قیمت طلا و سکه در بازار ۳ مهر ۹۹

در عین حال حباب سکه امامی نیز 8.530.000 ، بهار آزادی 2.620.000 تومان ، نیم سکه 831.000 تومان ، ربع سکه 913.000 تومان و سکه گرمی نیز 579.000 تومان بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، قیمت لحظه ای طلا و سکه باعث به وجود آمدن حباب در بازار طلا شده به طوریکه گاهاً مشاهده می شود قیمتها در شروع روز و پایان روز با هم تفاوتهای چشمگیر دارند. قیمت طلا همانطور که در گزارشات قبلی به آن اشاره شد نوسانات بازار جهانی را کاملا در فراز و نشیب قیمتی نشان می دهند اما در این بین قیمت سکه به طرز افسار گسیخته ای رو به افزایش گذاشته است.

از این رو قیمت لحظه ای طلا و سکه در ایران جدا از تحولات جهانی تابع موج روانی داخل است که می تواند برای به ثبات رساندن این بازار چالشهایی را ایجاد نماید.

قیمت سکه اما در بازار ۳ مهر ۹۹ این گونه رقم که سکه امامی به ۱۳.۳۱۰.۰۰۰هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز ۱۲.۶۱۴.۰۰۰ هزار تومان پهلو زد. نیم سکه در روز افزایش سکه و در آخرین روز هفته نیز به قیمت ۷.۰۱۰.۰۰۰ تومان رسید.

ربع سکه ۴.۰۰۸.۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد و سکه گرمی نیز به ۲.۱۰۶.۰۰۰ تومان رسید. میانگین افزایش قیمت در بازار سکه ۱.۱۵ درصد بود.

در عین حال حباب سکه امامی نیز ۸.۵۳۰.۰۰۰ ، بهار آزادی ۲.۶۲۰.۰۰۰ تومان ، نیم سکه ۸۳۱.۰۰۰ تومان ، ربع سکه ۹۱۳.۰۰۰ تومان و سکه گرمی نیز ۵۷۹.۰۰۰ تومان بود.

در بازار طلا هر اونس طلا با ۰.۱۷% افزایش به ۱.۸۵۹ دلار و ۷۶ سنت رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱.۲۴۶.۹۰۰ تومان شد ، طلای ۲۴ عیار نیز در بازار امروز در  ۱.۶۶۲.۵۰۰تومان قیمت گذاری شد.

روز جمعه نیز با توجه به اینکه بازار داخلی تعطیل است اما بازار جهانی به کار خود ادامه می دهد باید که اونس طلای جهانی چه تغییراتی را به خود خواهد دید.

بیشتر بخوانید:

رشد ۱ میلیون و ۹۶ هزار درصدی شاخص تورم طی ۲۸ سال

غگل زیان ده ترین نماد بورسی در شهریور ماه

دولت با ورود به قیمت گذاریها وجاهت مصوبات قانونی را زیر سؤال برده

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط