قرعه‌کشی دوره اول “سپرده سبا” باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد/ یک میلیارد ریال جایزه برای برندگان

آیین قرعه‌کشی دوره اول " سپرده سبا باشگاه مشتریان بانک پارسیان " صبح روز دوشنبه 3 مردادماه سال جاری با حضور مدیر روابط عمومی، مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و نمایندگان بازرسی و نظارت و دیگر مدیریت‌های مربوطه، برگزار و 11 برنده خوش‌اقبال...

به گزارش رصد روز، آیین قرعه‌کشی دوره اول ” سپرده سبا باشگاه مشتریان بانک پارسیان ” صبح روز دوشنبه ۳ مردادماه سال جاری با حضور مدیر روابط عمومی، مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و نمایندگان بازرسی و نظارت و دیگر مدیریت‌های مربوطه، برگزار و ۱۱ برنده خوش‌اقبال این قرعه‌کشی شناسایی شدند.

در این قرعه‌کشی به‌پاس قدردانی از همراهی سپرده‌گذاران سبا، یک میلیارد ریال جایزه به برندگان تعلق گرفت که شامل یک جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی و ۱۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی می‌باشد.
اسامی برندگان این قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت و صفحات رسمی بانک پارسیان و باشگاه مشتریان بانک، قابل‌مشاهده است.
بهرام هنرپرور، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در آیین این قرعه‌کشی، ضمن تقدیر از همراهی مخاطبان و مشتریان گرامی و حمایت از برنامه‌های بانک خاطرنشان کرد: بانک پارسیان نیز به‌پاس این همراهی و حمایت، تمام توان و ظرفیت خود را در راستای جلب رضایت مشتریان و مخاطبان عزیز صرف می‌کند.
وی تصریح کرد: هدف این بانک ایجاد ارزش‌افزوده و آورده بیشتر جهت مشتریان عزیز است و کارکنان بانک نیز در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
استقبال مشتریان از محصول سپرده بانکی ارزشمند (سبا) پارسیان
مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در آیین نخستین قرعه‌کشی محصول سپرده سبا گفت: استقبال از محصول سپرده سبا بی‌نظیر بوده است بطوریکه در مدت کمی تعداد ۲۰ هزار سپرده سبا توسط مشتریان محترم افتتاح‌ شده است.
محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مشتریان و اعضای وفادار باشگاه مشتریان گفت: امید است این مهم فتح بابی جهت تقویت و توسعه ارتباط بانک پارسیان با مشتریان وفادار باشد.
پارسا فرد بابیان این مطلب که سپرده سبا، محصول ویژه و اختصاصی بانک پارسیان است، افزود: این امر از آذرماه سال گذشته به مرحله اجرا درآمد و به‌عنوان سپرده بانکی ارزشمند در بانک پارسیان مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت و مزایای این سپرده‌گذاری، اظهار داشت: این سپرده دارای مزایای فراوانی ازجمله؛ عضویت خودکار در باشگاه مشتریان، شرکت در قرعه کشی های دوره ای، دریافت ۴ امتیاز در باشگاه به ازای هر ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال مانده موجودی در روز، امکان دریافت کارت اعتباری و جوایز باشگاه با استفاده از امتیاز سبا و عضویت خودکار در باشگاه تاپیا و بهره مندی از تخفیفات شبکه منتخب پذیرندگان است.
وی با اشاره به دوره‌های زمانی شرکت در قرعه‌کشی، ابراز داشت: دوره‌های زمانی قرعه‌کشی به‌صورت دوره‌های سه‌ماهه (یک‌فصل) خواهد بود.
وی بیان این مطلب که امکان افتتاح این حساب در همه شعب فراهم است، ادامه داد: این مهم از طریق اینترنت بانک و همراه بانک پارسیان نیز فراهم است.
افزایش دوبرابری جوایز در دوره‌های بعدی
مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان بابیان اینکه جوایز مشتریان در دوره‌ بعدی دوبرابر می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از تابستان قرعه‌کشی مرحله دوم سپرده سبا کارت بانک پارسیان صورت می‌گیرد و این نوید را می دهیم که در دوره بعدی جوایز جذاب تری برای مشتریان درنظر گرفته می‌شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار