قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۰ آبان ۹۹ / کوییک ۱۶۰ میلیون تومان!!!

قیمت محصولات سایپا 20 آبان 99 شرایط بهتری را به لحاظ بازار معاملاتی داشت و آنطور که برخی ها می گویند خیلی ها به دنبال خرید محصولات این کارخانه هستند هرچند که تردیدهای زیادی در این باره وجود داشت.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار خودرو موجب اعتراض و گلایه اکثر فعالان این حوزه شده. بازار راکدی که این روزها مترصد قیمت دلار و یورو و وضعیت بازار بورس است تا شکا قیمتی جدیدی به خود بگیرد. خودروسازان که به تازگی مجوز افزایش قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصدی را دریافت کرده اند حالا چالش جدیدی را در بازار خودرو می بینند. قیمت محصولات ایران خودرو ۲۰ آبان ۹۹ امروز در شرایطی روز نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشت که باید گفت نیم نگاه برخی از فعالان به هنوز به اتفاقات انتخاباتی امریکاست و از چند نمایشگاه معتبر خبر می رسد که در چند روز گذشته هیچ معامله ای را انجام نداده اند. موضوع خودروهای خارجی هم یکی دیگر از عومال تأثیرگذار در بازار فعلی خودروهاست. قیمت محصولات سایپا ۲۰ آبان ۹۹ شرایط بهتری را به لحاظ بازار معاملاتی داشت و آنطور که برخی ها می گویند خیلی ها به دنبال خرید محصولات این کارخانه هستند هرچند که تردیدهای زیادی در این باره وجود داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو ۲۰ آبان ۹۹ به این شکل رقم خورد که قیمت پژو ۴۰۵ در بازار آزاد ۱۹۵.۰۰۰.۰۰۰ بود. پژو پارس سال ۲۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ، پژو پارس tu5  هم ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰ بود. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۲۰۵.۰۰۰.۰۰۰  بود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار امروز ۲۶۸.۰۰۰.۰۰۰ قیمت گذاری شد. پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 همچنان قیمت بازار آزادش مشخص نیست و نرخ ثابتی ندارد اما قیمت کارخانه ای آن ۱۳۰.۸۷۲.۰۰۰ است. سمند ال ایکس EF7 بنزینی ۲۰۸.۰۰۰.۰۰۰ بود. سمند سورن ۲۵۲.۰۰۰.۰۰۰ معامله شد. رانا به ۲۵۳.۰۰۰.۰۰۰ رسید.

قیمت محصولات سایپا ۲۰ آبان ۹۹ نیز با ثابت ماندن نرخ پراید همراه بود. تیبا X231 امروز ۱۲۱.۰۰۰.۰۰۰ خرید و فروش شد. تیبا ۲ در بازار آزاد ۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ بود. امروز همچنین ساینا ۱۴۵ میلیون بود و قیمت کوییک دنده ای نیز به ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

 

جدول قیمت محصولات ایران خودرو 

 

 

جدول قیمت محصولات سایپا 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

جدیدترین قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۹ / کاهش ۱۰ تا ۱۰۵ میلیونی قیمتها

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۸ آبان ۹۹ + جدول

قیمت انواع خودرو امروز ۱۵ آبان ۹۹ / پراید چقدر شده است؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط