فال روزانه یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۰ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیستم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روز...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۰ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیستم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی کرد.

پس از این بحران مالی، وضعیت متعادل و بهتری خواهی داشت. باید نسبت به آینده دوراندیش بود و با جدیت و تلاش خود را به جایگاهی رساند که دیگر آسیب‌پذیر نباشد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما فردی اجتماعی هستید و امروز از آن روزها است که مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. احساس خوبی دارید و این احساس بیشتر هم می شود و اگر فکر می کنید که دیگران آن را درک نمی کنند، اشتباه کرده اید. انرژی مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما فردی با استعداد هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی های شما بیشتر هم می شود. درست است که همیشه به مقررات و تعهدات پایبند هستید اما بازی فقط مال بچه ها نیست، بد نیست شما هم گاهی قوانین را بشکنید و خود را به بهترین شکل سرگرم کنید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد.  روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندیهای خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.   غمی به جانتان نشسته و حسابی ناراحت هستید، اجازه ندهید غصه‌ها شما را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار دهد و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

یک هدیه کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروزتان با روزهای دیگر فرق دارد. شما چیزهایی را تجربه می کنید که تا به حال نکرده اید. شما فردی رمانتیک هستید و این احساس از صبح در شما فوران کرده است، بنابراین امروز را با عشق زندگی تان بگذرانید و از این که همچین فردی را در زندگی خود دارید، شکرگذار باشید. اگر هم مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به بیرون از خانه بروید و فعالیت های اجتماعی خود را بیشتر کنید. شما سعی می کنید احساسات خود را کنترل کنید، صبوری کار هر کسی نیست، بد نیست کمی شرایط خود را تغییر دهید تا نتایج مثبت آن را ببینید. شما به هیچ عنوان تسلیم افکار و عقایدی که دیگران دارند نخواهید شد ؛ حتی ممکن است با زبانی تند نسبت به آنها واکنش نشان دهید. بهتر است جلوی خودتان را بگیرید و فقط گوش کنید ؛ بیهوده برای خودتان دشمن درست نکنید. احتیاط کنید و این روزها دست به هیچ کاری که ریسک باختن در آن وجود دارد نزنید. این روزها علیرغم تمام تلاشی که در جهت بهبود روابط عاطفی تان می کنید، پیشرفتی حاصل نمی شود؛ در این مورد با کسی صحبت کنید.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود.  حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

خبری خوشحال کننده می‌رسد که برای تو غافلگیر کننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد که هستند کسانی که دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش رکود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌کند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که به نفع تو خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اگر چه شما فردی وفادار و متعهد هستید، اما به یکی از قول های خود عمل نکرده اید. خوب است به عهدهای خود پایبند باشید زیرا آینده شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر دچار تردید هستید، تنهایی تان را بیشتر کنید تا بتوانید تمرکز لازم را به دست بیاورید و خوب در مورد موضوعات مهم فکر کنید. هیچکس جز خود شما نمی تواند به دادتان برسد، پس انتظار معجزه نباشید و خود دست به کار شوید. دوستی نزد شما آمده و خبر خوبی را به گوش تان می رساند، این خبر را به فال نیک بگیرید. هر روز به خودتان بگویید که امروز را با انرژی و قدرت فوق العاده ای آغاز خواهم کرد تا ببینید تمام کارهایی که در لیست کارهای عقب افتاده دارید بدون مواجه با مشکل خاصی انجام خواهد شد. در مورد یک موضوع عاطفی شما هر کاری که لازم است را انجام داده اید، بیش از این تقلا نکنید. اهل فعالیت هنری هستید، این روزها فرصت خوبی برای درخشیدنتان است. به احساسی که از درون شما را هدایت می کند توجه کنید.

 به جای اینکه به نگرانی‌های بی‌دلیل و کم‌ارزش مشغول شوید، فکر خود را به انجام کارهای مهم مشغول کنید. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند.  احتمال مشاجره شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرد وبه هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. روزی عاشقانه را در کنار همسر یا عشق ‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

از ریسک کردن نباید ترسید. زیرا بخش مهمی از زندگی برمبنای همین ریسک کردن‌ها خواهد بود. شانس با تو خواهد بود اما در هر حال باید هوشیار و مراقب موقعیت‌های خود باشی.

بد نیست یه کم بجنبی. همیشه نباید منتظر باشی تا دیگران تو را خوشحال کنند. شاد بودن یک هنر است پس کمی هنر از خودت خرج کن. جای دوری نمیره!!

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

کسی سعی می‌کند از تو سوء استفاده مالی کرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. کمک کردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد که دیگران از ما سوء استفاده کنند.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

توانایی هایی را که تا به حال پنهان کرده بودید، آشکار کنید. شاید نشان دادن خود به افرادی که در این زمینه مهارت دارند، اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزند. شاید با این کار به توانایی خود در زمینه های جدیدی مانند نوشتن، طراحی گرافیک یا مدیریت مالی پی ببرید و جهانی تازه به روی شما گشوده شود. شما فردی صبور هستید اما امروز تمرکز خود را از دست می دهید و بدون فکر کردن، عمل می کنید. خلاقیت خوب است اما اگر با منطق هماهنگ نباشد، ناامیدی به همراه خواهد داشت. کاری وجود دارد که مدت هاست دوست دارید آن را انجام دهید ولی جسارت کافی برای این کار را ندارید. این روزها بهترین فرصت برای شروع آن می تواند باشد. هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد کافیست هیجانات خود را کنترل کنید تا بتوانید از عهده ی آن برآیید، در غیر این صورت خودتان را خیلی زود و قبل از رسیدن به نتیجه ی دلخواهتان خسته خواهید کرد. در مورد مسئله ی مالی هر کاری که میکنید سعی کنید منطقی باشید.

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیگدار به آب نزنید و امروز از هرگونه معامله و عقد قرارداد کاری دوری کنید.    اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید. احساس می‌کنید که اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌اید و مانند همیشه قوی نیستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این احساس گذراست و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید دوباره اعتمادبه‌نفس خود را بدست خواهید آورد.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

یک آرزوی بزرگ و از نظر خودت دور از دسترس، محقق می‌شود. به یک مسافرت شیرین می‌روی و با آشنایی‌های تازه، روحیه‌ات عوض می‌شود.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما فردی مهربان و با گذشت هستید و این احساس امروز آنقدر در شما تشدید می شود که برای کمک به دیگران تمام انرژی و توان خود را به خرج می دهید. شاید از این که دیگران مانند شما نیستند، کمی ناراحت و دلگیر شوید اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت تان شود. حتی یک فرد مانند شما هم می تواند در جهان تفاوت ایجاد کند. بهتر است گذشته را فراموش کنید و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد. فقط کافی است انتظارات خود را کمی پایین تر بیاورید. باوری که نسبت به خود و استعداد هایتان داشته اید این روزها دست خوش تغییراتی شده. در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود اینکه ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید در درونتان طوفانی برپاست. سر هر موضوع ساده ای عصبانی شدن هیچ نتیجه ای جز کلافگی بیشتر برای شما نخواهد داشت. پنهان کردن احساس تان به طور مقطعی از به وجود آمدن بحث درگیری جلوگیری می کند.

دوستان و آشنایان مهربانی دارید که شما را هرگز تنها نگذاشته‌اند، امروز بار نگرانیهایتان را با هم‌صحبتی با آنها زمین بگذارید.  از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق ‌زندگیتان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.  به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

نباید ناامید باشی. باید صبر کنی و با حوصله به کار ادامه دهی و تلاش کنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز آنچه برای شما اهمیت بیشتری دارد را در اولویت کارهایتان قرار دهید، این روند نتایجی خواهد داشت که شما را غافلگیر خواهد کرد. معنویت برای شما مهم تر از مادیات است، حال که به این درک رسیده اید گذشته را فراموش کنید و به راهی که آمده اید شک نکنید زیرا بهترین تصمیم را گرفته اید. امروز به شدت تحت تاثیر دیگران خواهید بود. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده اید. فکر میکنید که امروز آخرین فرصت برای دست به کار شدن و شروع به انجام کاریست که مدتها در سر داشتید، مواظب باشید در اشتیاقی که در رسیدن به هدف تان به سریع ترین شکل ممکن دارید جزئیات را نادیده نگیرید. اگر دلتان میخواهد طرف مقابلتان از ایده هایتان از صمیم قلب حمایت کند بهتر است راه رسیدن به قلبش را پیدا کنید. تلاشهای ناموفق برای توجیه رفتارتان شما را از چشم خواهد انداخت.

اختلاف نظری میان شما و فردی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که مسئولیت‌پذیری بیش‌از‌حد در خصوص اعضای خانواده چیزی به غیر از نگرانی برای شما به دنبال ندارد.  شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد. خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. اجازه ندهید این خبر شما را بیش‌از‌حد افسرده کند. با فردی که سنگ صبور شماست دردل کنید و بار ناراحتی‌های خود را زمین بگذارید.




فال روزانه مهر

امروز اتفاقاتی می‌افتد که موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یک دوست یا یکی از نزدیکان تردید کنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق کرد و مطمئن شد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

ورزش کردن را باید با برنامه‌ای مشخص و ثابت ادامه داد. باید کاری کرد که روح و بدنی سالم و سرزنده داشته باشی. بقیه کارها خودبخود درست خواهد شد.

موقعیت کاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید که هم آینده مالیت را تامین خواهد کرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

افرادی که امروز ملاقات می کنید، زندگی شما را دگرگون می کنند طوری که پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه خواهید کرد. به یک میهمانی دعوت می شوید و لحظات خاص و هیجان انگیزی را در آن تجربه خواهید کرد. اگر مدت زیادی است دوستان قدیمی خود را فراموش کرده اید، بهتر است دوباره با آنها قرار ملاقاتی بگذارید تا درهای بیشتری به روی شما گشوده شوند. با تمام افرادی که ملاقات می کنید، با احترام برخورد کنید تا آنها هم با شما اینگونه باشند. زندگی سر تا سر چالش است، گاهی فرصت تردید و دو دلی نیست، دلتان را به دریا بزنید و با تمام قدرت روو به جلو بروید پشت سرتان را هم نگاه نکنید، البته مواظب باشید کیفیت انجام کارتان را قربانی سرعت کار خود نکنید، از اینکه همیشه در زیر سایه ی دیگران باشید خارج شوید برای آینده تان نقشه بکشید، شخصی رازی را با شما در میان می گذارد، این کار او برای شما میز نتیجه ی خوبی خواهد داشت.

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. بدهی عقب‌مانده‌ای دارید. به صلاح شماست قبل از اینکه این بدهی برایتان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهنتان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید.  تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید. روز خوبی را برای خرید در پیش‌رو دارید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

خبرهای جالب و شادی‌بخشی می‌رسد. دوستی‌ها را باید دوباره تجدید کرد و کینه و دشمنی را کنار گذاشت. این روش برای تو بهتر و مناسب‌تر است.

پس از یک دوره بیماری دوباره سلامتی خود را باز خواهی یافت. هیچ مصیبتی بدتر از بیماری نیست. در عوض هیچ نعمتی هم ارزنده‌تر و بالاتر از سلامتی نیست. قدر سلامتی خود را باید دانست.

به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز شانس در خانه شما را می زند، بهتر است منطق خود را کنار بگذارید و از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید. فردی را ملاقات می کنید که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می کند، شاید کار تازه ای به شما پیشنهاد یا حتی افرادی را به شما معرفی کند که در آینده بر زمینه کاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد. قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونی تان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، امروز از عشق سرشار هستید، پس برای حل این مشکل قدم بردارید. برای انجام کاری که در ذهن دارید بیش از حد دچار هیجان و اضطراب هستید شما اگر مسئولیتی به دوشتان باشد حتی اگر در ابتدای کار ندانید چه باید بکنید در نهایت آن را به بهترین نحوه ممکن انجام خواهید داد شخصی پشت سرتان بد گویی می کند با بی توجهی از کنار این حرف ها بگذرید و تحت تاثیر آن قرار نگیرید وگرنه ضرر را شما می کنید کسی این روزها به شما ابراز علاقه می کند.

 امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پولتان را نخواهید دید. سرتان به زندگی خودتان نیست و دائم در زندگی اطرافیان دخالت می‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها شما را به فرد فضولی تبدیل می‌کند، بلکه باعث خواهد شد دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند. از امروز سرتان به کار خودتان باشد و دخالت در زندگی اطرافیان را کنار بگذارید. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگیتان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اطرافیان دخالت‌های بی‌جایی در زندگی شما دارند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دست اطرافیان را از زندگی خود کوتاه کنید و سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید. یکی از آشنایان امروز ساز مخالف می‌زند و از در دشمنی با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید کدورت میان شما و این فرد بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد که دلیل قانع‌کننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور کن تا بتوانی با امید به آینده، هر کاری را شروع کنی.

به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی کمی از خودت ابتکار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

کمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض کند و تو را از این رخوت نجات دهد.

در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه کار و فکر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یک حالت، رکود را در پی خواهد داشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

نسبت به افرادی که ملاقات می کنید، مهربان باشید و قلب تان را بازتر از قبل بگذارید. امروز تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد بنابراین از این فرصت استفاده کنید. دعوت دیگران را بپذیرید زیرا در جمع آنها ممکن است با نیمه گمشده زندگیتان آشنا شوید. به ندای درونی قلب خود گوش دهید و به دنبال علاقمندی هایتان باشید زیرا بهترین راهنما برای شما است. مهم نیست یک حرف را چقدر زده اید، اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید، به همین روند ادامه دهید و احساسات واقعی خود را برای عشق زندگی تان بارها بیان کنید. امروز همان فردایی است که دیروز منتظر ان بودید تا فرصت اس از ان استفاده کنید در مورد مطلب کاری یا تحصیلی به انتخاب خودتان احترام بگذارید و با اشتیاق به پیش بروید در رابطه عاطفیتان هنوز مسائلی وجود دارد که حل نشده باقی مانده اجازه ندهید که مشکلات شما را دل سرد کند از تلاش دست برندارید گاهی به بالای کوه بروید و فریاد بزنید و اگر دست به قلم هستید بنویسید تا دلتان آرام بگیرد.

اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل نمایید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد.  کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  در انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش دوران گذشته را در ذهنتان تداعی می‌کند. محبت عشق زندگیتان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف ایشان باشید. اعضای خانواده نگران حال شما هستند و برای رعایت حال اهل منزل هم که شده بیشتر مواظب سلامت‌تان باشید




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

یک رابطه عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

پیشنهاد یک همکاری مطرح می‌شود که نباید آن را رد کرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود که از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پرکاری باید آماده کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز صبح با انرژی مثبت از خواب بیدار می شوید و فضا را برای پیشرفت مناسب می بینید. اگر از دکوراسیون خانه خود راضی نیستید، چرا از افراد با تجربه در این زمینه کمک نمی گیرید؟ شما می توانید به سادگی فضای اطراف تان را جذاب تر کنید. چند اثر هنری به دیوار بیاویزید تا تاثیر بهتری بر روحیه شما داشته باشند. آب می تواند گاهی به شما آرامش دهد و گاهی در قالب یک موج، نا آرامتان کند، امروز این احساس را در رابطه عاطفی خود تجربه خواهید کرد. اما بهتر است در این شرایط تصمیمات مهم نگیرید. نقشه های بلند پروازانه تان برای آینده شما را تا به ابنجا رسانده، وقت آن است که دست به کار شوید. خواندن یا شنیدن خبری چشمتان را به واقعیتی باز خواهد کرد، ذهنتان را روی آن متمرکز کنید. برای گرفتن تصمیمی سخت به اراده ای بالا نیاز خواهید داشت. این روزها اگر شخصی از شما درخواست کمکی دارد، تمام حرف هایش را بشنوید و دلیل درخواستش را بدانید و بعد اقدام به کمک کنید.

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید ولحظه‌های شادی را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید. روی خوش زندگی را خواهید دید و کارها همان‌گونه که انتظار دارید پیش‌ می‌رود.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد قضاوت کن.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شاید از این که کارهای خود را به تنهایی انجام می دهید، راضی باشید اما امروز وقت آن است تا در فعالیت های گروهی شرکت کنید. ممکن است امروز برخی از دوستان تان شما را به خانه خود یا به رستورانی دعوت کنند، دعوت آن را بپذیرید زیرا لحظات خوب و خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد و دوستان جدیدی را پیدا خواهید کرد. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تامل کنید و قبل از اقدام به هر کاری با افراد با تجربه مشورت کنید. برای آرامش خاطر ورزش را به شما پیشنهاد می کنیم. اینروزها فرصت تحمل و درنگ بیش از اندازه ندارید..کارها ظاهرأ اصلا به نفعتان پیش نمیرود .فرصت مناسبی برای پیش بردن کارهایتان بوجود خواهد آمد که زیاد به طول نخواهد انجامید ظرفیتتان را بشناسید و اگر لازم است به دیگران جواب رد بدهید و بیهوده برای آنچه از شما خواسته شده برای خودتان درد سر درست نکنید انعطاف پذیری شما امکان انجام یک غیرممکن رابرایتان فراهم میکند.

  مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند.   بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. احساس می‌‌کنید که اطرافیان درک درستی از شما ندارند و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده ‌است. در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و آن‌ها در جریان دیدگاه‌های خود قرار دهید تا قضاوت‌های نادرست را کنار بگذارند. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند. به همراه همسر یا عشق ‌زندگیتان از منزل بیرون بروید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت هوایی تازه کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ )

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

فردی شما را تحت فشار گذاشته است. اگر چه در حال حاضر توانایی راه رفتن هم ندارید اما او سعی می کند شما را مجبور کند بدوید و در شرایطی که آمادگی آن را ندارید قرار دهد. توصیه می کنیم قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بر دارید و به کاری هایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می دانید. در جمع با دیگران کمی گوشه گیرید اما بهتر است که ایده هایتان را مطرح کنید. با این کار فرصت های شغلی خوبی برایتان فراهم میشود. به زودی یک خبر خوب در مورد مسائل مالی در راه است. اگر مسئولیت کاری را پذیرفتید باید آن را انجام دهید فرار کردن از مسئولیت هایتان راه خوبی برای رهایی از آنها نخواهد بود، شما بخوبی می دانید که چه می خواهید نه وقت خودتان را هدر بدهید و نه دیگران را. بدون فکر کردن و برنامه ریزی قبلی مبلغ زیادی را صرف خرید کردن نکنید. لازم نیست برای راضی نگه داشتن دیگران بیش از حد به خودتان فشار بیاورید ارزشش را ندارد به حرفی که خواهید شنید شک کنید.

 دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان تواناییهایتان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندیهای خود را به رخ ایشان بکشید.  خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. یکی از آشنایان امروز کمک بزرگی در حق شما انجام می‌دهد. لطف این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. سبک زندگی کم‌تحرکی دارید و ادامه این رویکرد سلامت شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه از امروز به فکر ورزش و تحرک باشید و فکری به حال سلامت خود بردارید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط