فال روزانه پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ و فال امروز سی دی و فال روز تولد ۳۰ دی و فال روزانه فردا سی ام دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ و فال امروز سی دی و فال روز تولد ۳۰ دی و فال روزانه فردا سی ام دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می روید ، و اکنون احساس می کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی کنید ، چراکه روش های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می ساختند در حال عوض شدن هستند ، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده اید. خیلی خوب است که از رنجش ها و موانع که پیرامون مسیر خود می بینید آگاهی داشته باشید ، اما خودتان را درگیر آن نکنید.فال روزانه پنج شنبه 30 دی 1400

فال روزانه پنج شنبه 30 دی 1400

امروز مسائل فردی و مسئولیت های اجتماعیتان با یکدیگر تداخل پیدا کرده اند و جدا کردن آنها از یکدیگر کار ساده ای نخواهد بود. موضوعی که با آن مواجه هستید چه مربوط به وضعیت حرفه ایتان، نقشتان در اجتماع و یا موقعیتتان در خانواده باشد، باید به دقت موقعیت خود را بررسی کرده و بر اساس آن تصمیم گیری کنید. امروز ممکن است وارد رابطه عاطفی تازه ای شوید و یا اگر در حال حاضر کسی را دوست دارید رابطه تان وارد فاز جدیدی خواهد شد و نسبت به طرف مقابلتان احساس تعهد بیشتری خواهید کرد. در هر صورت مواظب باشید به طرف مقابلتان فضای کافی برای استقلال فردی نیز بدهید، وابستگی احساسی بیش از حد شاید رابطه عاطفی شما را محکم کند، ولی جلوی رشد فردیتان را خواهد گرفت. جهت انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید بستر و فضای لازم فراهم شده، تعلل در این زمینه به صلاحتان نیست. یک خبر جالب شما را غافلگیر خواهد کرد. به خودتان سخت بگیرید و حرفی را که فکر می کنید نمی توانید به زبان بیاورید بگویید، بعد از گفتنش به خودتان افتخار می کنید.

مدت‌های زیادی است که بیماری مزمنی وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، امروز نشانه‌هایی از بهبود پیدا می‌کنید و در چند روز آینده برای همیشه از شر این بیماری خطرناک رها می‌شوید. فرد خودخواهی سر راه شما قرار می‌گیرد و از در ناراحتی و مشاجره وارد می‌شود. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و این مشاجره را ختم به خیر کنید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. برای کاهش نگرانی‌ها دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و آرامش بگیرید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند.

 

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده اید و شاید در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

امروز می توانید امیدوار باشید که اگر کمی ریسک کرده و به اطرافیانتان بگویید که دقیقا به دنبال چه هستید و چه می خواهید به خواسته هایتان برسید. ولی اگر زیادی احساساتی برخورد کنید دیگران را وحشت زده خواهید کرد و موقعیت خود را به خطر خواهید انداخت. داشتن رویکردی ملایم به شما اجازه می دهد در بیان کردن نیت ها و برنامه هایتان موفقیت بیشتری داشته باشید. حرف هایتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید تا مبادا به اشتباه اثری منفی روی مخاطبان خود بگذارید. در مورد مسائل عاطفی حساسیت بیش از اندازه از خودتان نشان ندهید تا بتوانید روزی آرام و بدون تنش را در کنار کسی که دوست دارید پشت سر بگذارید. برای رسیدن به نیتتان باید روحیه کار گروهی را در خودتان بالا ببرید و از دیگران کمک بخواهید و نظرشان را بپرسید. این هفته تصمیمات بزرگ نگیرید. در جمعی حرفی می زنید که برایتان گران تمام می شود. دلخوشی کوچکی پیدا خواهید کرد. در جمع دوستان بحثی پیش می آید، کاه را به کوه تبدیل نکنید.

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. انسان ولخرجی هستید و پول در دستان شما بند نمی‌شود. اگر فکری به حال این وضعیت برندارید، در آینده‌ای نزدیک گرفتاری‌های مالی گریبان شما را خواهد گرفت. توانمندی‌های شما امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و به لحاظ کاری پیشرفت می‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید.  اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زمینه سرخوردگی و افسردگیتان را فراهم کند. با فردی که سنگ‌صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در حمایت و پشتیبانی از شما وارد می‌شود و هر کاری که از دستش برآید را برای موفقیت‌های شما انجام خواهد داد. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز حتی بهترین برنامه ها هم ممکن است به سرانجام نرسند ، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است ، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می دهید ، شما حتی راه های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

امروز دوست دارید کارهای جدیدی را امتحان کرده و لذت های تازه ای را تجربه کنید. با این حال باید مواظب باشید در جستجوی تفریح و خوشگذرانی مسئولیت های خودتان را نادیده نگیرید. لزومی ندارد که حتما یکی از گزینه های پیش رویتان را انتخاب کنید، می توانید صبر کرده و کارهای اصلیتان را انجام دهید و بعدا سر فرصت به ماجراجویی بپردازید. در دراز مدت با داشتن برنامه و دنبال کردن نظم و اصول و اولویت بندی کارهایتان خواهید توانست از لذت های زندگی بیشتر بهره مند شوید. اگر روش هایی که مدت هاست برای به دست آوردن دل طرف مقابلتان استفاده کرده اید جواب نمی دهند، سعی کنید ابتکار عمل به خرج بدهید و راه های جدیدی را امتحان کنید. در یک رابطه دوستانه نتیجه وفاداری و راز داری تان را خواهید دید، دوستی تان محکم تر می شود. در رابطه با مسائل عاطفی تان با چشم باز به اتفاقات نگاه کنید و آینده نگر باشید. در محیط کار یا تحصیل جریانی به راه افتاده که بهتر است نسبت به آن غفلت نکنید و از قافله عقب نمانید.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید.    به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید.  بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  عشق زندگی‌تان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما امروز می توانید به اوج موفقیت برسید ، اما به جای اینکه خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید ، لازم هست که حتما فعالیت های خود را در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت های قدیمی خود را حفظ کنید ، در منجلاب گرفتاری ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید ، آن وقت هرچیزی امکان پذیر می شود. انتخاب در دستان خود شماست!

امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان برنامه وسوسه انگیزی را به شما پیشنهاد خواهد کرد، ولی از این که درگیر شدن با این برنامه شما را از کارهای اصلی و فعالیت های روزمره تان باز دارد می ترسید. اشکالی ندارد اگر به خودتان یک زنگ تفریح بدهید و کمی برای خودتان وقت بگذارید، ولی به دیگران اجازه ندهید که کنترل زندگیتان را در دست بگیرند و برنامه هایتان را بهم بریزند. خلاقیت خود را به کار گرفته و برای ماه های آینده خود برنامه ریزی کنید. برنامه هایی که الان می چینید می توانند اثرات مثبت زیادی روی چند ماه آینده تان داشته باشند. سعی کنید در رابطه عاطفیتان خودتان را با طرف مقابل هماهنگ کنید و طوری رفتار نکنید که انگار هیچ نوع وابستگی بهم ندارید. در مورد مسئله ای که نگرانتان کرده مطمئن باشید در حال حاضر از صبر و تحمل ضرر نخواهید کرد، این چرخ به نفع شما خواهد چرخید. برای انجام کاری نظر شما پرسیده می شود، از سر خستگی و ناراحتی جوابی ندهید که بعدا پشیمان بشوید. حامل خبری خوش خواهید بود.

انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندی‌های خود بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌ای‌، راه به جایی نمی‌برید و از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. به نمایشگاه یا همایش کاری مهمی دعوت هستید. حضور شما در این مراسم، دستاوردهای مهمی را به دنبال خواهد داشت و زمینه آشنایی شما با افراد سرشناسی را فراهم می‌کند.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را پذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد ، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت های شما حاصل می شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می شوند و برای کمک کردن به برنامه هایتان اشتیاق نشان می دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می کنید ، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید ، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می توانید انجام دهید.

امروز شریک و یا همکارتان برای انجام کاری آنقدر به شما اصرار خواهد کرد که رد کردن تقاضای آنها برای شما بسیار مشکل خواهد بود. با این حال چند نفس عمیق کشیده و به آنچه از شما خواسته می شود خوب فکر کنید و به انجام کاری که بعدا از آن پشیمان خواهید شد رضایت ندهید. برای به دست آوردن محبوبیت و مورد تایید دیگران قرار گرفتن خودتان را به دردسر نیندازید. شاید این کار برایتان سخت باشد، ولی گاهی باید با اطمینان و صدای بلند بگویید «نه»! دنبال کردن رویاها و برنامه های خودتان در دراز مدت رضایت بیشتری نسبت به خوشحال کردن دیگران برای شما به همراه خواهد داشت. چند وقت است که جمله «دوستت دارم» را به زبان نیاورده اید؟ حرفی از کسی می شنوید که نظرتان را در مورد یک سرمایه گذاری عوض می کند. برای رسیدن به نیتتان لقمه را دور سرتان نچرخانید. در کنار تلاش و کوشش فراوانی که می کنید به آمار هم توجه کنید، اگر بی گدار به آب بزنید به سر منزل مقصود نخواهید رسید. گرهی که در کارتان افتاده باز خواهد شد.

بیماری که مدتی است از آن رنج می‌برید امروز رو به بهبودی می‌گذارد. فردی که بدخواه شماست، امروز دردسر بزرگی برایتان درست می‌کند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حقش را کف دستش بگذارید. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آوررید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حرف ناپسندی به شما می‌زند و این حرف زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌‌کند، اما دنبال این حرف را نگیرید و با چشم‌پوشی از این رفتار ناپسند به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ و بزرگواری هستید.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما امروز قادر هستید که نهایت تلاش خود را بکنید ، اما اگر یک نفر دیگر برایتان مشکلی ایجاد کرد ، آن وقت فایده این همه تلاش تان چه خواهد بود؟!! سیاره بخت تان یعنی بهرام با سوق دادن شما به سوی افکار منفی ممکن است باعث شود که به بیراهه کشیده شوید. به جای اینکه سعی در درست کردن این اوضاع داشته باشید ، با کناره گیری واقع بینانه خود فقط اوضاع را نظاره کنید. و بعد از اینکه نوع نگرش و بینش تان بهتر شد ، در مورد شرایطی که پیش آمده تصمیم گیری کنید.

امروز به طوری غیر عادی خوشحال هستید و اعتماد به نفستان بالاست و این موضوع باعث شده که همه اطرافیانتان بخواهند بدانند چه اتفاقی افتاده که شما را چنین شاد و شنگول کرده است. خوشبختانه شما از انجام کارها و مسئولیت های روزانه تان دارید لذت می برید و خیلی هم سرحال هستید. با این حال نمی توانید دلیل این احساس خود را برای دیگران بیان کنید و ممکن است فکر کنند که دارید چیزی را از آنها مخفی می کنید. کاری به کار آنها نداشته باشید و به انجام کارهایتان به بهترین نحو ممکن ادامه دهید. بعد از پایان ساعت کاری برای تفریح و وقت گذرانی همراه با کسانی که دوست دارید هم وقت بگذارید و لذت امروز خود را به حداکثر برسانید. دوستی به جمع دوستانتان اضافه می شود که با اخلاق و مرام شما سازگار است و می توانید با هم خالق لحظه های شادی باشید. در رابطه عاطفی تان حواستان به خواسته هایتان باشد. در مورد مسئله ای تا می توانید توی چشم نباشید و این کار را به دور از هیاهوی جلو ببرید، سرو صدا برایتان دردسر می شود.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شما است که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده اید ، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می دهد که هیچ اتفاقی نمی افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید ، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.

این اواخر یکی دو تا از اهداف بلند مدتتان به نتیجه رسیده اند و امروز دارید به این فکر می کنید که هدف بعدیتان چه باید باشد و چه برنامه هایی برای به دست آوردن آن باید بچینید. از جاه طلبی و بلندپروازی هیچ هراسی نداشته باشید؛ شما قدرت درونی فوق العاده ای دارید که به شما اعتماد به نفس داده و خود باوریتان را بیش از پیش می کند. این باور و ارزشمند دانستن خودتان شما را قادر می سازد که حتی کوه ها را هم جابجا کنید. پس اگر در چند ماه آینده به نتایجی فوق العاده رسیدید تعجب زده نشوید. اگر کسی که دوست دارید به حمایت شما نیاز دارد حمایت خود را از او دریغ نکنید و تحت هر شرایطی در کنارش باشید. در یک بازی برنده نهایی شما هستید، به شرط آن که صبر کنید و کنترل اعصابتان را از دست ندهید. بعد از مدت ها انتظار بالاخره مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که نباید اشتباه هزینه شود. خبری سرنوشت ساز به شما می رسد که موجب تقویت روحیه شما خواهد شد.

خیال‌بافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  بیشتر از همیشه حواس‌تان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. مشکلی که با آن روبرو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید ، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می شود ، فرصت نادری به سراغتان می آید که می توانید چیزهایی که کتمان می کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می شود که تغییراتی را در برنامه های روزانه تان بدهید ، از این کار هراس نداشته باشید.

شاید فکر کنید که امروز روز خوش شانسی شما است و رویایی که در سر دارید ممکن است به حقیقت بپیوندد. با وجود این که نباید انتظار داشته باشید که همه چیز دقیقا همان طور که انتظارش را دارید پیش برود، ولی اطمینان داشتن به احساس درونیتان کار خیلی خوبی است. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث یک غافل گیری خوشایند خواهد شد که از انتظاراتتان خیلی بیشتر است. با چسبیدن به برنامه های قبلیتان این موقعیت جادویی و شانسی که در خانه تان را دارد خیلی محکم می زند را از دست خواهید داد، پس بهتر است به هیچ عنوان لجبازی نکنید. امروز احساساتتان شدت زیادی دارند و حرف هایی که می زنید تاثیر بسیاری روی طرف مقابلتان می توانند داشته باشند. این روزها در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید. اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برایتان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. قرار بود برای کسی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده اید.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. در غیر این صورت محبوبیت خود را در میان اعضای منزل از دست خواهید داد و به فرد نامطمئنی تبدیل می‌شوید. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به بودن در کنار شما نیاز دارد.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد ، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند ، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط تان سئوال می کنید این مسئله ناراحت تان می کند. شما فقط باید خودتان باشید ، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

امروز اعتماد سرسختانه ای که به خودتان و توانایی هایتان دارید اهمیت و تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، زیرا افکارتان تصویر کلی واضحی از آینده ای که در انتظارتان است را به وجود خواهند آورد. شما دارید تغییراتی اساسی در اهداف و برنامه هایتان ایجاد می کنید و دوست دارید هر چه زودتر دست به کار شده و به دنبال همان چیزی که می خواهد بروید. ولی این را به خاطر داشته باشید که قدم های بزرگ و ناگهانی شما را به جایی نخواهند رساند و موانع زیادی جلویتان را خواهند گرفت. به جای این کار با نگرشی مثبت فکر کنید و قدم هایی هر چند کوچک ولی درست بردارید. اگر می خواهید از پیله تان خارج شده و تبدیل به پروانه شوید باید صبور باشید. در رابطه با مسائل عاطفی یادتان باشد، هر عملی عکس العملی دارد. مهربانی و توجه کنید تا مهربانی و توجه ببینید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی تا دیر نشده به اموراتتان سروسامان و نظم بدهید وگرنه در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت. از توضیح اضافه به شخصی خودداری کنید.

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. فرصتی برای خرید مهیا می‌شود اما مواظب باشید که در این خرید ولخرجی نکنید.  به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحال‌تان را فراهم می‌کند. امروز وسواس بیشتری برای انجام کارها به خرج دهید و حواس‌تان را حسابی جمع کنید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می کند و وارد برج آینده نگر دلو می شود و به شما پیشنهاد می شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست ، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی توانید به طور موثری با این باد همراه شوید ، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید ، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

امروز احساس نگرانی شدیدی می کنید، ولی این احساس به این علت نیست که اتفاق بدی افتاده و یا کارهایتان طبق برنامه پیش نرفته اند. در واقع دلیل اصلی این نگرانی این است که فکر می کنید مبادا چیزی را از قلم انداخته باشید که ممکن است وضعیت خوبی که در حال حاضر دارید را بهم بزند. اجازه ندهید این افکار شما را مجبور به اقدام های پیش گیرانه ای کنند که به جای بهتر کردن اوضاع آن را بدتر خواهند کرد. کافی است تا جایی که می توانید کارهای نیمه تمام خود را تکمیل کرده و خودتان را برای آن چه در انتظارتان است آماده کنید. شما همیشه سعی دارید به دیگران کمک کنید و مشکلاتشان را حل کنید، ولی مواظب باشید این کارها شما را از عشقتان غافل نکنند. سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالا ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. از طعنه و سرزنش شخصی نزدیک و مغرض نهراسید و تردید و سستی به دل راه ندهید، تا پایان راه به خودتان ایمان داشته باشید و او را خجالت بدهید. شخصی با یک خرید کوچک خوشحالتان می کند.

انرژی و نشاط لازم را برای حل مشکلات بدست خواهید آورد. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. آتش عشق در وجود همسر یا عشق‌زندگی‌تان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 شما امروز بین دو راهی قرار گرفته اید ، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می کند ، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید ، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه های خود را بررسی کنید.

موفقیت هایی که به تازگی به دست آورده اید اعتماد به نفس شما را بالا برده اند و قدرت زیادی در وجود خود حس می کنید، تا می توانید از فرصت موجود و حسی که دارید بهره ببرید. امروز نگران این هستید که مبادا مردم با دست کم گرفتن تلاش های مثبت شما جلوی پیشرفتتان را بگیرند. ولی هیچ دلیل منطقی برای اثبات این نگرانی خود ندارید. اگر سعی در مخفی کردن چیزی دارید باید این را بدانید که این مسئله می تواند اثرات منفی روی رابطه عاطفی شما داشته باشد. یک بار دیگر موضوعی که تلاش در پنهان کردن آن دارید را از نظر بگذرانید و به جای وحشت با آگاهی تماس بگیرید. بیان این حقیقت ناگفته اولین قدم برای از بین بردن فاصله بین شما و طرف مقابلتان است. بالاخره تصمیم تازه ای برای آینده گرفته اید که البته با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد اما باید با اراده ای مصمم گام بردارید، مطمئن باشید موفقیت از آن شماست. از این شاخه به آن شاخه پریدن فقط وقت و انرژی تان را تلف می کند. حرفی را زده اید، که دائم خود را برای گفتنش سرزنش می کنید.

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. خبر خوشی از جانب یکی از اعضای نزدیک خانواده به دست شما خواهد رسید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگی‌تان بریزید. مدتی است که احساس می‌کنید خلاقیت‌تان را از دست داده‌اید و فکر و ایده بکری به ذهن‌تان نمی‌رسد، دلیل این وضعیت را در رفتار خود جستجو کنید و ارتباط بیشتری با افراد خلاق و نوآور برقرار نمایید و از کنار سوژه‌های خلاقانه به راحتی گذر نکنید.

 

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ )

 

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت های جهان روبرو شوید ، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می دهد ، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید ، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد ، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

حتی اگر رویاهایی که در سر دارید به نظر خودتان هم غیر منطقی می آیند، خلاقیت خود را سرکوب نکنید. قدرت تخیل نا محدود شما این فرصت را برایتان فراهم می سازد که برنامه های متفاوت و گوناگونی را برای آینده خود در سر بپرورانید. این رویاها درهای تازه ای را به روی شما و حتی دوستانتان باز خواهند کرد. به جای این که تسلیم حساب و کتاب های منطقی شوید، در مورد رویاهایتان با اطرافیانتان صحبت کنید. بعدا هم برای بررسی منطقی آنها فرصت خواهید داشت، فعلا به آنها مجال بروز بدهید و نظرهای دیگران در مورد افکارتان را بسنجید. امروز روز خوبی برای بیان احساسات و نظراتتان می تواند باشد، به شرط آن که زیاده روی نکنید و سعی نکنید ایده هایتان را به کسی تحمیل کنید. برای خودتان کمی وقت بگذارید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهار نظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود. سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید.

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. اعضای خانواده را در این اتفاق سهیم کنید و لحظه‌هایی سرشار از خوشی را به همراه اهل منزل تجربه نمایید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید.  زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط