فال روزانه چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد ده فروردین و فال روزانه فردا دهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر ا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد ده فروردین و فال روزانه فردا دهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال قهوه روزانه دوشنبه 8 فروردین 1401

فال روزانه فردا فروردین ( چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ )

 

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه سه شنبه 9 فروردین 1401 فال فردا

امروز در ارتباط با مسائل عاطفی نمی توان گفت که خیلی خوش شانس هستید و به همین دلیل هم احساس می کنید لازم است خودتان دست به کار شده و برای به دست آوردن آنچه می خواهید اقدام کنید. بهتر است در این مورد با احتیاط بیشتری عمل کنید و بیش از اندازه عجولانه برخورد نکنید. شاید بهترین کاری که در حال حاضر از دست شما ساخته است این باشد که دست نگه دارید تا عشقی که لیاقتش را دارید خودش به سراغتان بیاید. اگر هم قرار است امروز راهی سفر شوید خودتان را برای تأخیر و برخی مشکلات جزئی در مسیر آماده کنید و اجازه ندهید این اتفاقات حال و هوای خوب آغاز سفرتان را خراب کنند. یادتان باشد هدف اصلی خوش گذراندن است. دست و دلبازی خوب است اما اندازه نگه دارید. کاری نکنید که در قبالش از دیگران توقع داشته باشید، چون از کرده تان پشیمان خواهید شد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید، طوری که از هیچ چیز ابایی ندارید و تمام توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید.

قصد انجام معامله‌ای دارید اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود دارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. انسان مهربانی هستید و قلبتان همیشه برای اطرافیان می‌تپد، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از محبت ضرر نکرده است. با تصمیم مهمی در زندگی روبه‌رو می‌شوید. برای اتخاذ این تصمیم عجله نکنید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز دوست دارید که وقت را برای خوشحال کردن فردی که دوستش دارید، صرف کنید. هر کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید و به حرف های دیگران نیز توجهی نداشته باشید. او قدر کاری که شما برای او انجام می دهید را به خوبی می داند و با این کار رابطه شما عمیق تر از قبل خواهد شد. اگر دوست دارید که در جمع مرکز توجه باشید، بیشتر حرف بزنید. با این کار نه تنها دیگران با طرز فکر شما آشنا خواهند شد، بلکه ارتباطات تان نیز گسترش خواهد یافت و در همین رفت و آمدها پیشنهادهای جذابی چه در زمینه کاری و چه عاطفی دریافت خواهید کرد. دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند، کمی آرامتر برانید. با این سرعتی که در زندگی پیش می روید ضرر می کنید. از عقل خود پیروی کنید، احساسات کارتان را خراب می کند. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود. باید تلاشتان را بیشتر کنید. به خودتان ایمان داشته باشید، شما از پسش بر می آیید.

به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.

فال روزانه فردا خرداد (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

دلیل سیلی ویل اسمیت به مجری اسکار

شما این اواخر عشق و محبتی را که انتظارش را دارید دریافت نکرده اید و شاید دیگران را به خاطر این رفتارشان مقصر بدانید، اما راستش را بخواهید این وضعیت به این دلیل به وجود آمده است که شما طوری رفتار کرده اید که آنها تصور کرده اند شما نیازی به مهر و توجهشان ندارید. اگر در رابطه ی عاطفی خود احساس رضایت و خوشبختی نمی کنید امروز می تواند فرصت بسیار مناسبی باشد تا با یک مکالمه ی رو در روی صمیمانه نیازهای خودتان و انتظاراتی که از یک رابطه ی عاطفی ایده آل دارید را با طرف مقابلتان در میان بگذارید. اگر هنوز مجرد هستید و قصد شروع یک رابطه ی عاطفی را دارید باید وقت بیشتری را صرف کسب شناخت از طرف مقابلتان بکنید. کاری را انجام داده اید و حالا پشیمان شده اید و مدام با خود می گویید کاش کمی صبر می کردم و یا طور دیگری آن را به سرانجام می رساندم. شما باید قبل از دست زدن به این کار پیرامون نتایج آن خوب فکر می کردید، حالا پشیمانی سودی ندارد و شما را از جلو رفتن باز می دارد.

رویکردی سخاوتمندانه را در زندگی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که گله و شکایت از شرایط زندگی چیزی را تغییر نمی‌دهد و به فکر راه‌کارهای کاربردی برای بهبود وضعیت زندگی‌تان باشید.  پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. خیال‌پردازی نکنید و نگاهی واقع‌گرایانه‌ به زندگی در پیش بگیرید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت.

فال روزانه فردا تیر (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

  • بیشتر بخوانید؛ 
  • گریه های کریس کراک پس از عذرخواهی از ویل اسمیت + فیلم کامل

اگر برای برطرف کردن احتیاجات و نیازهای خودتان مجبور هستید تعادل برخی چیزها را به هم بزنید حتما این کار را انجام دهید! شما در تلاش برای حفظ صلح و آرامش و به منظور خوشحال و راضی نگه داشتن دیگران خودتان و نیازهایتان را برای مدتی طولانی نادیده گرفته اید. اینکه با دیگران کنار بیایید واقعا ارزشمند و نشان دهنده ی شخصیت و بزرگواری شما است، اما نمی تواند در رسیدن شما به خواسته هایتان تأثیر چندانی داشته باشد. گاهی لازم است برای رسیدن به برخی چیزها تعارف را کنار بگذارید، مخصوصا اگر پای عشق در میان باشد! امروز ممکن است برخی احساسات مربوط به گذشته در خاطرتان زنده شوند، اما این برای شما یک پیشرفت مثبت را به همراه خواهد داشت و نباید با آن مبارزه کنید. اوضاع اگر آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، عصبانی نشوید. عصبانیت گره روی گره تان می زند، کمی از مسئله فاصله بگیرید تا راه جدیدی به ذهنتان برسد. فرصتی برای عاشقیت دست خواهد داد. این فرصت را در هوا بقاپید. برای اشتباهتان عذرخواهی کنید.

بیش‌ازحد به خواسته‌های دلتان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید، امروز کار دست‌ خودتان می‌دهید. یکی از آشنایان به کمک مالی شما نیاز دارد، اما کمک به این فرد شرایط مالی شما را به خطر خواهد انداخت. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سرورگردن بالاتر از رقبا هستید. امروز به صورت کاملا اتفاقی چشمتان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب عشق‌زندگی‌تان باشید.

 

فال روزانه فردا مرداد (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

هیچ کاری برای شما در حال حاضر آنقدر دشوار به نظر نمی رسد که نتوانید آن را انجام دهید، اما چرا اصرار دارید خودتان را با کارهای دشواری که نیازی به انجام آنها نیست خسته کنید؟! آیا می خواهید خودتان و توانایی هایتان در مقابله با مشکلات را به کسی ثابت کنید؟ راستش را بخواهید راه خوبی را برای اثبات خودتان انتخاب نکرده اید. شما یک ابرقهرمان نیستید و مثل همه ی مردم دنیا توانایی های محدودی دارید و نمی توانید محدودیت های خود را انکار کنید. اگر کاری را انجام می دهید آن را به خاطر خودتان انجام دهید، نه به خاطر اینکه چیزی را به کسی ثابت کنید. آنهایی که واقعا دوستتان دارند شما را هر طوری که باشید دوست خواهند داشت. وقتی به کسی خالصانه کمک می کنید خودتان بیشتر شاد می شوید. مشکل دیگری را برطرف کنید اگر او قدر ندانست اشکالی ندارد او که باید می داند. در مورد مسائل عاطفی تان از محبت یا علاقه یک طرفه دوری کنید. حرفتان را شفاف و صریح به طرف مقابلتان بگویید.

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید.  امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق‌زندگی‌تان حال و حوصله شما را ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.

فال روزانه فردا شهریور (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

خواننده سه زبانه عصر جدید

امروز انرژی جسمانی شما در سطح بالایی قرار دارد و همزمان بسیار احساساتی و رمانتیک هم شده اید، اگر متأهل باشید ترکیب این دو می تواند به فرصت فوق العاده ای برای جان بخشیدن به روابط زناشویی تان تبدیل شود. اگر هم هنوز مجرد هستید امروز همه را می توانید به راحتی تحت تأثیر قرار داده و دل هر کسی را که دوست داشته باشید به دست بیاورید، فقط باید مواظب باشید کسی را برای خودتان انتخاب کنید که ارزش عشق و محبت صادقانه ی شما را داشته باشد و شما را همین طوری که هستید دوست داشته باشد. شما با بی صبری در انتظار یک تماس یا پیام تلفنی مرتبط با مسائل مادی هستید که متأسفانه امروز هم از آن خبری نخواهد بود. برای گرفتن یک تصمیم مهم باید سطح انرژی تان را بالا ببرید، با خودتان تکرار کنید من می توانم. برای گرفتن مجوز فرصت تازه برای برقراری یک رابطه بدست خواهید آورد، این فرصت را از دست ندهید. سن فقط یک عدد است شیطنت های جوانی را تجربه کنید.

عجله‌ای برای انجام کارها نداشته باشید و مطمئن باشید که کسی از عجله سود نبرده ‌است. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آوررید. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و بیش‌ازحد وقتتان را به هدر ندهید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند.

فال روزانه فردا مهر (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

درخواست عجیب امیر تتلو از سحر قریشی

مسائل عاطفی شما امروز به آن خوبی که خودتان انتظارش را دارید پیش نخواهند رفت. شاید رفتار طرف مقابلتان بیش ازاندازه تند بوده باشد، شاید هم شما برای به دست آوردن آنچه می خواهید بیش از اندازه اصرار کرده باشید. در اثر رفتارهایی که با هم دارید تنش هایی که به وجود خواهند آمد روابط عاشقانه ی شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد. شاید رابطه ی شما از مرحله ی اولیه ی خود که در آن همه چیز خوب و زیبا به نظر می رسد خارج شده و بالاخره چشم هایتان به روی ایرادهای طرف مقابلتان و مشکلات و اختلاف نظرهایی که بین شما وجود دارند باشد شده باشد. اکنون می تواند زمان مناسبی برای بررسی مجدد روابط عاطفیتان باشد. برای گرفتن مجوز برای انجام کاری همچنان باید منتظر بمانید، برای کاری که کنترلش از دستتان خارج است حرص و جوش بیخودی نخوردید. یک ملاقات غیر منتظره خواهید داشت. خوبی های شما زبانزد همگان است، هر کسی که شما را می شناسد به خوبی از شما یاد می کند، بخشنده بمانید.

خیال‌بافی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز سودی به دست شما می‌رسد. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌های‌تان دور کند.  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید.

فال روزانه فردا آبان (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

همسر نفیسه روشن

شما امروز در زمینه ی روابط عاطفی همچون گلوله ای از آتش هستید. شما احساسات بسیار شدیدی نسبت به عشقتان احساس می کنید و دلتان می خواهد تمام کارهای مورد علاقه ی خود را همراه با او و در کنار او انجام دهید. شما دوست دارید با هم ماجراجویی کنید و کارهای هیجان انگیز و حتی عجیب انجام دهید. شما به یک نفر نیاز دارید که همراهتان باشد و دیوانگی هایش مثل خودتان باشند، اگر طرف مقابلتان این ویژگی ها را ندارد شاید وقتش رسیده باشد که در رابطه ی خود تجدید نظر کنید. شخصی که قرار است به دیدن شما بیاید بی آن که هیچ خبری به شما بدهد با تأخیر از راه خواهد رسید. این شخص را سرزنش نکنید، چون به احتمال زیاد توضیح قابل قبولی برای این رفتار خود دارد. برای انجام یک پروژه نیاز به یافتن یک شریک مطمئن دارید، دست به این کار نزنید یا فردی را با مطالعه زیاد انتخاب کنید. برای انجام یک معامله بهتر است کمی دست نگه دارید. شنیدن خبری محاسباتتان را تغییر می دهد، نگران نباشید این خبر خوب و به نفع شماست.

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند. امروز اگر حواستان  را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. در این شرایط به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و روز را بدون هرگونه ضرری به پایان برسانید.   در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید، اما این مشکل برای شما دردسر زیادی درست نمی‌کند و اعضای خانواده یا همکاران برای حل این مشکل به شما کمک می‌کنند. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.  مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

فال روزانه فردا آذر (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر اوضاع در روابط عاطفیتان به خوبی پیش نمی رود نباید خودتان را به خاطر وضعیتی که برایتان پیش آمده است سرزنش کنید. شما و طرف مقابلتان در این رابطه با هم شریک هستید و این بدان معناست که هر دوی شما به یک اندازه در مورد آن مسئول هستید. اگر شرایط در رابطه ی عاطفی شما به گونه ی دیگری است شاید بهتر باشد با طرف مقابلتان در مورد نگرانی هایتان و احساساتی که دارید صحبت کنید. احساسات بین شما هر چقدر هم که قوی باشند آنچه شما را در کنار هم نگه خواهد داشت تنها صداقت، درک متقابل و حساسیت نسبت به نیازهای یکدیگر است. اگر فکر می کنید خودتان نمی توانید مشکلاتتان را حل کنید از یک مشاور متخصص کمک بگیرید. شما نسبت به شخصی مهربان، دلسوز و گاهی یکدنده هستید، کمی آسان تر بگریرید تا روزگار خودتان هم آرام تر بگذرد. به امور مالی تان توجه بیشتری داشته باشید. در مورد مسئله ای کاری حواستان باشد که ناخواسته حقی را ناحق نکنید. پاسخ یک تماس تلفنی را ندهید.

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنین‌تان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. روز خوبی را در پیش دارید و به رغم‌اینکه انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان می‌رسد. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.  کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

فال روزانه فردا دی (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز احساسات رمانتیک شما بسیار قوی شده اند و رابطه ی عاطفیتان تنها چیزی است که تمام مدت به آن فکر می کنید. اگر متأهل باشید بهترین کاری که می توانید بکنید این است که با همسرتان خلوت کنید و یک شب رمانتیک را در کنار هم بگذرانید. اگر مجرد باشید امروز فرصت خوبی برای جستجو و پیدا کردن شریک زندگیتان می تواند باشد، اما از آنجایی که تقریبا هر کسی که ببینید توجه شما را به خود جلب خواهد کرد بهتر است چشم هایتان را کمی بیشتر باز کنید تا مبادا هوسی زودگذر را با عشق اشتباهی بگیرید. تماس های تلفنی از شماره های ناشناس به احتمال زیاد چیزی جز دردسر برایتان نخواهند داشت. خبری خوش باعث می شود، سجده شکر به جای آورید. نذرتان را ادا و دل دیگری شاد کنید. بر روی یک عقیده بیش از حد پافشاری می کنید، ارزشش را ندارد. برای شخصی که برایتان بسیار عزیز است، هدیه کوچکی بخرید، تاثیر معجزه آسایی در روابطتان خواهید دید.

با کار و تلاش بیش‌ازحد، سلامت‌تان را به خطر نیاندازید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.  تمرکز بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و توانایی‌های‌ خود را چندین برابر کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.

فال روزانه فردا بهمن (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز باید سعی کنید انرژی و هیجان بیشتری را وارد روابط عاطفی خود نمایید. کمی ماجراجویی و هیجان به پیشرفت رابطه ی عاطفی شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. در بیان احساسات خود جسارت داشته باشید، زیرا هر چقدر رفتارتان جسورانه تر باشد احتمال اینکه به خواسته هایتان دست پیدا کنید و واکنش مورد انتظارتان را از طرف شخصی که دوست دارید دریافت کنید بیشتر خواهد بود. شما همیشه ترجیح می دهید کارهایتان را بر اسا برنامه و به صورت حساب شده پیش ببرید، اما عشق و روابط عاطفی چیزی نیست که بشود در مورد آن چنین روشی را در پیش گرفت. اعتماد به نفس داشته باشید و وقتی پای عشق در میان است در لحظه زندگی کنید. بر سر یک مسئله مالی یا حقوقی یکی از نزدیکانتان بسیار ناراحت و عصبانی شده، سعی کنید او را آرام کنید. قشنگی های دنیا بیش از این حرفهاست. صله ارحام و احوال پرسی از فامیل برای روحیه تان مفید است و به کار و زندگی تان رونق و برکت می دهد.

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید.   فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

 

فال روزانه فردا اسفند (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

تنش ها و اختلافاتی که این اواخر در زندگی شما جریان داشته اند باعث شده اند که امروز تا حدودی عصبانی باشید. عصبانیت احساسی بسیار قوی است و اگر آن را تحت کنترل خود در نیاورید ممکن است شما را وارد بحث و دعوایی کند که به ضررتان تمام خواهد شد. به جای اینکه انرژی خود را در راه جنگ و دعوا هدر دهید بهتر است آن را صرف پرورش روابط عاطفی خود نموده و راه صلح و دوستی را انتخاب کنید. اگر نتوانستید روابط عاطفی خود را در مسیری که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید حداقل سعی کنید امشب را در کنار دوستان خود و آنهایی که برایتان عزیز هستند بگذرانید تا ناکامی هایتان را در کنار آنها فراموش کنید. تغییری کوچک در زندگی تان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. وابستگی تان را کم کنید تا رهاتر و شادتر زندگی کنید. چیزی که آسان به دست بیاید آسان هم از دست می رود. بیش از پیش به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به هدفتان راه های جدید را امتحان و بیشتر تلاش کنید.

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمک‌تان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.   اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند.  در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبرو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیاندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.  یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار