فروش نقدی و اقساطی جک J4  و KMCT8 کرمان موتور

شرکت کرمان موتور طرح فروش نقدی و اقساطی پیکاپ T8 و جک J4 را از روز چهارشنبه مورخ ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ به صورت محدود و تا پایان تکمیل ظرفیت فروش از طریق نمایندگی ها آغاز می کند. به گزارش اختصاصی رصد روز، خودروهای عرضه شده در این طرح فروش با قی...

شرکت کرمان موتور طرح فروش نقدی و اقساطی پیکاپ T8 و جک J4 را از روز چهارشنبه مورخ ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ به صورت محدود و تا پایان تکمیل ظرفیت فروش از طریق نمایندگی ها آغاز می کند.

به گزارش اختصاصی رصد روز، خودروهای عرضه شده در این طرح فروش با قیمت مصوب و سود تاخیر ماهیانه ۳ درصد با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد. تمامی این خودروها با مدل ۱۴۰۱ عرضه میشوند و هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد. فروش صرفا از طریق نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور انجام خواهد شد و خودروها خارج از سامانه تخصیص خودرو عرضه خواهند شد.

 

فروش نقدی و اقساطی جک T8

متقاضیان شرکت در این طرح فروش می توانند این خودرو را با اقساط ۱۸ ماهه و ۳۰ ماهه خریداری نمایند. خودروی عرضه شده در این طرح با رنگ های سفید، مشکی میکا، خاکستری طوسی، آبی زنگاری، قهوه ای و نقره آبی قابل خریداری است.

 

شرایط فروش اقساطی KMC T8

متقاضیانی که قصد خرید اقساطی این خودرو را دارند می تواند به دو روش اقساط ۱۸ ماهه و ۳۰ ماهه این خودرو را خریداری نمایند.

 

در روش اقساط ۱۸ ماهه این خودرو با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان و ۶ قسط ۱۰۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قابل خریداری است.

 

همچنین در روش اقساط ۳۰ ماهه مشتریان میتوانند با پیش پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان و ۱۰ قسط ۶۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان این خودرو را خریداری نمایند.

 

خودروها با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده خواهد شد و سند تا پایان اقساط در رهن شرکت می باشد. خودروهای عرضه شده در این طرح فاقد بیمه بدنه می باشند.

فروش نقدی و اقساطی جک J4 و KMCT8 کرمان موتور

فروش نقدی و اقساطی جک J4

در این طرح فروش،  متقاضیان خرید می توانند جک J4 اتوماتیک را با قیمت مصوب ۴۹۵ میلیون تومان طی دو طرح، با اقساط ۱۸ ماهه و ۳۰ ماهه خریداری کنند. پیش پرداخت این محصول در طرح فروش با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۵۰ میلیون تومان و در طرح فروش ۳۰ ماهه، ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

محمدحسین

پاسخ دادن

۰۸ شهریور ۱۴۰۱


فروش زباله های چینی. مردم همیشه در صحنه بشتابید که الان تموم میشه

حسین زمانی

پاسخ دادن

۰۹ شهریور ۱۴۰۱


همین آشغالای چینی اگه نبودن الان باید با گاری اینو اونور میرفتیم

آخرین اخبار