فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ؛ یکی از مهمترین هفته های زندگی خود را پیش رو دارید سعی کنید روی مواضعتان به صورت منطقی پافشاری کنید.  فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ جای ترس از واقعیت اشراف خود را روی مسئله زیاد کنید ت...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ؛ یکی از مهمترین هفته های زندگی خود را پیش رو دارید سعی کنید روی مواضعتان به صورت منطقی پافشاری کنید.  فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ جای ترس از واقعیت اشراف خود را روی مسئله زیاد کنید تا ورق بازی عوض شود. فال روز من / فال فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ شکرگزاری را فراموش را نکنید در همه احوال رمز جادویی “الهی شکر” را از یاد نبرید.

فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین فروردین[/highlight]

در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”orange”]متولدین اردیبهشت [/highlight]

منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند.

فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”pink”]متولدین خرداد[/highlight]

بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی که وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی کنید که از انجام دادنشان لذت ببرید.

[highlight color=”yellow”]متولدین تیر[/highlight]

از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

سعی کنید چیز های جدیدی یاد بگیرید و مهارت های خود را افزایش دهید.

[highlight color=”blue”]متولدین مرداد[/highlight]

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است.

فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

[highlight color=”red”]متولدین شهریور[/highlight]

جسور باشید.اگر ناامید شده اید باید بدانید به زودی خبر خوبی به شما می رسد. تا دقیقه ی آخر به جنگیدن در برابر مشکلات ادامه دهید

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر

[highlight color=”yellow”]متولدین مهر[/highlight]

اجازه ندهید رضایت دیگران آرامش شما را به هم بزند.بهتر شدن اوضاع را خودتان می توانید کنترل کنید.سعی کنید برای اطرافیانتان یک انگیزه دهنده باشید.زندگی خانوادگی خود را به سمت آرامش بیشتر ببرید.آرامش در محیط خانه به پیشرفت شما کمک زیادی می کند.دیگران را تخریب نکنید. تخریب دیگران به شخصیت خودتان لطمه وارد میکند.

متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید، باز هم برخی از اطرافیانتان استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”orange”]متولدین آبان [/highlight]

تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید.

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”red”]متولدین آذر[/highlight]

به رویاهای خود احترام بگذارید و با بازگوکردن آن ها باعث نشوید دیگران شما را دلسرد کنند.اجازه ندهید دیگران شما را به هم بریزند و با رفتارشان شما را ناراحت کنند. برای اینکه خود را بشناسید بیشتر تلاش کنید.

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.امروز شما توانایی این را دارید که از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید.

[highlight color=”yellow”]متولدین دی [/highlight]

ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

پیشنهادی مطرح می شود که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

[highlight color=”blue”]متولدین بهمن [/highlight]

آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

فال روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین اسفند[/highlight]

دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

[highlight color=”pink”]فال حافط روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰[/highlight]

کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

 

فال روزانه دوشنبه 29 شهریور 1400

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار