فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از فردا آغاز می شود

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌ها برای ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه از فردا، یکم اسفند آغاز می‌شود. به گزارش رصد روز، با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، برنامه‌ریزی برای سفر‌های مردمی هم آغاز شده و یکی از شقوق حمل‌ونقلی، اتوبوس‌های عمومی است ...

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌ها برای ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه از فردا، یکم اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش رصد روز، با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، برنامه‌ریزی برای سفر‌های مردمی هم آغاز شده و یکی از شقوق حمل‌ونقلی، اتوبوس‌های عمومی است که از پرتقاضاترین وسایل به‌خصوص در سفر‌های نوروزی به شمار می‌رود.

داریوش باقرجوان -مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- درباره برنامه این سازمان برای سفر‌های نوروزی گفته بود که طرح نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

به گفته او، پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اول اسفندماه به‌صورت اینترنتی و از هفتم اسفند همزمان به‌صورت اینترنتی و حضوری از پایانه‌های مسافری خواهد بود. همچنین سعی شده که ۸۵ تا ۱۰۰ درصد درصد از ظرفیت صندلی‌ها به‌صورت اینترنتی عرضه شود که مردم مشکلی برای حضور در پایانه‌ها برای خرید بلیت نداشت باشند.

با وجود این، با فروکش کردن کرونا، احتمال افزایش ۱۵ درصدی تقاضا وجود دارد، اما سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صندلی‌ها را تا حداکثر ظرفیت از طریق پیش‌فروش در اختیار مردم قرار می‌دهد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار