اگر در حد اعتدال باشد خوب است وگرنه شما را به دردسر می اندازد.

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شما است، امروز به کمکتان نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و به هر قیمتی که شده کاری کنید که میان شما صلح‌و‌صفا برقرار شود.  کاری که مدت‌ها پیش انجام داده بودید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و مطمئن باشید کار خوب هرگز بدون پاداش باقی نمی‌ماند.   پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط