قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۴ آبان ۹۹ / سکه دوباره ۱۳ میلیونی شد!

اونس جهانی طلا 25 دلار و 14 سنت افزایش داشت. طلای 18 عیار 11 هزار و 543 تومان گران تر بود. سکه طرح قدیم 100 هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشت و سکه طرح جدید 300 هزار تومان رشد کرد. نیم سکه 50 هزار تومان تغییر قیمتی داشت و ربع سکه و س...

به گزارش رصد روز ، قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۴ آبان ۹۹ به ۱ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۴۷ تومان رسید. این قیمت در حالی برای طلا رقم می خورد که قیمت اونس جهانی طلا امروز هزار و ۸۹۰ دلار و ۵۹ سنت بود. قیمت سکه ۲۴ آبان ۹۹ نیز با افزایش قیمت در سکه طرح جدید همراه بود.

قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۴ آبان ۹۹ اگرجه می توان گفت که که هیچ تغییری را نسبت به آخرین روز هفته قبل تجربه نکرده اما زمزمه ها در بازار حاکی از افزایش قیمت طلاست هرچند که فعالان بازار این موضوع را رد می کنند.

قیمت سکه ۲۴ آبان ۹۹ نیز به این شکل بود که شاهد بزگشت قیمتی سکه طرح جدید به کانال ۱۳ میلیونی بودیم. امروز سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود. سکه طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه در بازار امروز ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد و ربع سکه ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله گردید. سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود. 

 

مقایسه قیمتها با ۲۲ آبان ۹۹ 

 

اونس جهانی طلا ۲۵ دلار و ۱۴ سنت افزایش داشت. طلای ۱۸ عیار ۱۱ هزار و ۵۴۳ تومان گران تر بود. سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشت و سکه طرح جدید ۳۰۰ هزار تومان رشد کرد. نیم سکه ۵۰ هزار تومان تغییر قیمتی داشت و ربع سکه و سکه یک گرمی بدون تغییر بودند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: 

 

قیمت دلار و یورو ۲۴ آبان ۹۹ / گرانی زیر پوستی دلار و یورو در دو روز گذشته

قیمت دلار و یورو ۲۳ آبان ۹۹ / روز تعطیل هفته قیمتها را کاهش داد

جدیترین قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۲ آبان ۹۹ / بازار سکه مبهم تر از همیشه

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۲ آبان ۹۹ / دینار کویت به ۹۰ هزار تومان رسید!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۱ آبان ۹۹ / سکه طرح قدیم روی شیب نزول جولان می دهد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۰ آبان ۹۹ / واکنش ابهام برانگیز بازار داخلی به روند جهانی

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۰ آبان ۹۹ / صرافی ملی در دسترس نیست / صرافیها نوسان گرفتند

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار