قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۵ آبان ۹۹ / زیان قابل توجه سکه به خریداران در یک روز

قیمت سکه 25 آبان 99 با کاهش قابل توجه سکه طرح قدیم همراه بود. قیمت طلای 18 عیار 25 آبان 99 همچنان کم تأثیر از روند قیمتهای جهانیست

به گزارش رصد روز ، قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۵ آبان ۹۹ در روز افزایش قیمت اونس جهانی طلا کاهش پیدا کرد و به ۱ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۳۶ تومان رسید. قیمت سکه ۲۵ آبان ۹۹ نیز اتفاقاتی را تجریه کرد که جای بررسی دارد.

قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۵ آبان ۹۹ در شرایطی به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید که باید به یک مسئله خوب توجه کرد و آن اینکه نوسات جهانی قیمت طلا با هر حجمی روی قیمت بازار داخلی اثرگذاری کمی دارد و این سطح مقاومت باید مورد واکاوی دقیق قرار گیرد.

قیمت سکه ۲۵ آبان ۹۹ اما با کاهش قابل توجه سکه طرح جدید همراه بود. برگشت قیمتی به کانال ۱۳ میلیونی که خیلی ها را نگران کرده بود خیلی دوام نیاورد و امروز قیمت سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم امروز ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. نیم سکه به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و ربع سکه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی نیز امروز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بود. 

 

 مقایسه قیمتها با روز قبل 

 

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ۳۰ هزار تومان ارزانتر بود. سکه طرح قدیم امروز ۳۰۰ هزار تومان کمتر قیمت داشت. سکه طرح جدید نیز امروز با کاهشی قابل توجه نسبت به ۲۴ آبان ۵۵۰ هزار تومان افت قیمت را پشت سر گذاشت . نیم سکه ۳۵۰ هزار تومان ارزان شد و نیم سکه نیز تنها کاهشی ۱۰۰ هزار تومانی را ثبت کرد و کمترین نوسان امروز مربوط به سکه یک گرمی بود مه ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

قیمت دلار و یورو ۲۵ آبان ۹۹ / سیاستهای بانک مرکزی مانع کاهش قیمتهاست

قیمت دلار و یورو ۲۴ آبان ۹۹ / گرانی زیر پوستی دلار و یورو در دو روز گذشته

قیمت دلار و یورو ۲۳ آبان ۹۹ / روز تعطیل هفته قیمتها را کاهش داد

جدیترین قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۲ آبان ۹۹ / بازار سکه مبهم تر از همیشه

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۲ آبان ۹۹ / دینار کویت به ۹۰ هزار تومان رسید!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۱ آبان ۹۹ / سکه طرح قدیم روی شیب نزول جولان می دهد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۰ آبان ۹۹ / واکنش ابهام برانگیز بازار داخلی به روند جهانی

 

مطالب مرتبط