فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ؛ اتفاق مهمی برای یکی از افراد نزدیک خانواده در حال افتادن است. نقش شما در این موضوع می تواند از گرفتن از تصمیات اشتباه جلوگیری کند.  فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ای شما در حال پیدا کر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ؛ اتفاق مهمی برای یکی از افراد نزدیک خانواده در حال افتادن است. نقش شما در این موضوع می تواند از گرفتن از تصمیات اشتباه جلوگیری کند.  فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ای شما در حال پیدا کردن راه گریزهایی هستید که شما را به آرامش برساند برای این موضوع سعی کنید به مسئله ای متوسل نشوید .  فال روز من / فال فردا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ شکرگزاری را فراموش را نکنید در همه احوال رمز جادویی “الهی شکر” را از یاد نبرید.

فال روز شنبه 24 مهر 1400 فال فردا شنبه 24 مهر 1400 فال روزانه فال روز من

فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین فروردین[/highlight]

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی‌ها و سوء تفاهمات کم‌کم رفع می‌شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد کردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با کمک ابراز کردن ایده‌هایتان کار خوبی است، اما تنها ابراز کردن دیدگاه‌هایتان برای این کار کافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف‌های افراد دیگری که می‌خواهند اوضاع را روبراه کنند گوش بدهید.

فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین فروردین[/highlight]

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

اگر شما در طول چند هفته گذشته با بیماری و یا درد جسمانی دست و پنجه نرم می‌کردید، امروز بالاخره حالتان رو به بهبودی می‌رود.

 

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

شما از شرایط فعلی خود خسته شده‌اید و فکر می‌کنید به اندازه کافی به اطلاعات خود افزوده‌اید و اکنون فقط باید چیزهایی که آموخته‌اید را در محیط کارتان استفاده کنید. فراموش نکنید کارهای معمولی که امروز انجام می‌دهید زمینه ساز موفقیتتان در آینده هستند.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”pink”]متولدین خرداد[/highlight]

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

سیاره فرمانروای شما یعنی عطارد امروز مسیرش را عوض می‌کند و دنیای شما را نیز از این رو به آن رو می‌کند! باوجود اینکه ممکن است موقعیت شما در مذاکره‌ای حساس دستخوش تغییراتی اجباری شود، ولی ظاهراً همه چیز روندی آرام را طی می‌کند. پس شما هم عجله نکنید، وگرنه ناامید خواهید شد. سخنان خصمانه خود را برای بعد نگه دارید! الان بهترین کار این است که تلاش کنید هر دو جنبه یک مشکل را خوب بفهمید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

[highlight color=”yellow”]متولدین تیر[/highlight]

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

شما درحال حاضر خیلی بی خیال و آسان گیر هستید، اما ناگهان احساسات قدرتمندی که شما اصلا نمی‌خواهید ظاهر شوند احاطه تان می‌کنند. شما اعتقاد دارید که اگر احساسات خود را مخفی کنید بهتر می‌توانید اوضاع را مدریت کنید، ولی دوستان‌تان قادرند پشت این ظاهر آرام و خونسرد شما را ببینند. پس با مخفی کردن احساسات‌تان انرژی خود را تلف نکنید. مهربان و دلسوز بودن بهتان کمک می‌کند که بدون اینکه به کسی صدمه بزنید صداقت نیز داشته باشید.

فال روز شنبه 24 مهر 1400 فال فردا شنبه 24 مهر 1400 فال روزانه فال روز من 1

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

[highlight color=”blue”]متولدین مرداد[/highlight]

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

شما فکر می‌کنید که می‌دانید چه چیزی برای افراد دیگر بهترین است و البته شاید واقعاً اینگونه باشد. شما می‌توانید مثل کوه‌های جبل الطارق پشت کسانی که شرایط سختی را می‌گذارنند بایستید. اما این قدرت شما مشکلات خاص خودش را نیز دارد، چرا که راهی آسان به اطرافیان‌تان یاد می‌دهید که هر موقع به مشکلی برخوردند فقط روی حمایت شما حساب کنند. ولی تا موقعی که خودتان توی مخمصه نیفتاده‌اید پشتیبانی کردن از دیگران اشکالی ندارد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

[highlight color=”red”]متولدین شهریور[/highlight]

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

امروز عطارد سیاره بخت شما سیر قهقهرایی‌اش را در دومین خانه تان یعنی خانه پول و مادیات به پایان می‌رساند. اگر شما اوضاع مالی خود را با موفقیت‌های محدود مدیریت کرده باشید، الان شانس تغییر دادن بخت خود را دارید. برای اهداف مالی خود تصمیم گیری کنید و بعد تا چند روز آینده برنامه‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. نیازی به اقدامات شدید و وسیع نیست؛ داشتن رفتاری با ثبات و متعادل در حین پول خرج کردن کافی است تا بتوانید پولتان را برای مواقعی که واقعاً بهش نیاز دارید پس انداز کنید.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

[highlight color=”yellow”]متولدین مهر[/highlight]

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

شما دلتان نمی‌خواهد با هیچ گونه مشکل احساسی روبرو بشوید، ولی احساسات شما ناگهان چنان رشد پیدا می‌کنند که چاره‌ای برایتان باقی نمی‌ماند مگر اینکه با درگیر کردن خودتان به این مرحله از رشد درونی اهمیت بدهید. اگر رک گویی شما باعث می‌شود افراد دیگر با عصبانیت عکس العمل نشان دهند، انتخاب اینکه این کار را به روز دیگری موکول کنید یا نه با خودتان است.

فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”orange”]متولدین آبان [/highlight]

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”red”]متولدین آذر[/highlight]

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

[highlight color=”yellow”]متولدین دی [/highlight]

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

اگر شما تازگی‌ها فکرتان را در مورد حساسیت‌های بیش از حد در محل کار تغییر داده‌اید، ولی اشتباه نکرده و فکر نکنید که جواب نهایی را پیدا کرده‌اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می‌تواند زمینه ساز مشکلات دیگری باشد. به جای اینکه تظاهر کنید می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید که هنوز درحال توسعه دادن برنامه‌های خود هستید.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

[highlight color=”blue”]متولدین بهمن [/highlight]

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

برنامه ریزی کردن برای یک مسافرت درست و حسابی کار راحتی است، ولی شما همین الان احساس کرده‌اید ایده‌های قدیمی‌تان به درد نمی‌خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینکه دنبال هواخوری وگردش کردن باشید به کارهای خانه رسیدگی کنید. یا شاید هم احساس می‌کنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی‌کند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نکنید، برای اینکه درچند روز آینده ایده‌های خیلی بهتری به ذهنتان می‌رسد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

فال روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین اسفند[/highlight]

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

[highlight color=”pink”]فال حافظ روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ [/highlight]

تمام سعی و همت خود را در راه رسیدن به هدف صرف کن تا به نتیجه ی دلخواه برسی. سهل انگاری و سستی را رها کن. با دست روی دست گذاشتن و غم و غصه خوردن، به جایی نمی رسی. ایمان داشته باش و به خداوند توکل کن و از مشکلات راه نترس. باشد که در سایه ی همت و اراده، به مقصود خود دست یابی.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار