فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۷ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست وهفتم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۷ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست وهفتم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

امر خیری برای خانواده‌ای نزدیک در پیش است که به زودی خبرش به تو می‌رسد و از این بابت خوشحال خواهی شد.

حتما به طور منظم ورزش کن و هر روز حداقل ۱۵ دقیقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقیم نور خورشید قرار بده.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز قوی تر از هر روز دیگری هستید. آرزوهای زیادی در سر دارید، وقت آن است به آنها جامع عمل بپوشانید. سعی کنید انرژی خود را صرف کارهایی کنید که نتایج مثبتی دارند. به جای ویران کردن، آجر به دست بگیرید و بسازید. انرژی های منفی نتایج بدی نه تنها برای شما که برای اطرافیان تان نیز، که لایق آن نیستند، خواهد داشت. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. با دوستان نا باب نشست و برخاست نکنید تا آرزوهایتان را به باد ندهند. افکاری را بارها در ذهن خود مرور کرده اید اما نگران اجرای آن هستید، شما در واقع نمی خواهید زیر بار مسئولیت بروید. دلواپسی نتنها شما را به هدف نمی رساند بلکه ممکن است شما را منزوی کند؛ اگر فکر می کنید نیاز به مشورت ندارید سخت در اشتباهید.

 احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. موفقیت مهمی در انتظار شماست. حواستان را حسابی جمع کنید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید.  مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق در دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه شرکت نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند، تغییر رویه دهید و حضور بیشتری در جمع دوستان و اعضای خانواده داشته باشید. عشق و محبت در دل شما شکوفه زده و احساس می‌‌کنید از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را با همسر یا عشق ‌زندگیتان تقسیم کنید و روز را با عشق و شادی به پایان برسانید.‌




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

باید فرز و زرنگ باشی و موقعیت‌ها را شکار کنی. کسی که به انتظار شاد شدن می‌نشیند ضرر می‌کند چون خالی از خاطرات شیرین و خوشحال کننده است.

از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده کن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز کن.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اهداف زیادی در سر دارید اما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. در حال انجام کارى مهم و سرنوشت ساز هستید. با در نظر گرفتن جنبه هاى مختلف قضیه، بهترین تصمیم را بگیرید. عجله نداشته باشید. جسارت چیزیست که این روزها به آن نیاز دارید. شما روحیه اى بسیار قوى دارید اما یادتان باشد ‘ آزموده را آزمودن خطاست . فرصت دوباره دادن به شخصى ، فقط عمرتان را تباه مى کند. پایبند به قول و قرارتان بمانید.

کمرتان زیر بار کارها و مشکلات زندگی خم شده‌ است و به‌رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید. به خاطر داشته باشید که کار بیش‌از‌حد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم می‌کند و اگر نمی‌خواهید به بستر بیماری بیفتید، از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار کار، به تفریح و خوش‌گذارانی نیز فکر کنید. حاشیه‌های زیادی در زندگی دارید و ذهنتان به جای اینکه مشغول کارهای مهم باشد، همیشه نگران حاشیه‌های مختلف هستید. این نگرانی‌ها جلوی پیشرفت شما را گرفته و احساس می‌کنید که توانایی‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را ندارید، در نتیجه از امروز فکر کردن به حاشیه‌های زندگی و چیزهای بی‌ارزش و ناراحت‌کننده را کنار بگذارید و فکر و ذهن‌تان را به کار و پیشرفت متمرکز کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش‌ گرفته‌اید از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید.    همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر کند.

یک مشکل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد کرد. سعی کن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید کاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی کنی آنرا برطرف سازی.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اگر امروز ارتباط برقرار کردن در حال حاضر برایتان سخت است، بهتر است کمی تنها باشید. با یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان به مشکل بر خورده اید و باید برای یافتن دلیل آن بیشتر تلاش کنید. شاید علت آن خاطره تلخی در گذشته باشد که بار دیگر سر باز کرده است. با گرمای عشق خود این یخ را آب کنید تا به زودی همه چیز به بهترین نحو تغییر کند. انجام وظایف خانه مانند خرید مواد غذایی یا گردگیری و ظرف شستن می تواند شما را به حالت قبل و روزمرگی هایتان باز گرداند. بستر لازم برای رشد و ترقی شما آماده شده اکنون شما هستید که باید بخواهید آینده ای روشن را برای خودتان رقم بزنید فرصتها را با فکر و خیال بیهوده از دست ندهید اتفاقی مثبت که انتظارش را ندارید در زندگیتان می افتد خودتان را آماده ی تغییر کنید دل در هوای کسی یا چیزی دارید که جدایی از آن برای شما بسیار مشکل است قدری صبر و تحمل داشته باشید.

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصابتان را خراب کند. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. مدتی است که انرژی سابق را ندارید و احساس خستگی می‌کنید. فرصتی از روز را به هم‌صحبتی با اعضای خانواده اختصاص دهید و روحیه و انرژی خود را باز یابید.  روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید. رفتار و کارهای پسندیده‌ شما امروز در نظر اعضای خانواده جلوه خواهد کرد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلاف بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. افراد احساساتی، اگر چیزی خلاف نظرشان بشنوند، ناراحت می شوند به خصوص اگر جنبه انتقادی داشته باشد اما زود هم آن را فراموش خواهند کرد. چند وقتی است که ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان کمی سخت شده است اما مشکل شما دو طرفه است و این هر دوی شما هستید که بین خود حصار کشیده اید. برای رفع آن تلاش کنید زیرا ارزشش را دارد. بزودی با شخصی آشنا خواهید شد به دنبال پیدا کردن کاری رویایی یا موقعیتی خاص هستید و گویی روی ابرها سیر میکنید بهتر است پایین بیایید و با واقعیت رو به رو شوید زیاد به نیت خود وابسته هستید و بیشتر اوقات خود را صرف آن میکنید وقت شناسی و سرعت عمل چیزی است که به آن نیازمندید مسﺋله ای شما را ناراحت کرده اجازه ندهید موجب ناراحتیتان شود.

با مشکلی غیرمنتظره روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و هر کاری که از دستتان بر می‌اید را برای حل آن انجام دهید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید.  از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تاره کنید. به همسر یا عشق ‌زندگیتان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.  به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است کمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌کند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود و گفتگو خواهید کرد، فقط مشکل اینجا است که شما به موضوعات بحث شده علاقه ای ندارید. بهتر است چند دقیقه از علایق خود دست بردارید و به موضوعات مهم تر گوش دهید. در نهایت خواهید دید که فوایدی برای شما خواهند داشت. رابطه عاطفی شما ذهن تان را درگیر کرده است و علت آن هم خود شما هستید که مسائل را تنها از زاویه دید خود بررسی می کنید. اگر دید خود را کمی تغییر دهید، همه چیز مثل سابق می شود. تحت تاثیر کلامی دلنشین تصمیم می گیرید از این پس به رفتار و کردار خود تغییر مثبتی بدهید . اگر موفق به اجرای این تصمیم بشوید به طور قطع امنیت و آسایش را تجربه خواهید کرد . فراز و فرود این روزها را با دل و جان پذیرا باشید . شما توانمندی و ظرفیت بالایی برای فائق آمدن بر مشکلات دارید . با بدبینی و بدگمانی نه تنها چیزی به دست نمی اورید بلکه موجب ناراحتی خود و اطرافیان خواهید شد.

اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل نمایید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید.  امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. خبر غیر منتظره‌ای به دستتان می‌رسد. با اتفاق‌های غیرمنتظره کنار بیایید و اجازه ندهید این اتفاق‌ها شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند. احتمال ایجاد گفت‌‌وگوی تندی میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، به صلاح شما نیست که به این مشاجره دامن بزنید و بهتر است هرچه سریع‌تر دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

خشم و عصبانیت تو نه تنها به درست شدن مسائل پیچیده کمکی نمی‌کند، بلکه آن را به معضل و مشکل بزرگتری تبدیل خواهد کرد. شاید یک مسافرت و دوری از مشکلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتوانی بهتر و درست‌تر تصمیم بگیری.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اگر چیزی را نفهمیدید، سوال کنید. قوی و با اعتماد به نفس باشید و نگذارید دیگران از روحیه احساساتی شما سو استفاده کنند. شما بیش از آنچه از دیگران دریافت می کنید، به آنها فایده می رسانید و این جزو طبیعت شما است اما مراقب باشید زیرا این خصلت می تواند انرژی شما را از بین ببرد. بنابراین از چگونگی کارهایی که برای دیگران می کنید، آگاه باشید و کمی هم به خود بیاندیشید. امروز کمی با خود خلوت کنید و به رابطه عاطفی خود بیاندیشید. واقعا از آن چه می خواهید؟ چقدر این رابطه برایتان ارزش دارد؟ برای تصمیم گرفتن عجله نکنید. نصیحتی که به دیگران می کنید باید بر اساس تجربۀ شما باشد نه آنچه که دیگران دوست دارند بشنوند. پذیرای مسافری می شوید که با خود یک دنیا عشق به همراه می آورد، سعی کنید در این وقت کم نهایت استفاده را ببرید. مهربانی و سخنان شیوای او برایتان لذت بخش است. برای رسیدن به نیت تان فراز و نشیب و سختی های بسیاری پیش رو دارید، اگر قادر به انجام آن هستید اقدام کنید اگر نه از آن چشم پوشی کنید.

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرجهایتان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید.  امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید.




فال روزانه مهر

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز اگر فردی با شما مخالفت کرد، به او اهمیت ندهید و راه خود را بروید. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. با دقت به ایده های طرف مقابل تان گوش دهید و آنها را با توجه به آنچه خودتان اعتقاد دارید بسنجید سپس تصمیم نهایی را بگیرید. این یک مسابقه نیست بلکه گفتگویی دوستانه است. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید. ایده ای به ذهنتان خطور می کند که اگر چه در ظاهر بی اهمیت است اما می تواند خالق یک موقعیت ممتاز و ضمناً پول ساز برایتان باشد. کینه ای کهنه شده ماه هاست ذهن و روح شما را افسرده کرده، اینک زمان آن فرارسیده که با گفتگو در فضایی صمیمی آشتی را جایگزین آن کنید. گرفتار فکری شده اید و تصور می کنید اگر آن را بدست بیاورید به تمام آرزوهایتان می رسید، سخت در اشتباهید.

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. یکی از اعضای خانواده که به احتمال زیاد خواهرتان است امروز از در کمک و یاری وارد می‌شود و برای حل مشکلات به شما کمک می‌کند. اجازه ندهید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده شما را نارحت کند و به هر قیمتی که شده بر اعصاب خود مسلط باشید.  بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. مهمان‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست و مجبور می‌شوید مدت زیادی از روز را به پذیرایی از این مهمان مشغول شوید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

بعضی از مشکلات امروز تو نتیجه خطاهای گذشته است. زا قدیم گفته‌اند ?خودکرده را تدبیر نیست?. باید از این خطاها درس گرفت و راهی را انتخاب کرد که دیگر هرگز این خطاها تکرار نشود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید با یک برنامه‌ریزی درست و نوشتن خواسته‌هایت پولت را خرج کنی و گرنه بعدا از هزینه‌تراشی بی‌مورد خودت پشیمان خواهی شد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

سعی کنید امروز انرژی خود را صرف حفاظت از محیط اطرافتان کنید. به عنوان مثال اگر زباله ای روی زمین دیدید آن را بردارید و در سطل زباله باندازید یا به حیوانات گرسنه غذا دهید. از آنجا که شما اخیرا فشارهای زیادی را متحمل شده اید، انجام این کارها به شما روحیه و انرژی خوبی خواهد داد. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید. به کمک دوستی بشتابید که نیازمند است، دست او را بگیرید. از سفری متفاوت با سایر سفر ها بر می گردید؛ خریدی رویایی خواهید کرد و مهم تر از همه خاطره ای ماندگار برایتان باقی می ماند. به زودی افرادی که از شما قدرتمند تر هستند وارد زندگی تان می شوندا برای حفظ کردن چیزی که برایتان مناسب نیست می تواند آنقدر خسته تان کند که برای مسائل مهم تر انرژی نداشته باشید.

 قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز آرام و قرار ندارید و نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. رفتار دیگران نیز بی هیچ دلیلی روی مخ تان است. اگر از این احساس جلوگیری نکنید، ممکن است پیامدهای بدی برایتان به همراه داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است بی دلیل با اطرافیان تان بحث و آنها را از خودتان دلگیر کنید. شما ذاتا فرد پر حرفی هستید اما حرف زدن امروز برایتان کمی سخت شده است. سکوت بد نیست اما اگر در جایی حرف زدن به نفع تان بود، نترسید و مکالمه را آغاز کنید تا باقی چیزها خود به خود اتفاق افتند. نیاز امروز شما ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی تان است از یک طرف دائم مشغول به کار هستید و بیشتر وقت خود را صرف کار میکنید و از طرف دیگر خانواده انتظار دارند ساعاتی را با آنها بگذرانید. از نظر مدیریت مالی دچار مشکل بودید که خوشبختانه حل شد. هدیه ای دریافت می کنید و مقامی به شما پیشنهاد می شود که بسیار عالی است، از پولی که بدست می آورید خیرات کنید.

 امروز مشکلات مالی میان شما و عشق ‌زندگیتان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است.   هنرهای زیادی دارید، اما اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبرند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. هنرهای خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا حسابی از تنهایی لذت ببرید.  یکی از آشنایان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت کنید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی وی دریغ ندارید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت کردن می کند اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. حتما می دانید که برای پیروزی باید متحد شد. برخی افراد تنها با مخالفت کردن، مشکلات را تشدید می کنند اما موفقیت واقعی زمانی به دست می آید که تفاوت های دیگران را بشناسیم و در مورد مسائلی مهم، با یکدیگر همکاری کنیم. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. یکی از صفات ممتاز شما سخاوتمندی است هرچند هیچگاه انسان از بخشندگی ضرر نمیکند اما مراقب افراد فرصت طلب باشید مشکلاتی برایتان پیش میاید که کمی نگرانتان خواهد کرد این مشکلات با درایت قابل حل هستند آرامش خود را حفظ کنید خود را برای انجام کاری را که کرده اید زیاد سرزنش نکنید آن زمان این بهترین تصمیمی بوده که میتوانستید بگیرید.

حسابی خسته شده‌اید و حوصله ندارید. امروز به خودتان مرخصی بدهید و تا می‌توانید استراحت کنید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید.   روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.  با فردی دنیادیده آشنا می‌شوید. این فرد نصیحتی به شما می‌کند که بهتر است آن را آویزه گوش کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید زیرا امروز به نظر می رسد که اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند. بنابراین انرژی خود را در راههای مثبت دیگری مانند یاد گرفتن چیزهای جدید به کار گیرید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. با گریه و زاری کاری از پیش نمیرود. تصمیم مهمی هست که هرچه زودتر باید بگیرید. اخیرا” تمرکز شما کم شده و گاهی برای انجام بعضی کارها دقت لازم را ندارید. بهتر است قدری به خودتان استراحت بدهید و اینقدر ذهن خودتان را از این شاخه به اون شاخه در گیر مسائل مختلف نکنید. در مورد خاصی اطلاعات کافی ندارید پس بهتر است سکوت کنید مبادا شخصیت شما زیر سوال برود.

فضولی‌های بیش‌ا‌ز‌حد و نابجا را کنار بگذارید. در غیر این‌ صورت دوستان و آشنایان شما را ترد خواهند کرد و تنها و بی‌کس می‌شوید.   روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی در پیش ندارید. در این شرایط به صلاح شماست که از هر گونه سرمایه‌گذاری و خرید دوری کنید و کارهای مالی را به روزهای آینده واگذار نمایید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید. از حواس‌پرتی و سهل‌انگاری برحذر باشید و با تمرکز بیشتری کارهای امروز را انجام دهید.  احساس می‌‌کنید اطرافیان همانند سابق هوای شما را ندارند، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز اطرافیان حساب تحویلتان می‌گیرند. لطف دوستان و آشنایان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت اطرافیان را جبران کنید. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید. با مدیتیشن و انجام‌ کارهای آرامش بخش، انرژی تحلیل‌‌رفته خود را بازیابید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ )

سعی کن از بعضی جنجال‌ها پرهیز کنی. چه لزومی دارد خود را درگیر مسائل و جریاناتی کنی که جز دردسر و ناراحتی سودی برایت ندارد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در آینده نزدیک دچار مشکلات مالی تازه‌ای می‌شوی. باید سعی کنی با اعتماد به نفس اوضاع را تغییر دهی چون تو بهتر از هر کسی می‌دانی که چگونه اختیار اوضاع را بدست بگیری.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی خشن تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ورزش و مراقبه را در برنامه روزانه خود راه دهید تا تعادل و هامونی در زندگی شما برقرار شود. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. شخصی شما را دوست دارد و برای کسب آسایش شما میکوشد او را ناراحت نکنید ،زنگ تلفن برای خبری مصلحت بخش به شما به صدا در می آید ، این خبر شور و شعف را میهمان قلب شما میکند،برای رهایی از دو دلی از یادآوری گذشته تان کمک بگیرید، بعد از آن کاری را انجام دهید که به صلاحتان است. راجع به مسأله ای که به تازگی در خانه شما شایع شده عجولانه قضاوت نکنید.

خیالبافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شماست، امروز به کمکتان نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و به هر قیمتی که شده کاری کنید که میان شما صلح‌و‌صفا برقرار شود. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید.  اجازه ندهید توقع‌های بی‌جای همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را ناراحت و مضطرب کند. از شلوغی خسته شده‌‌اید و می‌خواهید مدتی از جمع فاصله بگیرید، این رویکرد هیچ اشکالی ندارد و بهتر است در اولین فرصت کمی به خودتان مرخصی بدهید و از تنهایی لذت ببرید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط