مسکن حمایتی در داخل تهران ساخته نمی شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از یک میلیون واحد مسکونی که دولت در سال باید بسازد، تاکنون عملیات اجرایی ۳۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

به گزارش رصد روز، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از یک میلیون واحد مسکونی که دولت در سال باید بسازد، تاکنون عملیات اجرایی ۳۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

محمود محمود زاده گفت: ۳۳۰ هزار واحد مسکونی از یک میلیون واحد مسکن حمایتی که دولت در نظر گرفته بود در شهر‌های مختلف به مرحله اجرایی رسیده و مابقی واحد‌های مسکونی در قالب یک برنامه فشرده به زودی وارد مراحل اجرایی می‌شود.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی یک میلیون متر مربع اراضی در شهر تهران که در اختیار سایر دستگاه‌ها بود به وزارت راه وشهرسازی واگذار شده و وزارت راه و شهرسازی در داخل شهر تهران برنامه برای ساخت مسکن حمایتی ندارد.

تاکنون اراضی بیش از یک میلیون واحد مسکونی تامین شده و بیش از ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تایید نهایی شده و و پس از دریافت پیامک اقدام به واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی خود می‌کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار