فیلم ورود وحشتناک سیل به داخل امزاده داوود

در پی بارندگی شب گذشته در تهران، سیل وارد امامزاده داوود شد. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران: تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و 5 کشته داشت، جست‌وجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

به گزارش رصد روز، در پی بارندگی شب گذشته در تهران، سیل وارد امامزاده داوود شد. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران: تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و ۵ کشته داشت، جست‌وجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

بدنبال هشدارهای سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته شاهد بارش شدید باران در استان تهران بودیم که در پی این بارش‌ها در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی شاهد آبگرفتگی، رانش زمین و وجود گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داوود) هستیم. بر این اساس عوامل عملیاتی هلال احمر، سازمان اورژانس کشور و مدیریت بحران استان در آماده باش قرار گرفتند. در همین راستا و بنا بر اعلام هلال احمر استان تهران بالغ بر ۸۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور داشته و در حال امداد رسانی هستند.

بنابر اعلام هلال‌احمر، گل‌ولای به داخل امامزاده نفوذ کرده و خودروها در  زمین گیر افتاده‌اند. این حادثه حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد رخ داده که بلافاصله تیم‌های عملیاتی لازم به منطقه اعزام شدند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار