لباس زنانه نوید محمد زاده دردسرساز شد

به گزارش رصد روز ،نوید محمدزاده لباس های متفاوتی را به تن دارد، یکی از متفاوت ترین آن ها حضور با شلوار کوتاه در جشنواره کن بود که با واکنش منفی مردم در شبکه اجتماعی  مواجه شد. برخی در کامنت ها از لباس زنانه نوید محمدزاده گفتند و از آن گلا...

به گزارش رصد روز ،نوید محمدزاده لباس های متفاوتی را به تن دارد، یکی از متفاوت ترین آن ها حضور با شلوار کوتاه در جشنواره کن بود که با واکنش منفی مردم در شبکه اجتماعی  مواجه شد. برخی در کامنت ها از لباس زنانه نوید محمدزاده گفتند و از آن گلایه داشتند.

 

لباس زنانه نوید محمدزاده

لباس زنانه نوید محمدزاده

 

عکسی بسیار خاص و عجیب از نوید محمدزاده بازیگر مطرح و همسر فرشته حسینی در فضای مجازی با لباس کمی زنانه و عجیب و غریب منتشر شد.

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ متولد شد.نوید محمدزاده در خانواده ای پرجمعیت با ۱۲ فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.نوید محمدزاده دارای ۱۱ خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود ۱۰۰ نفر میرسد و  نوید محمد زاده همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.نوید محمدزاده سلبریتی معروف و پرطرفدار ایرانی خوشحالی خود را از مدال آوری کشتیگیران ایرانی در المپیک با انتشار استوری نشان داد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار