فال روزانه شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ و فال امروز نه بهمن و فال روز تولد ۹ بهمن و فال روزانه فردا نهم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ و فال امروز نه بهمن و فال روز تولد ۹ بهمن و فال روزانه فردا نهم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

مدتی است که انرژی تان جریان دارد و حالا شما می خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می کند ، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می کنید بدتر است. حتی اگر فکر می کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید ، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.فال روزانه شنبه 9 بهمن 1400

فال روزانه شنبه 9 بهمن 1400

امروز حتی اگر دیگران از کارهای شما حمایت نکنند نسبت به دیدگاه های دیگران حساس هستید. امروز ترجیح می دهید تا جای ممکن از جر و بحث کردن با دیگران خودداری کنید، ولی آنها شما را راحت نمی گذارند و آنقدر شما را تحریک می کنند که در نهایت شما هم درگیر بحث شوید. شاید یکی از این بحث ها دید شما را نسبت به طرف مقابلتان و رابطه ای که با او دارید تغییر دهند. در هفته ای که پیش رو دارید به خواب هایی که می بینید اهمیتی ویژه بدهید، بیشتر آنها تعبیر خواهند شد. ببینید که چه چیزهایی از گذشته در رابطه عاطفی شما ایجاد مشکل می شوند و آنها را حل کنید تا بتوانید از رابطه خود نهایت لذت را ببرید. کمتر کسی توانایی این را دارد که در کنار وظایفی که بر عهده اش قرار گرفته از پس انجام کارهای متفرقه هم برآید به همین دلیل توانایی شما در مدیریت زمان تحسین برانگیز است در محیط خانوادگی سوتفاهمی وجود دارد که با صبر و تامل بیشتر از جانب طرفین از بین می رود، سعی کنید خوددار باشید.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست‌نگه‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. انسان جاه‌طلبی هستید و به کم قانع نمی‌شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دست‌تان می‌دهد. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید. اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارند، اما امروز فرصتی دست نمی‌دهد تا به آنها کمک کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

آرام باشید،شما می توانید به وسیله کتاب های مختلف، نوار، برنامه ها و کلاس ها و ابزار دیگر آرامش یافتن را بیاموزید. آرامش توان ذهنیتان را بهبود می بخشد. به سلامت جسمیتان کمک می کند و احساسات خوشایند را جایگزین اضطراب و تنش های درونی تان می کند.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید ، بودن در میان یک گروه می تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است ، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.

شما امروز دارید به طور جدی به سبک زندگیتان و کارهایی که این اواخر کرده اید فکر می کنید و به ویژه این یک ماه اخیر ذهنتان را به خود درگیر کرده است. حالا دیگر وقت آن رسیده است که برای خودتان نقشه ای در نظر بگیرید و به آن متعهد شده و روی خواسته ها و برنامه هایتان متمرکز شوید و بر اساس آنها پیش بروید. ولی تلاش نکنید که ناگهان همه چیز را به یک باره تغییر دهید. به جای این که ناگهان تمام زندگیتان را زیر و زبر کنید و خیلی زود هم خسته شده و به روند قبلیتان باز گردید، با قدم های کوچک شروع کرده و با سرعتی کم ولی مداوم پیش بروید. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید. صحبتی از یک وصلت در میان نزدیکان می شود و شما هم در این میانه ذی نفع هستید. راه مناسبی برای رسیدن به هدفی که دارید پیدا می کنید. در مورد مسئله ی پیش آمده و بحث های این روزهایتان تمام تقصیرها را به گردن دیگران نیندازید شما هم به اندازه خودتان مقصرید منصف باشید تا مسائل زودتر حل شود.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالی‌تان را به خطر نیاندازید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جان‌تان شعله‌ور بماند. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

از حق انسانی خود دفاع کنید،اجازه ندهید دیگران تحقیرتان کنند وقتی آدم ها چنین می کنند معنی اش این است که از شما انتظار بی نقص بودن دارند و اگر شما آنها را سرجایشان بنشانید ممکن است دلخور هم شوند ولی مدنظر داشته باشید که با احترام همواره از حق خود دفاع کنید و هرگز آن را نادیده نگیرید.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما شاید زیاد در مورد خط سیر جدید خود در محل کار مطمئن نباشید ، اما اجازه ندهید این شک جلوی نشان دادن نگرش های مثبتتان و انجام دادن بهترین کارهایتان را بگیرد. حالا احساس شما نسبت به شخصیتتان ممکن است به خاطر مسئولیتهای هیجان انگیزی که دور و برتان هست تیره و تار شود. مشکلی که در حال تبدیل شدن از خیال به واقعیت است به آن راحتی که شما فکر می کنید باید باشد نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ راه شما به وقت خودش هموار می شود تا بتوانید به مقصد معین خود برسید.

نیاز شما به درک شدن امروز شما را در مکالماتتان کمی عصبی کرده و به شما حالت تهاجمی داده است. شما به این که طرف مقابلتان به بحثی که می کنید علاقه ای دارد یا خیر هیچ توجهی ندارید و تنها آنچه در ذهنتان است را به زبان می آورید. با این حال اگر منتظر زمان مناسب بمانید می توانید افکارتان را بیان کنید و نتیجه ای که می خواهید را هم به دست بیاورید. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید امروز در خانه نمانید و از روز تعطیل خود برای به دست آوردن فرصت های مناسب استفاده کنید. به انتقادهایی که از شما می شود توجه نکنید. بحثتان بر سر یک مسئله ی مالی همچنان ادامه خواهد داشت. مسئله عاطفی که فکرتان را مشغول کرده خود به خود حل نمی شود، گذشته را با انصاف مرور کنید و یک تصمیم بگیرید و پای این تصمیم بایستید. در یک سفر کاری یا تفریحی با شخصی ملاقات می کنید که در روحیه تان تاثیر می گذارد، جانب احتیاط را رعایت کنید.

یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد. اعضای خانواده مشکلات زیادی دارند اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی پیدا نمی‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

یاد بگیرید که احساساتتان را تخلیه کنید.
هرگز احساساتتان را سرکوب نکنید و به درون نریزید. اندوه های خود را با آدمی قابل اطمینان مطرح کنید. به خاطر داشته باشید که احساساتی که بیان شده اند دیگر به همان اندازه گذشته ناخوشایند نیستند.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

ماه برج حوت برای خرچنگ برج شما مثل یک فرورفتگی و شیب در آبهای زندگی می ماند که بالا و پایین می رود. خوشبختانه شما از تغییرات جزر و مد این آبها آگاه هستید و این آگاهی سبب می شود خودتان را در این امواج احساسی جدید غوطه ور سازید. اما از افراد دیگر انتظار نداشته باشید برای یافتن مرواریدهای پنهان در این غواصی شما را همراهی کنند!! شما فقط باید با تکیه به خودتان در جستجوی گنجینه های واقعی باشید.

خاطراتی از گذشته هستند که با وجود آن که می دانید تاثیر خوبی روی زندگیتان ندارند، حاضر نیستید به هیچ عنوان آنها را رها کنید. خوشبختانه شما به نقطه عطفی در زندگی خود نزدیک شده اید و می توانید بالاخره این تصویرهای باقی مانده از گذشته را برای آخرین بار مرور کرده و سپس فراموش کنید و ببینید چه چیزی در انتظارتان است. در هر صورت به خودتان هیچ فشاری وارد نکنید و بگذارید این جریان روند طبیعی خودش را داشته باشد. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدید آشنا شوید. یک سفر یا ملاقات با شخصی روحیه تان را بالا می برد. این روزها کنترل اوضاع از دستتان خارج شده. پیشنهادی به شما می شود که بسیار هیجان زده تان می کند اما بهتر است با توجه به شرایطتان قبل از جواب دادن به تمامی جوانب آن فکر کنید، توانایی هایتان را بسنجید و قولی ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌ زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتی‌تان ضرر دارد، دوری نمایید. از طرف یکی از بزرگ‌ترهای فامیل پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که با خواب‌و‌خیال به جایی نمی‌رسید. در عوض از امروز به خودتان قول بدهید که زندگی را جدی بگیرید و با کار و تلاش آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنید. کار مهمی که مشغول انجام آن هستید به بار خواهد نشست و مزد زحمت‌های‌تان را می‌گیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی با شما خواهد داشت و از این رفتار حسابی دلخور می‌شوید، اجازه ندهید این دلخوری به کینه تبدیل شود و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

نه گفتن را بیاموزید،هرچه پاسخ منفی شما به انتظارها و درخواست های نامعقول دیگران برایتان آسان تر شود، احساس عزت نفستان افزایش خواهد یافت. زمانی هم که تقاضای معقول پاسخ مثبت می دهید هم در مورد خودتان و هم در مورد طرف مقابل احساس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

افراد دیگر شما را فردی می دانند که همیشه می دانید چگونه خوش بگذرانید! اما زندگی شما طوری نیست که به این سادگیها لذت ببرید و امروز ماه وارد هشتمین خانه تان یعنی خانه احساسات مشترک می شود و بهتان انگیزه می دهد که مشکلات پیچیده که راه حل راحت و سریعی ندارند را مطرح کنید. باوجود این بیان کردن آرزوهای قلبی تان ممکن است به بحث عمیقی منجر شود که این بحث دوستی های مهم شما را تقویت می کند.

شما نمی توانید به تمایل شدیدی که به بیان کردن احساستان دارید غلبه کنید. حتی اگر به تازگی چوب این کارتان را خورده باشید هم نخواهید توانست در مقابل این موضوع خودداری کنید. صداقت بهترین سیاست است، ولی رک گویی حساب نشده و آزار دهنده می تواند زندگیتان را بسیار دشوار کند. هر خبری که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را به صورت سازنده و با احتیاط و آرامش بیان کنید. ای کار کلید موفقیت امروز شما خواهد بود. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن با دیگران حرف نزنید و خودتان با حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید و نگذارید هیچ رازی بینتان باقی بماند. این روزها سرتان بسیار شلوغ است تا دچار مشکل اساسی نشده اید به کارهایتان نظم بدهید. در رابطه با نیتتان منتظر فرا رسیدن یک طوفان باشید، برای مقابله با این طوفان از حالا آماده باشید. کاری برای کسی انجام داده اید حواستان باشد حرفی نزنید که حمل بر منت گذاشتن‌تان باشد.

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبرو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دائم به کارهای‌تان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوری‌تان را فراهم کرده‌است.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

با چند نفر که بتوانید روی حمایت عاطفی آنها حساب کنید، گروه کوچکی تشکیل دهیدو میان خود هم فکری و توافق ایجاد کنید. هر گاه از شما خواسته شد، کمک های مشورتی خود را به دیگران ارایه کنید نخستین گام برای این کار آن است که بدون قطع صحبت دیگران، به دقت به آنها گوش دهید.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

حالا که ماه وارد هفتمین خانه تان یعنی خانه «دیگران» شده است ، امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید ، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. با جذابیتی که دارید به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. به جای این که با فکر کردن به ناملایمات زندگی خودتان را آزار بدهید روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. امروز در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، تا جایی که می توانید از این فرصت استفاده کنید؛ اگر مجرد هستید به کسی که دوست دارید ابراز علاقه کنید و اگر متاهل هستید هم برای رابطه تان وقت بگذارید و آتش عشق را دوباره در وجود خودتان زنده کنید. شخصی در اطرافتان مثل آب خوردن دروغ می گوید، صبوری بس است به رویش بیاورید و ارتباطتان را با او کاملا قطع کنید وگرنه باید منتظر اتفاقات بدی باشید. دلتنگی برای شخصی کلافه و بی تابتان می کند، طاقت بیاورید. یک ملاقات کاری مهم پیش رو دارید که در آینده تان تاثیر گذار است.

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. به دوستان قدیمی وعده داده‌اید که فرصتی را در کنار ایشان بگذرانید. به این وعده وفا کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما دست از تلاش نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظارات خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

زمانی را برای بازی و تفریح در نظر بگیرید
به خاطر داشته باشید که بازی فعالیتی است که صرفاً به خاطر حس خوبی که به شما می دهد به آن می پردازید.به خودتان یادآوری کنید که استحقاق صرف وقت برای بازی و تفریح را دارید.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید ، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می کند که روی آنها تمرکز کنید ، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می کند ، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

امروز صبرتان دارد به سر می رسد و تحمل مشکلی که مدت هاست دارد آزارتان می دهد تقریبا برایتان غیر ممکن شده است. انعطاف پذیری به موفقیت شما کمک زیادی خواهد کرد، ولی نباید باعث شود که اهدافتان را بخاطر دیگران تغییر دهید. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند. اما سعی کنید با یک لبخند هرگونه عصبانیت و آشفتگی و انرژی منفی را فراموش کنید. اگر در جمع دوستانتان کسی وجود دارد که از همراهی با او اصلا احساس خوبی ندارید چرا ارتباط خود را با او قطع نمی کنید؟ دوستی ها باید تاثیر مثبتی روی زندگی ما بگذارند و اگر نقش آنها مخرب باشد بهتر است از زندگیتان حذف شوند. در یک مراسم مهم یا جلسه کاری منتظر شنیدن سوال های مهمی باشید، تا می توانید خود را برای هر پرسشی آماده کنید. سفره دلتان را پیش کسی که تازه با او آشنا شده اید باز نکنید، شما از نیت آدم ها خبر ندارید. در مورد مسئله ای بر سر دو راهی قرار گرفته اید.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %

ستاره اقبال ۵۰ شمالی

به عضلاتتان ورزش دهید.به پیاده روی بروید. دوچرخه سواری کنید، اتو مبیلتان را به جای جلوی در خانه، کمی دورتر متوقف کنید. برای تمرین و ورزش حتماً عضو یک باشگاه ورزشی شوید. بلکه پیاده روی و ورزش های کم هزینه و بدون هزینه هم وجود دارد که با کمی پیگیری می توانید آنها را کشف کنید.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می آید ، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید ، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی توانید خواسته های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید ، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است ، با این مسائل کنار بیایید.

امروز افکار زیادی از سرتان می گذرند ولی ترجیح می دهید که بیشتر این افکار را برای خودتان نگه داشته و در مورد آنها با دیگران حرف نزنید، زیرا فکر می کنید بعضی چیزها بهتر است ناگفته باقی بمانند. در هر وضعیتی خوش اخلاقی بهترین روشی است که می توانید در پیش بگیرید. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید. عشق و توجه خود را آزادانه در اختیار اطرافیانتان قرار دهید و با رفتار دوستانه خود لبخند را به لب اطرافیانتان بیاورید. اگر احساس می کنید بر خلاف همیشه به تنهایی نیاز دارید می توانید امروز را در خانه بمانید و یا به تنهایی به سینما بروید. همه ما گاهی نیاز داریم با خودمان کمی خلوت کنیم و به تنهایی از زندگی لذت ببریم. در مورد مسئله پیش آمده کمی از موضوع فاصله بگیرید و با شخصی که در این مسئله نفعی ندارد مشورت کنید تا راه درست را پیدا کنید. به شما پیشنهاد انجام کاری داده می شود که به نظرتان غیر منطقی‌ست، این کار را انجام بدهید نتیجه شگفت زده تان می کند مسئله ی مهمی است که شما از آن بی خبرید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دست‌تان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۱۱۱ شمالی

فعال باشید ،هر فردی قابلیت های فیزیکی مختلفی دارد، پس کاری که برای یک نفر مفید است میتواند برای شخص دیگری مضر باشد. پس کاری را انجام بدهید که حس خوبی به شما دهد نه صرفا برای اینکه شخص دیگری آن کار را انجام داده و موفق شده پس شما هم آن کار را انجام دهید.
یک فعالیت خوب با توجه به فیزیکتان میتواند باعث ترشح اندروفین در مغزتان شود ،ماده ای که حس شادی و سرور به شما میدهد.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز خوش بینی و مثبت اندیشی ضعیف شما می تواند اشکها و یا ترسهایتان را مخفی کند. شما کار خیلی زیادی نمی توانید برای کنترل کردن احساساتتان انجام دهید ، بنابراین اولین اقدام شما برای چیزهایی که فکر می کنید مورد قبول دیگران واقع نمی شوند این است که آنها را به جای ابراز کردن مخفی کنید. ولی حقیقت چیز دیگری است!! اگر سفره دلتان را باز کنید حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. حتی اگر راه حل سریعی پیشنهاد نشد ، همه می توانند جایگاه شما را بشناسند.

امروز ممکن است ناگهان خودتان را در حال جر و بحث با دوستانتان بیابید و این اختلاف نظر از تفاوت های موجود در ارزش هایتان ریشه می گیرد. شما قبلا هم با چنین وضعیتی مواجه شده بودید، ولی این را باید بدانید که حتی اگر علایق متفاوتی داشته باشید و حفظ کردن رابطه دوستیتان کار سختی به نظر بیاید هم بهتر است فعلا در مورد رابطه تان قضاوتی نکرده و تصمیمی نگیرید. شما می توانید جهت تازه ای به این ارتباط بدهید و به دنبال نقاط مشترک بگردید. از این که خیلی جدی نباشید احساس گناه نکرده و کمی تفریح و استراحت کنید. برنده امروز کسی است که بتواند بیشتر از همه لبخند بزند. به قصد برنده شدن وارد این مسابقه بشوید. رفتن به یک جمع خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. اگر از دیگران کمک می خواهید و توقع دارید تا شما را بیشتر درک کنند باید در رفتارتان تغییری اساسی ایجاد کنید، اطرافیان تا یک جایی عصبانیت و غر زدن های شما را تحمل می کنند، در محیط اطراف و عادت هایتان تغییر ایجاد کنید.

دوستان و آشنایان زمینه آشنایی شما با فرد مهم و سرشناسی را فراهم می‌کنند. اگر مواظب دخل‌و‌خرجتان نباشید، در آینده‌ای نزدیک گرفتاری‌های مالی امان شما را خواهد برید. از امروز برنامه‌ای دقیق برای حساب‌و‌کتاب‌هایتان آماده کنید و سکان زندگی را در دست بگیرید. فرصتی را برای خرید و تفریح در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. اهمیتی به اطرافیان نمی‌دهید و در روابطی که به دیگران دارید فقط خودتان را می‌بینید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد خودخواهی تبدیل کند، فکری به حال این شرایط بردارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. زحمت و تلاشی که مدت‌ها پیش کشیده‌اید، امروز به بار می‌نشیند. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۲۰ جنوب شرقی

به جنبه معنوی زندگیتان توجه کنید. آرام باشید.
ساکت نشستن را تمرین کنید. به ندای درونتان گوش کنید. به چیزهایی بیندیشید که صلح،و آرامش را به زندگیتان به ارمغان بیاورند. برای یافتن مسیر معنوی خاص خودتان تلاش کنید.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما امروز احساس می کنید کنترل زندگی روزمره ان از دستتان در رفته است و هرقدر بیشتر سعی می کنید اوضاع را به حالت قبل برگردانید ، رضایت کمتری حاصل می شود. اخم نکنید؛ دنیا به آخر نرسیده است!! درحقیقت شاید بهتر از آنچه خودتان فکر می کردید عمل کرده باشید. تا هفته آینده که بهرام به طور مستقیم در مسیر نشانه شما قرار بگیرد مدتی طول می کشد تا بفهمید که چقدر پیشرفت کرده اید.

تمایل همیشگی شما به در دست گرفتن کنترل اوضاع امروز از حد خارج شده است  و با تصور کردن بهترین راه حل ممکن برای هر مشکلی فکر می کنید که تنها خودتان بهترین راه را می توانید پیدا کنید و می خواهید به زور رهبری دیگران را در دست بگیرید. متاسفانه شما آنقدر جذب نظرهای خودتان شده اید که اصلا به حرف های دیگران گوش هم نمی کنید. کمی دست از سرسختی و خود رای بودن بردارید تا هم خودتان و هم دیگران به آرامش بیشتری دست پیدا کنید. مجردها باید در مورد انتظارات خود از یک رابطه عاطفی با دوستان و اطرافیان خود صحبت کنند تا بتوانند فرصت های خوبی را برای خود فراهم کنند، شاید آنها بتوانند نیمه گمشده تان را به شما معرفی کنند. روبرو شدن با شخصی یا دیدن یک فیلم شما را به فکر می اندازد. خودتان را دائم تکرار نکنید، دنبال این فکر تازه را بگیرید. گرهی مالی از کارتان از جایی که توقع ندارید باز می شود اما تعجیل نکنید مشکلات هنوز به طور کامل برطرف نشده اند. خبری می شنوید بهتر است آن را پیش خود نگه دارید.

با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِ دل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۵۹ شرقی

بیشتر خارج از اتاق یا خانه باشید :
آفتاب میتواند کارهای خارق العاده ای برای شما انجام دهد. زمانی را که بیرون از خانه، شرکت و … هستید آفتاب باعث تشکیل ویتامین D در بدنتان میشود و این ویتامین ناخودآگاه حس شادی در شما ایجاد میکند. دلیلی اصلی فصول حزن انگیز پاییز و زمستان نیز کمبود آفتاب است.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می کنند ، برای اینکه شما واقعا نمی دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده های همیشگی شما! راههای پیچیده ای را بهتان پیشنهاد می کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید ، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

چند ماهی است که نقشه های زیادی برای آینده تان داشته اید و در این مسیر پستی و بلندی های زیادی را پشت سر گذاشته اید. پیچ و تاب هایی که در این مسیر با آنها مواجه شده اید شما را خسته کرده اند ولی در نهایت دارید به برنامه هایتان نزدیک تر می شوید. نیازی نیست به این سختی تلاش کنید تا به دیگران ثابت کنید برنامه هایتان جدی هستند، کارهایتان بهتر از هر حرفی نشان دهنده نیات و توانایی های شما خواهند بود. از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. گل های تازه بخرید و یک غذای خوشمزه بپزید و شمع ها را روشن کنید. یک شام رمانتیک همراه با عشقتان هر از گاهی ضروری است. مجردهای عزیز! این روزها مخفی کردن عشقتان غیرممکن خواهد بود. کاری مهم به شما سپرده شده، آن را طوری انجام دهید که مو لای درزش نرود و به نحو احسنت تحویل داده بشود. یک شوخی ساده تبدیل به یک دلخوری بزرگ می شود. یکی از دوستانتان برای انجام کاری با شما مشورت می کند، وقت بگذارید و به او خوب گوش کنید تا جواب درستی بدهید.

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطاران‌تان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۸۹ شمالی

اگر در محیط کار، جای شایسته ای ندارید، شغلتان را تغییر دهید.
اما ابتدا خوب بیندیشید که آیا واقعاً این کار شماست که آزارنده است یا نگاه مردم نسبت به آن، باعث ایجاد حس حقارت در شما شده است. به جای جنبه های آزاردهنده به چیزهای خوبی که در شغلتان هست هم فکر کنید. به خاطر داشته باشید هر شغلی ممکن است دارای جنبه های نه چندان مطلوب باشد و شما باید در این رابطه کاملاً منطقی عمل کنید

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ )

 

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

بازگشت ماه به نشانه تان ممکن است روز خسته کننده ای را به همراه داشته باشد ، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی هایتان روی دوشتان سنگینی می کند ، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می کنید هیچ تصمیمی بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.

شما بهمن ماهی ها به عنوان افرادی سرزنده و با انرژی در مکالمات شناخته شده هستید که می توانید هر بحثی را به راحتی ادامه داده و پیش ببرید. ولی گاهی با زرنگ بازی و سیاست در هدایت مکالمه به آن جهتی که خودتان دوست دارید اعصاب طرف مقابلتان را بهم می ریزید. امروز هم دوست دارید در مورد موضوعاتی حرف بزنید که معمولا دیگران از حرف زدن در مورد آنها اجتناب می کنند، حواستان باشد روی نقطه ضعف های آنها دست نگذارید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا خنده به لب های دیگران بیاورید. انرژی درونتان را آزاد کنید و شاد و سرزنده باشید. در این شادی و سرزندگی عشقتان را نیز با خود همراه کنید و مانند یک کودک بازیگوشی و تفریح کنید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی مجبور خواهید شد به خاطر انتخابتان به دیگران جواب پس بدهید. کم لطفی شخصی در اطرافتان موجب شده تا دچار احساسات دوگانه ای بشوید. شما برای شکستن قواعد بی پایه و اساس روزانه زندگی آمادگی کامل دارید و می خواهید کاری کاملا متفاوت انجام دهید.

خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید و به رژیم‌غذایی سالم پایبند باشید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌اش برسد و امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. از این فرصت برای فراگیری مهارت‌‌های جدید بهره بگیرید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۱۱۷ غربی

 تمرین کنید که مثبت و امید دهنده باشید.
هرگاه واژه ای امیدوارکننده به دیگران اهدا کنید نه تنها احساس بهتری خواهید داشت بلکه شخصیت مثبت خود را نیز قوام بیشتری خواهید بخشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار