قابلیت های اینترنت بانک ایران زمین

با گسترش علم و فناوری در سال های اخیر شاهد تغییرات زیادی زندگی شده ایم. شاید اگر ده سال قبل می شنیدیم که شخصی بدون مراجعه به بانک به انجام امور بانکی خود می پردازد، بسیار شگفت زده می شدیم. اما امروزه شاهد پیشرفت و بوجود آمدن امکانات و خد...

به گزارش رصد روز، با گسترش علم و فناوری در سال های اخیر شاهد تغییرات زیادی زندگی شده ایم. شاید اگر ده سال قبل می شنیدیم که شخصی بدون مراجعه به بانک به انجام امور بانکی خود می پردازد، بسیار شگفت زده می شدیم. اما امروزه شاهد پیشرفت و بوجود آمدن امکانات و خدماتی جهت بالا بردن کیفیت خدمات و همچنین صرفه جویی در زمان هستیم.

اینترنت بانک ایران زمین، یکی دیگر از قابلیت ها و خدمات نوین این بانک است که عموم مشتریان برای انجام کارهای روزمره خود می توانند از آن خیلی ساده استفاده کنند
حتی تا چند سال گذشته خدمات اینترنتی بانک ها محدود بود، اما امروزه به این صورت نبوده و کاربران می توانند از طریق اینترنت بانک علاوه بر استعلام موجودی ، به لیست تمامی تراکنش ها، ثبت چک ها، انتقال وجه و امکانات بسیار دیگری دسترسی داشته باشند.
همانطور که می دانید بانکداری اینترنتی نقش بسزایی در زندگی مردم داشته است. صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در مصرف کاغذ، کاهش ترافیک و ذخیره سوخت ازفواید این خدمات مدرن می باشد.
آمار استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی نشان دهنده سهولت خدمات و رضایت مشتریان می باشد.طبق نظرسنجی ها هر شخص اگر فقط ۴۰% از کارهای بانکی را از طریق اینترنت بانک و در منزل انجام دهد، میزان قابل توجهی در کاهش هزینه رفت و آمد تاثیر خواهد داشت.
خدمات اینترنت بانک ایران زمین امکان دسترسی به خدمات مورد نیاز مشتریان را در هر زمان و مکان فراهم ساخته است. کافیست تنها به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید وارد سایت بانک ایران زمین Modern.izbank.ir شده و از کلیه خدمات این بانک استفاده کنید.
فعال سازی اینترنت بانک ایران زمین برای عموم مشتریان به این شکل است شما باید ابتدا به نزدیک ترین شعب این بانک مراجعه کنید و سپس با دریافت و پر کردن فرم های مربوطه، می توانید درخواست خود را برای ایجاد حساب و استفاده از اینترنت بانک ایران زمین ثبت نمایید. بعد از ثبت درخواست، می توانید از این سامانه برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنید.
نکته قابل توجهی که باید آن را همیشه بخاطر داشته باشید این است که به هیچ وجه اطلاعات خود را در سایت های مشابه و ساختگی وارد نکنید چرا که امکان فیشینگ شما توسط افراد سودجو وجود دارد. از این رو به آدرس اصلی اینترنت بانک ایران زمین مراجعه کنید یا از نرم افزاهای اختصاصی بانک عملیات بانکی خود را انجام دهید.
اینترنت بانک ایران زمین دارای قابلیت های اصولی و همچنین اصلی که یک مشتری می تواند به آنها نیاز پیدا کند، می باشد. از این رو اگر به دنبال آگاهی از قابلیت های اینترنت بانک ایران زمین هستید در ادامه به معرفی برخی از این قابلیت ها خواهیم پرداخت:
دریافت موجودی
اطلاع از وضعیت سپرده
دریافت شماره شبا
دریافت گزارش از گردش حساب بانکی
امکان ثبت شماره کارت های مختلف برای عملیات بانکی
تغییر نام و گذرواژه و رمز دوم حساب مدیریت چک
خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف بانکی
پرداخت قبوض عادی
انتقال وجه کارت به کارت
اعلام مسدودی کارت بانکی
انتقال وجه از طریق پایا
مدیریت تسهیلات
ثبت چک ها
مشاهده تسهیلات بانکی
امکان لغو انتقال پایا و…..

مطالب مرتبط