قیمت دلار و یورو سر به فلک کشید / پیش بینی کاهش شدید ارز در بازار

معاملات بازار ارز روی شیب نامعلومی به سمت صعود حرکت می کند هرچند که باید گفت حباب موجود در این بازار ار همیشه بیشتر است اما قیمت دلار و یورو با توجه به وضعیت پول ملی روند افزایشی در پیش گرفته است. بازار دلار و یورو از چندماه پیش قصد داشت ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، معاملات بازار ارز روی شیب نامعلومی به سمت صعود حرکت می کند هرچند که باید گفت حباب موجود در این بازار ار همیشه بیشتر است اما قیمت دلار و یورو با توجه به وضعیت پول ملی روند افزایشی در پیش گرفته است. بازار دلار و یورو از چندماه پیش قصد داشت به سمت آرامش حرکت کند.

 

قیمت دلار و یورو در ۲۴ مهر ۹۹ 

 

یورو و در بازار ۲۴ مهر ۹۹ به ترتیب به ۳۷ هزار و ۲۵۰ تومان و ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان بود.

 

علت افزایش قیمت دلار و یورو

 

به نظر می رسد همچنان موضوع انتخابات امریکا و تأثیرخواهی بورس از این بازار سبب شده تا شاهد افزایش قیمت ها در این بخش باشیم که در اینصورت باید منتظر بود و دید در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات امریکا این وضعیت چه تغییری می کند.

 

پیش بینی بازار ارز 

 

روند تکنیکالی نشان میدهد که به زودی باید شاهد کاهش قیمت ارز در بازار باشیم و این مسئله در دفعات قبل نیز کاملا آشکار شده از طرفی بیم آن می رود که همزمان با کاهش قیمتها در بازار ارز بازار بورس نیز دستخوش تغییر شود بنابراین پیش بینی بازار ارز در این شرایط حکایت از کاهش خواهد داشت که در این صورت تنها تا آبان ماه باید منتظر بود و دید که آیا قیمتها تغییر می کند یا خیر؟

 

بازار ارز روی موج روانی 

 

اخبارهایی که از گشوه و کنار شنیده می شود حکایت از پیش روی بایدن در انتخابات دارد اما نکته عجیب اینجاست که سطح تقاضا در این بازار همچنان با روند عرضه سازگاری ندارد بنابراین می توان گفت که تنها علت گرانی قیمت ارز حرکت آن برخلاف روند و قاعده موجود در بازار است.

 

بیشتر بخوانید:

تاخت و تاز قیمت طلا / ترامپ طرفداران سرمایه گذار خود را نا امید نمی کند

آخرین قیمت دلار و یورو ۲۳ مهر ۹۹ +جدول

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۲ مهر ۹۹

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط