فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ؛ در مورد مشکلتان با کسی صحبت نکنید و ابتدا راه حل های منطقی را جستجو کنید. اطمینان داشته باشید بدون اذن خدا برگی از شاخه درخت نمی افتد. فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ به شما م...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ؛ در مورد مشکلتان با کسی صحبت نکنید و ابتدا راه حل های منطقی را جستجو کنید. اطمینان داشته باشید بدون اذن خدا برگی از شاخه درخت نمی افتد. فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ به شما می گوید آماده روبرو شدن با چند حادثه باشید و خود را برای یک چالش آماده کنید اما در نهایت شما پیروز این چالش هستید. فال روز من / فال فردا شکرگزاری را فراموش را نکنید در همه احوال رمز جادویی “الهی شکر” را از یاد نبرید.

فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین فروردین[/highlight]

 

میزان انرژی امروز شما ۶۴ %

ستاره شما ۷۸ شرقی (مریخ)

فال : کاری را بکنید که به آن عشق می ورزید و در آشپزخانه‌تان یک مبل داشته باشید
شما فقط یک بار زندگی می‌کنید، پس اگر من بودم، کاری را می‌کردم که بتوانم از آن لذت ببرم. شاید گفتنش از سوی من که مالک یک جزیره کوچک در کارائیب هستم کمی باور‌نکردنی باشد، ولی وقتی به آن جزیره می‌رویم، بیشتر وقت‌مان را در آشپزخانه می‌گذرانیم.حقیقت این است که تا وقتی که آشپزخانه شما جای کافی برای یک مبل داشته باشد و شریکی در زندگی داشته باشید که به او عشق می ورزید، لزوماً به دیگر ملحقات زندگی احتیاجی ندارید.پس اگر مشغول کاری هستید که به آن شدیداً علاقهمندید، زندگی بسیار لذت‌بخش‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد تا اینکه صرفاً برای پول کار کنید.
عرق کیالک برای سرماخوردگی و حساسیت های فصلی عالی است

فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”orange”]متولدین اردیبهشت [/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۶۹ %

ستاره شما ۳۲ جنوب (زهره)

فال : وقتی از شما بد می‌گویند، نشان دهید که اشتباه می‌کنند
افرادی هستند که به لباس افراد موفق آویزان می‌شوند و سعی می‌کنند با استفاده از نام آن‌ها چند کتاب بفروشند. چندان دلچسب نیست، ولی می‌دانید که اگر از آنها شکایت کنید و سر و صدا براه بیندازید، فقط فروش کتابشان را بیشتر خواهید کرد. برای همین من هنر نادیده گرفتن چنین افرادی را آموخته‌ام.
به نظرم بهترین کار این است که به هر شکلی که می‌شود، اشتباه بودن گفته‌های آنان را نشان دهید.
اسفناج سرشار از آهن است و برای لاغری بسیار مفید است

فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”pink”]متولدین خرداد[/highlight]

میزان انرژی شما ۶۷ %

ستاره شما ۱۴۲ شرقی(عطارد)

فال : هنگامی که با جهان آشنا می شویم، بسیاری از ما برای جلب محبت و تایید دیگران، در تشخیص اینکه دیگران چه می خواهند و اولویت بخشیدن به خواسته های آنان متخصص می شویم. این عادتی نیست که بتواند شما را به شکوفایی شخصی رهنمون سازد. آموختن اینکه چگونه آنچه را حقیقتاً می خواهید را شناسایی کنید و همچنین جرات افتخار کردن به آن را داشته باشید، چیزی نیست که به ما یاد دهند، اما مسلماً برای رسیدن به موفقیت حیاتی است.
زردآلو برای افرادی که کم خونی دارند مفید است و نشاط آور است

[highlight color=”yellow”]متولدین تیر[/highlight]

میزان انرژی شما ۶۴%

ستاره شما ۲۲۱ شمال غربی (ماه)

فال : از همان آغاز کودکی که برای زندگی به دیگران وابسته بودیم، به ما یاد داده اند تا مقبولیت در بین دیگران و تایید آنها برایمان ارزشمند باشد. این امر باعث می شود که زمانی که تایید دیگران را دریافت نمی کنیم، دچار ترس شدید شویم. از طرفی ترس از پاسخ رد شنیدن و پس زده شدن بسیاری از ما را از رفتن به دنبال بزرگترین رویاهایمان بازمی دارد. آموختن اینکه حتی اگر دیگران با ما موافق نباشند نیز مشکلی نیست، کلید خوشبختی است.
عرق خارشتر برای دفع سنگ کلیه بسیار مناسب است.

[highlight color=”blue”]متولدین مرداد[/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۷۱%

ستاره شما درجه ۱۰۱^ غربی (خورشید)

فال : اکثر ما طوری تعلیم دیده ایم که بیش از آنکه به تمایلات شخصی خود اهمیت دهیم به سعی در راضی نگاه داشتن دیگران داشته باشیم. حتی وقتی که موفق می شویم خود را از انجام کاری که به آن تمایل نداریم خلاص کنیم، باز هم پیش می آید که نسبت به رد درخواست طرفمان احساس گناه می کنیم. اما اشتباه نکنید؛ آموختن نه گفتن و اینکه نسبت به نه گفتن احساس بدی نداشته باشیم، مهارتی ضروری برای داشتن یک زندگی موفق است.
تره برای درمان بواسیر استفاده میشود

[highlight color=”red”]متولدین شهریور[/highlight]

میزان انرژی شما ۸۲%

ستاره شما ۱۳۲^ جنوبی (ولکان)

فال : به عنوان یک تکنیک متداول به ما یاد داده اند که به حرف پدر و مادرها و سپس به حرف آموزگارانمان گوش کنیم و به خرد درونی خود وقعی نگذاریم. آموختن توجه کردن به راهنمایی های درونی می تواند نقش بزرگی در داشتن یک زندگی شاد ایفا کند. با آموختن اینکه خرد خود را به رسمیت بشناسید و از آن پیروی کند می تواند فواید بسیاری را برایتان به همراه بیاورد
خوردن هندوانه باعث شسشتشوی کلیه ها میشود

[highlight color=”yellow”]متولدین مهر[/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۶۶ %

ستاره شما ۷۸ جنوبی (ونوس)

فال : در بیشتر فرهنگها، داستان این است که اول کار، بعداً پاداش؛ تازه اگر خوش شانس باشیم! ما پیش پیش زحمتمان را می کشیم و به امید پاداش می نشینیم. اما در اغلب موارد نتیجۀ این رویکرد به زندگی، استرس و بدبختی است. داشتن ارادۀ این که شادی و لذت را مستقلاً به زندگیتان بیافزاید، راه خردمندانه ای برای رسیدن به موفقیت حقیقی است.
عرق نعناع ضد نفخ است

فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”orange”]متولدین آبان [/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۶۵ %

ستاره شما ۷۸ شرقی (پلوتو)

فال : معمولاً در جامعۀ ما، خودخواهی مورد سرزنش قرار می گیرد و بی توجهی به خود مورد ستایش. با این وجود، اگر قبل از همه به فکر خودمان نباشیم به شخصی بی فایده در دنیا بدل خواهیم شد. آموختن اینکه به شکلی موثر به خود توجه کنیم، به ما امکان می دهد تا به بهترین شکل در خدمت اهدافی که مشتاقانه در قلبمان داریم باشیم و بدین ترتیب انسانهای بهتری برای دنیا باشیم.
خوردن شوید کلسترول خون و چربی خون شما را پایین می آورد

فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”red”]متولدین آذر[/highlight]

میزان انرژی شما ۶۱ %

ستاره شما ۸۹ جنوبی(مشتری)

فال : به بیشتر ما یاد داده اند که فارغ از رنج و هزینه ها همواره مقاومت و پایداری کنیم، چرا که هر چه بخواهیم ارزش سخت کار کردن را دارد. اما بعضی وقتها ایثار و مشقتهایمان به چیزی جز نتایج بی خاصیت نمی انجامد و نهایتاً خسته و درمانده می شویم. کسانی که تجربۀ این موارد را داشته اند، درک می کنند که مسیرهای پررنج و غم، پایانهای شاد ندارند. این امر اهمیت اینکه بدانیم چه زمانی تسلیم شویم و چگونه، دو چندان می کند
آلبالو تصفیه کننده خون شماست

[highlight color=”yellow”]متولدین دی [/highlight]

میزان انرژی شما ۷۲%

ستاره شما ۳۹ جنوب شرقی (زحل)

فال : بیشتر، بزرگتر، بهتر و سریعتر، دغدغۀ بسیار از آدمهای در جست وجوی خوشبختی است. اما اگر یاد نگیریم که لحظۀ اکنون را در آغوش گیریم و از آنچه که زندگی به اکنون به ما داده لذت ببریم، نباید امیدی داشته باشیم که در آینده نیز هر چه که رقم خورد ما را خوشحال کند.
عرق بیدمشک است مقوی قلب اعصاب و معده است

فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”blue”]متولدین بهمن [/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۶۸%

ستاره شما درجه ۹۲^ جنوب (نپتون)

فال : ترس از نه شنیدن و سربار دیگران شدن (یا شاید تمایل ما به مستقل بودن)، اغلب ما را از تقاضای کمکی که برای رسیدن به چیز دلخواهمان بدان نیازمندیم بازمی دارد. بهتر است این مسائل برای خودتان حل کنید، چرا که انجام بسیاری از کارهای بزرگ بدون همکاری دیگران ممکن نیست. تقاضای کمک و حمایت کردن، بی شک مهمترین مهارت برای موفقیت است.
خوردن ترخون اشتها آور است و درمان کننده درد های رماتیسمی است

فال روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین اسفند[/highlight]

میزان انرژی شما ۶۴%

ستاره شما ۴۳^ شرقی (اورانوس)

فال : به جای آنکه به دنبال کاری باشید که بیشترین درآمد را برای شما به همراه دارد به دنبال شغلی بگردید که انجام دادن آن را دوست داشته و می دانید که می توانید در انجام آن موفق شوید. بعد از اینکه چنین شغلی را یافتید تمام تلاش و تمرکز خود را روی موفقیت تان در آن شغل قرار دهید تا بتوانید به یکی از توانمندترین و شناخته شده ترین فرد در زمینه ی شغلی خود تبدیل شوید. سپس مشاهده خواهید کرد که با میزان زیادی از ثروت و درآمد رو به رو شده اید.
کیوی برای درمان بی خوابی های شما عالی است

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار