فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ؛ شرایط خاصی برای یکی از نزدیکان شما ایجاد شده از ترش رویی و عصبانیت او ناراحت نشوید بعد از حال این چالش همه چیز به روال قبل بر می گردد. فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ اوضاع شلوغی بر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ؛ شرایط خاصی برای یکی از نزدیکان شما ایجاد شده از ترش رویی و عصبانیت او ناراحت نشوید بعد از حال این چالش همه چیز به روال قبل بر می گردد. فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ اوضاع شلوغی برایتان دیده می شود چیزی شبیه آزمون دادن یا رؤیارویی با یک موقعیت جدید سعی کنید برنامه ریزی خوبی داشته باشید.  فال روز من / فال فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ شکرگزاری را فراموش را نکنید در همه احوال رمز جادویی “الهی شکر” را از یاد نبرید.

فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰/ فال فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین فروردین[/highlight]

شک و تردیدها را باید از خود دور کنی. برای رسیدن به کسی که دوستش داری باید تلاش کنی

این را فهم کنید که زندگی یک مدرسه است و شما اینجائید تا بیاموزید، تا همه امتحانهایتان را بگذرانید. مشکلات تنها بخشی از این دوره آموزشی اند که درست مثل کلاس درس جبر می آیند و می روند، منتها درسهائی که از این کلاس فراگرفته می شود عمری با شما باقی خواهد ماند.

عطارد سیاره بخت شما امروز در هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت به طور پی در پی مورد حمله پلوتو سلطه جو قرار می گیرد و شما هم به خاطر نگرش ها و نظرات افرادی که بهتان نزدیکند خوشحال نیستید. اما حالا که استقلال و آزادی دارید این اتفاق برایتان دردسرساز است. به جای اینکه باعث بی نظمی و بی ثباتی در محیط اطرافتان بشوید ، بدون اینکه از افراد دیگر خجالت بکشید ، به شکست خود اعتراف کنید. مدتی صبر کنید تا اوضاع بر وفق مراد شما شود!

فال روزانه دوشنبه 3 آبان 1400
 برای کسب یک موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و کوشش کرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به کوشش بیشتر متوسل شوی.

فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰/ فال فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین اردیبهشت[/highlight]

وقتی از کسی کینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین کرده‌ای. سعی کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

انرژی پرارزشتان را بر سر شایعه سازی، هیولاهای انرژی خوار، مسائل مربوط به گذشته، افکار منفی و یا آنچه بدان کنترل ندارید هدر ندهید. در عوض انرژیتان را صرف همین لحظه مثبت اکنون کنید

یک فرد آشنا یا یک همکار شاید امروز ازتان چیزی بخواهد که شما از انجام دادنش امتناع کنید. خوشبختانه شما قدرت استقامت و پایداری فوق العاده ای دارید و از خصلت لجبازی خود در این مشکل اخیر می توانید سود ببرید! پافشاری کردن بر روی عقیده خود خوب است ، اما باید بدانید که چه وقت هایی باید با دیگران وارد مذاکره و گفتگو بشوید.

تمرکز در هرکار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط کار یا در امر تحصیل با تمرکز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین کن.

فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰/ فال فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”pink”]متولدین خرداد[/highlight]

یک مکالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌کند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته که تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

سعی کن کارهایت را از صمیم قلب انجام دهی.
نه به صرف این که ناچاری انجام دهی.
باید به کارت ایمان داشته باشی.
یک جریان آب ضعیف ، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می کند.

محدود کردن میزان فعالیت هایتان امروز کار عاقلانه ای است ، برای اینکه خیلی مهم است که قبل از اینکه به گردش و تفریح بروید ، کارهای قبلی تان را تمام کنید. شاید امروز نه گفتن واجب ترین کاری باشد که باید انجام دهید ، چراکه این کار ساده وقت اضافی ای که بهش نیاز دارید را بهتان می دهد. تا جایی که می توانید تمرکز داشته باشید ، چراکه حضور شما در زمان حال جهانی متفاوت را برایتان به ارمغان می آورد.

موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی کرده. احساس می‌کنی که فقط تو بودی که توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی که اینطور نیست و باید مراقب باشی که با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.

[highlight color=”yellow”]متولدین تیر[/highlight]

رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری کن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب کنند. روزهای خوبی در پیش داری.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

همه چیز را همانطور که هست بپذیر.
خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی دهد.
خواستن، باد را از وزیدن باز نمی دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی کند.
اگر می خواهی چیزها را بهتر از خودشان تبدیل کنی، با آنها همان گونه که هستند مواجه شو.

شما تا موقعی که زیاد با دیگران صمیمی نشوید خیلی راحت می توانید با آنها تفریح کنید. ماه سرد برج میزان دور ونوس دوست داشتنی می چرخد و تا نیمه خورشید نیز می چرخد و سردرگمی های اجتماعی را ایجاد می کند. به چیزهایی که ندارید فکر نکنید؛ بلکه به خاطر چیزهایی که دارید شکرگزار باشید.

وقتی مشکلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سکوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فکر راه‌حلی برای رهایی از این مشکل باشی.

[highlight color=”blue”]متولدین مرداد[/highlight]

به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به کسی که دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اکنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

از این سکوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود کوشش کنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و کوشش رسیده است.

ذهنت را همانند ابر سفیدی که در آسمان است، آزاد کن.
تلاش کن، اما نتایج کار را واگذار تا با هم کار بیایند
برای ابر چه فرقی می کند باد از کدام سو بوزد.
چرا وقتت را برای چیزی که در کنترل تو نیست، تلف می کنی؟

بعضی وقتها باوجود اینکه همه چیز ظاهراً خوب به نظر می رسد ولی مشکلاتی وجود دارد. عوامل بیرونی ممکن است سبب گمراه شدن شما شوند. خوشبختانه شما کاملاً از شرایط خود راضی هستید و می توانید به راحتی نظر خود را ابراز کنید ، پس از انجام دادن این کار اجتناب نکنید و وقت را از دست ندهید. سریع کارتان را آغاز کنید تا چیزهایی جدیدی راجع به خود یاد بگیرید.

در برخورد با مشکلات کاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتکار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشکلی نیست که غیرقابل حل باشد.

[highlight color=”red”]متولدین شهریور[/highlight]

وقت کشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا کرده‌ای، دیگر نباید دست دست کنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد کنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

وقتی تصمیم به انجام کاری می گیری،
از خود نپرس : من چه می خواهم ؟
بلکه بپرس : چه کاری به نفع همه است ؟
اگر به فکر منافع دیگران باشی، دیگران در کنارت کار خواهند کرد و کمکت خواهند کرد تا موفق شوی.

شما احساس می کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است ، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید ، اما صادق بودن با احساسات تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید ، می توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

کسی در اطراف تو هست که از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌کند.

[highlight color=”yellow”]متولدین مهر[/highlight]

در این شرایط خاص باید با عقل و فکر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان کاری از پیش برد. برای رسیدن به کسی باید با فکر و تدبیر رفتار کرد نه با حرفهای دهان پر کن!!!

فعال باشید ،هر فردی قابلیت های فیزیکی مختلفی دارد، پس کاری که برای یک نفر مفید است میتواند برای شخص دیگری مضر باشد. پس کاری را انجام بدهید که حس خوبی به شما دهد نه صرفا برای اینکه شخص دیگری آن کار را انجام داده و موفق شده پس شما هم آن کار را انجام دهید.
یک فعالیت خوب با توجه به فیزیکتان میتواند باعث ترشح اندروفین در مغزتان شود ،ماده ای که حس شادی و سرور به شما میدهد.

شما فقط می خواهید دیگران روز خوبی داشته باشند ، ولی لازم است خبرهای مهمی که می دانید را به اطلاع آنها برسانید. امروز عطارد به سومین خانه تان یعنی «خانه محیط خارجی» ملحق شده است. شما حتی بدون این که بدانید چه کار می کنید ، منفی بافی خود را پخش می کنید. خوشبختانه شما می توانید با آگاه شدن از احساسات و تفکرات عمیق خود در طول روز بر این شک ها غلبه کنید.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزوهای مادیت داری. پس تردیدها و نگرانی‌ها را باید از خود دور کرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰/ فال فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”orange”]متولدین آبان [/highlight]

کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار کشید و بسیار صبور بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

بیشتر خارج از اتاق یا خانه باشید :
آفتاب میتواند کارهای خارق العاده ای برای شما انجام دهد. زمانی را که بیرون از خانه، شرکت و … هستید آفتاب باعث تشکیل ویتامین D در بدنتان میشود و این ویتامین ناخودآگاه حس شادی در شما ایجاد میکند. دلیلی اصلی فصول حزن انگیز پاییز و زمستان نیز کمبود آفتاب است.

هر دو سیاره فرمانروای شما امروز از کنار هم رد می شوند و شدت احساسات تان حتی از قبل هم بالاتر می رود. اگر بخواهید ناراحتی شخصی که تازه با آن روبرو شده اید را پنهان کنید ، به مشکل برخواهید خورد و هرچقدر بیشتر سعی کنید این مشکل پیچیده تر می شود. به جای اینکه در برابر احساسات خود مقاومت کنید ، اجازه بدهید آنها در زندگی تان جریان داشته باشند.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشکلات مالیت برآیی. فقط کافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور کنی که در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست

فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰/ فال فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”red”]متولدین آذر[/highlight]

اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یک توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است که آرامش برقرار خواهد شد.

تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد که انتظارش را نداشتی. با کار و کوشش می‌توان بر موانع و مشکلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.

اگر در محیط کار، جای شایسته ای ندارید، شغلتان را تغییر دهید.
اما ابتدا خوب بیندیشید که آیا واقعاً این کار شماست که آزارنده است یا نگاه مردم نسبت به آن، باعث ایجاد حس حقارت در شما شده است. به جای جنبه های آزاردهنده به چیزهای خوبی که در شغلتان هست هم فکر کنید. به خاطر داشته باشید هر شغلی ممکن است دارای جنبه های نه چندان مطلوب باشد و شما باید در این رابطه کاملاً منطقی عمل کنید.

اگرچه شما فقط می خواهید طرف خوب هر چیزی را ببینید و خوش مشربی خود را حفظ کنید ، ولی مسائل مهم تری هم وجود دارند که باید آشکار شوند. شاید دیگران از شما بخواهند خوش بین بوده و حتی آنها را هم دلگرم کنید ، اما انتظارات دیگران نباید باعث شود صداقت و درستکاری خود را از دست بدهید. روی هم رفته بخشی از شهرت و خوش نامی شما به این خاطر است که هه چیز را همانطوری که هست عنوان می کنید. یک بار که حقیقت را بگویید ، احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

حالا که همه چیز روبه‌راهه یک کم استراحت می‌چسبه. کارها رو به دیگران واگذار کن و چند روز برو مسافرت و استراحت کن تا با روحیه مضاعف دوباره کار را شروع کنی.

بیشتر دغدغه کار و درآمد خودت را داری و تقریبا اکثر وقت‌های خود را صرف آن می‌کنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست که باید به آنها توجه کرد و برایشان وقت گذاشت.

[highlight color=”yellow”]متولدین دی [/highlight]

چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف کرد.

نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی کنی.

به عضلاتتان ورزش دهید.به پیاده روی بروید. دوچرخه سواری کنید، اتو مبیلتان را به جای جلوی در خانه، کمی دورتر متوقف کنید. برای تمرین و ورزش حتماً عضو یک باشگاه ورزشی شوید. بلکه پیاده روی و ورزش های کم هزینه و بدون هزینه هم وجود دارد که با کمی پیگیری می توانید آنها را کشف کنید.

امروز حواستان باشد احساسات افراد دیگر را نادیده نگیرید ، برای اینکه طبیعت جاه طلبانه شما امروز در مسیری قرارتان می دهد که به هیچ چیز به جز رسیدن به اهدافتان فکر نمی کنید. فعالیت و سازنده بودن خیلی خوب است ، اما در زندگی چیزهایی مهم تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم هایتان را آرام تر بردارید تا بتوانید در بین راه گل های خوش بویی که وجود دارند را ببویید!

ممکن است تغییرات هوا کمی تو را دچار مشکل کند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنکه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف کنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

[highlight color=”blue”]متولدین بهمن [/highlight]

منتظر اتفاقات زیادی هستی که ممکن است هیچ کدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این کار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی کرده و براساس آن حرکت کنی. این راه مطمئن‌تر است.

خودت را برای شنیدن یک خبر مسرت‌بخش آماده کن. با یک دوست قدیمی که مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌کنی. باید از کسی دلجویی کنی تا روز خوبی داشته باشی.

تمرین کنید که مثبت و امید دهنده باشید.
هرگاه واژه ای امیدوارکننده به دیگران اهدا کنید نه تنها احساس بهتری خواهید داشت بلکه شخصیت مثبت خود را نیز قوام بیشتری خواهید بخشید.

هم اکنون شما کاملاً به سمت عطارد که در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد کشیده می شوید. شما در جستجوی روش هایی هستید که از نظر حرفه ای پیشرفت کنید و برای اینکه بیشتر مورد توجه واقع شوید سخت تر از قبل کار می کنید. متاسفانه این تلاش های سخت شما را به جایی نمی رساند. ترکیبی از استقامت ، صبر و شکیبایی و همچنین نگرش های مثبت بهترین روش برای رسیدن به موفقیت است.

با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی که از فعالیتهای روزانه به تو منتقل می‌شود را کنترل کنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو کمک کند.

باید به طور جدی فکر کنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط کاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد که وقت تو را آزاد کند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

فال روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰/ فال فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین اسفند[/highlight]

زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز کمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش کنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصتها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.

به جنبه معنوی زندگیتان توجه کنید. آرام باشید.
ساکت نشستن را تمرین کنید. به ندای درونتان گوش کنید. به چیزهایی بیندیشید که صلح،و آرامش را به زندگیتان به ارمغان بیاورند. برای یافتن مسیر معنوی خاص خودتان تلاش کنید.

 شما احساس می کنید که امروز کسی با شما مخالف است و نمی دانید چگونه بدون اینکه مشکلی پیش بیاید کار خود را پیش ببرید. این اتفاق مشکل بزرگی نیست ، اما موضوعی است که نمی توانید به این راحتی آن را نادیده بگیرید. سعی نکنید بر روی نظرات شخصی خود پافشاری کنید. اگر جلوی عصبانیت خود را بگیرید ، موانع خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از بین می روند.

برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب کافی به یک اندازه نیازمندی. از کارها یا افرادی که تو را دچار استرس می‌کنند دوری کن.

موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتکارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است که برای آنهم خودت باید دست به کار شوی

 

 

فال روزانه دوشنبه 29 شهریور 1400

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار