قیمت طلا، دلار، سکه و قیمت ارز امروز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۴۳۵هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.

به گزارش رصد روز، امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۴۳۵هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.

 هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون و ۱۵۰  هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۶ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۱۳ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۷ هزار و ۷۲۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۷ هزار و‌ ۴۴۸ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۶۵۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۳۶۷ تومان اعلام شده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط