فال روزانه شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز پنج آذر و فال روز تولد ۶ آذر و فال روزانه فردا ششم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش س...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز پنج آذر و فال روز تولد ۶ آذر و فال روزانه فردا ششم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

کلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است.

شما نیاز شدیدی به تغییرات در زندگی روزمره ی خود احساس می کنید، اما نباید بلافاصله به اولین موقعیتی که برایتان پیش می آید بچسبید و بهتر است کمی منتظر بمانیدتا گزینه های بهتری سر راهتان قرار بگیرند. اگر الان عجله کنید خیلی زود از انتخابی که کرده اید پشیمان خواهید شد. در پذیرفتن تعهدات و مسئولیت هایی که شما را برای دراز مدت به خود مشغول خواهند کرد دقت بیشتری به خرج دهید و پیش از جواب دادن همه ی جوانب را به خوبی در نظر بگیرید. امروز افرادی که با شما برخورد می کنند با انرژی مثبت و مضاعفی شما را ترک خواهند کرد و حتی چند کلمه صحبت کردن با شما باعث بهتر شدن حال آنها خواهد شد. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل آن صحبت های یکی از دوستان و اتفاقات ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش دهید تا اینکه با عقلتان رفتار کنید، اگر انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

به پندواندرز افراد باتجربه گوش جان فرا دهید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواه‌تان بپردازید. پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در ناسازگاری وارد می‌شود و مشاجره‌ای میان شما در می‌‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما را فراهم کند و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی را برقرار کنید.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

اشتباهات عده‌ای برای تو مشکل مالی درست کرده و تو ناامید و دلسرد شده‌ای. به جای ناراحتی باید با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهایشان بکنی.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

همیشه کارها بر یک روند نخواهند بود. به خصوص که تو در شرایط فعلی، بعضی از پشتوانه‌هایت را از دست داده‌ای. خود را برای تغییرات عاطفی جدید آماده کن که به زودی از راه می‌رسد.

کارهای روزمره، خسته کننده خواهد بود. هر از گاهی باید در آب راکد موجی انداخت تا حرکت تازه‌ای پیدا کند. به دیگران کمک تا در روزهای سخت تو را از یاد نبرند.

امروز در انتظار شنیدن خبرهایی فوق العاده باشید. بالاخره آنچه در انتظارش بوده اید را دریافت خواهید کرد. ترفیع رتبه، به پایان رساندن پروزه ای مهم، دریافت پولی که در انتظارش بوده اید، هر چیزی که فکرش را بکنید ممکن است. در مورد روابط عاطفیتان نیز می توانید منتظر خبرها و اتفاقات خوبی باشید. شما بدون تردید تمام تلاش خودتان را کرده و حتی فراتر از توانایی های خود رفته اید و حالا زمان دریافت پاداشتان فرا رسیده است، پس با خوشحالی از جایزه ی زحماتتان لذت ببرید. شما سعی دارید نسبت به حرف ها و نظرات دیگران پذیرا باشید و ذهنی باز داشته باشید، اما ترجیح می دهید به جای حرف زدن دست به کار شوید و از فرصت ها استفاده کنید. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد، اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده ، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی تان کم شود.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که دزدی در کمین اموال شما نشسته است. روحیه‌‌ای شوخ‌طبع و خوش‌مشرب دارید، به لطف این روحیه دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید.  برای افزایش درآمد با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند همکاری کنید. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری نمایید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. احساس می‌کنید روابط میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق گرم نیست و دلتنگ روزهای آغازین آشنایی‌تان هستید. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که انتظار دارید به شما محبت خواهد کرد.

برنامه‌های مالی تو همچنان پیش می‌روند. جایی برای نگرانی نیست. برآورد هزینه‌هایت بهتر است با بررسی و تحقیق باشد تا بعدا مشکلی برایت پیش نیاید.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

به کسی که نسبت به او شناخت کامل و دقیقی نداری نمی‌توان اعتماد کرد. باید دوستی‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور کرد. رفاقتی که از آزمون‌ها سالم عبور کرده باشد مثل چک تضمین شده است.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

حالا دیگر وقت آن رسیده است که سر و سامانی به مهارت های کامپیوتری خود بدهید. تکنولوژی قرار نیست هیچ وقت از بین برود، پس بهتر است به جای مبارزه با آن سعی کنید خودتان را با آن وفق بدهید. خوشبختانه ذهن شما آمادگی لازم برای جذب این اطلاعات را دارد و می توانید جنبه های مختلف مهارت های کامپیوتری را خیلی خوب یاد بگیرید. وقتی به انجام این کارها تسلط کافی پیدا کنید می توانید از توانایی های خود نهایت استفاده را ببرید. حمایت خانواده و اطرافیانتان برای شما از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اما امروز وقتی می بینید نزدیک ترین افراد به شما نظراتی کاملا متفاوت با شما دارند احساس می کنید که کاملا تنها گذاشته شده اید. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیس نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید، حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه تان بیشتر برسید، انرژی شان حالتان را خوش می کند.

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند.  مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سروروی‌تان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید.

مسائل پیچیده و مهمی در امور مالی پیش می‌آید که باید نسبت به آنها کاملا هشیار باشی. توانایی و هوش اقتصادی تو همیشه زبان‌زد همگان است پس باید در حد و اندازه‌ات ظاهر شوی.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

همسر به تو احتیاج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخیری که برای او افتاده احتیاج به محبت و توجه بیشتری دارد. بعضی مسائل کوچک را باید با گذشت نادیده گرفت و رد شد.

عوض کردن محل سکونت یا کار و ورود به یک خانه جدید می‌تواند نشانه ورود به یک مرحله تازه باشد. باید از گذشته‌ها به اندازه کافی درس آموخته و در آینده از آنها استفاده کرد.

امروز خانه ی شما پر از یک انرژی غیر منتظره شده است. مهمان های ناخوانده از راه می رسند، وسایل مختلف خراب می شوند و هر لحظه کارهای بسیاری در خانه تان در جریان هستند که به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند. مطمئنا اوضاع کمی آشفته به نظر می رسد، اما این شلوغی و این همه آدمی که به خانه تان می آیند و می روند تا حدودی هیجان انگیز هم هست و این وضع به جای این که شما را پریشان کند می تواند برایتان جالب هم باشد. امروز درک کردن اطرافیانتان برای شما کمی دشوار است و نمی دانید که باید آنها و گفته هایشان را جدی بگیرید یا نسبت به آنها بی توجه باشید. خودتان را برای رفتارهای عجیب و غریب آنها آماده کنید! از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت. راهی برای موفقیت تان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود. بهتر است هوشیار باشید و اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید.   قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم حساسی، جوانب مختلف این تصمیم را دوباره بررسی نمایید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

سنگین می‌آیی و می‌روی. تحرک نداشتن بزرگترین نقطه ضعف توست. تن‌پروری و خوابیدن، روح آدمی را می‌کشد. چون اسب جنگی باید چابک و راهوار بود.

گام‌های درست و حساب شده مفید بوده و در پایان منافع زیادی خواهد داشت. جایی برای نگرانی وجود ندارد چون مشکلی نیست که از عهده حل آن برنیایی.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

فرصتی به تو داده می‌شود تا بتوانی خطاهای گذشته‌ات را تصحیح کنی و دوباره دل او را بدست آوری. باید از خطاهای گذشته پند گرفت و به گونه‌ای عمل کرد که هرگز دیگر تکرار نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز ممکن است که خبرهای جالبی دریافت کنید. شاید این اخبار را از طریق یک تماس، پیام و یا ایمیل دریافت کنید و به احتمال زیاد از طرف یکی از افرادی خواهد بود که به شما نزدیک هستند. این اخبار هر چه که باشند به احتمال زیاد شما را به تقلا خواهند انداخت تا هر چه سریعتر پروژه ای که در ارتباط با آنها در سر دارید را عملی کنید. شما بسیار خوشحال و پر انرژی و مصمم هستید و می خواهید هر چه زودتر این پروژه را با موفقیت به پایان برسانید. این که با افرادی که مشکل و دردی دارند احساس همدردی کنید بسیار خوب و ارزشمند است، اما نباید اجازه بدهید که رفتاری بیش از حد احساساتی کنترل کارها را از دست شما خارج کند. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید، انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است. تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید، راهی که پیش گرفته اید بسیار تاریک و پر خطر است. توقع خودتان را از دیگران کم کنید.

انسان نامنظم و شلوغی هستید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست.  اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید.   مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. اشتباه عشق‌زندگی‌تان را نادیده بگیرید و بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

همیشه اگر به مشکلات کوچک مالی توجه نکنی تبدیل به غول بزرگی خواهد شد. برای جلوگیری و مقابله با این غول بزرگ باید حوصله به خرج داد و با تلاش و کوشش مسائل را حل کرد.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

زمانی رسیده که می‌توانی یک نفس عمیق بکشی و مطمئن باشی که به زودی به خواسته و آرزویت می‌رسی.

خبرهای خوبی در رابطه با مسائل اقتصادی به دست شما خواهند رسید و فرصت های زیادی را پیش رویتان قرار خواهند داد. این اخبار باعث خواهند شد که شما با شور و هیجان بسیاری به فکر شروع یک فعالیت تجاری بیفتید، اما بهتر است بیش از اندازه عجله به خرج ندهید و با برنامه ریزی و حساب شده پیش بروید. امروز تمام روز این جمله را به خودتان بگویید: «بخند تا دنیا به رویت بخندد»! شاید در نگاه اول این جمله کمی مسخره به نظر برسد، اما اگر واقعا آن را باور داشته باشید حتما همین طور خواهد شد. می توانید هم به خودتان و دنیای اطرافتان انرژی منفی بدهی و در برابر انرژی منفی بیشتری دریافت کنید؛ به هرحال انتخاب با خودتان است! برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دور و برتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید، نگران احوالتان هستند. شما نیاز به استراحت و حضور در جمع هایی که دوستتان هستند دارید.

اتفاق ناگواری در پیش‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌‌تان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. خبری خوش و فرخنده به دستتان خواهد رسید و این خبر زمینه شادی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار موردعلاقه‌تان مشغول شوید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.

موقعیت اقتصادی تو در حال حاضر خوب است پس سعی کن درست و به موقع خرج کنی. باید سعی کنی از موقعیت‌های کاری یا تحصیلی پیش رویت به خوبی استفاده کنی تا همیشه وضعیت مالی‌ات خوب و تضمین شده باشد.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

مهم این است که از یک خطا عبور کرده و آن را جبران کنی. هیچ کس نیست که در زندگی خود دچار اشتباهات کوچک یا بزرگ نشده باشد. پشیمانی تنها کافی نخواهد بود.

امروز برای شما روز هیجان انگیزی خواهد بود. مطمئنا سرتان حسابی شلوغ خواهد بود، اما شما انرژی لازم برای سر و کله زدن با همه ی کارهایی که به عهده تان هستند را خواهید داشت. از آنجایی که حس ماجراجوییتان افزایش یافته است دلتان می خواهد که کار متفاوتی انجام دهید. اگر فرصت انجام یک کار جدید و متفاوت برایتان فراهم نشد حداقل دوستانتان را به یک دورهمی در یک کافه، رستوران یا حتی پارک محلتان دعوت کنید و با هم در مورد ماجراحویی های گذشته تان صحبت کنید. اگر هیچ یک از اینها برایتان میسر نشد حداقل یک فیلم هیجانی تماشا کنید؛ همین هم می تواند تا حدودی نیازتان را برآورده کند. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید، اما کم کم نتایجش را خواهید دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده اید خارج بشوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده اید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطاران‌تان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید.  یکی از اعضای منزل امروز در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.

برای تغییر اوضاع مالی باید دست به ریسک بزنی. گاهی اوقات تمایل داری دست به تجربه‌هایی بزنی اما همیشه وسوسه‌ها و تردیدها مانع می‌شود. باید این وسوسه‌ها را از خود دور کنی و با جرات و جسارت و البته با فکر وارد کار شوی.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

تا حدود ۹ روز دیگر در بهترین روزهای عشق و عاطفه بسر می‌بری. چنانچه در این ایام تغییری ایجاد شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به اطرافیان خود به خوبی بنگر. احساس می‌کنی که بیش از پیش مورد توجه واقع می‌شوی.

گوش کردن به موزیک، بهترین راه وقت گذرانی پیشنهادی ما برای امروز توست.

امروز تمام هوش و ذکاوتتان را برای کمک به خودتان و بهتر کردن زندگیتان به کار بگیرید. ممکن است اطلاعات بسیار مهم محرمانه ای به دست شما برسند که می توانند شما را به انجام یک سرمایه گذاری بسیار خوب و سودآور راهنمایی کنند. با این حال حواستان را خیلی خوب جمع کنید و به منبع خبر توجه ویژه ای داشته باشید، شاید شنیده هایتان بسیار وسوسه آمیز و نوید بخش یک وضعیت مالی فراتر از رویاهایتان باشند، اما نباید عجولانه هیچ تصمیمی بگیرید. از قدیم گفته اند که عجله کار شیطان است، پس هر چقدر که لازم می دانید دست نگه دارید و پیش از هر اقدامی تمام شرایط را سنجیده و عاقلانه ترین انتخاب ممکن را انجام دهید. در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیآزارید، چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است. خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

رویکردی سخاوتمندانه را در زندگی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که گله و شکایت از شرایط زندگی چیزی را تغییر نمی‌دهد و به فکر راه‌کارهای کاربردی برای بهبود وضعیت زندگی‌تان باشید.  پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید.  فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید.

شاید بهتر باشد کمی سرخ‌کردنی و پختنی را از برنامه‌ی غذایی روزانه‌ات حذف کنی و با خام‌خواری یا خوردن میوه و سبزیجات سلامتی‌ات را تضمین کنی. این فقط یک پیشنهاد است.

اگر به فکر پیشنهاد برای اضافه کردن حقوق یا تغییر شغل هستی روز بسیار مناسبی است.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

با فردی آشنا می‌شوی که برای تو شانس خواهد آورد. البته معنای این خبر این نیست که از این پس باید چشم و گوش بسته مطیع و تابع او باشی. بلکه می‌توان با کمک او به اهداف خوبی رسید.

ناامید و مایوس نباش. به زودی خبری خوشحال کننده می‌رسد و درمی‌یابی که نمی‌توان با ناامیدی به هیچ موفقیتی دست یافت. پس یاس و افسردگی رو از پنجره بنداز بیرون!!!

دوستانتان بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهند و هر چقدر که سنتان بالا می رود نقش آنها در زندگیتان بیشتر می شود و ارزش و اهمیت بیشتری برایتان پیدا می کنند. امروز شما فرصت پیدا کردن یک یا حتی دو دوست جدیدی به حلقه ی دوستان خود را خواهید داشت و این برای شما بسیار ارزشمند است. شاید حتی به عضویت گروهی در بیایید که با آنها علایق مشترکی دارید و از وقت گذراندن با آنها لذت می برید. رویاهایتان به شما از هر زمان دیگری نزدیک تر هستند. خودتان این را خوب می دانید که راه رسیدن به آنها همیشه هموار و بی دردسر نخواهد بود، اما شما حامیانی دارید که تا آخرین لحظه با تمام توان در کنارتان خواهند بود. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شوید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید، علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. به خاطر داشته باشید که با یک‌دنده بودن و لجبازی راه به جایی نخواهید برد. به نفع شماست که از امروز این روحیه را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان برقرار کنید. به نصیحت پدرومادر یا بزرگان خانواده گوش فرا دهید و از تجربه‌های آنها بهره بگیرید.  محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشقی پاک و صمیمانه را نثار شما خواهد کرد.

مصرف دخانیات یا قهوه و کافئین به میزان زیاد آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعالیت‌های جسمی، بدنی سالم و تندرست داشته باشی. جوانی و شادابی خود را تقویت کن تا در کارها موفق گردی.

وضعیت مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست. باید از اسراف و تبذیر جلوگیری کرد و همچنان میانه‌رو بود. وقتی درآمد تو دو برابر شد آنوقت می‌توان حساب تازه‌ای باز کرد.

 

فال روزانه فردا دی ( فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

بعضی عشق‌ها آتشین اما کم‌عمق و سطحی هستند. گردبادی برپا می‌کنند و زود هم سرد می‌شوند. اما بعضی عشق‌ها عمیق است و ملایم. باید به خودت زمان بدهی تا متوجه شوی متعلق به کدام گروه است.

ستاره بخت و اقبال تو به زودی شروع به درخشیدن خواهد کرد. با شنیدن خبر و یا موضوعی یک نگرانی بزرگ را فراموش می‌کنی.

امروز شما احساسات ضد و نقیضی را تجربه خواهید کرد. شما از کارهایی که انجام می دهید لذت می برید، اما فکر می کنید که مهارت هایتان در انجام آنها به اندازه ی کافی نیستند و هنوز خیلی مانده است تا به درجه ی مورد نظرتان برسید. در واقع مشکل شما چیزی جز کمبود اعتماد به نفس نیست و از لحاظ لیاقت و توانایی با هیچ کمبود و مشکل خاصی مواجه نیستید. با این همه به احتمال زیاد امروز تجربه ی جدیدی خواهید داشت که به شما نشان می دهد چقدر با استعداد و باهوش هستید و چه قضاوت اشتباهی در مورد خودتان دارید. از فرصت هایی که برایتان پیش می آیند استفاده کرده و توانایی هایتان را به آنهایی که لازم است هم ثابت کنید. برای حفظ سلامتی تان بهتر است به تغذیه تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید، امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آن ها احتیاج دارید بتوانید از آن ها کمک بگیرید.

وعده و وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که سر قول‌های‌تان می‌مانید. امروز از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید.  سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود.

خوردن مقدار کمی شکلات در هفته به تو شادی و نشاط می‌دهد و همین می‌تواند در سلامتی‌ات نیز موثر باشد چون زمانی که روح بانشاط باشد، جسم نیز سالم خواهد بود.

امروز موقعیت اجتماعی دلخواهی خواهی داشت. بعضی برنامه‌های کاری یا درسی‌ات تغییر می‌کند و به پایگاه‌های مطمئنی دست خواهی یافت.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

 یکی از بدی‌های تو این است که زبانت زودتر از عقل و فکرت دست به کار می‌شود و بند را آب می‌دهد باید کمی خوددار باشی تا در زمان مناسبی کارها روبه‌راه شود.

خبر و یا نامه‌ای خوشحالت می‌کند. تغییر و تحولاتی در امور روزانه‌ات پیش خواهد آمد که ثمره‌اش شادی و نشاط توست. برای کار تازه‌ای به تو پیشنهادهای جدیدی خواهد شد.

امروز به موضوعاتی که برایتان جالب هستند توجه بیشتری داشته باشید و اخبار و اطلاعات مربوط به آنها را با دقت بیشتری دنبال کنید. شاید در نگاه اول این کار به نظرتان عجیب بیاید و فکر کنید که ممکن است از نظر دیگران در اشتباه باشید، اما دنبال کردن علایقتان می تواند زمینه ساز آغاز فعالیت هایی جدی باشد که ممکن است حتی حالت حرفه ای هم به خود بگیرند. کارهایی که امروز در این رابطه انجام می دهید شما را با افرادی که از نظر فکری به شما شباهت دارند در ارتباط خواهند گذاشت و این آشنایی ها می توانند به دوستی های طولانی مدت و حتی شاید روابط کاری و حرفه ای تبدیل شوند. آنچه امروز برایتان اتفاق می افتد را دست کم نگیرید. خبری به شما داده می شود بهتر است صبر داشته باشید و تعجیل نکنید. مراقب زبانتان باشید گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را حفظ کنید. احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای پاکسازی بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش نکنید.

حال خوشی ندارید و احساس کسالت می‌کنید، قبل از اینکه حال‌تان وخیم‌تر شود فکری به حال سلامتی‌تان بردارید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. انسان جذابی هستید و این روحیه امروز به کمک‌تان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و امروز دردسرهای زیادی را شاهد خواهید بود. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید.

اگر بتوانی صبح کمی زودتر بیدار شوی و چند دقیقه ورزش کنی، مطمئنا روحیه بهتر و شادابتری خواهی داشت. در مواد غذایی مصرفیت هم دقت کن و برنامه‌ریزی داشته باش.

یک دوره کلافه کننده در پیش داری. در برخورد با آن به جای اینکه به آشفتگی دامن بزنی، سعی کن افکارت و یا کارهایت را منظم و به ترتیب اهمیت پشت سرهم قرار دهی. بعضی نقطه نظرهایت در محیط کاری یا جمع دوستان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. برای پیشرفت کارت ناچار می‌شوی بر معلومات و اطلاعات خود در زمینه موردنظر بیفزائی.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ )

یک توفان احساسی داری. بهتره هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یک دوست نزدیک مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یکی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد.

یک اتفاق شیرین تا مدتی فکرت را مشغول کرده و خاطره‌انگیز خواهد شد. یک دوست یا فامیل عزیز را مدتی است فراموش کردی، اما او به تو فکر می‌کند.

امروز حواستان باشد که هیچ تماسی را بی پاسخ نگذارید و به تمام ایمیل ها و پیام هایی که به دستتان می رسند هم به سریع ترین شکل ممکن جواب دهید، چون به احتمال زیاد قرار است از منبعی که اصلا انتظارش را ندارید پولی به دستتان برسد که اگر به موقع جواب ندهید از دستتان خواهد رفت. این مسئله ممکن است خیلی جدی تر از آن چیزی باشد که انتظارش را دارید و زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. شما می توانید با استفاده از این پول تجارتی را راه اندازی کنید که مدت ها رویایش را در سر داشته اید و این فرصت را خواهید داشت که زندگی بهتری را برای خودتان و اعضای خانواده تان فراهم کنید. روز خوبی در راه است! حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کردید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید امتحان کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید، کافی است مهره هایتان را درست بچینید.

از رسیدگی به سلامت خود غافل شده‌اید و هوای وجود نازنینتان را ندارید. ادامه این شرایط چیزی به غیر از بیماری برای شما به دنبال ندارد. در اولین فرصت برنامه‌ای برای ورزش آماده کنید و با خوردن غذاهای سالم، سلامتی خود را تضمین نمایید. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شما است، امروز به کمک‌تان نیاز دارد. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند.  امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. با ارتباط با افراد خلاق و نوآور، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.

 اگر مبتلا به بیماری‌های ریوی یا قلبی هستی و یا چند وقتیه که احساس سنگینی روی سینه و شش‌هات می‌کنی، بهتره حدالمقدور بیرون نری، اما اگر مجبوری از ماسک استفاده کن.

به زودی با مقداری تغییرات در کار یا تحصیلت مواجه می‌شوی. فکر تغییراتی در محل زندگی یا شغل، تو را آزار می‌دهد. باید تردید را کنار بگذاری و تصمیم قطعی‌ات را بگیری.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار