به روزرسانی فهرست اطلاعات بدهکاران بانکی

پیش از این ریز تسهیلات و تعهدات کلان ۲۲ بانک و اشخاص مرتبط ۲۵ بانک در بازه زمانی سه ماه اول سال جاری اعلام شده بود که با احتساب اطلاعات جدید، تاکنون فهرست تسهیلات و تعهدات کلان ۲۴ و اشخاص مرتبط ۲۵ بانک منتشر شده است. به گزارش رصد روز،فهرس...

پیش از این ریز تسهیلات و تعهدات کلان ۲۲ بانک و اشخاص مرتبط ۲۵ بانک در بازه زمانی سه ماه اول سال جاری اعلام شده بود که با احتساب اطلاعات جدید، تاکنون فهرست تسهیلات و تعهدات کلان ۲۴ و اشخاص مرتبط ۲۵ بانک منتشر شده است.

به گزارش رصد روز،فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول سال جاری مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک به روزرسانی و منتشر شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، پیش از این ریز تسهیلات و تعهدات کلان ۲۲ بانک و اشخاص مرتبط ۲۵ بانک در بازه زمانی سه ماه اول سال جاری اعلام شده بود که با احتساب اطلاعات جدید، تاکنون فهرست تسهیلات و تعهدات کلان ۲۴ و اشخاص مرتبط ۲۵ بانک منتشر شده است.

گفتنی است، تعیین مصادیق انتشار اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان، تسهیلات کلان غیرجاری و اشخاص مرتبط با توجه به مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۱.۰۳.۳۱ شورای پول و اعتبار در این خصوص مبنی بر اینکه؛ مجموع خالص تسهیلات و تعهدات مربوط به هر ذینفع واحد و یا اشخاص مرتبط که میزان آن حداقل معادل یک هزار میلیارد ریال است و به عنوان مصادیق مشمول حکم مقرر در جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور محسوب می‌شود.

شایان ذکر است اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان مرتبط سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری پس از دریافت و بررسی نهایی ارسال خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار