فال روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

فال روزانه شما در روز چهارشنبه 20 مرداد 1400 بر اساس ماه تولدتان و هر آنچه از صبح تا شب بر شما خواهد گذشت. فال روز چهارشنبه 20 مرداد 1400 با جزئیات کامل از روند تغییراتی که باید انجام شود به شما نشان میدهد چه تحولاتی را باید در پیش بگیرید...

به گزارش رصد روز، فال روزانه شما در روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ بر اساس ماه تولدتان و هر آنچه از صبح تا شب بر شما خواهد گذشت. فال روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ با جزئیات کامل از روند تغییراتی که باید انجام شود به شما نشان میدهد چه تحولاتی را باید در پیش بگیرید. فال روز من / فال فردا همچنین به شما  کمک می کند تا اشراف بهتری روی تعاملات خود داشته باشید.

فال روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا چهارشنبه ۲۰ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

فروردین : عذر و بهانه دیگر قابل قبول نیست؛ شما باید به مجموعه پیچیده ای از حقایق ، روابط و آرزوهایتان که تا الان دست و پای شما را بسته بودند توجه کنید. در مورد وجود آنها اصلاً نباید شک کنید؛ مطئناً تعداد آنها خیلی زیاد است. خوشبختانه امروز شما در عین حال که حتی بیشتر از توان یک انسان معمولی تلاش می کنید ، قادر هستید که مثل اشعه های لیزر فکرتان را متمرکز کنید!!

رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه چهارشنبه 20 مرداد 1400

اردیبهشت : شما زمانی که ابراز وجود می کنید از روش خاص خود پیروی می کنید که این موضوع باعث شده در حال حاضر شما بیشتر از اینکه از خود خلاقیت نشان دهید به طور اتوماتیک و خودکار این کار را انجام دهید. با همه این احوال این روزها شما حتی اگر محافظه کار هم به نظر بیایید ، ولی در کارهای خود ابتکار به خرج می دهید. عملکرد شما می تواند کاملاً الهام دهنده باشد ، با این حال رفتار خونسردانه شما و نگرشهای گزینشی تان باعث می شود دیگران فکر کنند که شما خودتان جلوی پیشرفت خود را می گیرید. نگران طرز فکر آنها نباشید؛ چون که جوجه را آخر پاییز می شمارند.

رنگ شانس : صورتی و آبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

خرداد : امروز اطرافیانتان زیاد به موفقیت خود اهمیت نمی دهند. یا شاید هم هدفهایشان انقدر غیر واقعی و نامعقول است که شکستشان حتمی است؛ ولی آنها خیالشان راحت است. شما نمی توانید وظایف کس دیگری را به گردن بگیرید ، ولی در مورد انتخابهای خود خیلی عاقلانه عمل می کنید. ولی خیلی هم مسئولیت قبول نکنید؛ برای اینکه اگر از میزان توقع و خواسته های خود کم کنید ، می توانید همه کارهایتان را انجام دهید.

رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

تیر : برای شما سخت است که فکرتان را فراتر از محدوده معین آسایش خود بسط بدهید ، اما امروز حتماً باید این کار را بکنید. حتی اگر لازم شد دست از مخالفت بردارید فرصت رشد شخصی را از دست ندهید. اینک مبارزه کردن با الگوهای همیشگی تان به خصوص اگر منطقی به نظر برسند کار ساده ای نیست.

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

فال روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا چهارشنبه ۲۰ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

مرداد : مهمانی ای که ترتیب داده بودید کنسل شده است ، اما شاید هم تا موقعی که زندگی شما روی غلتک بیفتد به تأخیر افتاده باشد. شما با وجود اینکه مثل کارتون هانسل و گرتل که پشت سر خودشان خرده های نان ریخته بودند ، دور اندیش بوده اید ، ولی باز هم مسیر زندگی خود را گم کرده اید و نمی دانید چه کار کنید. همه چیز تغییر کرده است و شما هیچ نشانه ای پیدا نمی کنید. لازم نیست به تمام نشانه ها توجه کنید تا بفهمید به کجا قرار بود بروید ، و بهترین راه این است که خودتان را به آنجا برسانید.

رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شهریور : حالا که بهرام در نشانه شما به سر می برد فکر شما هم از این شاخه به آن شاخه می پرد. بهرام در خانه برج سنبله قرار دارد و در عین حال بهتان کمک می کند تا یک سری از اطلاعات متناقض را بررسی کنید. اما هنوز هم تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست ، چرا که شما احساسات خود را سرکوب کرده اید و در عین حال به تردید و دودلی تان افزوده شده است. پس یکی دو روز صبر کنید ، آن موقع ایده های بهتری در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید به ذهنتان می رسد.

رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

مهر : امروز باید هنگام صحبت کردن در جمع خیلی حواستان را جمع کنید ، چون امکان دارد یکی از دوستان صمیمی تان منظورتان را اشتباه متوجه بشود. اگرچه شما منظور خود را خوب بیان می کنید ، ولی قدرت شما در قطع کردن سر و صداها و گفتن حقیقیت ممکن است افراد دیگر را ناراحت کند. همه از شما انتظار دارند که درستکار باشید ، اما حالا که موقعیت خوب است و شما هم خودتان را می شناسید پس این را بهشان بگویید.

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

فال روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا چهارشنبه ۲۰ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

آبان : امروز شما وقتی به خاطرات روزهای قبل فکر می کنید ، در حالیکه یادتان می آید که چیزی را در خانه گم کرده اید ، حسرت گذشته را می خورید. اما زندگی واقعی این است که به جای سیر کردن در گذشته ، به چیزهایی که در حال حاضر دارید و به پروژه هایی که قبول کرده اید فکر کنید. اگر از نظر احساسی نیاز به حمایت دارید می توانید روی دوستان قابل اعتماد خود حساب کنید.

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

فال روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا چهارشنبه ۲۰ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

آذر : امروز که ماه کاملاً در نشانه شما قرار گفته است می تواند برای شما درس عبرتی باشد ، به خصوص اگر لازم باشد که درس مهمی را از کیوان سخت کوش یاد بگیرید. شما می توانید تفریح و سرگرمی را به یکی دو روز دیگر موکول کنید ، اما مسائل زیادی است که باید رویشان کار کنید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نباید دست از تلاش بردارید. سعی نکنید سختی های کار را پنهان کنید؛ بگذارید این شرایط آشکار باشند و دست به کار شوید. هرچه زودتر کارتان را شروع کنید زودتر هم تمامش می کنید.

رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

دی : امروز که ونوس و بهرام هر دو همراه با کیوان سخت کوش در برج سنبله قرار دارند ، شما شوخ طبعی خود را از دست داده اید. برای همین مثل همیشه نمی توانید از روزتان لذت ببرید ، ولی این اتفاق در نهایت به نفعتان خواهد بود. نگران آینده نباشید؛ امروزتان را بسازید ، آینده هم به زودی از راه می رسد.

رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

بهمن : گاهی اوقات شما از قرار گرفتن در گفتگوهای احساسی پرهیز می کنید ، اما حالا که بهرام در هشتمین خانه شما- یعنی خانه صمیمیت و دوستی- قرار دارد ، شما عاشق قرار گرفتن در فضاهای احساسی شده اید. اما هنوز هم احساس آسیب پذیری می کنید و به خاطر همین نمی توانید به اندازه کافی از این موقعیت لذت ببرید. با وجود این نگذارید ترسهای درونی تان شما را از تجربه کردن زیبایی های عشق محروم کند.

رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

فال روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا چهارشنبه ۲۰ مرداد / فال روزانه / فال روز من

 

اسفند : با وجود بهرام- و همچنین سه سیاره دیگر- در هفتمین خانه شما ، یعنی خانه ای که به دوستان و همکارانتان اختصاص دارد ، خیلی سخت است که به آرزوهای شخصی تان اهمیت داده و در جستجوی اهداف خود بودن را توجیه کنید. اما با توجه کردن به نیازهای دوستان و اعضای خانواده تان به راحتی می توانید خودتان را راضی نگه دارید. با تحسین و تمجید کردن از کسانی که دوستشان دارید آنها را حمایت کنید ، اما خودتان را نیز فراموش نکنید.

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار