مدیرعامل نفت و گاز پارسیان یا هیئت مدیره بورس انرژی / کجا قحط الرجال است؟

به پگزارش اختصاصی رصد روز ، با اینکه بخش مربوط به هیئت مدیره شرکت نفت و گاز پارسیان هنوز هیچ اسمی را به عنوان اعضای هیئت مدیره این شرکت نشان نمی دهد اما بررسیها نشان میدهد که وحید محمودی مدیرعامل بزرگترین هلدینگ پتروپالایشگاهی کشور به صور...

به پگزارش اختصاصی رصد روز ، با اینکه بخش مربوط به هیئت مدیره شرکت نفت و گاز پارسیان هنوز هیچ اسمی را به عنوان اعضای هیئت مدیره این شرکت نشان نمی دهد اما بررسیها نشان میدهد که وحید محمودی مدیرعامل بزرگترین هلدینگ پتروپالایشگاهی کشور به صورت همزمان در هیئت مدیره بورس انرژی حضور دارد. این تقارن در شرایطی صورت میگیرد که مدیرعامل نفت و گاز پارسیان عضو هیئت مدیره این شرکت نیز می باشد. با توجه به حساسیت هر دو شرکت و لزوم تمرکز ویژه بر کار آیا بهتر نیست که آقای محمودی از حضور در یکی از این موقعیتها استعفاء داده تا به صورت تمام وقت و متمرکز در یک حوزه حضور داشته باشد.

مدیرعامل نفت و گاز پارسیان عضو هیئت مدیره بورس انرژی

چندبار دیگر در کشور باید چنین اتفاقی بیفتد و چندهزار فرد دیگر باید از چنین شرایطی گلایه مند باشند تا یکبار برای همیشه بساط چنین صندلی هایی جمع شود. با قبول اینکه غیرموظف بودن فردی در هیئت مدیره یک شرکت شغل محسوب نمی شود آیا باید حضور افراد غیرموظف در ترکیب مدیریتی یک شرکت را رافع مسئولیتهای آنان دانست؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط