لغو ممنوعیت تردد شبانه به دستور رئیس جمهور

به گزارش رصد روز ، پس از کش و قوسهای فراوان در خصوص تأثیر ممنوعیت تردد شبانه و پاس کاری هایی که برخی سازمانها بهم داشتند در نهایت امروز لغو ممنوعیت تردد شبانه به دستور رئیس جمهور ابلاغ شد. زمان اجرای لغو ممنوعیت تردد شبانه نیز توسط پلیس ر...

به گزارش رصد روز ، پس از کش و قوسهای فراوان در خصوص تأثیر ممنوعیت تردد شبانه و پاس کاری هایی که برخی سازمانها بهم داشتند در نهایت امروز لغو ممنوعیت تردد شبانه به دستور رئیس جمهور ابلاغ شد. زمان اجرای لغو ممنوعیت تردد شبانه نیز توسط پلیس راهور پس از ابلاغ خواهد بود. 

تاریخ شروع این طرح از زمان ابلاغ به پلیس راهور صورت خواهد گرفت این طرح وقتی با انتقادات زیادی روبرو شد که با وجود لغو دورکاری ادارات همچنان در حال اجرا بود و بسیاری از کارمندان به واسطه شرایط شیفت کاری متضضر شدند. بدیهی است نیروی انتظامی در این طرح تنها مجری تصمیمات اتخاذ شده بود و رأساً هیچ تصمیمی را در این باره لحاظ نکرد.

یکی دیگر از اتفاقاتی که در طرح ممنوعیت شبانه شاهد آن بودیم انتقادت نسبت به تأثیرگذاری آن بود که به گفته بسیاری از کارشناسان علیرغم تمهیدات تأثیر قابل توجهی در کاهش آمار مبتلایان به کرونا نداشت.

امروز ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم با اشاره به همگانی شدن واکسیناسیون در کشور دستور لغو این طرح را داد تا به این واسطه برخی از سازمانها مجبور نباشند سازمان دیگری مقصر و یا مسئول تعریف کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار