فال روزانه پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ و فال امروز هفت بهمن و فال روز تولد ۷ بهمن و فال روزانه فردا هفتم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اس...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ و فال امروز هفت بهمن و فال روز تولد ۷ بهمن و فال روزانه فردا هفتم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اگرچه شما آماده شده اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید ، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدت تان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می کند دیدگاه های مناسبتان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می سازد انرژی تان را برای وقت هایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.فال روزانه پنج شنبه 7 بهمن 1400

فال روزانه پنج شنبه 7 بهمن 1400

امروز قدرت تخیل شما بسیار خوب کار می کند. اگر از ترکیب افکار و احساست خود استفاده کنید نتیجه ای که به دست می آورید خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید خواهد بود. این انرژی فوق العاده را بیهوده هدر ندهید. مشغول به کار شوید و اگر هر پروژه ی خلاقانه ای در دست انجام دارید از فرصت استفاده کرده و آن را همین امروز تکمیل کنید. اگر از این موقعیت به خوبی استفاده نکنید به این زودی ها فرصت به این خوبی دست نخواهد داد و پشیمان خواهید شد. امروز رابطه عاطفی شما به توجه تمام و کمالتان نیاز دارد و باید هر کار دیگری را کنار گذاشته و آن را اولویت اصلی خود قرار بدهید. قطعا از نتیجه ای که به دست می آورید لذت خواهید برد. در رابطه عاطفی تان قدر و جایگاه تان را بشناسید، شخصی با حضورش به زندگی تان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید، بهتر است اول با خودتان و طرف مقابل تان صادق باشید و خواسته تان را به طور صریح بیان کنید. برای انجام کاری مجبور به گرفتن کمک مالی از دیگران هستید.

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز نظرات غیر متعارفتان در مورد کار خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد!! چرا که اصلا با شخصیت شما جور در نمی آیند! اما حتی احمقانه ترین و بکرترین افکارتان هم نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می رسد محافظه کارانه تر هستند. خوشبختانه برای تمام کردن تمام کارهایی که شروع کرده اید به اندازه کافی توانایی دارید. با همه این احوال کار عاقلانه ای که باید انجام دهید این است که قبل از اینکه خیلی دیر شود مطمئن شوید بیشتر از توانایی و زمانتان مسئولیت قبول نکرده اید.

امروز فکر سفر به جایی که مدت ها دوست داشته اید به آنجا بروید شما را رها نخواهد کرد و شاید به این فکر بیفتید که وقت آن رسیده که واقعا به این سفر بروید. شاید یکی از دوستان و یا شریک زندگیتان در این مورد با شما هم نظر باشد و بخواهد شما را در این سفر همراهی کند. تنها مشکلی که باقی می ماند یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای این مسافرت و انجام هماهنگی های لازم خواهد بود. شاید تصمیم گیری در این مورد برایتان کمی دشوار باشد، اما بهتر است در این مورد وسواس بیش از حد به خرج ندهید. امروز هر طور شده ساعاتی را در پارک ها و فضای سبز بگذرانید و یا حداقل به گلدان های خانه تان رسیدگی کنید. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر می خواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند، بهتر است در کارشان دخالت نکنید. یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هر چه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست به هم تان می ریزد.

خوراکی‌های مضر را کنار بگذارید و رژیم غذایی سالمی در پیش بگیرید. با تغییر سبک زندگی، درهای جدیدی ا موفقیت را به روی خود باز کنید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیمی، افکار منفی را از ذهن‌تان دور کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. در کارها صداقت پیشه کنید و مطمئن باشید مزد راستگویی و درستکاری خود را دریافت خواهید کرد. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما به طور ذاتی با عوض کردن مسیر و روشتان در وسط راه راحت کنار می آیید! حالا که آگاهی تان نیز بیشتر شده است ، دوباره وسوسه شده اید روی نگرش جدیدتان در مورد رسیدن به هدف تازه خود کار کنید. اگرچه شما امروز آماده هستید که برنامه هایتان را متعادل کنید ، اما افراد دیگر حاضر نیستند به این سادگی ها نظرشان را عوض کنند. از آنها انتظار نداشته باشید که سریع با شما همراه شوند. بهشان زمان بدهید ، وقتی که خودتان فکر کردید رفتارتان درست بوده ، آنها هم به زودی بهتان ملحق می شوند.

صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای شب گذشته به وضوح جلوی چشمتان هستند و فکر می کنید که خواب هایتان خیلی مهم بوده اند و پیام خاصی برای شما به همراه داشته اند. پی بردن به معنا و مفهوم رویاهایتان کار چندان دشواری نخواهد بود. در حال حاضر هوش و ذکاوت شما در کنار حس ششمتان می تواند به شما کمک کند تا عملکردی بی نظیر داشته باشید، پس از این فرصت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. شما این مهارت را دارید که به مهم ترین مسائل با مهارت و ظرافت تمام رسیدگی کنید. امروز هم با شرکت در بحثی که مسائل خیلی حساسی را در بر میگیرد باید این مهارت خود را به کار بگیرید تا روابطی که آسیب دیده اند و احساساتی که به آنها لطمه وارد شده است را درمان کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، بیش از این بهای حضور اشتباهتان در یک رابطه را ندهید. در مورد مشکل کاری یا تحصیلی پیش آمده شما اشتباه می کنید، بپذیرید و تغییری در رفتارتان بدهید. جلو شخصی که تهدیدتان می کند بایستید، تاوانش هر چه باشد بهتر از هر روز مردن و زنده شدن است. بیماری که نگرانش هستید خوب می شود.

بدهی سنگینی دارید و نگران پرداخت آن هستید. در چند روز آینده پولی به دستتان می‌رسد، این پول را برای پرداخت قرض‌ها کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌اندازوصرفه‌جویی باشید.  روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریک‌تان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال است و نیاز به کمک شما دارد.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

وقتی که در محل کارتان افراد دیگر خودشان را در اهداف شما سهیم ندادند ، وضع مالی شما از آن چیزی که خودتان انتظار داشتید پیچیده تر می شود. آنها شاید با کارهای اخیر شما موافق باشند ، اما با فلسفه کاری تان و همچنین با اهدافتان مخالفند و عجیب تر از همه اینکه شما نمی توانید بفهمید که کی حمایتشان را قطع می کنند ، چرا که در ظاهر نسبت به کارهایی که می کنید مشتاق و علاقه مند هستند. پس حالا باید خیلی بااحتیاط رفتار کنید و بیشتر از چیزهایی که خودشان می خواهند بهتان بدهند به آنها اتکا نکنید.

تمام روابط شما در حال حاضر خیلی خوب دارند پیش می روند. ذهن و احساس شما هماهنگی فوق العاده ای با هم پیدا کرده و شما را قادر ساخته اند تا درک بهتری از اطرافیان خود و به ویژه نزدیکانتان داشته باشید. روابط عاطفی شما به لطف درک بهتر شما از ارزش ها، احساسات و افکار شخصی که دوست دارید خیلی محکم تر و قویتر از همیشه شده اند. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفیتان دارد به بن بست می رسد پیش از آن که خیلی دیر شود و با بیان صادقانه احساسات و افکارتان آن را نجات دهید. عشق واقعی خیلی فراتر از آن است که حتی با مشکلاتی به اندازه یک کوه از بین برود. حالا وقت ایستادگی است جا نزنید، حواستان به خودتان و خواسته تان باشد تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادتان باشد. در امر تحصیل یا کار به موفقیتی دست می یابید که حیرت سایرین را بر می انگیزد، به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مغرور بشوید، غرور بین شما و اطرافیان فاصله می اندازد.

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد. فردی در کارهای شما دخالت می‌کند و اعصابتان را به هم می‌ریزد. با این فرد صحبت کنید و اجازه ندهید دیگران سکان زندگی شما را در اختیار بگیرند. یکی از آشنایان امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود. پند و اندرز این فرد را آویزه گوش کنید و از تجربه‌های ایشان بهره بگیرید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز در هفتمین خانه تان یعنی خانه “دیگران” کسوف اتفاق می افتد و اگر دوستی های شما همچنان در کانون بحرانی قرار دارد ، شما نمی توانید در مورد حوادث بیرونی به راحتی آنچه درذهنتان دارید را بر زبان آورید. امروز دوستانی که بهتان نزدیک هستند مثل آینه عمل می کنند و تشویق تان می کنند که چیزهایی که شما باور دارید و چیزهایی که واقعا وجود دارند را از هم تمیز دهید. به جای اینکه به عقل و منطق رجوع کنید به حرف دلتان گوش دهید.

امروز هر کاری که لازم است انجام دهید را به سریع ترین شکل ممکن به انجام خواهید رساند و خانواده و دوستانتان نیز حداکثر توان خود را به کار خواهند گرفت تا هر کمکی که از دستشان برمی آید برای شما انجام دهند.  شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران خیلی بهتر از همیشه عمل می کنید و نه بیش از اندازه درگیر احساس خود می شوید و نه چشمتان را به روی عقل و منطق خود می بندید. امروز از هر فرصتی برای عمق و معنا بخشیدن هر چه بیشتر به رابطه عاطفیتان استفاده کنید. شما عشق را با عمقی بی سابقه در تمام وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد ه چه بیشتر به عشقتان نزدیک شوید؛ یک مکالمه صادقانه و از صمیم قلب می تواند به استحکام بیشتر رابطه تان کمک کند. بهتر است حرفی که عمل کردن به آن برایتان سخت است جلوی دیگران راحت به زبان نیاورید. چشم به در بسته ای دوخته اید و غصه می خورید، کافیست سرتان را برگردانید در دیگری به روی شما باز است که بسیار برایتان پر منفعت است، روحی و مالی. با درخواست شما برای انجام کاری موافقت خواهد شد کمی صبر کنید.

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.  قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.  ایده‌ای که به ذهن‌تان رسیده را اجرا کنید و مطمئن باشید که این ایده زمینه موفقیت شما را به دنبال دارد. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق‌زندگی‌تان را ندارد.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

درست وقتی که فکر می کنید می توانید به منظم بودن برنامه های روزانه تان اطمینان کنید ، یک نفر پیدا می شود و همه کاسه کوزه هایتان را به هم می ریزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پایداری در کارتان داشتید متزلزل می شود. به جای اینکه خیلی سریع واکنش نشان داده و مبارزه کنید ، قبل از اینکه دست به هر اقدام مهمی بزند مدتی صبر کنید. این حادثه آزمایش سریع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نیست ، بلکه درس صبر و شکیبایی است.

امروز به دقت به ندای درونتان گوش کنید، به ویژه اگر این حس درونیتان دارد شما را به دنبال کردن اهداف و رویاهایتان تشویق می کند. به تصمیماتی که می گیرید شک نکنید و خیالتان از این که منطقتان از آنچه خودتان فکر می کنید بهتر عمل می کند راحت باشد. امروز شما و شخصی که دوست دارید درک بهتری از هم پیدا کرده اید و شکوفه های عشقتان جان تازه ای گرفته اند. شما در کنار هم خیلی راحت تر از همیشه هستید و چیزی باعث ناراحتی و نگرانی شما نمی شود و می توانید همانی باشید که واقعا هستید. این نزدیکی و صمیمیتی که بین شما شکل گرفته از چشم اطرافیان نیز مخفی نخواهد ماند. در رابطه عاطفی تان طرف مقابل از شما دلخور است و شما به روی خودتان نمی آورید، اگر همین طور ادامه بدهید با مشکلات بزرگتری روبرو خواهید شد. یک خرید را بهتر است بیش از این عقب نیندازید. صداقتتان بهترین راه پیروزی شماست. شما در طلب چیزی یا کسی هستید که می خواهید بی رنج و زحمت بدست آورید.

به خاطر داشته باشید که با کینه‌توزی و تنفر راه به جایی نخواهید برد.  با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق‌زندگی‌تان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌های‌تان فاصله‌ای بیاندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید ، ناراحت و آشفته می شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد ، چرا که شما می توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیت های خود آگاه نباشید ، آنوقت مشکلات سر برمی آورند. به خاطر چیزهایی که نمی توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزنید ، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می دهید و سپس بهترین کاری را که می توانید انجام دهید.

امروز مهمان هایی به خانه تان خواهند آمد تا در مورد مسائلی که برای شما بسیار جالب به نظر می رسند با شما صحبت کنند. شاید اختلاف نظرهای جدی پیش بیایند، اما شما قادر خواهید بود که این وضعیت را تحت کنترل خود در بیاورید و از بالا گرفتن بحث جلوگیری کنید. امروز ذهن شما بسیار قوی و هوشیار است و می توانید پیچیده ترین مشکلات را هم به راحتی درک کرده و برای دیگران هم توضیح دهید. شما می توانید از سوء تفاهم هایی که بین اطرافیانتان پیش می آیند جلوگیری کرده و نقش یک میانجی قوی و منطقی را ایفا کنید. شاید در حال حاضر تصمیم گیری برای آینده رابطه عاطفیتان دشوار به نظر برسد، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید تا از آنچه می خواهید مطمئن شوید. انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده توام با سختی و دردسر است. گوشتان بدهکار حرف های حسودان و بداندیشان نباشد و نگرانی به دل راه ندهید، کار خودتان را بکنید. شما ذاتاً مهربان هستید دیگران را با زخم زبان و عصبانیت خود نرنجانید. چیزی که از دست داده اید به زودی بدست می آورید.

همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرفتار بستر بیماری است و امروز حال خوبی ندارد، در این شرایط اجازه ندهید عشق‌زندگی‌تان لحظه‌ا‌ی را بدون شما سپری کند و تا می‌توانید از ایشان پرستاری نمایید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله اطرافیان را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز شما انرژی زیادی صرف می کنید تا بتوانید در برابر متصل شدن به گذشته تان مقاومت کنید ، گذشته ای که سعی داشتید از تاثیرات آن در زندگی تان دوری کنید. امروز حتی اگر هیچ ارتباطی با کسی نداشته باشید ، ابدا نمی توانید از زیر بار مسئولیت های خانواده فرار کنید. خوشبختانه وقتی که متوجه شدید انجام دادن این کارها چقدر حیاتی است ، مدیریت کردنشان خیلی برایتان راحت تر می شود.

امروز خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر شادی و نشاط شما را در طول روز تضمین خواهد کرد. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق شما را درک نمی‌کند و تفاهم گذشته را ندارید. قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان بیاندازد، امروز با ایشان صحبت کنید و راه‌حلی برای درک و تفاهم بیشتر پیدا نمایید. انسان خودداری هستید و حرف دل‌تان را به زبان نمی‌آورید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان سوء‌برداشت‌های زیادی از رفتار شما داشته باشند. این روزها طرف مقابل تان خسته و تند مزاج است، باید با او آرامتر رفتار کنید. نرمی سنگ را آب می کند. در سایه تلاش و کوشش بی وقفه شما شرایط مالی و مادی تان رو به بهبودی است. با استفاده از این موقعیت دریچه ای به سوی آرامش و نشاط باز کنید. روزهای سختی تان را فراموش نکنید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. به هر قیمتی که شده قرضی که گرفته‌اید را پرداخت کنید.  فردی با شما سربه‌سر می‌گذارد تا اعصابتان را به هم بریزد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده اعصاب خود را حفظ کنید. روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.  کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. برای انجام کارهای مهم آمادگی و تمرکز لازم را ندارید. این شرایط باعث شده تا کارهای مهم را به تعویق بیندازید. در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و آماده حل گرفتاری‌های مهم باشید.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما اگر برادر و یا خواهر داشته باشید ، این روزها نقش مهم تری در زندگی تان خواهید داشت و اگر اصلا برادر و یا خواهر نداشته باشید ، باید به دوستان صمیمی خود نزدیک شده و از بی تفاوتی بیرون بیایید. آن وقت می فهمیدکه آنها نمی دانستند چگونه به شما نزدیک شده و یا اینکه چگونه دوستی شان را تداوم بخشند. ولی الان فقط دنباله رو و پیرو شما می شوند.

سبک زندگی اسراف‌گرایانه‌ای دارید و تا می‌توانید پول خود را به خرید خوراکی‌ و چیزهای بی‌ارزش هدر می‌دهید، این رویکرد نه تنها به لحاظ مالی شما را تحت‌فشار قرار می‌دهد، بلکه به لحاظ سلامتی نیز در خطر می‌افتید و بهتر است به فکر وجود نازنین‌تان باشید و با خوردن خوراکی‌های سالم، سلامت‌تان را تضمین نمایید. وقتی را برای بودن در کنار اعضای منزل اختصاص نمی‌دهید و ادامه این وضعیت، زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم خواهد کرد، در نتیجه از امروز فرصتی را برای بودن در کنار خانواده کنار بگذارید. کسی که دائم از شما توقعات مختلف دارد، متوجه رفتارش کنید و از خواسته های خودتان با او صحبت کنید. زیر بار انجام کاری که بلد نیستید و سر رشته ای از ان ندارید نروید. عذر خواهی کنید تا به خودتان و دیگران بدهکار نشوید. در مورد مسئله ای اوضاع آن طور که پیش بینی کرده بودید پیش نخواهد رفت. دست پاچه نشوید.

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد.  روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید.  فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

در حالیکه به خاطر فعالیت و سازندگی زیاد و و بالاتر از حد متوسط غرور و اعتماد به نفستان بیشتر شده است ، اما شما به طور ذاتی نمی توانید به راحتی در مورد خودتان قضاوت کنید. اما حالا مجبور نیستید که برای اینکه ببینید افراد دیگر چقدر دوستتان دارند فقط کار بیشتری انجام دهید. با زیر سوال بردن مشاهدات خود وقت و انرژی تان را تلف نکنید. شما چیزهایی عالی و خوبی در زندگی تان دارید ، پس به سادگی این چشم انداز خوب و زیبا را قبول کنید.

امروز ذهن و احساس شما با هم متحد شده اند و همین باعث شده است در برخورد با دیگران و به ویژه در ارتباط برقرار کردن با دوستان خود بسیار موفق باشید و آنها را به خوبی درک کنید. در نتیجه ی درک متقابلی که بین شما به وجود آمده است روابطتان خیلی نزدیکتر از قبل خواهند شد. برای یک روز هم که شده به خودتان سخت نگیرید و از زیبایی ها و لذت های کوچک زندگی بهره مند شوید. هیچ گاه خودتان را به خاطر تصمیماتی که گرفته اید سرزنش نکنید، پشیمانی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. در مورد اهداف و رویاهایی که برای آینده خود دارید با عشقتان صحبت و مشورت کنید، قطعا او نیز نظرات و پیشنهادهای خوبی برای شما خواهد داشت. خودتان را برای تغییر آماده کنید. این تغییر می تواند به نفع تان باشد، به شرط آن که نسبت به آن به موقع و درست عمل کنید. در مورد یک مسئله عاطفی دائم گذشته را مرور و مقایسه نکنید. شرایط جدید شما با گذشته فرق می کند. شخصی از شما کمک مالی می خواهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و هر خوراکی را نخورید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری نمایید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده ، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید ، البته قبل از اینکه واقعیت ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می انجامد ، پس تا موقعی که فرصت دارید ، واقعیت ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

امروز مسائل کاری ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و تا وقتی به آنها نپرداخته باشید نمی توانید بیخیال آنها شده و از روزتان خود لذت ببرید. خوشبختانه حس ششم شما امروز خیلی خوب کار می کند و می توانید از این توانایی خود استفاده کنید تا مشکلاتی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند حل کنید. با این حال این راه هم باید در نظر داشته باشید که شما مجبور نیستید همین حالا تصمیم نهایی خود را گرفته و دست به کار شوید. بد نیست فعلا راه حل های مختلفی که به ذهنتان می رسند را یک جا یادداشت کرده و بعد با خیال راحت به لذت بردن از بخش باقی مانده ی روز بپردازید. شما حتما می توانید ساعات بسیار خوبی را سپری کنید. در مورد مسائل عاشقانه و عاطفی شرط بندی نکنید، هیچ کس قابل پیش بینی نیست. شنیدن یک خبر می تواند روی تصمیم گیری مالی تان اثر بگذارید. از دوستی هدیه ای خواهید گرفت که شما را به هم نزدیک تر می کند. برای رفتن به جایی و انجام کاری خیر از شما دعوت می شود، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است و با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جان‌تان شعله‌ور بماند.  روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ )

 

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه “خیال ها و رویاها” کسوف روی داده است و اگر ذهن شما را مثل یک دستگاه تلویزیون در نظر بگیریم ، کانال های آن انقدر سریع عوض می شوند که اصلا نمی فهمید چه اتفاقی افتاده است. یک لحظه همه چیز عالی و جذاب به نظر می رسد و در لحظه بعد در حالی که به عقب برگشتن کار خیلی سختی است شما فکر و خیال دیگری می کنید. لزومی ندارد با این خیالات بجنگید. یکبار که اجتناب ناپذیر بودن تغییر را قبول کنید ، آن وقت هرجایی که این جریانات اخیر شما را به دنبالش کشید می روید.

امروز شما دوست ندارید برای مدت زیادی در خانه بمانید و دلتان می خواهد از خانه بیرون زده و در مهمانی ها و جمع های مختلف شرکت کنید. حتی اگر فقط در خیابان ها راه بروید و رفت و آمد عابران را تماشا کنید هم برایتان خیلی از خانه نشینی بهتر و لذت بخش تر خواهد بود. در حال حاضر افکار و احساسات شما در هماهنگی کامل با هم به سر می برند و می توانید از تعامل این دو به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. امروز به هیچ عنوان سعی نکنید دیگران را مجبور به پذیرش افکار و نظرات خود کنید؛ هر چه کمتر در این زمینه اصرار به خرج دهید خواهید دید اوضاع بهتر و بیشتر به نفع شما پیش خواهد رفت و دیگران در مقابل شما و حرف هایتان انعطاف پذیری بیشتری نشان خواهند داد. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید خلاف میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کاری ندارید، موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیب‌تان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. یکی از آشنایان به موفقیت چشمگیری رسیده و این موفقیت زمینه خوشحالی شما را فراهم خواهد کرد. آرزویی که مدت‌ها است به آن فکر می‌کنید امروز برآورده می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شما است. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار